slecht bereikbaar en omslachtig en onduidelijk retourbeleid

Ik kon niet inloggen, kreeg alsmaar foutmeldingen, en ik moest inloggen om te kunnen retourneren. Nieuw wachtwoord lukte niet. Probeerde ik ze te bellen maar na een kwartier wachten werd ik dan van de lijn gegooid "omdat het zo druk was". Op meerdere mails die ik stuurde werd niet gereageerd. Uiteindelijk lukte het me een nieuw wachtwoord te krijgen (waarom nu wel??? geen idee, wellicht eerder een storing??) en dan staan er op de site instructies die weer niet geheel stroken met de mail die je krijgt, waardoor ik de pakketten die ik netjes had dichtgemaakt weer moest openen want er moest een pakbon of factuur in en die had ik niet gehad. Dus weer zoeken op de site en in de mail, uiteindelijk een factuur gevonden... Wat een gedoe, en dat in 2022... Wist niet dat het nog bestond (bij zo'n groot bedrijf althans). Mijn eerste en laatste keer dat ik hier besteld heb.

Snel binnen en conform verwachting

Gewoon zoals het hoort en daar is niets mis mee!

Geen fijne ervaring

Bestelling ontvangen, echter zit er een vlek op het bandje van de damesschoen. Omdat dit het laatste paar is kan ik deze niet ruilen. Ik heb een 4 april een mail gestuurd en ter compensatie een korting gevraagd. Deze wordt niet beantwoord.

Slechte service

Ik had schoenen besteld. De site haperde en later stond er in de bevestigingsmail dat ik 3 paar dezelfde schoenen had besteld… 2 weken later krijg ik een herinnering dat ik nog moet betalen en 3 weken later pas een melding dat de schoenen onderweg zijn!! hele slechte service!!!

Geen order ontvangen wel herinneringen voor verzendkosten

Ik heb in februari een rok besteld. Ik kreeg diezelfde avond een bevestiging dat deze was verzonden. 2 dagen later ineens een mail dat hij niet was verzonden want hij was niet op voorraad. Bijzonder! k had betaald met Afterpay en de kosten van de rok werden snel gecrediteerd maar ik word nu nog steeds herinnerd dat ik verzendkosten moeten betalen. Ook bijzonder want ik heb niets ontvangen! Afterpay gebeld maar die zeggen dat ik bij jullie moet zijn. 15 minuten aan de telefoon en net toe ik als als eerste aan de beurt zou zijn verbinding verbroken. Teleurstellend geheel dus. Ik wil graag dat de verzendkosten ook gecrediteerd worden want er is niets verzonden!

Geen contact met de klantenservice te krijgen!!!! Niets hier bestellen!!!!

Ik twijfelde ook om hier opnieuw iets te bestellen, maar kon me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het echt zo erg kon zijn, na vroegere ervaringen. Bovendien ken ik het merk en de maat dus wist zeker dat ik ze mooi vond en ze prima zouden passen. Helaas kreeg ik 2 paar laarzen waarvan bij het ene paar de rits niet eens open ging en bij het andere heel erg moeizaam. Dus balen! En beide paren voor retour aangemeld, 1 postNL verzendlabel aangemaakt, geprint en de 2 paar laarzen in 1 pakket teruggestuurd. Omdat de laarzen (ritsen) defect waren geleverd, zouden de verzendkosten niet in rekening gebracht worden. Helaas zijn er zelfs 2x verzendkosten (want 2 paar??) ingehouden op de terugboeking. Zo jammer dit. Het is namelijk best makkelijk om je klanten tevreden te houden: begin eens met de telefoon op te nemen! En je mail te beantwoorden. Ga het gesprek aan en kijk wat de mogelijkheden zijn om het samen op te lossen. Dit is echt to-be-dressed onwaardig!! Het is helaas behoorlijk bergafwaarts gegaan sinds Barry Kikkert het bedrijf verlaten heeft.

Customer service is clearly understaffed but was helpful once reached

While I believe customer service needs to be more responsive to phone calls and email inquires and the website needs improvements (including, but no limited to, incorporating other languages than only Dutch), when I finally reached Reuben in customer service, he was very helpful and resolved my issues.

Dear Alex, I am glad we resolved this issue over the phone, as you know we had a small issue regarding paying with Maestro. This has been fixed and i can see you succesfully placed an order. Our apologies for this inconvience, and we hope to see you again as a customer of To Be Dressed. Kind regards, Ruben To Be Dressed.

Alles prima verzorgd!

Duidelijk, snel en helder.

Goed verpakt en mooie kwaliteit schoenen. Ik ben er heel blij mee. De prijs was ook prima.

Beschadigd product ontvangen!

Eén paar laarzen ontvangen waarvan op 1 wreef een grove beschadiging en vlek zat waaraan te zien was dat geprobeerd is dit weg te werken. Wat niet is gelukt. Hoe komen ze er op om beschadigde producten te versturen?! Op mijn klacht per email hierover kreeg ik geen enkele reactie. Bestel hier niet! Onbetrouwbaar en geen waar voor je geld!

Zeer slecht. Onbereikbaar.

Bestel hier niets. Tot 2x toe de verkeerde kleur schoenen ontvangen. Kan gebeuren. Retourlabel ontvangen,Verzonden en dan niets. Bellen is onmogelijk. U bent de volgende bellet. Na 10 minuten verbinding verbroken. Mailen heeft geen zin. Niemand die een reactie geeft. M.a.w. ik kan fluiten naar mijn geld.

Niet te bereiken!

Twee artikelen niet geleverd. Geen reactie niets! Nooit bestellen.

