online schop is top

Zijn heel vriendelijk mensen helpen je altijd verder heel goede online shop

Fijne shop en gave merken

Eerste ervaring is erg goed. Snel binnen en veel aanbod mijn favoriete merk met korting. Gewoon goed.

Keurig volgens verwachting geleverd

Keurig volgens verwachting geleverd

Topmerken met korting en snelle levering

Altijd leuke kortingen op grote merken.

Alles afgehandeld zoals het hoort

Bestelling om 16.00 uur gedaan op maandag en dinsdagmorgen al in huis. Keurig verpakt en gloednieuw in het folie. Zeer een aanrader.

Ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Het was mijn eerste bestelling bij dit bedrijf. Het pakketje werd keurig op tijd geleverd, ondanks de eindejaars drukte

Klacht is goed verholpen door Stefan

Klacht is goed verholpen door Stefan

Zelfs 1 ster is te veel

11 december een pakket besteld welke nooit is geleverd of nou ja door bezorgdienst DHL in een portiekflat voor de deur is geflikkerd zonder mijn toestemming. Ondertussen laat To Be Dressed het afweten en zeggen ze elke keer dat ze nog wachten op DHL en hun onderzoek. Ik snap niet dat er mensen zijn die de klantenservice voor deze webshop willen doen want ik kan me voorstellen dat de reacties van klanten op deze waardeloze service niet mals zijn.

Super ervaring en snelle levering!

Perfect!

Zeer slecht

Geen, te late en in het algemeen zeer slechte communicatie(mogelijkheden). Ik heb zelf uiteindelijk telefonisch contact opgenomen met de leverancier (Hoevens Schoenen) en na een "mail op poten" naar To Be Dressed, Topshoe (dit bedrijf zat er blijkbaar nog tussen) en Hoevens heb ik mijn geld teruggekregen. Tot die tijd, i.c. een maand, heb ik wel allemaal kulverhalen moeten aanhoren van To Be Dressed en van de medewerkster van Hoevens. Met andere woorden: als je bestelling bij To Be Dressed goed is gegaan is dat mooi meegenomen, maar ik zal hier zelf nooit meer iets bestellen.

Dramatisch

Begin december een bestelling gedaan.PostNL zegt geleverd te hebben, maar ik heb niks ontvangen. Diverse mails gestuurd en met een onvriendelijke dame gesproken en wacht nog steeds.gelukkig met afterpay besteld. Ik geef ze nog tot 2 januari de tijd om te reageren en anders ga ik verdere juridische stappen ondernemen. Als ik de reviews had gelezen van te voren had ik NOOIT iets besteld hier.

Waardeloos en teleurstellend

20 november bestelling gedaan, staat nu nog steeds op “in behandeling”. Krijg op geen enkele manier contact met de klantenservice. Dus dan maar elke dag mailtjes sturen en contactformulier dagelijks blijven verzenden, ze zullen toch een keer moeten reageren. Laat ze m’n geld maar terugstorten.

Niet oke

Ik heb hier 3 dingen besteld, er worden er 2 geleverd. Van de 3 e niets vermomen, geen contact te krijgen met dit bedrijf.. Ze laten gewoon niets weten! Via de telefoon niet te berijken. Mijn oordeel is zoek beter naar een bedrijf wat wel netjes met klanten om gaat en niet dit bedrijf.

Begin November heb ik een paar Santoni's besteld in maat 44. Toen ik het pakket thuis ontving bleek de verkeerde maat te zijn geleverd: 43,5 in plaats van de geadverteerde en benodigde 44. Ik heb deze derhalve direct geretourneerd. Het duurde even voordat ik het aankoopbedrag had vermoedelijk door de decemberdrukte. Dankzij de hulp van de klantenservice is dit uiteindelijk alsnog soepel opgelost.

Pakket na een week nog niet geleverd, To-Be-Dressed geeft niet thuis.

Via To-Be-Dressed een mooie hoodie van Baron Filou besteld, maar toen had ik deze reviews (helaas) nog niet gelezen. Dikke korting, ik blij. Het is nu een week geleden dat mijn bestelling in eerste instantie geleverd zou worden, maar dat is niet gebeurd. Ik minder blij. Bezorgdienst Trunkrs heeft afgelopen dinsdag een poging gedaan te leveren. Ik was niet thuis dus niet gelukt, ze bezorgen namelijk niet bij de buren. Contact gehad met Trunkrs en het antwoord was dat ze het de volgende werkdag opnieuw zouden proberen. Ik ben die dagen erop thuis geweest, maar geen bezorger gezien.. Mooie is dat de status van het pakket bij Trunkrs nu aangegeven staat als "verwacht". Dit zou er op duiden dat zij het pakket nooit hebben ontvangen van To-Be-Dressed of JHP Fashion. Deze laatste zou het namelijk verzonden hebben. Ik denk dat de fout bij de transporteur ligt, maar uiteindelijk is de verkoper verantwoordelijk voor verzending. Niet ik. Gelukkig heb ik gekozen voor afterpay (tegenwoordig Riverti) wat volgens de reviews ook behoorlijk malafide schijnt te zijn. Ik hoop dat het alsnog geleverd wordt, dan zal ik de review ook aanpassen. Maar ik heb er weinig vertrouwen in. Mocht het zo ver komen, dan komen de advocaten-familieleden toch ineens goed van pas! Volgens het consumentenrecht sta ik in principe ook in mijn recht, dus mij kunnen ze niet naaien. Ach, we wachten het nog even af... Maar zodra ik een aanmaning ontvang kunnen jullie het natuurlijk shaken. Dan haal ik het onderste uit de kan. Ik wil niet dreigen, maar als ik zo de reviews lees dan lijkt het haast de enige manier. Eindoordeel: Zoals ik het nu ervaar zou ik lekker ergens anders bestellen voor drie tientjes meer en een hoop gezeik minder!

