Voor aanschaf kort telefoongesprek gehad voor advies. Zeer deskundig personeel met goed advies.

Zeer snel geleverd en met zorg verpakt!

Wat je besteld verwacht je geleverd te krijgen binnen de vooropgestelde leveringstijd.

Goed. 35

Snel en correct geleverd.

Snel en correct geleverd.

Prima service, snelle levering.

De producten die je bestelt kloppen met wat je geleverd krijgt. Het is snel in huis.

Al jaren een werkelijk uitstekende winkel!

Of ik nu in de winkel kom of via de webshop wat koop of bestel, ik ben na afloop altijd zeer tevreden, goeie service en nazorg indien nodig, top!

Goed, betrouwbaar en deskundig

Veel voorradig en goed advies

Goed advies, grijp nooit mis

Heerlijke winkel met prettige mensen. Voel me altijd goed geholpen.

Betaalbaar en snel geleverd

Schoonmaakspullen voor de boot gekocht. Uitgebreid assortiment met relatief lage prijzen (op basis van wat vergelijkingen op het internet). Snelle levering.

Er valt niets te verbeteren alles is al top van bestellen tot ontvangen

Duidelijke uitleg .

Correcte levering voor een mooie prijs

Het bestellen was gemakkelijk. Orderstatus was goed te volgen en de spullen kwamen netjes verpakt thuis. TOP

Retour keurig verwerkt.

Een pomp besteld die helaas niet paste. Zaterdag retour gestuurd, dinsdag geld al gerestitueerd. Echt keurig!

Ervaring positief

Goede watersport winkel

Uitstekend advies van personnel dat weet wat ze doen. Mooie winkel en goed assortment.

Goedkoop maar niet nieuwste versie

Heb recent een nieuwe marifoon bij KOK gekocht, maar die blijkt op verouderde firmware te draaien. Voor een nieuw apparaat uit de winkel vindt ik dat een flinke afknapper. Het was een aktieprijs, maar nergens werd vermeld dat het dan om verouderde firmware ging. Oordeel: 3 sterren ***Aanvulling*** Naar aanleiding van bovenstaande review naam KOK contact met mij op over het probleem dat ik signaleerde. Ze hadden contact opgenomen met fabrikant en konden een update aanbieden als ik de marifoon naar hen op zou sturen of bij importeur lansbergen omdat die dichter bij mij zat dan KOK zelf. Dat was zeker netjes van KOK. Het blijft natuurlijk jammer dat er een model met oude software werd uitgeleverd en dat ik nu de hele zaak weer uit heb moeten bouwen om de update te verkrijgen (die vooral de belangrijke optie van nachtstand voor display bevat). Daarom oordeel nu aangepast: 4 sterren.

Goede service. snelle revering

Goede service. snelle revering

Mooi op tijd.

Altijd goed verzorgd en op tijd. En heb je advies nodig dan ben je bij kok ook op het goede adres.

Behulpzaam en erg vriendelijk

Altijd koerst

Vriendelijk, helpend, en juiste prijzen.

Vlot bezorgd. Prima arikel voor een lage prijs!

Moest een trapje hebben als verlengstuk van de boottrap. KOK had dacht ik precies wat ik nodig had. Het artikel was snel bezorgd. De prijs was prima. Had ik dat trappie 40 jaar geleden maar gekocht! (datum aanschaf boot)

Prima service en tijdig

top

snelle adequate levering!

Goed advies gehad

Sydneystraat 72

3047 BP Rotterdam

010 2857177

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.