Goede servies snelle levering

per fect geregeld

snelle levertijd compleet met eventuele retoursticker.

Goede service en ruime keuze

helemaal goed

helemaal goed

In de toekomst zo verder doen.

Zeer tevreden.

Net zoals vorig jaar in Duitsland had ik weer een nieuwe fender ballon bij u besteld. Binnen zeer korte tijd kon ik ook dit keer de nieuwe fender installeren. Fantastisch, petje af voor de snelle reactie van uw bedrijf.

Snel exact gekregen wat ik had besteld

Prima service, goede spullen.

Goed product, correcte afhandeling betaling en vlotte bezorging.

zeer snel een reactie gehad ,,,keurig

wij gaan ervan dat de levering binnen komt het is even niet anders wij vertrouwen er gewoon op .. vriendelijke groet Arno Meijerman

Beste mevrouw Meijerman, Het door u bestelde artikel is helaas niet voorradig. Tijdens het bestelproces is dat ook zichtbaar. In deze onzekere tijden kan ik u helaas geen specifieke leverdatum geven. Het staat u altijd vrij om te annuleren. Stuurt u mij dan een e-mail op klantenservice@kokwatersport.nl? -Karin- Klantenservice

Anti-fouling gekocht , snelle levering en de beste prijs

Niks op aan te merken!

Erg prettige en snel! Niks aan veranderen dus

Overzichtelijke website, goede informatie en de bestelde artikelen werden snel en netjes afgeleverd

Betrouwbaar, goede service, correcte levering.

Het juiste product zeer snel geleverd.

Dit is de eerste keer dat ik hier koop. Tot dusverre positief.

Snel,kwaliteit en vakkundig

Prima bedrijf met kundige mensen, wij kopen er al 24 jaar regelmatig

Ondanks alle Coronabeperkingen keurig op tijd geleverd👍

Goed!

Artikel is goed verpakt, degelijk en zeer snel in huis. Gewoon goed!!

Goede levering

Goede en snelle levering blijf dit volhouden

Vriendelijke en professionele klantenbenadering

Klantgericht en oplossingsgericht team dat klantentevredenheid op de eerste plaatst heeft staan.

Website is prima, levering snel en lage verzendkosten.

geweldige watersportwinkel

geweldige watersportwinkel. We kopen er al jaren naar volle tevredenheid. Mooie producten voor nette prijzen. Ook online verkopen zijn goed geregeld als je iets terug wil sturen

Zeer correcte levertermijn en stevig verpakt

Nog nooit een foutje tegen gekomen , en zelfs in deze moeilijke tijden een snelle levering

Snel geleverd en keurig verpakt.

TOP!

Als je weet wat je nodig hebt kun je via de site alles rap vinden en bestellen. Levering precies volgens afspraak!

altijd goed

Karin is de beste

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.