snelle levering toppie

online besteld snel geleverd

Snelle service.

Top!!!

Snel geleverd, top prijs

Om nog even te kunnen genieten van het lekkere weer snel wat briquetjes voor de Cobb bbq besteld. Zoals altijd super snel geleverd en handig verpakt.

Prima , maar toch nog voor verbetering vatbaar.

Website was overzichtelijk , afhandeling snel en correct, terugkoppeling uitstekend. Verzending had goedkoper en gemakkelijker gekund door er een brievenbus pakje van te maken. Nu kwam er een doos met een doosje er in wat niet erg efficiënt is.

Top advies en goede producten

Van mijn opblaasbare kano lieten naden los en het bedrijf waar ik hem gekocht had was heeeeel lang bezig met een oplossing te bedenken. Daarom KOK gebeld en daar wist men direct welke spullen ik nodig had om het te repareren. Top advies, want de kano is weer als nieuw. Heel erg blij mee! Volgende keer eerst bij deze winkel kijken, voordat ik iets koop.

Bestelde product snel geleverd.

Product is snel geleverd. Een minpuntje is dat het los in een doosje zat wat weer voor schade aan het product kan komen tijdens het transport. Advies om het de lege ruimte op te vullen of kleine verpakking nemen.

Compleet en snel

Bij Kok zag ik een artikel op voorraad dat bij andere aanbieders alleen besteld kon worden EN ik kon de bestelling completeren met nog een schaars product. En snel en netjes in huis!!

Snelle en correcte levering

Alles geheel naar verwachting

tevreden over de levering en de klantenservice

Zeer aardige dame aan de telefoon die zeer adequaat handelde.

Alles ging zoals afgesproken

Goed product en op tijd geleverd

Prima service en goed betaalbaar

Ik koop bijna alles bij kok watersport voor mijn bootspullen.

Supersnelle

Kwaliteit, scherpe prijs en supersnelle service, zelfs in de drukke vakantie periode.

Goed bedrijf snelle levering alles volgens afspraak

Keurig netjes

Met spoed online bilgepomp besteld

Vaarvriend kon het de andere morgen om 9:00 S' ochtends ophalen Top service

Prima en vlot.

Altijd goed en snel bezorgd, deze keer wel een min puntje, de impeller voor mijn vetus m2 was reeds geopend geweest. Dat hoort niet, ik zou in de winkel nooit een geopende verpakking hebben gekocht.

Zoeken, order plaatsen, op het juiste moment geleverd krijgen, prima!

De website is overzichtelijk, het e commerce pallet achter de website doet goed zijn werk en de levering werd met de nodige communicatie per mail op de juiste tijd afgeleverd.

Prima ervaring ,als je contact opneemt voor uitleg wordt je goed en vriendelijk te woord gestaan.

Correcte en snelle afhandeling

Correcte en snelle afhandeling

Directe en klantvriendelijke oplossing

Er werd direct gereageerd bij een klacht en de klacht werd opgelost. Alle lof hiervoor.

Snelle service en goed advies met vriendelijke mensen

Altijd super snel, toppie

Fijn shoppen op de site. Duidelijk in wat je te verwachten staat. Retourticket bij voorbaat ingesloten maar nooit nodig gehad!!!

Zeer snelle service

Op de valreep nog een cruising pilot van Noorwegen besteld, op de dag van vertrek precies op tijd geleverd.

Snelle levering.

Geweldig dat je binnen een week de bestelling thuis bezorgd hebt.

groot aanbod redelijke prijzen en snelle levering

groot aanbod redelijke prijzen en snelle levering. gewoon zeer goed

Product helemaal zoals verwacht

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.