Goed advies, vlot geholpen en bestelling op de minuut geleverd.

Snelle levering van mooi product

Drukmeter voor rubberboot besteld . Snel, goedverpakt ontvangen . De meter ziet er mooi uit en werkt zoals t zou moeten.

snelle levering.

Snelle levering, goed van verpakt, prima prijs

Bestelde item (whale waterleiding terugslagklep) was niet op voorraad, maar werd sneller geleverd dan op de site vermeld. Stevige verpakking.

Prima ervaring; snelle verzending en het product keurig verpakt en naar wens.

Netjes en vlot

Een positieve ervaring

Mijn ervaring met de Kok Watersport is dat de Website gebruiksvriendelijk is en zeer uitegebreid met

Zoals eerder gezegd een uitgebreide website met zeer veel producten en een snelle levering.

Prima levering, helaas bleek een product toch niet op voorraad, maar werd kort daarop opgestuurd.

Snelle perfecte levering

Info op de website kwam goed overeen met geleverde product. Levering was snel, documenten klopte en zelfs al een retourlabel (al heb ik die dus niet nodig gehad)

Heel slecht

De bestelde lijn van 25m ( soort dyneema) was al in gebruik geweest en was bovendien te kort. Heb ik gelijk naar de winkel teruggebracht en daar werd hij wel omgeruild.

Beste Marc, wij verkopen geen lijnen die al in gebruik zijn geweest. Maar omdat u deze toch liever omgeruild wilde zien, hebben we deze service ook verleend. Er vanuit gaande dat dit dan ook naar uw tevredenheid zou zijn.

Snelle en simpele bestelprocedure, breed assortiment

Mijn favoriete winkel voor watersportproducten: groot assortiment, competitieve prijzen, eenvoudige bestelprocedure en snelle levering.

Spullen snel in huis en vriendelijk en goed geholpen aan de telefoon

prima geregeld!

Het bleek in eerste instantie lastig om mijn gewenste artikel te bestellen via de webshop. Op mijn berichtje aan de klantenservice kreeg ik heel snel antwoord. Meteen daarna de bestelling alsnog gedaan en de volgende dag in huis. Allemaal prima geregeld dus!

Goed opgelost

Ik had splitpennen besteld en ze zouden de volgende dag komen. Maar kreeg een berichtje levering vertraagd dat kan gebeuren natuurlijk maar na een dag nog steeds niets een mailtje gestuurd het antwoord was ja ze zijn opgestuurd. Nog maar weer wachten na een aantal dagen toch maar gebeld naar het bedrijf. En die meneer zei ik zal het opnieuw opsturen. En toen waren ze wel de andere dag in huis. Dus was goed opgelost toch

Snelle respons op bestelling: wat op voorraad is wordt vrijwel onmiddelijk verzonden. Zonde dat een bestelling van 4 kaartmappen in drie pakketten op afzonderlijke data verstuurd is. Bij bestellen zou U kunnen vragen of er pas verzonden kan worden nadat alles binnen is. Een stuk milieu vriendelijker en kosten besparend.

Snelle en correcte levering ... :-)

Comminicatie verliep vlot - bestellen was snel - customer service was vriendelijk!

Geen klachten

Na bestelling snel en netjes geleverd.

Leveren conform verwachting

Ik had voor mijn waarschip een rubbertje nodig voor de patrijspoort. Rubber was goed en levering was ook goed

Goede dienstverlening

De bestelde hor annex verduistering voor het vluchtluik van onze boot was prima in orde. Helaas bleken de maten te groot. Na retournering stond het betaalde bedrag de volgende dag weer op onze rekening. Fijn zo snel alles geregeld was!

Goed en snel

De site werkt perfect , de communicatie was ook goed . Evenals de bezorging .shapo .

Ik ben niet zo van het schrijven recensies maar hier een uitzondering. Raymarine Axiom gekocht voor goede prijs en uotra snel geleverd. In de verpakking een label met retouradres en een formulier. Niet dat het nodig was maar wijzend op een goed service. De benodigde kaart was niet direct leverbaar maar kwam keurig enkele dagen later binnen. Zonder een overbodige berg aan mailverkeer en zeer professioneel. Kom graag terug!

Uitstekend!!

Besteld zoals op de website afgebeeld direct geleverd. Tevens bij de ontvangst alle retoursticker en de retourinformatie meegezonden

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.