Kwalitatief en met aandacht voor het product

Snelle levering, goede kwaliteit van het product. Je krijgt wat er online wordt aangeboden, zelfs iets meer, zoals mooie verpakking met bewaarfunctie.

werkelijk af

eenvoudig om te bestellen en stipte en snelle levering

Makkelijk te vinden. Gunstig geprijsd

Ik wist precies wat ik nodig had en vond het meteen. Alle belangrijke informatie was te vinden. Bovendien duidelijk gunstiger dan de concurrentie. Alleen helaas niet op voorraad, wat informatie over de verwachte leverdatum zou het geheel perfect gemaakt hebben.

KOK is snel en goed in prijs.

Altijd al tevreden geweest ,sinds jaren.

prima spul, snel bezorgd

Ik zocht naar specifieke onderdelen, moeilijk te vinden. Kok watersport had ze op voorraad en ik had ze vlot in huis

Keurig verzonden en snel.

niet compleet geleverd

de verpakking was open geknipt en met plakband dicht geplakt. ik vond dit raar maar na opening bleek dat het zwarte afdekplaatje ontbrak. de omschrijving vermeld, een witte, zwarte en chromen afdekraam. zwart zat er dus niet bij! het lijkt er op dat dit bewust uit de verpakking is gehaald! Ik heb van KOK snel een positieve terugkoppeling gekregen. Het zwarte afdekplaatje zou nagestuurd worden en is inmiddels bij mij ontvangen. Complimenten! Problemen, fouten, komen overal voor KOK watersport laat zien dat ze de kracht hebben om problemen naar volle tevredenheid op te lossen. Weer een tevreden klant!

Ik probeerde u telefonisch te bereiken naar aanleiding van uw opmerking over de Vetus hoorn. Het plakband is bedoelt tegen diefstal. Dat neemt niet weg dat wij u geen zwarte afdekkap hebben geleverd. Onze eigen voorraad blijkt ook incompleet te zijn. Bij Vetus heb ik de zwarte kapjes opgevraagd. Zal ik u deze opsturen wanneer deze binnen is?

Snelle service, scherpe prijs

Goed, alleen werkte het betalingsprogramma niet op de iPad en the iPhone.. of dat aan mijn bank ligt weet ik niet..grote bank nochtans.. op een Windows pc lukte het dan wel. Ik kreeg wel snel antwoord van jullie support.. alles is ondertussen geleverd.. ok

snel en prima verzorgt

Onjuiste informatie op website

Ik bestelde Cobb onderdelen met levertijd van 3 tot 7 dagen, terwijl L Kok wist dat het een maand was; gewoon bedrog dus

Beste heer Poot, Onze excuses voor deze vertraging. In deze tijd hebben we soms te maken met vertraagde leveringen en opgeschoven levertijden. Heel vervelend wanneer u net op uw brikettenmandje zit te wachten. Wanneer u niet wenst te wachten, is het altijd mogelijk om te annuleren. Stuurt u mij dan alstublieft een e-mail op klantenservice@kokwatersport.nl? -Klantenservice-

Goede site, snelle verzending,

Prima, alleen de uiteindelijke door verwijzing naar betalen duurt soms (erg) lang.

Altijd prima service

Service is altijd prima, over terug brengen of ruilen wordt nooit moeilijk gedaan. Wij kopen altijd onze spullen hier

Iets duurder dan de concurrentie maar prima op tijd geleverd, top

Bla bla

Goede ervaren met bestellen van spullen

Komen afspraken goed na.

Snelle levering van het juiste artikel

Geen toevoeging. Snelle en adequate service

Perfect!

Snel, degelijk professioneel advies. Zou een 10 geven...doch verpakking was niet sterk genoeg.

snelle en accurate service

de volgende dag mijn bestelde onderdelen in huis.

Prima service en snelle bezorging

Goede producten.

prima service

wat een vlotte snelle levering , diverse onderdelen ; klein en groot alles op voorraad 24 uur later bij mij thuis in Belgie, en dan nog zonder leverings kosten!

Top, snelle levering en supercorrecte retourafhandeling

Mijn bestelling geplaatst en deze is supersnel geleverd. Helaas 1 artikel verkeerd besteld. Maar de retourstikker zit er al bij. Erg makkelijk en het reourbedrag stond ook nog es snel op mijn rekening!! Perfecte service.

Snelle service en goed advies.

Snelle service en goed advies.

Supersnelle service!

Maakt vandaag bestellen, morgen geleverd waar!

perfect

Vlug geleverd

Snel en makkelijk

Standkachel hier besteld. Is veel sneller dan verwacht geleverd en goed compleet. Niets te klagen!

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.