Makkelijke site

snel en correct

snelle verzending

Snelle en juiste levering. Goede website: je weet wat je bestelt. Prima.

Als kleine klant groots geholpen!

Levering is super. Een kleine bestelling geleverd met hetgeen voorradig was en een nazending binnen een paar dagen. De prijs van de items was de goedkoopste te vinden.

Al een paar keer iets besteld, goed product, goede preis! Snel en goed geleverd in België !

Alles bezorgd volgens afspraak

Alles eenvoudig besteld en gelevers

Alles prima !

De enige mogelijkheid die ontbreekt bij bestellen, is kunnen aanduiden dat alle goederen samen mogen verzonden worden tenzij een bepaalde termijn x aantal dagen zijn verstreken.

Lekker snel, prima kwaliteit

Altijd prettig als je iets kwijt bent geraakt, dat er een winkel is die je lekker snel voorziet van een nieuw exemplaar. In mijn geval een verloopstekker, die een normaal stopcontact omzet naar een boot aansluiting.

rubber voor patrijspoort.

Kok watersport was de enige site waar ik een rubber voor mijn patrijspoort met de juiste diameter kon vinden. Helaas, de geleverde rubbers zijn dusdanig hard, waardoor mijn raam nu nog veel meer water lekt dan voorheen.

Beste Jan, Wat vervelend dat de patrijspoortrubbers niet goed zijn. Ik stuur u 2 nieuwe rubbers toe. Deze heb ik gecontroleerd. Daarmee hoop ik u geholpen te hebben. -Karin- Klantenservice

Geheel conform de verwachtingen

Kok Watersport levert correct en op tijd. Prijzen zijn concurrerend.

Snel en correct geleverd

Prijs en kwaliteit zijn in overeenstemming op de juiste manier. Tevens is de klantvriendelijkheid zoals het hoort. Het is prettig zaken doen

Prima product tegen aantrekkelijke prijs en snel en goed toegestuurd

Idem

Alles perfect geregeld.

Ik ben een tevreden klant.

Wel betaald, maar niets meer van kok gehoord

Ik heb schijnwerper gekocht en betaald op 21 september. Daarna niets meer van Kok watersport gehoord. Geen bevestiging én vooral geen levering.

Beste Rudy, De door u bestelde schijnwerper is helaas al geruime tijd niet leverbaar. Uit navraag bij onze leverancier is gebleken dat ze over ongeveer 3 weken weer nieuwe voorraad verwachten. Indien u wenst te annuleren, mailt u dan alstublieft uw gegevens naar klantenservice@kokwatersport.nl? -Karin- Klantenservice

goede service

de levering was retour terug gestuurd door DHL daar er een probleem met het adres was,zeer goed opgelost door kok watersport door het zelf te verzenden waarvoor mijn dank

Goede website, eerlijke prijs en probleemloze levering. Top!

Groot assortiment en een geupdate voorraad bestand. Snelle en correcte levering. Betrouwbare leverancier

Goed en tijd pakket ontvangen

Geen probleem

Snelle levering en goed product.

Totally positive.

From initial search to receipt of goods with no hiccups whatsoever

Snelle en complete levering

Snelle en complete levering

Supersnel en goed geleverd

Zie boven

Snel en goed!

Prachtige trui, snel verzonden en goed verpakt. Dik tevreden!

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.