Prima service, prettig contact.

Zeer behulpzaam bij het zoeken naar oplossingen. Eenvoudige procedure voor terugzenden. Zeer klantgericht.

Kan beter

De levering werd op het werkadres niet aangenomen. Kok nam daarop contact op, zodat het op mijn huisadres kon worden afgeleverd. Goede aktie. Na de levering bleek op de pakbon te staan, dat het 2e item op nalevering staat. Dit was niet eerder bekend gemaakt en ik had dit graag eerder geweten. Dit omdat beide items ingepland stonden voor een test.

Goede website. Keurig retourlabel in de verpakking

Als goed afgeleverd volgens afspraak!

Betrouwbaar en deskundig.

Fijne winkel. Zeer deskundig medewerkers en breed assortiment.

Overzichtelijke website, maar belangrijker… in de winkel wordt je uitstekend geholpen.

In de winkel wordt je uitstekend geholpen. Vriendelijk en met zeer veel kennis. Ik had verwacht dat VDES omprogrammeren op afspraak was, maar het was klaar terwijl u wacht en alle MMSI en ATIS codes meteen meegeprogrammeerd… en dat vlak voor sluitingstijd. Ze nemen ruim de tijd om je goed te adviseren. Klasse!

Heel erg behulpzaam en stipt

Heel behulpzaam en stipt

Prima service, vriendelijke mensen

Goed geholpen zoals het hoort

5 sterren is voor mij het beste

Correcte levering. Goed materiaal. Mooi verpakt. Alles OK

Directe communicatie omtrent levering van bestelde artikelen

Adequate reactie op navraag.

Enorm tevreden

Bestelling correct uitgevoerd, alles heel deftig verpaķt zodat het tegen een stootje kan. Snelle levering. Ik ben zeer tevreden!!

Doet wat beloofd werd

Prima communicatie, inclusief goede raad vooraf

Goed materiaal en op tijd geleverd.

Wordt met retour formulieren gestuurd, top!

Geweldige service

Goed en betrouwbaar

Zeer tevreden over website en levering

Fijne winkel, veel kennis aanwezig.

Fijne winkel met een goede ligging en groot assortiment. Word er altijd vriendelijk geholpen en er is veel specifieke kennis aanwezig.

Eén mooie winkel met veel producten

Het personeel geeft goed uitleg over de producten en wat mogelijk is

goede winkel met kennis van zaken

Fijne online en ook fisieke winkel met mensen die kennis van zaken hebben

Goed advies snelle levering.

Alles wat je maar kan bedenken op watersport gebied kun je bij kok watersport vinden. Goed advies als je dat nodig hebt en fijne mensen. Weten waar ze het overhebben.

Heel tevreden

Erg klantgerichte zaak, steeds leuk om te bezoeken, zeer mooie keuze aan materialen met correcte prijzen.

Supersnel geleverd

Snel geleverd, één artikel in backorder, maar die was er ook vlot. Contact gehad via email, vlot en behulpzaam gereageerd. Doen wat ze beloven.

Helemaal NIKS mis mee’

“Goede wijn behoeft geen krans”

Snel en correct.

Snelle levering,goed verpakt,de prijzen van de goederen zijn correct.

Snelle levering, mooi product

Een prima winkel!

Iedere keer weer top

Bestel hier regelmatig, vanaf zoeken op website tot moment van aflevering alles super geregeld

Over KOK watersport

KOK watersport is ooit begonnen als kleine watersportwinkel en nu uitgegroeid tot een (online) megastore met een groot aanbod aan watersportartikelen. Meer dan 10.000 producten zijn uit voorraad leverbaar. Onze store is gevestigd in Rotterdam en heeft een oppervlakte van ruim 1.000m². Je vindt hier van alles; zeilbenodigdheden, elektronica, watersportkleding, bootaccessoires en nog veel meer. Zowel onze fysieke winkel als onze online watersportshop is een paradijs voor iedere watersporter.