Gewoon zoals het hoort

Alles zoals je in deze tijd mag verwachten. En voor een mooie prijs.

alles prima verlopen

zeer tevreden. De schoenen waren snel geleverd en zij passen perfect. Bovendien heb ik deze met een flinke korting kunnen aankopen. Hartelijk bedankt, ik ga reclame maken voor jullie!

Hi Alexandra! Wat super fijn om te horen dat je bij ons goed geslaagd bent! Wij hebben regelmatig kortingscodes in onze nieuwsbrief, dus dat is het zeker waard om in de gaten te houden ; ) We hopen je zeker nog terug te zien als klant van To-Be-Dressed!

Ruime keuze, snelle service

De Piedro schoenen zijn niet overal verkrijgbaar, maar wel bij ToBeDressed, en dan ook nog eens veel keuze in oplopende maten.

Geen reactie order geannuleerd retour gezonden naar leverancier

Met verbazing zie ik dat er een order is geretourneerd welke nooit langs mij adres is gegaan. Contact opnemen is niet mogelijk. Twee kleine betalingen retour gehad welke niet in verhouding is met het totaalbedrag 25% van de totaalsom. De leverancier opgezocht en deze werkt keurig mee (men heeft ook problemen om in contact te komen met to be dressed per mail en of telefoon) Over het algemeen heb ik in de voorafgaande jaren niet tot nauwelijks problemen met dit bedrijf gehad maar zoals zovele webshops kan het het veranderen. Be aware.... let op... het kan anders lopen dan je denkt. Bestel rechtstreeks bij de leverancier als je het kan achterhalen dat scheelt een hoop tijd, geld en emotie. Succes....

Ontevreden klant

Slechte ervaring tot 3 x toe pantalon besteld 1 ste keer maat groter 2 keer maat kleiner 3 keer gebeld en deden ze belofte dat ze goede maat zouden sturen dus niet Bellen is erg moeilijk je komt in de wacht en duurt soms lang dat je hem er opgooit Vandaag gebeld dat mijn maat er weer bij stond maar helaas uitverkocht maar staat nog wel op de site dat die maat verkrijgbaar is Een erg teleurgestelde klant Groetjes johanna

Geen reactie klantenservice!

Dit bedrijf is inderdaad een doorgeefluik voor andere bedrijven. Mijn bestelling kwam in twee delen van twee verschillende winkels. De eerste bestelling was er snel. De tweede zeker niet. Daar mailde ik achteraan. Geen reactie. Gelukkig kwam de dag erna wel een pakketje, maar dit was incompleet. Maar geen vermelding van een backorder of een ander schrijven. Dus hen weer aangeschreven, het gaat om een voor mij behoorlijk bedrag ook. Wederom geen reactie. Na een weekje weer een mail gestuurd: weer géén reactie! Zó slecht! Door de track & trace van het geleverde, incomplete pakket kon ik zien wie de eigenlijke leverancier van de goederen is. Daarom deze leverancier rechtstreeks aangeschreven en daarop kreeg ik direct reactie en duidelijkheid. Mijn advies aan zowel consumenten als bedrijven: niet mee in zee gaan. Als dit bedrijf de consument niet serieus neemt zijn ze het voortbestaan niet waard. En er zijn gelukkig genoeg andere bedrijven die hun klanten wél serieus nemen!

Ruim en interessant aanbod maar helaas geen respons van de klantendienst

De webshop is zeker de moeite waard om een kijkje te nemen en ik heb intussen ook meerdere bestellingen uitgevoerd (samen met mijn zoon). Al vind ik het wel jammer dat ik nooit een reactie of antwoord kreeg van de klantendienst op mijn mail (geregistreerd onder nummer 280487).

Goedemiddag, Excuses voor het niet beantwoorden van je mail, dat is niet onze bedoeling. Ik ga hier gelijk kijken waar het mis ging. Groetjes, Diana

Schoenen besteld, snel geleverd. Ziet er uit zoals op de site. Ik had ook een broek besteld maar teruggestuurd ivm maat en kreeg binnen een week mijn geld teruggestort. Ook was het leuk ingepakt rond de feestdagen als een kado.

