Twee maal verzendkosten betalen voor gelijktijdig, achterelkaar, bestellen van artikelen.

Vroeg om te corrigeren, maar kon kennelijk niet. Vreemd en niet zo klantgericht.

Beste Roelf, Doordat ons bestelproces van A tot Z is geautomatiseerd is het mogelijk om snel en nagenoeg foutloos te leveren. Daarmee komt wel dat wij minder flexibel zijn in het inwilligen van specifieke verzoeken zoals het samenvoegen van orders. Dit heeft mijn collega per e-mail aan u toegelicht. -Klantenservice-

Goed alleen de bezorging van postnl laat te wensen over

Snel opgestuurd alleen post nl veranderd 3x de bezorging zodat de levertijd beetje te laat is met 3 dagen waar je wel voor moet betalen

prima ervaringen goed kwaliteit en service

juiste prijs kwaliteit verhouding goede web site

Snelle levering, prima spullen.

Voor het vastzetten van een hoes over tuinmeubelen nylon patenthaken voor elastiek besteld. Binnen twee werkdagen in huis. Kwaliteit is prima.

Fijne overzichtelijke webshop

Ik vind hier altijd wat ik nodig heb, maar sommige artikelen zijn wat duurder dan bij dé concurrentie

Kok was prima maar PostNL slecht

PostNL heeft veel te laat geleverd! Vrijdag 15 werd zaterdag 16. Daarna gaven ze geen verwacht levermoment meer. Uiteindelijk is 19 okt geleverd. Ik weet nog steeds niet wat er aan de hand is geweest. Was het pakket zoek of .... Hoe dan ook mijn vertrouwen in PostNL is niet positief en daar hebben jullie last van. Met vriendelijke groet, Ron Maarleveld

Correcte levering

OK

Mijn verkeerde bestelling werd na terug sturen snel terugbetaald

Ondanks het niet voorradig was in de winkel is het toch snel geleverd.

Onderdelen voorradig en perfecte levering.

Ook niet alledaagse onderdelen op voorraad en snel leverbaar. Perfect!

Gewoon altijd goed service.

Kok watersprot doen wat ze beloven en ze maken mijn verwachtingen waar.

Snelle verzending

Het moet mij van het hart dat Kok ervoor kiest om 2 doosjes met moertjes en boutjes te verpakken in 2 afzonderlijke dozen, terwijl alles in een envelopje had gekund, met alle voordelige gevolgen van dien.

Makkelijke site

snel en correct

snelle verzending

Snelle en juiste levering. Goede website: je weet wat je bestelt. Prima.

Als kleine klant groots geholpen!

Levering is super. Een kleine bestelling geleverd met hetgeen voorradig was en een nazending binnen een paar dagen. De prijs van de items was de goedkoopste te vinden.

Al een paar keer iets besteld, goed product, goede preis! Snel en goed geleverd in België !

Alles bezorgd volgens afspraak

Alles eenvoudig besteld en gelevers

Alles prima !

De enige mogelijkheid die ontbreekt bij bestellen, is kunnen aanduiden dat alle goederen samen mogen verzonden worden tenzij een bepaalde termijn x aantal dagen zijn verstreken.

Lekker snel, prima kwaliteit

Altijd prettig als je iets kwijt bent geraakt, dat er een winkel is die je lekker snel voorziet van een nieuw exemplaar. In mijn geval een verloopstekker, die een normaal stopcontact omzet naar een boot aansluiting.

rubber voor patrijspoort.

Kok watersport was de enige site waar ik een rubber voor mijn patrijspoort met de juiste diameter kon vinden. Helaas, de geleverde rubbers zijn dusdanig hard, waardoor mijn raam nu nog veel meer water lekt dan voorheen.

Beste Jan, Wat vervelend dat de patrijspoortrubbers niet goed zijn. Ik stuur u 2 nieuwe rubbers toe. Deze heb ik gecontroleerd. Daarmee hoop ik u geholpen te hebben. -Karin- Klantenservice

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.