Niets op aan te merken

Leuk om te Lezen ;-) Fijne weekend. Groetjes Diana

Zoals het hoort

Ruim assortiment en mooie prijzen

Daar doen we altijd ons uiterste best voor. Bedankt. Fijne weekend. Groetjes Diana

Boven verwachting

Na de bestelling van een paar schoenen bekeek ik de recensies (ik weet het, ik had het vooraf moeten doen) en schrok ontzettend. Al die mensen die een slechte ervaring hadden met ToBeDressed. Met angst en beven toch gewacht en bestelling niet geannuleerd. Boven verwachting had ik binnen twee dagen de schoenen die ik besteld had. Mijn ervaring is dan boven verwachting.

Hai Gert, Bedankt voor je eerlijkheid fijn om dit bericht te lezen. Fijn weekend. Groetjes Diana

vreselijk

een horloge ontvangen van tobedressed. nooit besteld en geen anwoord op mijn mail en telefonisch niet te bereiken. inmiddels aanmaningen ontvangen van afterpay. wanhopig wordt je van dit bedrijf. ik had er nog nooit iets besteld maar raad ook niemand aan met bedrijf in zee te gaan. waardeloos en hoe los ik dit op en wie gaat de aanmaningen betalen?

Beste Monique, Heel vervelend dit te lezen. Gelukkig hebben we dit toch netjes kunnen oplossen. Fijn weekend. Groetjes Diana

2 paar prachtige schoenen, een dag na bestelling geleverd!!

Snel geleverd, erg tevreden. Een aanrader!

Dankjewel Els :-) Fijn weekend. Groetjes Diana

Jullie 10 punten!

Bestelling kwam volgende dag al. Ik was thuis en mijn buurvrouw ook. Haar pakketje stond voor haar deur zonder kennisgeving. Mijn pakket zou in de namiddag bezorgd worden maar was er s’morgens al. Helaas. Moest dus toch naar de pickup. Jammer. Verder alles ok en er hoefde niets retour.

Klantenservice...

Op de website staat een kopje 'klantenservice', maar terwijl ik op een reactie wachtte, ben ik inmiddels al 3 keer naar de kapper geweest, heb ik het gras 2 keer moeten maaien en ben ik bijna klaar met mijn trilogie 'in de ban van een slechte klantenservice'. Nadat er onder mijn naam een valse bestelling was geplaatst met betaling via AfterPay, heb ik op alle mogelijke manieren geprobeerd contact te krijgen met To-be-dressed. De top van Mount Everest is makkelijker te bereiken.. Uiteindelijk heb ik zelf alles moeten regelen met PostNL, de daadwerkelijke verkoper en met AfterPay. En toen, toen niemand het meer verwachtte, toen elk sprankje hoop verloren was en het laatste licht uit de wereld verdwenen leek te zijn.. toen, toen kwam er een mailtje binnen! Op mijn enkele vraag om contact op te nemen ivm met fraude, kreeg ik de reactie: helaas kunnen wij niks voor je doen.. Zo heb ik toch nog een einde voor mijn boek, dat niemand, maar dan ook niemand gaat verwachten.

Eerste keer, bleek maat helaas niet meer op voorraad maar daarintegen kreeg ik gelijk een tegoedbon van 5 euro. Heel keurig andere maat besteld en snel geleverd.

Kadootje

Geweldig zo snel als ik mijn bestelling ontving en als super verrassing was het prachtig ingepakt. Echt een kadootje voor mezelf.

Prima aankoop; vlotte levering. Top!

Een paar schoenen besteld tegen een meer dan schappelijke prijs. Had ze snel in huis. Aanbevolen!

Prima kortingen op fitflops

Kijk regelmatig op to be dressed voor het assortiment fitflops die normaal gesproken best prijzig zijn. Ik vind regelmatig iets wat ik nodig heb.Afgelopen maand sneakers en sandalen gekocht en binnen enkele dagen binnen.Klasse!!

Spookorder en zeer trage reactie klantenservice

Het zou best kunnen dat te-be-dressed.nl een mooi productaanbod heeft, maar oh wee als er iets niet goed gaat. De klantenservice doet er anderhalve week over om een mail te beantwoorden. Toen ik belde stond ik 15 minuten in de wacht, waarna de verbinding werd verbroken. Wat er mis ging? Wij kregen een niet door ons besteld pakket en bijbehorende factuur a 239 euro afgeleverd op ons oude adres, waar we al ruim een jaar niet meer wonen. We hebben het zelf maar teruggestuurd om incasso ellende door Afterpay, waaraan to-be-dressed de vordering op ons overdroeg, te voorkomen. Deze review wordt waarschijnlijk niet eens geplaatst, omdat er vanaf ons mailadres geen bestelling is gedaan bij to-be-dressed. En dat is dus juist het probleem.