Bedankt voor je bericht. Hier worden wij heel vrolijk van. Groetjes, Diana

vol et arnaque

Koop niet op deze site. dit bedrijf werkt met dieven. Ik ben zelf opgelicht en ze hebben me niet terugbetaald. Wees voorzichtig . Gevaar

• Nous recommanderiez-vous? Non

Goedemorgen, Wat vervelend om dit te lezen. Wij zijn zeker geen dieven en helpen je graag verder. Je kan je klacht sturen naar klantenservice@to-be-dressed.nl Groetjes Diana

Geweldig aanbod en snel geleverd

Eerste ervaring is top dus ga zo door!

;-)

Onbereikbaar en slechte service

Bij bestelproces verkeerde maat doorgekomen. Zag dat op de bevestiging en heb direct geprobeerd te bellen. Meteen in de wacht zonder iemand gesproken te hebben. Ook mail gestuurd. Wordt gewoon niet op gereageerd. Verkeerde maat geleverd, teruggestuurd, maar wordt ruim 10 Euro aan retourkosten ingehouden op terug te betalen bedrag. Blijkt bovendien ook gewoon een doorgeefluik voor andere online winkels te zijn, dus voegt helemaal niets aan waarde toe. Prijzen zijn niet lager, maar service is veel slechter.

Beste Bart, Wij werken samen met verschillende verkoop partners. Mocht er zo iets gebeuren zijn wij altijd heel klantvriendelijk en helpen je zo goed mogelijk. De retour kosten via ons is €5.75 maar omdat fouten maken menselijk is zou ik in deze een verzendlabel voor je aanmaken. Als nog wil ik je graag helpen als je mailt naar de klantenservice. klantenservice@to-be-dressed.nl Groetjes, Diana

Bizar

Ik heb dinsdag een skibroek en een ski jas besteld, omdat ik vrijdag op vakantie ga. Er stond bij; voor 16.00 uur besteld (wat ik had gedaan), de volgende dag bezorgd. De broek is net bezorgd en daarvoor kreeg ik een verzendcode. Van de jas is een ongeldige verzendcode verstuurd en ik heb niets ontvangen Ik sta momenteel al 30 minuten in de wacht en op 2 mails die ik heb gestuurd wordt geen gehoor gegeven. Jammer.

Goedemiddag, Via de Track en Trace zie ik dat deze bij de zijn afgeleverd. Ik help je graag verder via de mail. Je kan mailen naar de klantenservice. Groetjes, Diana

super blij

In eerste instantie gewoon besteld, daarna pas de ervaringen gelezen en eerlijk ik werd er wel een beetje zenuwachtig van. Maar heb mijn laarzen binnen gekregen zoals afgesproken, gewoon netjes zoals het hoort! Ik ben ontzettend blij. Thanks

Fijn om te lezen ;-) Groetjes, Diana

Producten worden niet geleverd en geld word niet terug gestort

Ik kan ze ook niet bellen en op mail reageren ze niet

Beste Giovanni, Heel vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik help je graag verder via de mail. Groetjes, Diana

Dit bedrijf zit in financieel zwaar weer lijkt het. Ellende ellende...

Voor de 2e keer in een jaar heb ik een artikel retour gestuurd en krijg vervolgens wel bericht van afterpay dat ik nog moet betalen. Eerder dit jaar had ik het bonnentje niet meer (dom, maar gaat altijd overal goed) en had ik geen poot om op te staan en heb ik mijn verlies genomen, maar vorige maand weer hetzelfde liedje. Weer bij TobeDressed. Nu heb ik het bonnetje wel, maar krijg ik geen reactie meer op mijn mail(s). Bellen heeft ook geen zin, want heb net 2 keer 30minuten aan de lijn gehangen. Omdat dit weer bij ToBeDressed gebeurd en ze mij niet willen helpen (heb alle bewijzen liggen) ben ik bang dat dit bedrijf in moeilijkheden is. Hopelijk word ik alsnog snel geholpen en checken ze even mijn barcode van het verzendbewijs en dan is alles zo opgelost. Mega frustrerend dit iig. Ik koop niks meer online via TobeDressed. Helemaal klaar mee.

