Ik ben blij met de bestelde producten!

Leuk hebbedingen op de site en al helemaal voor een verjaardag! Snelle levering en prachtige producten. Je betaalt verzendkosten, misschien veel...maar als je naar een winkel gaat betaal je ook kosten, hetzij aan parkeren en de gereden kilometers.

Snelle en correcte levering!

Mijn bestelling werd correct en zeer snel geleverd! Leuk extraatje maakte mijn dag nog beter (kleurplaten en barbapapazakken)! Enig minpuntje zijn de verzendingskosten naar België die toch wel aan de hoge kant zijn...Moesten deze minder zijn, dan zou ik nog vaker iets bij jullie bestellen!

Superwinkel

We hadden de spullen snel in huis. Ook werd onze vraag direct beantwoord. Helemaal blij!

Prima ervaring, en zeer zeker aan te bevelen!! Goede service.

2 Mooie kinderspellen gekocht, waarvan er 1 helaas was uitverkocht (bleek achteraf). Ik ben keurig en tijdig verwittigd, middels een mail. Er werd mij een alternatief spel aangeboden voor dezelfde kostenprijs (terwijl het alternatief € 5,00 duurder was). Ik houd wel van eerlijke en duidelijke communicatie, en daar ontbrak het zeer zeker niet aan. Zeer netjes en klantvriendelijk! Ik noem dit service! Pakket is keurig en tijdig ontvangen.

Snelle levering, mooi product

Slechte klantenservice

Ik wilde een bestelling plaatsen..actie was geen verzendkosten.. werden toch gerekend en ik heb bestelling afgebroken. Vervolgens contact gehad via website,telefonisch maar ben niet terug gebeld zoals beloofd was en ook geen reactie op de verstuurde berichten.. Beetje vreemd dat ik nu wel deze mail ontvang!!

Snelle service en producten zijn top

Snelle levering en de producten zijn helemaal top.

Pluspunten

Mooie artikelen

Ik kreeg mijn bestelling via brievenbuspost maar moest wel 4,95 verzendkosten betalen , vind ik erg veel

Pluspunten

Leuke produkten

Pluspunten

Heel snel geleverd en in een uitstekende verpakking.

geen

Pluspunten

Snelle service en een leuk kaartje met boodschap van de verzenders bij de bezorging. Dat maakt bestellen fijn en persoonlijk!

Pluspunten

snelle levering, mooi product

Pluspunten

Pakket netjes verpakt, doos is stevig, op tijd ontvangen. Artikelen zijn goed en netjes. Site is prima - is duidelijk.

Geen.

Pluspunten

Snelle afhandeling en als er bij de Post.nl iets misgaat een heel prettig contact met een medewerkster van jullie. Als he pakje dan komt is er een leuk persoonlijk berichtje van haar toegevoegd aan het pakje. Super fijn allemaal

Pluspunten

Snelheid, spullen prima verpakt.

Pluspunten

Geleverd wat is besteld. Eerder dan verwacht. Goed verpakt.

Geen verbeterpunten te vinden.

Pluspunten

Goede service en snelle levering. Hadden bij de bestelling een persoonlijk briefje gekregen wat het toch wat extra geeft.

Ga vooral zo door.

Pluspunten

Goed persoonlijk contact. Opm. worden goed gelezen EN nageleefd. Als je mailt wordt er netjes en snel gereageerd. Zo hoort het.

Pluspunten

Snelle levering en een hele leuke klantenservices

Pluspunten

Goed bereikbaar voor vragen Snelle levering

Pluspunten

Snelle reactie op gestelde vragen, daarna bestelling gedaan en ook deze was zeer snel binnen.

Pluspunten

Supersnel en goed. We werden goed op de hoogte gehouden van de route en hadden het pakje snel in huis.

Pluspunten

-Good customer service -I was informed on time about an issue with their stock -Refund received next day.

-None

Pluspunten

snelheid van levering