Goede service!

Snelle levering binnen 1 werkdag al! En goede snelle klantenservice

Zeer slecht!!

Zondag iets besteld, gister en vandaag proberen te bellen, niet te bereiken. Meer dan 15 minuten in de wacht gestaan. Mijn bestelling is nog niet verzonden, maar na 2 dagen nog steeds in behandeling. Artikel zou wel op voorraad zijn. Mail gestuurd, geen respons. Wil op vakantie, maar mijn bestelling is ws niet op tijd binnen. Vandaar ff overleg, maar geen andere mogelijkheid om contact te krijgen. Dus ik ben zeer ontevreden en teleurgesteld!

Netjes geld terug gekregen

Hier schoenen besteld waarvan het ritsje kapot ging binnen een maand. Gewoon pech. Mocht de schoenen retour sturen en kreeg netjes mijn geld terug. Top service!

Hi Emily! Ik ben blij dat we er samen uit zijn gekomen : ) Excuses voor het ongemak. Helaas zie ik dat jij je sterren vergeten bent aan te passen! Kan gebeuren ; ) Met vriendelijke groet, Ruben To-Be-Dressed

Teleurgesteld ‼️

Tweeënhalve week geleden schoenen retour gestuurd. Nog steeds geen geld retour. Niets hier kopen ‼️

Ik heb goede ervaringen met meerdere bestellingen

Lees de negatieve reviews en kan zeggen dat ik zelf hele andere ervaringen. Altijd vlot geleverd door retailers uit het land en prima communicatie.

Erg goed bevallen

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en het was perfect ingepakt. Ik verbaas me dan ook over de slechte beoordelingen die ik nu lees hier. Voor mij is het een aanrader en zal er zeker weer bestellen.

Hallo Hanneke, Fijn om te horen dat je blij bent. We hebben helaas te maken gehad met extreme drukte en uitval van enkele collega's. Niet heel fijn voor sommige mensen en gelukkig gaat 95 procent van de bestellingen gewoon zonder problemen. Jij veel plezier met je aankoop en we zien je graag weer terug. Groetjes, Diana

Ben zeer te vrede

Mijn bestelling werd sneller geleverd dan opgegeven. Was ook netjes verpakt dus zeer te vrede met product en levering.

Hi Frans, Super, dank voor deze highscore, zijn we heel blij mee! Tot de volgende en dank voor je genomen moeite! Groet, Eric

Prima ervaring gehad, ook met de klantenservice

Na het lezen van de reviews ging ik toch even twijfelen maar heb gewoon mijn bestelling gedaan om de prijs van het items erg goed was. Alle is perfect verlopen, ook nadat ik een vraag had over de retour van een van de artikelen. De vriendelijke klantenservice medewerker gaf aan dat ze te maken hadden met extreme drukte en diverse langdurig zieken en dat dat de bereikbaarheid helaas nadelig beinvloedt. In mijn ogen logisch en mensen, toon toch eens iets meer begrip voor uitzonderlijke situaties.. Ben een beetje lief voor elkaar.

Hi Mieke! Erg fijn om te lezen dat je goed geholpen bent door onze klantenservice! Daar doen we het voor : ) We hopen je graag nog terug te zien als klant van To Be Dressed ; ) Met vriendelijke groet, Ruben To Be Dressed

Goede ervaring!

Overzichtelijke site, goede info en snelle levering.

Super om te horen Soraya, dank voor je genomen moeite en veel plezier met je aankoop. Hopelijk tot snel en groeten, Eric

Heel slecht ! Een schaande !

Ik wacht al 15 dagen mijn geld terug. Geen nieuws meer ! Meerdere mails gestuurd. Ik heb een klacht ingediend bij paypal !

Mooie merken met korting

Hier shop ik regelmatig met korting. Hebben altijd mijn favoriete merken. En snel geleverd!

Hi Rianne, Wat super fijn om te horen dat je bij ons goed geslaagd bent! We kunnen niks anders dan onze dag beginnen met een glimlach als we jouw review lezen :) We hopen je graag nog terug te zien als klant van To Be Dressed Met vriendelijke groet, Ruben To Be Dressed

Waardeloze klantenservice

Wilde een artikel retourneren, maar systeem voor retour formulier doet het niet. Vervolgens 0 reactie via zowel telefoon als mail.

