Juiste prijze voor de beste producten

Ik ben al jaren vaste klant en wordt altijd correct geholpen

Top top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, netjes verpakt, geen verzendkosten 🔝

Goede en snelle levering

Zaterdagnamiddag besteld, op maandagvoormiddag thuis geleverd in België, zonder extra kosten.

Snelle levering,prijs prima

Goede service,snelle levering,goede prijs

Perfecte service / Perfekter Service

Ik heb een marifoon gekocht en kreeg een perfecte service. De ATIS code werd door KOK Watersport geprogrammeerd. Aansluitend werd de bestelling gratis naar Duitsland gestuurd. Dat noem ik service! Ich habe ein Seefunkgerät gekauft und erfuhr einen perfekten Service. Der ATIS Code wurde von Kok Watersport eingegeben. Anschließend wurde die Bestellung kostenlos nach Deutschland verschickt. Das nenne ich Service! Sehr empfehlenswert also.

Scherpe prijs, vlotte levering

Een klein product gekocht voor een paar euro. Werd gratis de volgende dag bezorgd. Dat is wel heel laag-geprijsd! Product was prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Scherpe prijs en snelle levering👍

Keurige netjes geleverd en snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Al ruim 40 jaar klant, sinds de Bergweg. Woon niet meer in de buurt, maar ben nu klant via de web shop.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering. Duidelijke website.

Snelle levering. Prima product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfect. Snel en zonder bijkomende verzendkosten.

Snelle levering zonder verzendkosten

Snelle levering en zonder verzendkosten. Artikelen goed en netjes verpakt. Duidelijke website.

Snel!

De schoenen werden zeer snel, en keurig verpakt, geleverd.

Alles Top

Goede producten, goede prijzen en prima levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik koop al jaren met plezier bij kok. Altijd aardig en goed krijgend advies.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima prijs en snelle levering!

Prima prijs en snelle levering..top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijke website om te bestellen. Goederen werden binnen 2 dagen geleverd Prima

Kan niet beter!

Snel, gratis verzending, gratis retour indien nodig, goed verpakt inclusief een sticker voor retourzending en een duidelijke uitleg. Zo wil men het zien.

Gewoon een topwinkel

Ze hebben een breed assortiment en leveren supersnel. Vooral zo doorgaan 👍🏻

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Correcte afhandeling en vlotte levering👍

Correct👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

KOK watersport is zeker ok, maar de verzending valt zwaar tegen.

KOK watersport werkt zeer snel en efficiënt, maar de keuze van verzending via PostNL laat te wensen over (en dit is niet de 1e keer). KOK watersport geeft de keuze wanneer je het pakket wil ontvangen, maar daar wordt geen rekening mee gehouden. Zo stond de bezorger hier één dag vroeger en in het midden van de dag, gelukkig was ik net thuis. Ik zei hem dat we de levering pas de volgende dag hadden gevraagd 's avonds. Dit kon niet beweerde hij, want ze werken 's avonds niet, terwijl ze enkele weken voordien een verzending afgeleverd hebben om 21u (toen gevraagd tijdens de daguren). Ik zou KOK watersport dan ook aanraden om PostNL te confronteren met de wijze van levering.

Correctevwinkel snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Concurrerende prijs en snelle levering. Prima service!

Goed geregeld!

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.

Filter op Taal