Snel geleverd en goede kwaliteit

Heel goede webshop makkelijk een product te vinden Met goede beschtiiving ervan

Snel en accuraat zijn mijn spullen geleverd... Retour zending is zeer goed voorbereid.. Kortom, minimaal gedoe..

Uitstekende service en goede prijs

Ook na aankoop kun je altijd terecht voor service. Dat lijkt logisch, maar dat is bij veel internetbedrijven niet zo. Heel fijn dat je naar de echte winkel kunt om iets te passen of gewoon even iets in je handen te hebben, te kijken en te voelen. Pas kocht ik een digitale waterkaart via de webwinkel. Toen het thuis bezorgd was bleek het zegel van de verpakking verbroken. Even een telefoontje naar de winkel ter informatie en ze boden direct aan om bij problemen een nieuwe te sturen. Hoe een andere webwinkel met zulke gevallen omgaat is maar de vraag. Ook andere problemen die ik wel eens met elektronica had zijn altijd op een nette wijze opgelost.

Wordt altijd keurig geleverd in goede conditie.

Mooi assortiment, snel geleverd

De website werkt goed, artikelen snel te vinden. Goede omschrijving en informatie, snel geleverd.

prima en snelle orderafhandeling

uitstekend

Juist en op tijd geleverd

Normale levering geen bemerkingen

Prettige winkel, welwillend bekwaam personeel, goede sortering

Als het er niet is, wordt het opgezocht en nagestuurd

Gewenst artikel redelijk geprijsd op voorraad en snel geleverd.

Gewoon een goede kooptransactie.

Snel geholpen, goed informatie via de telefoon en snel geleverd

Snel geholpen, goed informatie via de telefoon en snel geleverd

Zeer snelle levering tegen scherpe prijs.

Had op korte termijn een breekpen nodig en deze had ik per ommegaande in huis perfect

Klantvriendelijk

Verleden jaar n koelbox gekocht bij Kok watersport.Dit jaar een klein onderdeel verloren.Navraag gedaan of dit te bestellen was.Binnen een uur een telefoontje en mail met een link.Onderdeeltje kostte maar 5 euro,binnen n dag in huis.Wat een service!!

prima behandeld , namen de tijd voor info

Uitstekend geholpen.

Snel geleverd!

Snel en uit voorraad geleverd, top.

Gewoon snel en goed

prima service

Alleen een te grote verpakking voor een 8mm boutje, dat had ook in een deurpakketje gedaan kunnen worden. En dat ik alleen met een wachtwoord en account kan bestellen

Deskundig advies. Snelle levering.

Fijne ervaring.

Snelle levering.

Netjes geleverd, met mogelijkheid tot gratis retour

Tussentijds nette updates, op voorraad is ook op voorraad. Indien het product niet voldoet kun je het direct gratis retourneren, sticker zit reeds in de doos. Kundig personeel mocht je informatie willen.

Adviseer u met een andere vervoerder in zee te gaan. Afevering 2x uitgesteld door PostNL.

Bestelling door Kok op op dezelfde dag afgegeven aan PostNL, echter maakte die er een potje van met afleveren, nl dagen te laat.

Hulpvaardig aan de telefoon en snelle accurate levering

Ben tevreden

Snel en goed geleverd.

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.