Fantastische (web)winkel qua assortiment, de houding van de mensen in de winkel is ondermaats.

Kok heeft veruit het beste assortiment in Rotterdam en omstreken. De service van de webwinkel is super. Iedere keer als ik in de einkel kom stellen jullie mij echter teleur met jullie houding. Het voelt alsof je liever niet wilt helpen. Het onmogelijke wordt meer benadrukt dan dat jullie mee denken. Het steekt echt schril af bij andere winkels in de regio zoals Correct, Visser (Bruinisse) en Jos Boone. Plaats dit alsjeblieft niet en ik wil geen korting oid. Ik wil jullie alleen maar een spiegel voorhouden want ik heb het gevoel dat die ontbreekt. Ik hoor dit overigens ook van anderen. Als jullie meer uitleg willen, dan mag je me altijd benaderen. Ik hoop dat jullie er iets mee gaan doen.

Beste heer Smit, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over de service van de webwinkel en jammer dat dit in de winkel niet het geval is. Wanneer u daar nog eens over wilt spreken, kan dat altijd. Als een review wordt geplaatst in Kiyoh worden deze automatisch geplaatst. Het is voor ons niet mogelijk om plaatsing te voorkomen. -Klantenservice-

top service

top service

Onvolledige levering

Geen moeren en geen knopje. Slechte zaak!

Beste heer van der Meulen, De door u bestelde stopkabelset is in onze beleving conform afbeelding en tekst op onze website geleverd. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, mag u altijd retourneren met de bijgeleverde retourdocumenten. -Klantenservice-

Goede service, vlotte lervering ook in Duitsland

Goede kwaliteit, goed assortiment. De enige mij bekende Nederlandse watersportwinkel die fatsoenlijke afleveringskosten hanteert bij bestellingen uit Duitsland.

Keurig!!

Ik heb nu een paar keer iets besteld. Wordt snel geleverd. Als ik een vraag heb en ik bel even wordt het uitgezocht en krijg ik keurig bericht en een oplossing naar wens.

Veel keus, goede service en kwaliteit

uitstekend

service, assortiment en snelheid van leveren zoals verwacht.

Gewoon goed

Prima en vlot geleverd

Ondanks dat er iets verkeerd was gegaan, toch netjes en snel opgelost

Klantenservice ver te zoeken

Had iets besteld en betaald. Bedacht me binnen 5min dat ik iets vergeten was en heb meteen gebeld of het aan m'n bestelling toegevoegd kon worden i.v.m. verzendkosten. Nou, nee... daar konden ze niet aan beginnen. Want alles was geautomatiseerd. "Computer says no"-excuus. Erg jammer. Als bij het verkopen al zo'n service geven hou ik m'n hart vast als er iets kapot gaat.

Beste Bart, Door ons orderproces te automatiseren kunnen wij wel zeggen dat wij erg snel en vrijwel foutloos leveren. Een gevolg hiervan is wel dat menselijk ingrijpen in een order niet meer altijd tot de mogelijkheden behoort. -Klantenservice-

Snelle levering van het juiste product!

Zie boven.

Fijne zaak altijd goed geholpen

Altijd goede informatie over de producten Bestellingen via webshop snel geleverd

Langsgaan is beter dan bestellen. Heeft ook met PostNL te maken, standaard verhaal van hele dag thuisblijven voor het pakket en dan een briefje in de bus vinden dat je niet huis was. Had eerst gebeld voor de bestelling hoe snel het er zou zijn, zeer vriendelijke man en zou de volgende dag komen. Dus toch maar zelf opgehaald bij PostNL punt en nu komt het moment van wellicht een verbeterpunt; ik haalde de verfblikken uit de doos, maar maar er was te weinig bescherming in de doos gedaan waardoor alle blikken aan alle kanten waren ingedeukt. Dat ziet er gewoon wat slordig uit. Ik ga volgende keer gewoon weer langs, dan weet ik zeker dat ik goed en vriendelijk geholpen zal worden en niet met gedeukte blikken de winkel uit loop.

Beste heer Megens, Hartelijk dank voor uw review. Wij zullen nog beter op de manier van verpakken letten. Graag tot ziens in de winkel! -Klantenservice-

snel en accuraat

Online besteld en binen 2 dagen was het binnen. Ook terugsturen vanwege een foutieve bestelling was absoluut geen probleem en snel geregeld en geheel afgehandeld.

Algemeen goed, oplossen van een leveringsprobleem was moeilijk.

Algemeen: snelle en correcte levering. Bij een incomplete levering werd wekenlang niet gereageerd op mijn e-mail, noch op de melding via de website. Na een telefoontje, werd de zaak snel opgelost.

Het bestelde product was snel en netjes geleverd

goede artikelen, prima geprijsd

Wij hebben al meerdere malen bij Kok materialen en verf gekocht. Soms is het even wachten op Kit, maar de rest is binnen 2 dagen hier.

Slecht

Ze verkochten begin juli lijnen die pas eind augustus geleverd konden worden.

Beste Rens, Spijtig genoeg kunnen wij op het moment niet alle artikelen uit voorraad leveren. Sommige artikelen hebben een langere levertijd dan dat u van ons gewend bent. Uw order is geannuleerd en het aankoopbedrag is inmiddels terugbetaald. -Klantenservice-

snelle en correct levering.

's middags besteld, volgende dag geleverd. Een ruim assortiment aan correcte prijzen.

Zeer goede ervaring

Altijd perfekt geleverd

Prima toko

Adequaat, snel binnen no time spullen in huis.

persoonlijk en betrokken

prima winkel en vriendelijke medewerkers

Goed en snel

Uitgebreid assortiment. Goed en snelmgeleverd

Snelle levering zeer goede verpakking

Geen bijzonder heden

Prima webwinkel

Ik koop veel spullen voor mijn boot bij Kok altijd snelle levering. Laatst iets niet goed gedaan met mijn marifoon en zij hebben mij geholpen het in orde te krijgen.

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.