Uitermate verzorgd de hele handling.

Heel tevreden over het product!

goed contact

er is goed contact geweest en er was een vlotte en duidelijke levering.

Altijd topservice

Altijd snelle en perfecte leveringen, en als er iets niet naar je zin is nog heel makkelijk te retourneren. Een voorbeeld voor alle online-shops !!

Zeer tevreden met Kok Watersport

Goede service, snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. In de winkel vriendelijk personeel met veel.kennis van zaken

uitstekend

Goede webside , veel artikelen en snelle levering

Gedegen en snel

Onderdeel goed terug te vinden op de site. Ook in de juiste uitvoering gevonden. Alles mooi gestroomlijnd voor wat betreft de afhandeling. Al zeker 40 jaar ervaring met het bedrijf!

Kei correct

Perfect geleverd aan een goede prijs

Goede info

Eerst gebeld voor info Daarna besteld en snel geleverd

Goede service en snelle levering

Levering was snel. Artikel zeer degelijk verpakt.

Top.

Top . Snelle verzending.

Lage prijs

Lage prijs en snelle levering

Geweldige service

Probleem met Post NL, Maar prima geadviseerd door Kok, Eind goed al goed. Koop er al jaren, prima kwaliteit / prijs

Snelle levering en goede prijs.

Ik zocht naar het beste deal en ja, Kok had het! Ik koop vaker van Kok watersport.

Kok levert snel bestelde artikelen

… ook als je zelf iets hebt gevonden bij de groothandel

Bestelling binnen 24 uur in huis, wat wil je nog meer

Staat in mijn eerste zin.

Prima geholpen en juiste info mbt aanschaf

Goede verkopers

Er wordt gelijk bij de groothandel gekeken of mijn artikel op voorraad was

Trui snel verzonden. Ruilen voor een andere maat, super snel en uitermate vriendelijk geregeld.

Goed en snel

Goed en snel

Tijdig en volgens afspraak gelevers

Bestelling binnen 24 uur afgeleverd met de verwachte kwaliteit en billijke prijs.

Nette prijzen en vlotte levering.

De prijs was zeer netjes en de levering/ verzending was snel. Kortom zeer tevreden

De radio eerder dat ik verwacht binnengekregen!

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.