Zo blij met mijn geweldige laarzen en de super snelle service van BeDressed

Hele goede en snelle service van BeDressed. Kei mooi geslaagd met apparte laarzen

Beste Anita, Wat ontzettend fijn om te horen dat je bij ons goed geslaagd bent! Met zo'n leuke reactie kunnen we niet anders dan met een glimlach onze werkdag voortzetten! : ) We hopen je graag nog eens terug te zien als klant van To-Be-Dressed Met vriendelijke groet, Ruben To be Dressed

Retour lastig en geen reactie

Ik heb mijn bestelling retour gestuurd en nu wacht ik al 10 dagen op een reactie. Retour is keurig afgeleverd door post nl. Gemaild geen reactie. Gebeld maar na 15 minuten telefonisch in de wacht verbreken ze de verbinding. Via chat wel contact maar denk dat het een chatbot is ipv een medewerker ook geen resultaat tot nu toe. Nog steeds geen geld terug.

Mooie collectie

Mooie collectie met goede prijs/kwaliteit verhouding

Bestelling gedaan, door To Be Dressed geannuleerd maar geen terugbetaling

Slechte ervaring. Op 18 maart een bestelling gedaan. 4 minuten na de afgeronde bestelling kreeg ik een mail dat ze de artikelen toch niet kunnen leveren. Jammer, maar kan gebeuren. Volgens de mail zou het bedrag (>100 euro) per ommegaande teruggestort worden. Dinsdag 22 maart nog geen geld terug ontvangen. Dus maar eens gebeld. Ik kreeg te horen dat het geregeld zou worden. Nu is het vrijdag 25 maart en heb ik nog mijn geld niet terug. Vreemd! Bellen met het telefoonnummer levert niks op. Diverse keren geprobeerd (lees: totaal 67 minuten een bandje). Wederom zojuist gebeld. 28 minuten lang een bandje met "We staan u zo spoedig mogelijk te woord. De volgende vrije lijn is voor u gereserveerd". Hopelijk worden deze beoordelingen gelezen. Ik wil mijn geld per ommegaande retour.

Giorgio schoenen geleverd binnen 2 dagen

Ik heb via to be dressed een paar Giorgio schoenen besteld, die 50% afgeprijsd waren, nergens zo goedkoop te krijgen dus ik twijfelde wel even, ivm andere reviews. Toch besteld en met PayPal betaald. Ging perfect, krijg direct een bevestiging via de mail. Schoenen kwamen van een plaatselijke winkelier Aad van den Berg schoenen uit Noordwijk. Keurig verpakt en snel geleverd, de dag erop al.

Onbetrouwbaar

Wel betaald, niet geleverd. E-mails gestuurd, niet reageren. Gebeld, na 15 min wachten lijn verbroken 2x. Gebeld, te woord gestaan, beloofd dat men het gaat uitzoeken en een e-mail stuurt, niet gebeurd. Klacht ingediend, wordt niet op gereageerd. Kortom onbetrouwbare webshop.

Eerst een wat mindere ervaring door een niet goed verwerkte retour, maar uiteindelijk netjes teruggebeld en verder vriendelijk geholpen door Ruben, die het allemaal opgelost heeft! Heel fijn, bedankt!

Hi Elise! Ik ben blij dat we het telefonisch hebben kunnen oplossen : ) Helaas door een fout in het systeem was jouw retour niet tijdig verwerkt door onze verkooppartner, nogmaals excuses hiervoor! We hopen je graag nog terug te zien als klant van To-Be-Dressed Met vriendelijke groet, Ruben To-Be-Dressed

Geen levering en totaal niet te bereiken.

Één ster is nog teveel. Er wordt niet geleverd, ook per e-mail niet te bereiken en contactformulier geen reactie op. Telefonisch niet te bereiken. Ik zou hier nooit meer bestellen. Y.S.

Troep service

Ik schrijf nooit reviews maar hier komt die: Annuleren hier is mission impossible, ik stuur 3 mails 3 dagen van te voren om een bestelling te annuleren en krijg alsnog een verzendbevestiging van die levering. Niet de eerste keer. Ik hang 2 keer 15 minuten aan de lijn en de haak word erop gegooid. Wat is dit nou voor service? Die bestelling moet hoe dan ook geannuleerd worden dan kan je toch tijd en moeite besparen voor beide partijen en gewoon annuleren ipv zenden, retour en al dat gedoe. We zitten in 2022 kom op joh, als je een business wilt draaien moet je op zijn minst bereikbaar zijn voor je klanten

eigenlijk is halve ster teveel

Ik kreeg ongevraagd een email in mijn inbox. Ik had een account aangemaakt stond erbij. Dit was niet zo dus proberen te verwijderen. Dat kan je niet zelf doen. Dus contact met de klantenservice opgenomen online. Daar kreeg ik contact met RUBEN. Ik heb echt nog nooit zo'n onbeschoft iemand gesproken. Brak ook telkens zomaar af, moest je weer alles opnieuw doen. Eigenlijk teveel om uit te leggen. Nee voor de service die je van RUBEN krijgt een 0,0. Daarna kreeg ik een nette email van Iza die had meegelezen en daar gingen alarmbellen af zoals ze schreef, en vroeg of ik haar wou bellen. Heb terug gemaild dat ik daar geen behoeft aan had. Maar wel de vraag of er wel serieus wat aan gedaan ging worden met deze RUBEN.

Meer dan goed

Had e-mail niet goed doorgegeven, ben direct geholpen en ontving ook gelijk de bestelfactuur, dag later de bestelde schoenen binnen, met duidelijke info en een correct product. Scheelde overigens ongelooflijk veel centjes. Bravo

Snelle en goede service. Product top.

snelle levering en goede prijs-kwaliteitverhouding

duidelijke omschrijving en snel geleverd met aankondiging over de dag van levering