Dit kan beter.

Jordan 4 besteld. Duurde al vrij lang voordat de verzending in gang werd gezet. Ahwell... dan maar wachten, dat vond ik opzich niet heel erg. Vervolgens blijft de track and trace tot 2 keer aan toe hangen. Dame aan de telefoon was niet onaardig, maar ook niet heel klantgericht.(Ik zit zelf in de klantenservice, dus ik weet dat dit beter kan) Uiteindelijk is er een claim ingediend bij ups. Na eenbweek te horen gekregen dat ik mijn geld terugkrijg omdat de reseller nog steeds in gesprek is met UPS. Al met al niet heel slecht, maar dit had veel oplossingsgerichter gekund, en klantvriendelijker.

Uitstekende service en kwaliteit

We kopen regelmatig schoenen bij tobedressed en zijn erg tevreden over de service en kwaliteit van de producten. Mijn dochter heeft problemen met haar voeten en we moeten daarom meestal wat duurdere schoenen kopen. We zijn erg tevreden over de prijs-kwaliteit bij tobedressed.

Beste Bert, Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier met jouw bestelling! Met vriendelijke groet, Team To Be Dressed

Redder in nood

Ik had een hele leuke blouse gezien bij mijn plaatselijke modewinkel. Helaas niet meer in mijn maat en ook niet in hun 8 filialen. Gevraagd of ik een foto mocht maken van het label zodat ik op internet kon zoeken. To be dressed was mijn redder in nood, nog 1 exemplaar in mijn maat. Joepie, gelijk besteld. De bezorgtijd had iets sneller gemogen, maar reuze blij met To be dressed, ze hebben me waanzinnig geholpen in deze.

Beste Astrid, Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier met jouw bestelling! Met vriendelijke groet, Team To Be Dressed

Prettige shopbeleving en snel ontvangen

De shop heeft een prettige werking en nadat ik mijn artikelen had uitgezocht, ging afrekenen lekker soepel. Volgende dag had ik mijn artikelen al in huis, top dus!

Beste Femke, Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier met jouw bestelling! Met vriendelijke groet, Team To Be Dressed

Goede ervaring bij de aankoop van schoenen.

De door mij bestelde schoenen werden goed verpakt en zoals geadverteerd ontvangen.

Beste Peter, Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier met jouw bestelling! Met vriendelijke groet, Team To Be Dressed

Slecht ervaring met betrekking tot kwaliteit en afhandeling daarvan

Ik dacht een goeie winterjas te hebben aangeschaft bij deze firma maar helaas blijkt dat niet waar te zijn. Winterjas is van eind 2022 maar is effectief een paar maanden gebruikt en de naden laten gewoon los. Zowel firma als "de partner" zeggen helaas, pindakaas. Ik mag verwachten van een winterjas die 155 euro heeft gekost dat ie het langer vol houdt dan 1 seizoen. Als dat niet gebeurd verwacht je als consument in elke geval een oplossing. Maar nu laat ze je gewoon stikken. hier koop ik niks meer en dat zal ik tegen iedereen zeggen die mijn mening vraagt over deze firma en de afhandeling daarvan

Gezapige aankoop

Leuke artikels en prijzen. 2 items besteld, eerste werd snel geleverd, tweede item kwam maar niet aan. Ik zat op een mail te wachten omtrent dat artikel, maar geen communicatie. Anderhalve week na bestelling dan maar zelf een humeurig maar beschaafd berichtje gestuurd en 2 dagen later had ik antwoord dat het artikel niet eigenlijk niet op voorraad was. Het bedrag van dat artikel was een dag na de bestelling gewoon al teruggestort. Uiteindelijk was alles goed verlopen

Beste klant, Onze excuses voor het ongemak! Helaas komt het soms voor dat artikelen toch niet op voorraad blijken te zijn maar wij snappen dat dit vervelend is. Wij zullen jouw feedback meenemen en hopen dit te verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team To Be Dressed

Prima product, zeer slechte klantenservice

Onvriendelijk, niet behulpzaam en in eerste instantie niet eens het bericht gelezen. Na tweede poging wederom totaal niet klantgericht. Bovendien is een retourperiode van 14 dagen uiterst kort tegenwoordig. Kom op, in deze tijd kun je écht wel beter doen!

Groot aanbod en mooie prijzen

Nieuwe Nike Air Max 1 gekocht die nergens meer te krijgen was en hier nog met een stuk korting ook. Pakketje was ook snel binnen dus ik ben enthousiast

**Zeer Slecht** - coulance om verkeerd geleverd product te retourneren?

Product ontvangen in verkeerde maat. Klantenservice "De winkelier geeft aan dat het de bestelde dus correcte schoen is. Uit coulance heb ik een retourlabel toegevoegd". COULANCE????? Dat is geen coulance maar de eerste stap om een wanprestatie te herstellen; er is immers niet geleverd wat besteld is. Verder 0.0 meedenkend vermogen rond 'wilt u de bestelde schoen alsnog in de juiste maat bestellen?' oid; teleurstellend. De etiketten op het product vs. de factuur laten toch overduidelijk zien dat de maat niet hetzelfde is, dus ook al is de toeleverancier blijkbaar niet snugger, verschuil je niet achter andermans incompetentie.

