Snelle service voor een top prijs!

Paar dagen voor de bruiloft nog een top blouse kunnen scoren die netjes op tijd werd geleverd!

Het begint al slecht

Ik heb een bestelling geplaatst maar nog steeds geen bevestiging per mail ontvangen van mijn bestelling? Ook een account aangemaakt en daar staat ook geen bestelling in. Hoe kan ik nu mijn bestelling volgen?!

Kwaliteit en goede service!

Goede ervaring zeer goede kwaliteit en goede service

Kan veel beter

Lang wachten, geen bericht gezien van levering. Schoenen dus weer terug naar To Be Dressed. Balen

Goedemiddag Paula, Via de Track en Trace konden wij zien dat je pakketje is aangeboden en daarna naar een afhaal punt is gebracht, echt heel vervelend dat je daar geen bericht van hebt gekregen. Fijn weekend. Groetjes Diana

Besteld, de volgende dag was het er, netjes ingepakt, in twee verschillende winkels met een woordje erop, dank je wel en veel plezier met je aankoop.

Fijn om te lezen ;-) Bedankt. Groetjes Diana

Top geregeld

Alles boven verwachting dus ik ben een blije en vaste klant

Dankjewel Marc Groetjes Diana

Erg teleurgesteld in de klantendienst

Ik bestelde een paar schoenen. Één schoen kwam stuk aan. Ik probeer nu al drie weken de schoenen kosteloos te retourneren, maar de klantendienst is quasi onbereikbaar en helpt me absoluut niet verder. Nooit meer.

Goedemiddag Emilie, Vervelend dat het zolang heeft geduurd, maar gelukkig hebben we het op gelost en kan je de schoenen gratis retour sturen. Heel fijn weekend. Groetjes Diana

Overzichtelijke webshop en een snelle levering.

Heel tevreden

Snelle levering zeer tevreden

Snelle en correcte levering

Gewoon zoals je mag verwachten dus top!

Dat vinden wij ook! Fijn weekend en tot de volgende keer. Groetjes Diana

Simpel en snel

Het bestellen gaat heel makkelijk en vlot. De bestelling is, met berichtgeving van verzenden, snel binnen. De betaling kan zelfs achteraf. Heel fijn!!

Goeie service

Nog nooit problemen gehad altijd alles netjes bezorgd en de service vind ik persoonlijk zeer goed. Als ik vragen had stonden ze je meteen te woord.

Wij vinden de service heel belangrijk en doen altijd ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor je bericht. Fijn weekend. Groetjes Diana

Supersnel binnen en mooie prijs

Precies zoals verwacht dus niet twijfelen maar gewoon doen!

Lees dit met een grote lach op mijn gezicht want zo is het :-) Fijn weekend. Groetjes Diana

ik keeg kapotte schoenen komen niet met een oplossing

klantensevice komt niet met de juiste oplossing

Beste Fleur, Je mocht de schoenen gratis versturen naar onze verkooppartner waar deze schoenen zouden worden gerepareerd. Dat lijkt mij een redelijke oplossing. Als je een andere oplossing wil kan je altijd contact opnemen met onze klantservice. Ik help je graag verder. Groetjes Diana

Niets op aan te merken

Zoals het hoort

Ruim assortiment en mooie prijzen

Daar doen we altijd ons uiterste best voor. Bedankt. Fijne weekend. Groetjes Diana

Boven verwachting

Na de bestelling van een paar schoenen bekeek ik de recensies (ik weet het, ik had het vooraf moeten doen) en schrok ontzettend. Al die mensen die een slechte ervaring hadden met ToBeDressed. Met angst en beven toch gewacht en bestelling niet geannuleerd. Boven verwachting had ik binnen twee dagen de schoenen die ik besteld had. Mijn ervaring is dan boven verwachting.

Hai Gert, Bedankt voor je eerlijkheid fijn om dit bericht te lezen. Fijn weekend. Groetjes Diana

vreselijk

een horloge ontvangen van tobedressed. nooit besteld en geen anwoord op mijn mail en telefonisch niet te bereiken. inmiddels aanmaningen ontvangen van afterpay. wanhopig wordt je van dit bedrijf. ik had er nog nooit iets besteld maar raad ook niemand aan met bedrijf in zee te gaan. waardeloos en hoe los ik dit op en wie gaat de aanmaningen betalen?

Beste Monique, Heel vervelend dit te lezen. Gelukkig hebben we dit toch netjes kunnen oplossen. Fijn weekend. Groetjes Diana

2 paar prachtige schoenen, een dag na bestelling geleverd!!

Snel geleverd, erg tevreden. Een aanrader!

Dankjewel Els :-) Fijn weekend. Groetjes Diana

Jullie 10 punten!

Bestelling kwam volgende dag al. Ik was thuis en mijn buurvrouw ook. Haar pakketje stond voor haar deur zonder kennisgeving. Mijn pakket zou in de namiddag bezorgd worden maar was er s’morgens al. Helaas. Moest dus toch naar de pickup. Jammer. Verder alles ok en er hoefde niets retour.

Klantenservice...

Op de website staat een kopje 'klantenservice', maar terwijl ik op een reactie wachtte, ben ik inmiddels al 3 keer naar de kapper geweest, heb ik het gras 2 keer moeten maaien en ben ik bijna klaar met mijn trilogie 'in de ban van een slechte klantenservice'. Nadat er onder mijn naam een valse bestelling was geplaatst met betaling via AfterPay, heb ik op alle mogelijke manieren geprobeerd contact te krijgen met To-be-dressed. De top van Mount Everest is makkelijker te bereiken.. Uiteindelijk heb ik zelf alles moeten regelen met PostNL, de daadwerkelijke verkoper en met AfterPay. En toen, toen niemand het meer verwachtte, toen elk sprankje hoop verloren was en het laatste licht uit de wereld verdwenen leek te zijn.. toen, toen kwam er een mailtje binnen! Op mijn enkele vraag om contact op te nemen ivm met fraude, kreeg ik de reactie: helaas kunnen wij niks voor je doen.. Zo heb ik toch nog een einde voor mijn boek, dat niemand, maar dan ook niemand gaat verwachten.

Eerste keer, bleek maat helaas niet meer op voorraad maar daarintegen kreeg ik gelijk een tegoedbon van 5 euro. Heel keurig andere maat besteld en snel geleverd.

Kadootje

Geweldig zo snel als ik mijn bestelling ontving en als super verrassing was het prachtig ingepakt. Echt een kadootje voor mezelf.

Prima aankoop; vlotte levering. Top!

Een paar schoenen besteld tegen een meer dan schappelijke prijs. Had ze snel in huis. Aanbevolen!

Prima kortingen op fitflops

Kijk regelmatig op to be dressed voor het assortiment fitflops die normaal gesproken best prijzig zijn. Ik vind regelmatig iets wat ik nodig heb.Afgelopen maand sneakers en sandalen gekocht en binnen enkele dagen binnen.Klasse!!