Snel

Producten op voorraad en snel geleverd

Correcte levering en concurrerende prijsstelling

Onlangs heb ik een Victron lader hier besteld. Behalve de aantrekkelijke prijs, was de verzending bij de kosten inbegrepen en arriveerde de lader twee dagen na het bestellen. Bij de lader waren leaflets van kok watersport gevoegd en een sticker plus formulieren voor retournering. Heel professioneel.

Keurige levering

Goed product netjes en optijd geleverd.

Snelle en volledige levering. Netjes verpakt.

Zoals het hoort

Besteld en netjes afgelevert

Zoals beschreven/ snel verzonden

Top. Online besteld. Gemakkelijk ,Overzichtelijk en Betaalbaar Product is zoals beschreven. KOK watersport verdient zeker een aanbeveling!

waarom met PostNL

Beste, onze bestelling ontving ik in goede orde echter de afleverdatum werd door PostNL 4x aangepast waardoor het (het betrof een cadeau) veel te laat kwam wat tot teleurstelling leidde.

Goede uitleg en prima service

degelijke club, snel en vertrouwenwekkend

Ik heb hier regelmatig besteld. Website is duidelijk wat mij betreft. Zoeken kan nog verbeteren. Afhandeling subliem. Elke keer de volledige bestelling in één keer compleet geleverd.

Goed geholpen

Zeer goed geholpen

Goed bedrijf

Snelle levering materiaal netjes bezorgd

Erg positieve ervaring

Er werd snel het juiste geleverd en goed verpakt. Niets op aan te merken… een aanrader !

Zeer merkwaardig dat dezelfde kussens, elk een andere vulling hebben.

Heb 3 dezelfde bootkussens besteld maar elk kussen in een andere kleur. Bij levering bleek dat elk kussen een andere vulling had. Bij telefonisch contact werd bevestigd dat elk kussen een andere vulling heeft en daar niks aan gedaan kan worden. Dit staat niet op de website vermeld. Heb alle drie de kussens retour gestuurd. Teleurstellend.

Goede prijs, snel geleverd

Kok had de beste prijs voor de marifoon die ik wilde kopen. Levering was perfect en snel!

Ook goede service na de aankoop

Had een update van een digitale waterkaart gekocht. Het lukte niet om deze werkend te krijgen. Na een belletje kon ik langskomen en hebben we dit in de winkel keurig en snel opgelost. Wat nog leuk was: De persoon die ik aan de telefoon kreeg wees me er fijntjes en met een hoorbare lach op dat ik nooit aan digitale kaarten en plotters had moeten beginnen. :-) Hoewel ik daar anders over denk, ben ik het met hem eens dat je ALTIJD een recente papieren kaart hoort te hebben en ook moet kunnen gebruiken. Kortom: Fijne (web)winkel waar ik al jaren kom.

Super op tijd en prima geregeld!

Lekker! Besteld een onderdeel voor het toilet van de boot. Prima op tijd geleverd, en toilet doet het weer als een nw.

Alles perfect volgens bestelling

Alles ok

De watersportwinkel met kundig advies en een breed assortiment tegen een redelijke prijs.

Voor mij al tientallen jaren een vertrouwd adres. Vriendelijke medewerkers met verschillende expertises die je goed kunnen adviseren. Een zeer breed assortiment dat in de goed bereikbare winkel bekeken en vergeleken kan worden of via de website besteld kan worden. En dat alles tegen een redelijke prijs! Kortom, een uitstekende winkel waar ik met plezier naar toe ga!

Top snelle levering!

Hele snelle levering. Makkelijk te vinden op google.

Nu geen schroom meer bij een online bestelling

Ik had een voet-waterpompje nodig voor in een camper. Bij de camper en caravan handelaar was het oordeel: "daar kunnen wij niet meer aankomen". In zwolle en directe omgeving is geen watersportzaak meer. Ik had dan ca 30 km moeten rijden, zonder de zekerheid dat het artikel daar in vooraad was. Bij KOK was op de site te zien dat het daar wel lag. Heel efficient ( en duurzaam ) werd het de volgende dag aan huis bezorgd. met hartelijk dank !

Altijd behulpzaam met een ruim assortiment

We komen al jaren bij Kok Watersport. Het liefste gaan we naar de winkel maar de webshop biedt ons ook de juiste dienstverlening. Wat erg plezierig is het advies en dat je ongebruikt materiaal terugkan (onder voorwaarden). Fijne kundige mensen.

geweldige service en nette snelle levering

het artikel was degelijk verpakt

Vriendelijk en behulpzaam, mensgericht : - )

Heel goed geholpen bij de aanschaf van een marifoon. Het was de eerste keer dat ik zo'n apparaat kocht en ga gebruiken. De vriendelijke mensen van de klantenservice (en ook de bruikbare informatie op de website) hebben mij daar prima mee geholpen en ook verteld waar ik moest zijn voor registratie. Iedereen die ik aan de lijn had was vriendelijk, aardig en behulpzaam. De marifoon is snel geleverd en de ATIS werd daarbij geprogrammeerd door de medewerkers van Kok, als extra service.

Uiterst verzorgde zending

Als het pakketje aankomt voel ik me als de kleine jongen die wacht op Sinterklaas! Géén saai zakelijke zending maar een smaakvol presentje met de juiste inhoud! Bedankt, Rob, Brasschaat.

Sydneystraat 72

3047 BP Rotterdam

010 2857177

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.