Skisuit besteld. Netjes ontvangen en binnen de gestelde levertijd ontvangen. Netjes met een track and trace.

Beste Sarina, Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier met jouw bestelling! Met vriendelijke groet, Team To Be Dressed

Slecht

Bestelling plaatsen is makkelijker dan het regelen van de retour m.b.t. openstaande factuur. Ik zou dit bedrijf aan niemand aanraden! Slechte klantenservice!!

perfect

ik ben zeer tevreden met mijn aankoop van Hogan handtas. Snelle verzending (2dagen),super prijs(-40%). Op alle site handtas was uitverkocht .Ik raad deze site ten zeerste aan!!!!

Beste Elena, Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier met jouw bestelling! Met vriendelijke groet, Team To Be Dressed

Bestelling nooit ontvangen

Er wordt gezegd dat mijn bestelling 14 december is geleverd, terwijl ik 20 december pas een mail kreeg dat mijn pakket verzonden was. Inmiddels is het 9 januari en heb ik nog steeds niets ontvangen.

Rres bon service

En comparant plusieurs fournisseurs, vous étiez déjà moins cher et au moment du black fryday, le prix était vraiment intéressant . A la commande, rien à dire rapide, bien emballé . Bravo

Dear Monique, Thanks for the review! We hope you enjoy your purchase. Best regards, Team To Be Dressed

Gewoon goed

Prima, tijdige levering, goede prijs kwaliteit verhouding. Goede klantenservice en retourneren proces prima op orde.

Beste Brenda, Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier met jouw bestelling! Met vriendelijke groet, Team To Be Dressed

Super; snel geleverd en mooie prijs

Nieuwe Nike Air Max gekocht die overal uitverkocht waren en hier nog in de sale. Superblij mee!

Beste Mark, Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier met jouw bestelling! Met vriendelijke groet, Team To Be Dressed

Vlotte bestelling en levering

Heb mijn prachtige vest op donderdag besteld en het lag zaterdag al bij mij thuis in België. Keurig verpakt. Ik had het vest nl al in een kledingzaak gezien maar mijn maat was al verkocht.

Beste Aaltje, Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier met jouw bestelling! Met vriendelijke groet, Team To Be Dressed

Nadat ik vrijdag gebeld had over mijn levering

Op 21 november had ik een broek bestel en op 22 november ging ik op vakantie tot en met 8 december. Beroek paste niet te klein. Geprobeerd te retourneren maar dat mocht niet meer. Toen gebeld . Het zou uitgezocht Worden. Vanmorgen alles al geregeld het mag alsnog omdat ik op vakantie was. Super snel geregeld. Groet gerda dekker

Retour zending gedaan binnen 1 dag schoenen waren te groot Na 3 weken is mijn geld nog steeds niet teruggestort Erg jammer dat ik zo lang moet wachten

Goede kwaliteit

Mijn piyama is goed het past me heel goed en het is een goede kwaliteit

EEN keer besteld maar nooit weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sneakers van Q1905 besteld maat 41. Op de doos staat maat 41 maar in de schoenen een sticker met maat 42. Ik moest foto's opsturen waarna er contact met de verkopende partij wordt opgenomen. Ik kreeg van To Be Dressed een zeer onduidelijk en niet geloofwaardig verhaal terug. Kortom de schoenen waren geleverd met de verkeerde stickers in de schoenen. Ik heb de maat nagementen (op de site van Q1905 staat een maattabel) en er klopt niets van het verhaal. Toch maar op reviews To Be Dressed gaan zoeken en daar wordt je niet vrolijk van. Teruggestuurde zaken komen niet aan, hoe zit het met de kosten van verzenden etc. etc. Ik had 1 geluk de schoenen zijn te groot en niet te klein dus ik heb het maar zo gelaten. Weer een les geleerd, kijk altijd even op kiyoh. To Be Dressed: waardeloos bedrijf, een keer besteld maar nooit weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veel keuze!

Veel keuze, verschillende merken, redelijk snel verzonden tot nu toe nog niks terug hoeven te sturen dus daar geen ervaring mee. Voor de rest zeer tevreden!

Waardeloze service!

Twee verschillende regenjassen besteld via deze website. Echter slechts één jas ontvangen, na melding hiervan moet ik een foto opsturen van de bestelling zoals ik deze heb ontvangen? Sorry, maar dit is wel heel erg slecht. Waarom zou ik hier over liegen. Wij bestellen hier nooit meer!!

Waardeloze site

Heb schoenen besteld via de site maat 41.5 op de site, maar de schoenen zijn maar 41 groot, terug moeten sturen en voor de verzendkosten op moeten draaien terwijl de verkeerde maat op de site staat. Eerste en laatste keer besteld bij jullie !!!!!!!!