Hallo Robert, we hadden te maken met een enorme berg tickets dus excuses als onze reactie niet op tijd is gekomen. Kunnen we alsnog helpen of is het inmiddels opgelost? Groetjes, Diana

Slechte klantenservice.

Geen reactie op mijn 2 emails en 1x contactformulier.

We begrijpen je frustratie en steken de hand in eigen boezem. Helaas hadden we te maken met extreme drukte en veel uitval op de klantenservice afdeling. Daar heb jij niets aan natuurlijk maar we zagen letterlijk door de bomen het bos niet meer. Dit is inmiddels opgelost en als we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag. Excuses voor ongemak. Groetjes, Diana

Goede ervaring met deze webshop

Zoals altijd wordt er gevraagd om een beoordeling en tot mijn verbazing zie ik allemaal slechte reviews, gelukkig heb ik deze ervaring niet. Inmiddels 2 keer wat besteld , eerste keer een jurk maar dat was niet een geschikt model voor mij dus teruggestuurd, kreeg keurig een bevestiging dat het ontvangen was en kreeg ook netjes na ruim een week mijn geld teruggestort. Tweede keer een blouse die ik keurig op tijd geleverd kreeg. Nu heb ik nooit de klantenservice nodig gehad dus daar kan ik niet over oordelen.

Dank je Marian, heel fijn dat je tevreden bent en dank voor het mooie cijfer. Wat kunnen we nog doen zodat je ons volgende keer een 10 geeft? Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot ziens. Groet Eric

Geen bevestiging geen levering wel betaald

Zeer slecht. Bestelling betaald. Geen bevestiging ontvangen. Contact proberen te krijgen via telefoon, onbereikbaar. Via contactformulier vraag gesteld of bestelling wel goed is gegaan. Kreeg antwoord dat m’n bestelling niet goed was afgerond en of dat de bedoeling was?! Nee niet de bedoeling en ik weet niet beter dat dat ik betaald en dus besteld heb. Na vele malen mailen nog geen geld terug en geen bestelling ontvangen. Geen contact mee te krijgen, zeer slecht!!!!

Helaas had je een spelfout gemaakt in je mailadres en dan komt de bevestiging niet aan ;-) Dat we niet bereikbaar waren is zeker een terechte punt van kritiek waarvoor onze excuses. Groet Eric

Zeer slecht, niet doen!!!!

Had ik de reviews hier eerst maar gelezen, dan was me de ellende van To-Be-Dressed bespaard gebleven. Artikel retour gestuurd, ruim 14 dagen na dat volgens de track and trace informatie het artikel bij de tegenpartij was ontvangen nog niets gehoord. Klantenservice telefonisch niet bereikbaar, wordt automatisch na 15 min opgehangen. Altijd 4 tot 5 wachtenden voor je, je voelt op je klompen aan dat die er ook na 15 min uitgegooid worden waardoor jij langzaam opschuift in de wachtrij tot je zelf dit lot staat te wachten. Dan maar formulier op de website invullen. Nooit reactie, zelfs geen bevestiging van ontvangst. Ik denk dat ik kan fluiten naar het geld… Er is dus maar 1 advies: niet bij deze site bestellen! Het is het niet waard!

Beste heer Kruger, Onze excuses voor de slechte bereikbaarheid en het ontbreken van een reactie aan onze kant. Is je probleem inmiddels wel opgelost of kunnen we nog iets voor je betekenen? Groetjes, Diana

HELPDESK ONBEREIKBAAR

Een hemd besteld, maar bij uitpakken zag ik dat er een roze verkleuring op de kraag zit. Na contact proberen te krijgen via mail, klachtenformulier, chat, telefoon helaas moeten vaststellen dat dit bedrijf niet bereikbaar is. Als alles in orde is zal het vast goed zijn, maar indien je hulp nodig hebt is het hopeloos!

