snel, goedkoop en betrouwbaar !

prima service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed en vakkundig personeel en vrijwel altijd alles op voorraad

Alleen maar goed, zowel in de winkel als via de webshop.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, breed assortiment, snelle bezorging tegen lage prijzen

Is mijn one stop shop voor onderdelen voor mijn boot. Ik kijk altijd eerst bij Kok. Concurrerende prijzen en veel keuze dus ik hoef bijna nooit verder te zoeken; gratis bezorging, bijna altijd de volgende dag in huis.

Snel en professioneel

Bestelling werd gelijk verwerkt en kwam goed verpakt, met duidelijke informatie op de afgesproken tijd aan. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede snelle service en prijzen zijn goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en nette behandeling

Ben al verschillende keren in de winkel geweest je word ook daar netjes geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede duidelijke site en snelle goed verpakte levering

Makkelijke site, product snel gevonden besteld en snel geleverd

Zeer goede service!

Product aangeschaft, terwijl wij onderweg waren. Vandaar dat het artikel naar een afhaalpunt elders in Nederland verzonden moest worden. Dat bleek wat meer voeten in het water te hebben dan gedacht, maar met de uitstekende hulp en service is dat toch mooi gelukt! Ook de nazorg was uitstekend, want ook vanuit KOK is middels de track & trace de zending gevolgd en kreeg daar van hun ook bericht van.

Niet duur en erg snel

Niet duur en ontzettend snelle service

Top Super service .

zo als het hoort.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldige, snelle service en goedkoop.

Snelle levering, duidelijke communicatie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goede kwaliteit en geen verzendkosten.

6mm elastiek besteld. Prima kwaliteit. Goede prijs, snel geleverd en geen verzendkosten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website, vlotte levering.

Geen telefonisch contact gehad maar de bestelling via de website gedaan. Duidelijke website en levering zoals beloofd keurig op tijd. Zeer tevreden.

Correct

Vriendelijk, behulpzaam en op tijd geleverd. Top.

Goede service, uitgebreid assortiment

Overzichtelijke website met uitgebreid assortiment. De levering vindt zeer snel plaats en men wordt goed op de hoogte gehouden van de verzendstatus.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle levering, word goed op de hoogte gehouden van de bestelling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

compleet assortiment en vriendelijke service

Ik werd vlot en vriendelijk geholpen met mijn bestelling. Men deed echt moeite om uitleg te geven bij de levering. Post-NL-afhandeling was één dag later maar daar kan KOK niets aan doen. Product is perfect zoals goed en duidelijk beschreven op de site. Prijs beter als de concurrentie aangezien geen leveringskosten voor België. TOP!

Prima, zoals het hoort

Gewoon besteld, betaald en snel geleverd. Netjes ingepakt, samen met retourbon (die we niet nodig hebben), netjes. De katrol was een stuk kleiner dan ik me op basis van de foto gerealiseerd had (maar dat is prima)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima, goede communicatie en snelle levering

Vlotte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed snel geleverd en goed verpakt

prima!

4 sterren want er moet altijd ruimte zijn voor verbetering.

Bestelling helaas (nog) niet ontvangen

Dit evaluatieformulier kwam eerder dan het bestelde artikel

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geweldige service

Vlotte levering en prachtig product voor mooie prijs , en keurig bijgevoegd retourzending formulier ,mocht dat nodig zijn

• Zou u ons aanbevelen? Ja

super snelle levering , geen bezorg kosten en de service is ook heel goed

zeer vriendelijke mensen die weten waar ze over praten

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.

Filter op Taal