Perfect vakkundig en scherp geprijsd

Nieuwe sensoren besteld (Transducers) voor mijn oude ST60 range van Raymarine. Zeer vakkundig geholpen en met een zeer mooie prijs. Ze staan duurder op Marktplaats te koop en dan zijn ze echt oud ook nog.

Perfecte reactie op probleem

Een goed bedrijf herken je aan de manier waarop het met klachten omgaat. Ik kreeg een fles wax die gescheurd was en lekte. Ondanks dat het goed verpakt was. Kan gebeuren. Een telefoontje en de volgende kreeg ik een nieuwe fles. Prima gedaan.

Fijn bedrijf goede kwaliteit en gunstige prijzen, zeer fijn personeel, bestelling snel en netjes geleverd

10/10

Je wordt heel snel geholpen via mail en heel vriendelijk. Super snelle levering.

Snel, correct en scherp geprijsd

Antifouling volgende dag in huis

Supersnel geleverd.

Na simpele on-line bestelling de volgende morgen geleverd.

Prima levering

Ik heb in korte tijd twee bestellingen gedaan en alles is binnen een dag geleverd. Netjes verpakt. Ook toen ik een vraag had werd deze de volgende dag naar tevredenheid beantwoord.

+ snelle levering met keuze van aflevertijd.

Snelle levering op bepaalde tijdstipen. Misschien nog iets doen voor de trouwe klant door leveringskosten te beperken bij kleine bestellingen. (bij bepaalde omzet/jaar gratis afleveren bv)

Oplossings gercht

Zeer service gericht en vriendelijk personeel

perfect !

ik had hier een cyrix relais besteld en die werd netjes bezorgd. de wijze van versturen en het hoestje waar de orderbevestiging in zat zegt mij al genoeg: dit is een erg nette zaak die oog voor de klant heeft, ook al is het een online klant. ik zou hier zo weer wat bestellen.

Prima ervaring

Tel informatie gekregen en snel geleverd

Snelle levering, precies zoals vermeld.

Top klasse

Verf besteld eind van de middag en daags daarna geleverd. Dit is TOP.

Prima.

De enige reden voor 4 sterren was dat het artikel niet op voorraad was; moes nabesteld worden. Dit werd echter al gemeld voordat ik bestelde; was dus bekend.

binnen een dag geleverd in een prima verpakking. Bij verf is het altijd de vraag of het blik onbeschadigd geleverd wordt. Top service

Waardeloze Garantiebepalingen

Ik heb 13 maanden geleden een Planar heteluchtkachel gekocht bij KoK watersport. met 18 maanden garantie. Nu is de kachel na 15 maanden ermee gestopt. KoK watersport stuurde me door naar Feno Heatings in Zwartsluis. Ik ben daar zelf vanuit Rotterdam naar toe gereden en deze man heeft mijn kachel direct gereinigd waarna deze het weer deed. Kosten €70,- Ik ging er vanuit dat dit garantie was, maar volgens KoK watersport moet een kachel na 300 uur, dit is nog geen 13 dagen !!, branden, een service beurt hebben, en de kachel moet regelmatig op de hoogste stand branden om vervuiling tegen te gaan. Dit is nergens terug te vinden in alle documentatie wat bij de kachel zit. Volgens de verkoper wordt dit bewust niet gezegd omdat anders de potentiele kopers denken dat de kachel niet goed is.. Ik had iets meer service van deze, winkel, waar ik al zoveel centjes heb gebracht, verwacht.! Johan Jelier

Beste heer Jelier, Uit het testrapport blijkt dat de kachel veel uur in een lage stand heeft gedraaid. Kachels zijn niet bedoeld om de boot vorstvrij te houden maar om te verwarmen. Deze lage stand brengt vervuiling met zich mee. Omdat wij in deze Corona tijd gesloten zijn en u aangaf onthand te zijn zonder kachel, hebben wij u, bij wijze van uitzondering, het telefoonnummer van de importeur gegeven. Deze heeft u direct geholpen en een rekening van € 70,- lijkt ons heel schappelijk. -Henk Kok-

Snel en efficiënt

Vlot kunnen bestellen door de perfecte site. Snel en goed verpakt geleverd

Alles ok

perfect

Goede ervaring komen hun afspraken na.

Prima ervaring, komen hun afspraken na. Snelle levertijd

Prima fijne winkel

Alleen op mobiel werkt de website niet lekker. Op laptop prima

Antifouling besteld , was gaan lekken direct een ander opgestuurd gekregen.

Goede snelle service. Levertijd soms niet helemaal duidelijk/ accuraat.

Heel tevreden

Ruime keus gangbare artikelen en merken , prettig te woord gestaan aan telefoon en verzending vlot ! En dat in deze tijden...

snel en wel

snel en wel

Prima, de volgende dag geleverd, alles compleet.

De eerste keer via de website besteld, door corona gedwongen. De hoge service volgens de de kok standaard, maar als we weer mogen ga ik toch liever naar de winkel voor het complete overzicht.

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.