Filters

10

Goeie,snelle service

Ik had woensdagmiddag een bestelling geplaatst, deze is vervolgens woensdagavond al aan DHL meegegeven. Helaas bleek het tracking nummer niet te kloppen, waardoor ik de bestelling niet kon zien of volgen, dus was al bang dat het verkeerd zou gaan (eerder met DHL problemen gehad) Maar ze stonden toch de volgende vanavond al op de stoep(donderdagavond) Prima en super snelle service dus,ondanks het verkeerde tracking nummer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vriendelijk

Er was mij iets niet helemaal duidelijk, maar werd zeer vriendelijk geholpen door de klantenservice!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top assortiment en prijzen

Groot assortiment met gave merken,

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet wat ik bestelde

Ik kreeg niet wat ik had besteld, maar moest zelf de retour naar buitenland betalen! (16,40€) Dit vind ik allesbehalve! Neem u verantwoordelijkheid op! Daarbij kwam nog eens bij dat het artikel al gedragen was.

  • Aanbevelen? Nee
7

Supersnel

Mijn bestelling was niet meer leverbaar, helaas, maar had de betaling binnen 2 dagen terug ontvangen., super..

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Precies zoals je mag verwachten in deze tijden. Snel geleverd en keurig verpakt. Scherpe prijs ook..

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte bezorging

Mijn bestelling van 30-9 staat nog steeds in behandeling. Geen feedback niks. Is nu zondag 11 oktober.

  • Aanbevelen? Nee
1

Dierenleed

Belachelijk dat jullie jassen van Milan ferronetti verkopen met wasbeerhonden bont!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Evelien, Bedankt voor je bericht. De artikelen die op onze website vermeld staan worden aangeboden door verschillende winkeliers. De winkeliers bepalen zelf wat zij ter verkoop aanbieden op onze website. Ik heb je bericht doorgestuurd naar onze directie om deze issue te bespreken. Met vriendelijke groet, Jamy

8

Perfect geleverd en ook nog plaatselijk

Super easy en resultaat zeer naar wens

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals het hoort

Snel geleverd en prima service op mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn eerste aankoop

Dankjewel voor de snelle levering . Ben zeer tevreden met mijn aankoop en de prijs. Tot snel .

  • Aanbevelen? Ja
6

Ik Lees de reacties.

Waarom zie ik geen verbetering in de retour betalingen en de onbereikbaarheid. Zou echt schelen in de klanten als jullie dit zouden oppikken.

  • Aanbevelen? Ja
1

onzin prijs

Denk je ik ga even een voordeeltje halen ! Dan kom je bedrogen uit ! De prijs omdraaien en zeggen dat het goed koper is ? het volgende artikel : https://www.to-be-dressed.nl/pme-legend-sweaters-130750-oranje.html kost normaal 89,95 en nu voor 98,95 dus 9 euro duurder !!!! Woon in Zweden en wil graag kleding kopen in Nederland Maar dit lijkt op oplichting. Een kandidaat voor kassa of opgelicht

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Arnold, Bedankt voor je bericht en goed dat je het even aankaart. Hierdoor kunnen wij de foutjes op onze websites doorgeven aan de winkeliers en vragen of zij dit z.s.m. kunnen aanpassen. Dit was inderdaad een foutje van de winkelier, de prijs diende andersom op onze website aangeboden te worden. Indien je een bestelling hebt geplaatst en je hebt het gevoel dat de prijs niet klopte, kun je altijd bij onze klantenservice terecht, via de mail: klantenservice@to-be-dressed.nl, of via de telefoon: 085-0406053. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur bereikbaar. Met vriendelijke groet, Jamy

10

Zoals het hoort

Precies zoals verwacht en dat is goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Voor herhaling vatbaar

Snel overzichtelijk en netjes. Twee paar schoenen besteld. Normaal altijd via Omoda maar nu een keer ergens anders... en ik moet zeggen top. Snelle en nette levering en ook de prijs was gunstiger als bij dd ander. Dus al met al ..... zeker voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
3

prijzen kloppen

Bij de zoekfunctie krijg ik schoenen te zien met korting vervolgens klik je erop en dan staat er een veel hoger bedrag bij. Niet bij 1 paar maar bij alle paren wie je aanklikt. Waarom wordt er dan eerst aangegeven dat er zoveel procent korting opzit. Heel erg misleidend.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Sandra, Bedankt voor je bericht. Je hebt gelijk, dit wekt inderdaad verwarring op. Het kan soms voorkomen dat de aanbieding van het artikel is komen te vervallen, maar dat de prijsverandering nog niet volledig is doorgevoerd op onze gehele website. De daadwerkelijke prijs staat vermeld in je winkeltas. Wij zijn er mee bezig dit verwarrende probleem op te lossen zodat er overal op onze website in alle tijden de juiste prijzen en aanbiedingen vermeld staan. Mocht je nog zoiets tegenkomen, mail ons gerust een screenshot hiervan naar: klantenservice@to-be-dressed.nl. Met vriendelijke groet, Jamy

8

Correcte webwinkel

Het duurde een week voordat ik mijn bestelling in huis had. Ik maakte mij een beetje zorgen over de levering, maar uiteindelijk vond de levering correct plaats en was ik te vrede met mijn bestelling.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Frank, Bedankt voor je bericht en excuses dat het zo lang heeft mogen duren voordat je bestelling bezorgt werd. Een week is inderdaad erg lang, je bestelling had al binnen enkele dagen bezorgt moeten zijn. Desondanks hopen wij dat je veel plezier beleeft met je bestelling! :) Met vriendelijke groet, Jamy

10

Snel geleverd

Snel geleverd en veel keus

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Mandy, Bedankt voor je bericht en wij wensen je veel plezier met je aankoop! :) Met vriendelijke groet, Jamy

10

Uitstekend en snel

Zeer snelle levering en goede klantenservice. Ook een duidelijke retourprocedure wat eerder minder was. Top dus!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Rick, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je onze nieuwe retourprocedure duidelijker vind. Wij proberen iedere dag het bestellen en retourneren iets makkelijker te maken. Mocht je nog tips hebben, horen wij het graag! Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop :). Met vriendelijk groet, Jamy

9

Blij met schoenen!

Ik kon de schoenen die ik gezien had nergens meer vinden in mijn maat. Uiteindelijk bij tobedresssed gevonden. Besteld met een leuke korting en een paar dagen later geleverd. Heel blij mee, het merk kende ik al dus de pasvorm was bekend. Netjes verpakt verzonden en een leuk kaartje erbij, heb je toch het idee dat je pakket met zorg verpakt is!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snelle levering super voordelige prijs

  • Aanbevelen? Ja
9

Betrouwbare webwinkel!

Prima aanbod en prijs. Op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Snelle en goede service

  • Aanbevelen? Ja
4

jammer geen ruiling mogelijk

Had een shirt gekocht. Maar viel veel te groot dus wilde ik ruilen. Normaal is ruilen gratis. Maar nee dat ging hier niet. dus 2 x verzendkosten en het retour sturen ook nog betalen. Dat viel mij erg tegen. Na contact kreeg ik te horen dat ik de verzendkosten verrekend zouden worden.. Daar wacht ik nu op.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service en hele leuke aanbiedingen!

Hele scherpe aanbiedingen en bij vragen wordt je netjes geholpen. :-)

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd