Eenvoudig bestellen. Snelle, nette levering.

Eenvoudig bestellen. Snelle, nette levering. Niet duur en geen verzendkosten!

Super Service und super schnell

Gerne kaufe ich wieder bei ihnen

Snelle levering, geen verzendkosten, uitstekende service zoals altijd!

Snelle levering voor een goede prijs

Kok watersport heeft snel gehandeld. Alleen jammer dat post NL aangegeven heeft dat ze ons niet thuis hebben aangetroffen, terwijl wij er gewoon waren. Ook geen briefje achter gelaten, kortom nooit langs geweest maar bestelling vergeten af te leveren.

Snel gevonden op de website, snel ontvangen!

Snelle levering, alles volgens afspraak zoals het hoort. Dik tevreden over KOK Watersport.

Uitstekende service.

Levering binnen één dag. Super.

Perfecte leveringen.

Na een vijftal bestellingen is dit mijn ervaring: altijd stipt geleverd en goed verpakt. Kopen tegen juiste prijs en geen verzendkosten.

Mooi en funtioneel product.

Product als omschreven. Snelle levering. Goed verpakt.

Goede service, keurige snelle levering

Blij met de snelle levering en goede verpakking van een noodzakelijke aanvulling van mijn reserve onderdelen.

Zeer goed!

Overzichtelijke website, interessante prijzen, makkelijk bestellen en snel verzonden!

Goede kwaliteit en service, snelle bezorging.

Goede kwaliteit en service, snelle bezorging.

snelle en goede kwaliteit van de geleverde spullen

Kok is een goede winkel op het gebiedt van watersport snelle levering en een goede prijs en kwaliteit.

Goede sevice,snel geleverd.

Ruim assortiment,nette verpakking voor verzending. En wat ik helemaal top vond is dat er geen verzondkosten waren. Ga zeker nog een keer iets bestellen !

Snel geleverd en goed in gepakt

Ik kon goed de spullen vinden. En kon kiezen hoe en waar ik ze afgeleverd wil hebben

Goede en snelle bezorging

Eerste keer bestel kan verder niet over oordelen

Spullen worden goed verpakt en snel bezorgd

Prima bedrijf

Uitstekend bedrijf

Snelle levering, voorzien van retourspapieren.

Snelle levering, perfecte communicatie

Bijna altijd zijn de producten er de volgende dag, top! Altijd goed verpakt, dingen met vloeistoffen erin vaak extra beschermd. Retouren worden ook netjes en snel afgehandeld. Vaak krijg je dezelfde dag nog een reactie op emails. Voor mij één van de beste online watersportwinkels!

Prima producten voor goede prijs

Op tijd geleverd, netjes verpakt. Goede spullen.

Goede website makkelijke betaling en snelle en goede levering

Zoals het cijfer 10 al zegt: utstekend

Ik bestel geregeld bij KOK en ook soms bij Kniest, maar ik moet zeggen KOK is net wat beter. Alles zeer keurig en vooral verpakking en snelheid van handelen. De prijzen zijn net zo goed en vaak beter dan die van de zogenaamde eenmans nieuwkomers op internet zoals "watersportv--d__l" etc die alleen Chinese troep verkopen. Als u in Rotterdam bent maak van de gelegenheid gebruik ook eens een kijkje te nemen in hun fysieke winkel, zeer de moeite waard.

Prima service snel en niet duur

Prima service snel en voordelig

prima, scherp geprijsd en snel geleverd

prima, scherp geprijsd en snel geleverd

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.