Altijd goed en scherp geprijsd met lage verzendkosten

Altijd goed en scherp geprijsd met lage verzendkosten.

Zeer snelle levering. De vloeibare producten die ik heb besteld worden allemaal extra ingepakt in plastic zakken. Gewoon prima.

Heb de bestelling nog niet binnen

Heb de bestelling nog niet binnen

Beste heer Lutt, Omdat onze toeleverancier gesloten is geweest met de feestdagen, verwacht ik de door u bestelde artikelen later deze week binnnen te krijgen. -Klantenservice-

?

Als eerder prima service !!

Zoals bij vorige bestellingen snel en correct geleverd.

snel goede prijs

snel en netjes afgeleverd

Op tijd geleverd

Antifouling blik mag wel in iets steviger doos verpakt. Doos was gescheurd.

lekker makkelijk

ik ben snel afgeleid. als ik niet binnen 3 klikken mijn artikel heb dan ben ik al weg. Eigenlijk moet ik gewoon een 10 geven, maar principieel doe ik dat nooit omdat iets" altijd nog beter kan. Daar moet men altijd scherp en allert op blijven.

Snelle correcte levering

Filtertje klein van stuk, nu al aan boord gemonteerd. Als isk weer een artikel nodig heb, eerst naar KOK watersport. Bedankt Rob

Was heel snel geleverd

Altijd goed net personeel goede info kom al ruim 30 jaar bij jullie

Snel geleverd ondanks de drukte. Top

Ik heb online gekeken naar de goedkoopste leverancier voor de i-com marifoon. Dit blijkt KOK watersport te zijn, en wat een service: Alleen Kok watersport programmeert de ATIS code kosteloos. De andere leveranciers reageerden met: dat kun je makkelijk zelf of Nee dat doen wij niet. ga zo door met deze klantvriendelijkheid gaan jullie nog meer vaste klanten krijgen!

Hele snelle levering!

Supersnelle levering!

Bestelde artikelen de volgende dag al in huis!

Diverse aankopen online en in de winkel

Mensen met know how en groot assortiment.

Prima assortiment!

Goed aankopen bij jullie. Enkel leveringen naar belgie zijn lang onderweg.

Goed geholpen

Vragen zijn beantwoord en bestelling is goed verwerkt.

Een super correcte prijs én levering, ook naar België

Ik apprecieer dat de volgende dag mijn bestelling al in België geleverd werd. Ook op mijn vraag via mail kreeg ik de volgende ochtend reeds een antwoord. Daar kunnen velen een puntje aan zuigen. Ik ben een tevreden klant.

Snelle en correcte levering.

Zelfs met de kerstdrukte werd mijn bestelling van 8 artikelen binnen een dag afgeleverd. Tevens goede communicatie over de voorraadhoogte en levertijd. Ben hier zeer tevreden over (wederom).

Zeer goede service

Duidelijke site , niet duur en ondanks Corona alles snel binnen :)

Super snel geleverd zelf tussen kerst en oud en nieuw 2020-2021

voldoet aan de omschrijcing standaard artikel Vetus leveringsprogramma

suuuper snel en goed

Het was zeer geslaagd voor schaling vatbaar

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.