Goedemorgen, Wij helpen iedereen zo goed mogelijk. Wanneer je je pakketje retour stuurt is het bewijs van Postnl ook het bewijs dat je dat ook echt hebt gedaan, zodra de verkooppartner niks heeft ontvangen is het voor ons natuurlijk niet te achter halen waar het hier mis gaat. Ik help je graag verder via de mail. Groetjes, Diana

Doorgeefluik voor andere shops

Besteld bij tbd. Verkocht door Intersport Roden. Vergelijkbaar met de werkwijze van V&D. Gekozen uit twee mogelijke jassen. Ik heb echter een derde mogelijkheid ontvangen. Deze kon ik niet kiezen in de webshop. Nu vind ik de derde jas mooier dan die online werden aangeboden, dus heb er verder geen werk van gemaakt.

Goedemorgen, Foutjes maken is menselijk ;-) Gelukkig ben je er blij. Je mag altijd mailen naar onze klantenservice en wij zullen je helpen. Groetjes, Diana

Zeer slecht

Echt een vervelende webshop wanneer je geld vraagt op terug te storten doen ze dat niet dat vind ik echt niet netjes hoor, en met de klantservice zijn ze altijd moeilijke te bereikbaar ben helemaal teleurgesteld in dit hoor :(

Goedemorgen, Wat vervelend om te lezen. Helaas hebben wij ook steeds te maken met zieken mensen, maar we doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Ik zie dat de terug betaling al was gedaan op 22-12 dus deze review en de terug betaling hebben elkaar gekruist. Groetjes, Diana

Ruben begreep mij meteen en loste het op!

Top geholpen door Ruben!

Bedankt ;-) Groetjes, Diana

Ruben van de klantenservice heeft een lange wachttijd goed gemaakt.

Erg lang moeten wachten. Bleek dat Ruben van de klantenservice alleen zat, ondanks de drukte heeft hij mij geduldig en correct geholpen met het retourneren.

Bedankt voor je begrip. Groetjes, Diana

Zeer slechte klantenservice

Mijn bestelling werd ineens geannuleerd. Ik wilde daarom al mijn producten annuleren, maar de klantenservice is totaal onbereikbaar. Ik zou hier niet bestellen, de service is echt super slecht en bestellingen worden zomaar geannuleerd.

Beste Monique. Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt, dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest. Ik heb even je bestelling er bij gepakt en ik zie dat deze artikelen helaas destijds niet meer op voorraad zijn geweest, wat jammer! Wij hebben sinds kort een nieuwe collectie van Refined Department, misschien staat er iets leuks voor je tussen! ; ) Wij hopen je graag nog als klant van To-Be-Dressed terug te zien. Met vriendelijke groet, Ruben

Goede kwaliteit en zeer snelle levering ondanks de december drukte!

Opgelost

Na review opgelost met het bedrijf, goede compensatie.

Hi Lisa! Zoals net telefonisch besproken, je kunt met het gedownloade retourlabel jouw pakket retour sturen. Ik ben blij dat we het hebben kunnen oplossen! ;) Met vriendelijke groet, Ruben

Veel keuze. Alles was snel geleverd en ook het retourneren van een item was vlot geregeld mbt terugbetaling

Gewoon goed

Niets aan te merken dus ga zo door!

Geen terugkoppeling door klantenservice

MBT schoenen gekocht ivm hielspoor. Helaas wordt het erger ipv minder.

Wat vervelend om te lezen. Zou je dit willen mailen dan help ik je verder. klantenservice@to-be-dressed.nl Groetjes, Diana