Uitstekende service en snelle levering

Patrijspoorten besteld. Heldere informatie op de website en snelle levering. Zeer tevreden.

Erg fijne service en goede producten.

Helaas had de wetsuit die ik had gekocht enkele slijtageplekken. Na een kort overleg kwamen we tot een zeer fijne oplossing. Service is ook het oplossen onvolmaaktheden. Zeer blij en enthousiast over deze winkel.

Had wel in een envelopje gekund

Top service van KOK watersport. Ik wilde twee stuks van het artikel en er was er kennelijk maar één op voorraad. Eén dag later al de nazending ontvangen. Jammer voor KOK was wel dat ze nu twee keer verzendkosten moesten betalen voor een pakketje terwijl mijn kleine en lichte onderdelen gemakkelijk in een envelopje hadden gekund. Nu betaalde ik maar voor één bestelling verzendkosten terwijl KOK dat twee keer moest doen.

Altijd weer snel, goed verpakt en voor de juiste prijs

Heb vet en olie voor Harken lieren en een boek besteld. Alles OK

Snelle correcte levering en antwoorden bij vragen

Snelle levering tegen scherpe prijs

Volgende dag geleverd tegen scherpe prijs

Ze doen wat ze beloven.

Ruime sortering en snelle levering

Helemaal prima!

Product zoals omschreven snelle verzending!

Vlotte levering van prima rvs beslag blij en tevreden met deze Winkel bedankt APKlijn West Terschelling

Fijne winkel en ook uitstekende website

Ik kom er al jaren altijd prima geholpen en iets ruilen is totasl geen probleem.

Snel bezorgd, maar "oude" antifouling

Al vaker wat besteld bij KOK en het gaat eigenlijk altijd goed. Prijs is goed en bezorging snel. Ditmaal antifouling besteld en die moest ik wel heel lang roeren om te kunnen gebruiken. Alsof deze al heel lang in het magazijn stond. Ik bestel wel eens verf bij een online verfwinkel (niet bij KOK) en die wordt dan altijd gemengd en geschud voordat deze wordt opgestuurd. Scheelt toch weer 10 minuten roeren. Dus, goede zaak en altijd prima service, maar dit onderdeel kan nog beter.

snelle levering , kwaliteitsproducten

besteld product snel in huis , dekwaliteit is prima

Groot gamma en snelle levering.

Supergoed, snelle levering

Super goed, snelle levering

Alles volgens afspraak en snel geleverd.

Al met al een prima koopervaring. Er is aandacht besteed aan verzending. En voor als het niet goed is (wat bij mij niet het geval was) een retourformulier met antwoordnummer.

super!!!

Goedehulp zowel telefonisch/in de winkel.

Very happy with the service

I purchased a number of items online from Australia. The items were despatched quickly and received in good order

Afhalen bij Post Nl punt ipv levering thuis

Ik kreeg het bericht dat het pakket op de voorziene dag niet geleverd kon worden zonder opgave van reden. Ik was nochtans de hele dag thuis. De bestelwagen is hier nooit geweest denk ik en de ( meerdere pakketjes?) zijn direct in het afhaalpunt geleverd. Wou de bestuurder misschien iets vroeger naar huis?

Vertrouwd kopen !

Snelle levering, scherpe prijzen en perfecte service !

Zoals steeds prima service. Dit keer was er iets onduidelijk maar dat is direct uitgeklaard.

Binnen 24 uur geleverd

Snel en netjes geleverd en als er vragen zijn worden die netjes beantwoord topper

Snelle levering mooi product

Mooi product

Perfecte service

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.