Helemaal goed!

Duidelijke site, snelle verzending en super leuke barbapapa producten. In het pakket zaten ook nog eens een gratis barbapapa tas en kleurplaten, super leuk!

Alles prima in orde

De produkten waren in heel goede staat en als verrassing waren 2 cadeautasjes aan toegevoegd. Heel attent

Prima, goede informatie, snelle bezorging.

De website is helder. Snelle bezorging. Alles is prima.

super!

snelle levering, kleinkind was superblij met de barbapapa-puzzel

Prima. Leuk, snel en netjes

Snel verzonden, goede communicatie en leuke producten. Dochter was erg blij met de barbapappapuzzel. Niks op aan te merken.

aan te raden

snel geleverd en onze kleine meid is super tevreden

Heel snel geleverd

Vanallesvan.nl heeft boven verwachting geleverd

Ik had allemaal Barbapapa verjaardagsdecoraties besteld op de website Vanallesvan.nl en ik had er eigenlijk lage verwachtingen van. Meer omdat ik de site niet kende. Maar ik ben enorm verrast door de supersnelle service, nette afhandeling (een aantal mails met updates) en erorm lief kaartje ter felicitatie van mijn dochter. En de kleurplaat van Barbapapa heeft zij met veel plezier ingekleurd. Ik kom zeker nog een keer terug!

Ik ben blij met de bestelde producten!

Leuk hebbedingen op de site en al helemaal voor een verjaardag! Snelle levering en prachtige producten. Je betaalt verzendkosten, misschien veel...maar als je naar een winkel gaat betaal je ook kosten, hetzij aan parkeren en de gereden kilometers.

Snelle en correcte levering!

Mijn bestelling werd correct en zeer snel geleverd! Leuk extraatje maakte mijn dag nog beter (kleurplaten en barbapapazakken)! Enig minpuntje zijn de verzendingskosten naar België die toch wel aan de hoge kant zijn...Moesten deze minder zijn, dan zou ik nog vaker iets bij jullie bestellen!

Superwinkel

We hadden de spullen snel in huis. Ook werd onze vraag direct beantwoord. Helemaal blij!

Prima ervaring, en zeer zeker aan te bevelen!! Goede service.

2 Mooie kinderspellen gekocht, waarvan er 1 helaas was uitverkocht (bleek achteraf). Ik ben keurig en tijdig verwittigd, middels een mail. Er werd mij een alternatief spel aangeboden voor dezelfde kostenprijs (terwijl het alternatief € 5,00 duurder was). Ik houd wel van eerlijke en duidelijke communicatie, en daar ontbrak het zeer zeker niet aan. Zeer netjes en klantvriendelijk! Ik noem dit service! Pakket is keurig en tijdig ontvangen.

Snelle levering, mooi product

Slechte klantenservice

Ik wilde een bestelling plaatsen..actie was geen verzendkosten.. werden toch gerekend en ik heb bestelling afgebroken. Vervolgens contact gehad via website,telefonisch maar ben niet terug gebeld zoals beloofd was en ook geen reactie op de verstuurde berichten.. Beetje vreemd dat ik nu wel deze mail ontvang!!

Snelle service en producten zijn top

Snelle levering en de producten zijn helemaal top.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Heel snel geleverd en in een uitstekende verpakking.

geen

Pluspunten

Snelle service en een leuk kaartje met boodschap van de verzenders bij de bezorging. Dat maakt bestellen fijn en persoonlijk!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle afhandeling en als er bij de Post.nl iets misgaat een heel prettig contact met een medewerkster van jullie. Als he pakje dan komt is er een leuk persoonlijk berichtje van haar toegevoegd aan het pakje. Super fijn allemaal