Beste Henk, Dank voor je bericht en onze welgemeende excuses voor de slechte bereikbaarheid. Helaas heb je helemaal gelijk want we hadden extreem veel uitval op onze afdeling. Dit is inmiddels opgelost maar daar heb jij nu niets meer aan. Kunnen we nu nog iets voor je betekenen? Groetjes Eric

Zeer slecht

Niet de gehele bestelling ontvangen, maar wel het volledige bedrag betaald (€85,- misgelopen) De klantenservice is niet te bereiken per telefoon, mail, socials of het klantcontactformulier. Zeer slechte service!

Dank voor je bericht Renske en onze welgemeende excuses voor de slechte bereikbaarheid. Helaas heb je helemaal gelijk want we hadden extreem veel uitval op onze afdeling. Dit is inmiddels opgelost maar daar heb jij nu niets meer aan. We zien wel dat het niet geleverde artikel gewoon is terugbetaald. Kunnen we verder nog iets voor je betekenen? Groetjes Eric

Heel slecht

Ik had twee paar schoenen besteld 1 paar gekregen en inmiddels terug gestuurd want was te klein. Maar ik krijg geen enkel contact met hun Hierover. Ik vind dit echt niet kunnen

Verkeerde levering

Niet te bereiken, verkeerde levering, jullie nemen niet op! Ik moet kosten maken voor de retour, voor schoenen die ik niet heb besteld!! Frustrerend... Ik denk dat jullie erbij deze geen nieuwe klant bij hebben. Sorry.

Schoenen besteld daarna geretourneerd

Ik heb schoenen besteld , pasten niet dus geretourneerd. Wel mail gekregen dat ze ontvangen zijn en geld teruggestort zou worden maar helaas tot op heden geen geld ontvangen. Verschillende mailtjes gestuurd, geen reactie. Ook telefonisch niemand te bereiken. De chat is ook offline. Erg jammer !!!

Dank voor je bericht en onze welgemeende excuses voor de slechte bereikbaarheid. Helaas heb je helemaal gelijk want we hadden extreem veel uitval op onze afdeling. Dit is inmiddels opgelost maar daar heb jij nu niets meer aan. We zien wel dat bedrag gewoon is teruggestort. Kunnen we nu nog iets voor je betekenen? Groetjes Eric

Geen geld terug, herinneringen genegeerd

Op 12 april zijn mijn retour pakketen afgeleverd aan To Be Dressed bij PostNL. Ik heb 5 kleding stukken geretourneerd, de hele bestselling omdat ze niet goed paste. Vandaag 2 mei heb ik nog steeds geen geld terug van de €224.34 en de post koste €7.25 voor elk pakket dus €21.75 voor alle 3 pakketen. Mijn herinneringen en klachten zijn genegeerd. Ik heb een vreemde email gekregen waarin verteld word dat ik.geen.geld terug krijg voor 1 jurk. De reden van de leverancier Niet ontvangen? Wel teruggestuurd maar niet ontvangen terwijl het bezorg is bij postNl. Ik heb ook mijn ervaring en klacht vermeld bij klacht.nl die mij liet weten dat To Be Dressed mijn klacht niet in behandeling neemt. In de tussen tijd zie ik op verschillende sites zoals trustpilot veel klachten zoals mijn dus het lijkt de bedrijf beleid te zijn.

Slechte bereikbaarheid!!!

Bijna 4 weken een pakketje geretourneerd met 2 shirts, waarvan er nu eindelijk 1 als retour is verwerkt. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, op de chat reageert niemand en op mail en contactformulier krijg je geen antwoord. Maar ondertussen krijg ik wel van Billink mailtjes dat ik dat ene shirt nog moet betalen, ook bij hen aangegeven dat ik van TBD geen enkele reactie krijg. Wat is dit voor webshop?!?! Ik bestel hier in ieder geval nooit meer.

Heel slecht

Heb een jurk besteld en niet ontvangen. En kan geen contact met jullie krijgen!

Zeer slecht

Krijg geen reactie van de klantenservice op e-mails. Geld niet terug betaald binnen 14dagen voor geretourneerde kleding die afgehandeld is op 12 april. 5 items terug gestuurd maar 3 van de geretourneerd items zijn niet eens afgehandeld. Alle 5 kleding stukken zijn bij jullie aangekomen op 12 april. Jullie zijn de enige bedrijf die geen reactie geeft en niet op tijd alles afhandelen.