Totaal geen service ,mails worden na paar dagen of niet beantwoord

Goeiedag , Paar schoenen besteld maat 46 staat zo op,mijn bestelorder en de toegestuurde factuur! Geleverd maat 43 , de uitleg op de leverancier zijn verzendnota staat maat 43 . Nu zijn we al ruim veertiendagen verder en steeds niet opgelost mails worden na paar dagen beantwoord of niet meer . Nu komen ze met een uitleg van de leverancier dat ze uitverkocht zijn , maar als je nu op hun site kijkt kan je maat 46 en 47 zo bestellen! Iedereen kan een fout maken erken het dan het staat zwart op wit op papier maar geen reactie van hun kant en telefonisch contact lukt zeker niet minuten een bandje maar niemand die opneemt !!!

Slechte service

Ik had warmbat sloffen besteld bij to be dressed en deze kwamen bij sneakers en zo vandaan. Helaas waren deze te klein en heb dit netjes geretourneerd op de juiste wijze van to be dressed. Na een week nog geen retourinfo ontvangen van to be dressed heb ik hun meerdere malen geprobeerd te bellen om mijn geld terug te krijgen. Na lang wachten verbinding verbroken en toen maar een mailtje gestuurd en kreeg te horen dat sneakers en zo het niet retour terug hadden ontvangen. Gelukkig had ik het verzendbewijs nog bewaard en opgezocht bij post NL. Daar stond gelukkig dat ze het wel retour hadden ontvangen. Weer opnieuw to be dressed gemaild, klachten ingediend en meerdere malen telefonisch contact opgenomen (verbinding verbroken) en geen enkele reactie terug!!. Ik heb contact opgenomen met sneakers en zo en deze medewerker heeft contact opgenomen met een contactpersoon van to be dressed (wat mij niet lukte) en gezorgd dat ik mijn bedrag terug heb ontvangen. Als zij geen contact had opgenomen had ik nog steeds mijn geld niet terug ontvangen. Telefonisch niet te bereiken, niet terug antwoorden op mails en klachten!! Voor mij geen 1 ster waard!!

Geslaagde ervaring

Meerdere paar laarzen besteld in verschillende bestellingen, alles goed en netjes verlopen. Ook de retour van 1 paar.

Super!!

Ik had nog nooit gehoord van to be dressed. Tot ik schoenen bestelde via bol.com en toen zag ik ineens na wat googlen dat ze bij to be dressed 40 euro goedkoper waren! Ik besteld bij to be dressed en de andere teruggestuurd naar bol.com. de schoenen waren heel snel binnen en ik zal dan ook als eerste altijd bij to be dressed kijken!!!!!

Zeer tevreden. Supersnelle levering. Keurig verpakt. Mooie laarzen

Teleurgesteld

Een paar laarzen besteld, geld betaald en gewacht. Vervolgens laarzen niet leverbaar en geld weer terug gestort gekregen. Niet leuk.

Zeer slechte service

2 broeken besteld, allebei snel ontvangen, maar op 1 vd broeken hing het alarmsysteem nog aan. Ik heb ze onmiddellijk geschreven om dit te melden en ze gingen het bekijken met de leverancier. Nadien heb ik niets meer gehoord, ook niet na het sturen van 2 rappels.

Goed product, snelle levering, niet duur

Tijdens de schaatsgekte zijn de bestelde schaatsen alsnog supersnel geleverd! Heel fijn, volop van kunnen genieten!

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering van het juiste product

Slecht

Heb dingen besteld bestelling klopt niet gebeld word al 2 weken niet op genomen meerdere mails gestuurd geen reactie Echt triest

Hallo Yvonne, dank voor je bericht en wat vervelend om te horen. Helaas was het de afgelopen twee maanden ontzettend druk op onze klantenservice door een onophoudelijke stroom aan orders en we hadden te kampen met meerdere corona zieken in ons team. Geen excuus maar wel de verklaring helaas. Kan ik nu nog iets voor je betekenen? Onze welgemeende excuses! Groetjes Karin

Twee paar besteld een geleverd

Een paar netjes op tijd geleverd andere paar niet. Telefonisch niet te bereiken. Slechte service.

Hallo Gulliver, dank voor je bericht en wat vervelend om te horen. Helaas was het de afgelopen twee maanden ontzettend druk op onze klantenservice door een onophoudelijke stroom aan orders en we hadden te kampen met meerdere corona zieken in ons team. Geen excuus maar wel de verklaring helaas. Kan ik nu nog iets voor je betekenen? Onze welgemeende excuses! Groetjes Karin

Zo super snel geleverd

Vandaag besteld en morgen in huis, zo supersnel, en gemakkelijk geregeld Een dikke 10 verdient

Fijn Rina om te lezen.... Bedankt. Groetjes, Diana