Breed assortiment en prima service.

Wanneer ik iets nodig heb zoek ik altijd eerst bij Kok en vind het daar dan ook. Meestal in voorraad en tegen een goede prijs. En mocht er wel eens iets retour moeten, dan is dat geen punt en gewoon heel makkelijk geregeld. Echt een aanrader.

Prima bedrijf

Zeer content met het geleverde artikel. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Kok watersport is watersport!

Kok heeft een uitgebreid assortiment en is goed geprijsd. En of je nu in de winkel bent of vanuit huis besteld, de service is altijd prima.

Groot assortiment, concurrentiële prijzen en zeer snelle levering

Kok watersport heeft een groot, uitgebreid assortiment met een uiterst snelle levering. Ook in geval van een vraag staan de medewerkers u graag te woord. De winkel is zeer net en de webshop zeer overzichtelijk. Ik koop hier al jaren en zal dat in de toekomst zeker blijven doen.

Prima materiaal , korte levertijd

Overzichtelijke en klantvriendelijke site

Online bestellen bij KOK watersport is simpel en leuk. Omdat ik bij Kok watersport in de buurt werk, ga ik na mijn werk nog wel eens langs, om even lekker rond te neuzen in de zeer goed opgestelde winkel. Ik noem het mijn "snoepwinkel".

Na een advies telefoontje een bestelling geplaatst

Keurig volgens afspraak

Alles netjes op tijd geleverd

correcte en snelle afhandeling

De bestelling van mijn digitale zeekaart werd correct en snel afgehandeld. Op de vraag welke ik had over mijn bestelling werd direct telefonisch met mij contact opgenomen. Prima service en snelle gratis levering

Stiptheid

Stipt in levering , heb een sterk vertrouwen in de zaak.

Alles in orde ,maar bij de bestelling kon ik mijn adres niet ingeven. Dit kwam steeds in de fout. Door een post NL afhaalpunt in mijn buurt te selecteren lukte het wel. Groetjes Jan

Beste Jan, Ik moet toegeven dat ik niet precies begrijp wat u bedoelt qua foutmelding. Daarom belde ik u zojuist maar kreeg geen gehoor. Wel zie ik dat uw pakket is afgeleverd bij het pakketpunt. Laat u het alstublieft weten wanneer ik iets voor u kan betekenen? -Karin- Klantenservice

Artikelen conform goeie omschrijving website geleverd voor concurrente prijs.

Zelfs snelle levering na de kerstdagen

zeer tevreden

Ik moest wat vlaggetjes hebben als verjaardagscadeau voor een collega die een bootje heeft. Bestellen ging soepel en de vlaggen waren snel binnen keurig voorzien ook van een retourformulier. KOK komt bij mij over als een betrouwbare organisatie.

Professioneel, behulpzaam en compleet

Zeer goede en complete uitrusting. Plezierig en professioneel advies. Nemen de tijd voor je.

Goed overzichtelijke site en zeer snelle levering!

Zochten een onderdeel en snel kunnen vinden en gelijk de volgende dag geleverd!

heel goed

online bestellen prima, betalen prima en levering uitstekend en snel.

Vlotte service, goede website

Vlotte service , goede website

Snelle afhandeling voor de juiste prijs.

Snelle levering alleen achteraf twijfel of de juiste diameter van hetelucht buis is besteld. Omdat ik pas 1e week van 2020 naar mijn boot ga, weet ik pas daarna of de bestelde buis past.

Zeer klantvriendelijk en vlugge levering

Steeds jaren ben ik klant bij Kokwatersport. Je vindt er “bijna” alles voor je favoriete watersport en voor je boot. Het team is zeer klantvriendelijk en bij bestelling staat alles voor je deur 2 dagen later. Bij foutbestelling geen paniek... met de retourbon stuur je de verkeerde bestelling gratis terug en wordt er voor omruiling of terugbetaling gezorgd. Dus topservice! Daarom de 10 op 10.

prompte levering

prompte levering

Toppie

Snelle levering ook track en tracé prima, ik blijf klant

Het is niet wat op de verpakking staat

Helaas denk ik dat er een onderdeel mist bij de pomp. Op de afbeelding zijn 2 filters voor aanzuigen ik heb er maar 1.

Beste Henk, Omdat mij niet helemaal duidelijk is wat u bedoelt heb ik getracht u telefonisch te bereiken. De door u aangeschafte pomp heeft 1 filter. Op de afbeelding van de gebruiksaanwijzing staan 2 pompen, met verschillende filters, omdat de gebruiksaanwijzing voor 5 verschillende pompen is. Als dit niet hetgeen is dat u bedoelt hoor ik het uiteraard graag. -Karin Klantenservice-

Goede service, snelle levering

Al vaak online besteld bij KOK. Goede ervaringen. Snelle levering die altijd gratis is. Prijzen zijn niet heel veel duurder dan elders. Breed assortiment.

Ok

Ok

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.