Onnodig zorgen gemaakt

Leuk leren jasje besteld bij ToBeDressed. Zij waren zo’n 40 euro goedkoper dan andere aanbieders vandaar hier gekocht. Toen ik een mail kreeg met een track en trace en dit niet klopte ging ik pas reviews lezen en schrok ik. Ik maakte me wat zorgen maar heb het jasje toch redelijk snel ontvangen. Zaterdag besteld en dinsdag was het binnen. Onnodig zorgen gemaakt dus :).

Waardeloos Bedrijf.

2 Augustus 4 paar schoenen besteld. Heb 3 paar ontvangen. Gelijk laten weten dat bestelling niet volledig was. 8 Augustus de 3 paar die ik wel ontvangen had retour gestuurd. De factuur is wel betaald voor 4 paar schoenen. Dat 1 paar niet geleverd is wordt niets mee gedaan. Het is nu 24 November en nog geen geld terug. Zijn niet bereikbaar via mail of telefonisch. Wees gewaarschuwd NIETS BESTELLEN BIJ DEZE OPLICHTERS.

Gewoon goed!

Alles conform je mag verwachten in deze tijden.

Teleurstellend!!!

Teleurstellende ervaring bij ToBeDressed. Order geplaatst begin van de week, na 2 dagen nog geen orderbevestiging dus maar eens gebeld. Te horen gekregen en zelfs per mail bevestigd dat de bestelling die dag zou worden verzonden. Op vrijdag nog steeds niets ontvangen. Wederom gebeld en na 2 keer ruim 15 minuten in de wacht gestaan te hebben te horen gekregen dat de bestelling niet verzonden kon worden omdat het artikel was uitverkocht! Hoe dan?! Enkele dagen eerder zou het na aanvraag bij de leverancier verstuurd worden........Bizar slecht verhaal dit......

Slecht bedrijf!

Besteld.. Ontvangen Bleken ipv xl M maten te zijn . Per omgaande geretourneerd. Na 1 maand bericht Te laat teruggestuurd Verkoper betaald niet terug! 100 euro weg! HOE DAN!! nooooooiiitt wat bestellen hiera

Pakket retour, geen reactie meer [opgelost]

Volgens DHL heb ik het pakket geweigerd (ik was niet thuis toen ze het één keer aanboden) en is het retour afzender. Van de webshop hoor ik niks meer ondanks dat ik ze meermalen heb gemaild, terwijl dat ik wel betalingsherinneringen krijg. Waardeloos. Update: na het posten van mijn review ben ik adequaat geholpen. Toen het probleem netjes was opgelost kreeg ik wel een expliciet verzoek om mijn recensie aan te passen. Ik hoop dat een volgende keer klanten ”gewoon” worden geholpen. Vandaar dat mijn beoordeling van slecht naar matig is gegaan.

Slechte kwaliteit en lange doorlooptijd service

Nog steeds bezig om een oplossing te krijgen voor slechte kwaliteit product. En daarnaast vind ik de retour kosten erg hoog

Bestelling geplaatst geen opvolging

Bestelling geplaatst geen opvolging, niet verstuurd niks ontvangen dus. Telefonisch onbereikbaar op klachten en mails wordt ook niet gereageerd.

Zeer snelle levering!

voor de tweede maal schoenen besteld. Deze werden na één dag geleverd. Eerste paar: zeer tevreden. Tweede paar: hiervan knelt de linkerschoen, deze gaan nu naar de schoenmaker om te rekken. Ze zijn te mooi om terug te sturen.

Schoenen verstuurd met onbekende verzender, klantenservice reageert niet

Schoenen zijn verstuurd volgens site. Traceerlink werkt niet, klantenservice onbereikbaar en reageert niet op mail. Schoenen komen nooit aan, geld kwijt?

Hoi Stella, Ik heb even met je meegekeken en zie dat jouw track&trace inderdaad verkeerd in het systeem is gezet, excuses hiervoor. :( Ik stuur je een mailtje met daarin de track&trace, dan kan je hem afhalen bij het pakketpunt!