Goede service en snelle levering

Levering was snel. Artikel zeer degelijk verpakt.

Top.

Top . Snelle verzending.

Lage prijs

Lage prijs en snelle levering

Geweldige service

Probleem met Post NL, Maar prima geadviseerd door Kok, Eind goed al goed. Koop er al jaren, prima kwaliteit / prijs

Snelle levering en goede prijs.

Ik zocht naar het beste deal en ja, Kok had het! Ik koop vaker van Kok watersport.

Kok levert snel bestelde artikelen

… ook als je zelf iets hebt gevonden bij de groothandel

Bestelling binnen 24 uur in huis, wat wil je nog meer

Staat in mijn eerste zin.

Prima geholpen en juiste info mbt aanschaf

Goede verkopers

Er wordt gelijk bij de groothandel gekeken of mijn artikel op voorraad was

Trui snel verzonden. Ruilen voor een andere maat, super snel en uitermate vriendelijk geregeld.

Goed en snel

Goed en snel

Tijdig en volgens afspraak gelevers

Bestelling binnen 24 uur afgeleverd met de verwachte kwaliteit en billijke prijs.

Nette prijzen en vlotte levering.

De prijs was zeer netjes en de levering/ verzending was snel. Kortom zeer tevreden

De radio eerder dat ik verwacht binnengekregen!

Super shop!

Zoals steeds snelle levering en meteen ook de documenten er bij om terug te zenden! Deze heb ik echter nog nooit hoeven te gebruiken!

Top service, snelle levering en correcte levering.

Meer dan prima

Het artikel dat ik besteld heb binnen een dag geleverd.

Duidelijke website, snelle en accurate levering

Ondanks mijn kleine bestelling toch een zeer verzorgde zending ontvangen, met zelfs een retourformulier al ingesloten. De geleverde artikelen waren prima in orde.

Snelle levering is belangrijk!

Scherpe prijs en probleemloze levering

Scherpe prijs en probleemloze levering

Gewoon correct!

Bestel regelmatig en altijd juist en correct.Als er iets niet op voorraad is wordt dit aangegeven wat belangrijk is heb het al anders meegemaakt,dus zeer tevreden!

Correcte levering

Correctie levering.

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.