Snelle en perfekte levering

VHF Standard Horizon besteld voor de VDES regeling. Juiste prijs, perfecte toestel, Alle kanalen, ... ALLES OK !!!!

Prima service!

Goed assortiment en prima (klanten)service!

Snelle afhandeling van mijn bestelling.

Zowel via internet als ook in de winkel snel en efficiënt geholpen bij een bezoek aan de winkel in Rotterdam op een fijne manier geholpen.

Goede voorraad, snel geleverd, mooie producten

Correct en super snel

Ik kan zelf niet sneller winkelen

Snel en correct

Snel geleverd in stevige beschermende verpakking. Zeer tevreden over het geleverde.

Snelle en goede service

Prima bedrijf

Goede service, prima website, snelle levering

KOK klasse

- Snel - Vakkundig - Klantgericht - Vriendelijk - Meedenken - Humor

Keurig en snel geholpen

Prima watersport winkel, vriendelijk personeel en voldoende voorraad

Kok watersport is goed bereikbaar, zit dicht bij de snelweg en voor mij handig tussen huis en boot. Even wat halen kost niet veel tijd. Parkeren is goed en gratis. Personeel neem alle tijd, kun je iets niet vinden en vraag je het aan iemand lopen ze even mee. Over het algemeen krijg je goed advies maar ik begrijp ook wel dat sommige zaken snel erg complex worden als het om ingewikkelde installaties gaat met electronica van verschillende fabrikanten wat samen moet werken. Als je dat soort dingen doet moet je natuurlijk zelf zaken uitzoeken maar toch doen ze hun best. Ik kom er graag! Verder hebben ze eigenlijk alles wat nodig is gewoon op voorraad, heb nog nooit gehad dat ik er kwam en zonder oplossing naar buiten kwam. Heb geloof ik nooit wat online besteld, gebruik hun webshop wel vaak om te kijken wat ze hebben en wat iets kost, website is helder en ze doen veel moeite om bijvoorbeeld duidelijke omschrijvingen bij de producten te maken dat zie je echt wel. Gewoon een fijne zaak!

Bestellingen steeds in orde - communicatie top

Bestellingen steeds in orde - communicatie top

Snel, vakkundig.

Gewoon goed, alles op voorraad, snel en netjes verzonden.

Zeer snelle levering naar België. Producten zoals omschreven. Topservice

Snel geleverd, goed verpakt, prima info

Snel geleverd, goed verpakt, prima info

correcte levering

Gewoon goed. nalevering zoals afgesproken na geleverd.

Schneller Lieferservice

Freitags bestellt - Samstags in meinen Händen

Top cervice

Snel geleverd voor scherpe prijs

Aardlekschakelaar besteld, was met 2 dagen in huis.

Goede prijzen, makkelijke webshop, goede service en snelle levering!

Ik heb nu meermaals wat bestelt en ben altijd verbaasd over de extrem snelle levering. De kombinatie met Post NL is heel goed, de aangekondigde levertijden kloppen en alles is OK. Ben erg tevreden

Goede service en snelle levering

Al vaak besteld en altijd goed geholpen. Prima zaak voor de echte watersporter.

Top.

Snelle en perfecte levering

Goede watersportzaak met goede service

Kok is een superzaak, met doorgaans goede behulpzame mensen. De meeste dingen die ik nodig heb kan ik altijd wel vinden bij Kok watersport, waardoor ze een flink deel van het boot budget ontvangen ;-) Meestal ga ik fysiek naar de winkel, maar soms bestel ik iets online. Vloeistoffen is dan altijd wat riskant, ze verpakken alles in een extra plastic tas. Toch was een flesje olie gaan lekken, maar door de zorgvuldige verpakking geen grote ramp dat alles onder de olie zit. Artikel werd gerestitueerd (ik had de keuze tussen vervangend artikel of restitutie). Netjes opgelost dus! Ik heb ook wel eens een wat mindere service ervaring, bijv. toen een dekwasborstel niet de kwaliteit+levensduur had die de hoge prijs zou moeten rechtvaardigen. Maar dat soort dingen heb je af en toe.

correcte afhandeling van bestelling levering via postnl laat soms te wensen over

Sydneystraat 72

3047 BP Rotterdam

010 2857177

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.