Vaak oké.. nu minder..zie hieronder,reden.

Wachten nog op nalevering. Niets in mail van gehoord. Zat alleen brief bij de andere levering..

Goed assortiment en adequate ondersteuning

Prima bedrijf met goede prijzen en prima producten. Vlot in de communicatie.

Prima levering

Snel en keurig geleverd !

Een zeer goed georganiseerd bedrijf

Jabsco waterpomp werd door mij vorige week vrijdagnamiddag besteld en is thuis bij ons reeds zaterdagavond rond 20u geleverd.

Snelle levering tegen goede prijs

Binnen een dag geleverd en een mooie aanbieding

Snel en correct geleverd.

Snel en correct geleverd

Fijne website en goede service

Overzichtelijke website met interessante blogs. Bestellingen worden netjes geleverd. Retourneren is eenvoudig.

steeds in orde

steeds is de bestelling degelijk ingepakt en wordt het gevraagde toegestuurd. Eventueele voorafgaandelijk info per mail of per telefoon worden vakkundig gegeven?.

Duidelijke website en het bestelde werd snel en keurig afgeleverd

De websitebezoek was overzichtelijk ingedeeld voor wat betreft de diverse categorieën. Ook de producten duidelijk geprijsd en afgebeeld. De levering gebeurde snel en correct, voor mij dus een hele positieve ervaring met Kok Watersport

Zeer goed bedankt

Karin van de webwinkel is altijd geduldig, vriendelijk

toegewijd en vriendelijk via de website,

Prima materiaal maar vertraging met Post Nl

Perfecte productengamma bij Kok. De logistiek met Post NL ging wat minder vlot. Bedankt voor de uitstekende service.

Oprecht uitstekend

Ondertussen al 2 jaar mijn vaste keuze van winkel voor onderdelen die ik nodig heb voor de renovatie van mijn zeilboot. Elke levering is altijd op tijd geweest, elk onderdeel was altijd in orde. En service is tot nu toe altijd uitstekend geweest, fout onderdeel? Terugsturen is een eenvoudig proces!

Snelle bediening

Juiste producten en ticket voor eventueel retour

Goed en betrouwbaar

Fijne website met een groot aanbod. We bestellen er nu al jaren. Nog nooit een slechte ervaring gehad.

Prima.

Snelle en correcte levering. Aanrader !

Heel snelle en betrouwbare leveringen.

Had iets geretourneerd en Had binnen 2 dagen geld terug op mijn rekening,nog nooit meegemaakt zo snel,zal hier zeker terug komen.

Prima service, prettig contact.

Zeer behulpzaam bij het zoeken naar oplossingen. Eenvoudige procedure voor terugzenden. Zeer klantgericht.

Kan beter

De levering werd op het werkadres niet aangenomen. Kok nam daarop contact op, zodat het op mijn huisadres kon worden afgeleverd. Goede aktie. Na de levering bleek op de pakbon te staan, dat het 2e item op nalevering staat. Dit was niet eerder bekend gemaakt en ik had dit graag eerder geweten. Dit omdat beide items ingepland stonden voor een test.

Goede website. Keurig retourlabel in de verpakking

Als goed afgeleverd volgens afspraak!

Betrouwbaar en deskundig.

Fijne winkel. Zeer deskundig medewerkers en breed assortiment.

Overzichtelijke website, maar belangrijker… in de winkel wordt je uitstekend geholpen.

In de winkel wordt je uitstekend geholpen. Vriendelijk en met zeer veel kennis. Ik had verwacht dat VDES omprogrammeren op afspraak was, maar het was klaar terwijl u wacht en alle MMSI en ATIS codes meteen meegeprogrammeerd… en dat vlak voor sluitingstijd. Ze nemen ruim de tijd om je goed te adviseren. Klasse!

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.