Alles correct verlopen.

Alles naar wens.

Een vlot contact.

Gegaan zoals verwacht.

Mijn transport is altijd lastig omdat wat ik bestel naar het buitenland moet, dit betekend dat leveringen op tijd moeten zijn of door een ander voor mij afgehaald wordt terwijl de betaling door mij gedaan wordt. Tot nu toe is altijd alles soepel verlopen van uit Kok.

堅持佢哋講嘅話

誠實可靠的公司

Correct geleverd, prima spullen!

Niet alle onderdelen die waren besteld kwamen direct binnen.... een paar dagen later rest van de bestelling ontvangen. Zit logistiek uitstekend in elkaar! Chapeau!

adequaat en snel

Deze website geeft een duidelijke omschrijving van de producten waar door mijn keuze snel gemaakt was. Daarbij een snelle afwikkeling van mijn bestelling. Top.

Hele goede service!

Een groot assortiment en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Snelle levering en goede producten

Uitstekende service en leveringssnelheid.

Ook als je 5 O-ringetjes bestelt. De volgende grote aanschaf doe ik ook bij Kok Watersport.

top snel en goed!

Geen bijzonderheden

Pakket is nog niet bezorgd, dus geen ervaring om te delen

In afwachting

De juiste kaarten snel gevonden en snel ontvangen.

Goede website, zeer vlotte afhandeling

Mooi aanbod. Prijzen zijn meestal scherp.

uitstekend

Ondanks zwarte vrijdag snel geleverd, en degelijk verpakt.

Prima, ook aftersales goed te bereiken

Artikel besteld, webshop ziet er uitstekend uit en de communicatie is helder en duidelijk. Verzending artikel uitstekend, dit geldt voor verpakking en routing.

Matig

Voor een teaknadenklus wilde ik kit kopen, echter de juiste kit was niet op voorraad (kan gebeuren), maar dat de verkoper niet kan zeggen hoeveel kit nodig is voor 20 m voeg van 6 bij 6 mm vind ik matig. Ook de volgende vraag, welke gasveer moet ik kopen voor een houten- kistdeksel (gewicht 4 kg ) en is er een maatvoeringschets of schema beschikbaar voor een correcte maatvoering, had de verkoper geen antwoord, ook matig. Gevolg niets gekocht.

Vlot en scherp geprijsd

Volgens toezegging vlot geleverd. Netjes verpakt en voor een scherpe prijs.

Snelle levering van goede spullen!

Lagun tafelpoot besteld en supersnel ontvangen. Aanrader.

Geen idee, beetje lastig beoordelen als je nog niks hebt ontvangen! Lijkt mij niet de juiste volgorde!

Beste Arjan, Goed elkaar gesproken te hebben. Het door u bestelde artikel is in nalevering gegaan bij onze leverancier. Zoals afgesproken sturen wij u het direct toe zodra wij het binnen hebben. -Klantenservice-

Vrij vlotte transport

De levering ging redelijk vlot met de nodige bijstelling. Bij ontvangst van het pakket zagen we dat de kartonnen doos op twee plaatsen was ingedeukt, bijgevolg de verfpot van 5 L. Antifouling was flink ingedeukt aan de onderkant. Gelieve in de toekomst de verfpotten rondom te beschermen met isolatiemateriaal in de doos. Gelukkig was deze verfpot niet gescheurd in de laadruimte van de bestelwagen anders had het een ander verhaal geweest met alle gevolgen van dien waarschijnlijk, de twee bussen met thinner waren niet beschadigd. Met vriendelijke groet, Pierre

Prima, volgens verwachting

Helaas door de drukte van de bezorgdiensten in het algemeen, is het pakket later bezorgd dan aanvankelijk werd weer gegeven. Heb het artikel toch pas in het voorjaar nodig, dus was het geen enkel probleem. Kortom; goede ervaring.

materiaal op voorraad en op tijd geleverd

Materiaal was gelukkig bij Kok op voorraad. Levering was volgens afspraak.

zoals steeds :super

zoals steeds :super

Goed techniek advies, snelle levering

Ik heb mijn bestelling ontvangen

Ik wacht nog

Beste Alfons, Goed om te horen dat u uw pakket inmiddels ontvangen heeft! -Klantenservice-

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.