Helemaal super

Erg blij met de hulp van de klantenservice. Pakketje was snel binnen.

Slecht

Product komt niet overeen met foto en beschrijving. Personeel mag een cursus klantvriendelijk gaan doen. Met hun je en jij.

Product niet leverbaar, veel te laat over bericht

Bestelling met levertijd 1-3 werkdagen. Na 1 week gebeld omdat ik nog niets had gehoord en ontvangen. Product blijkt niet meer leverbaar. Had daarvan eerder bericht willen ontvangen.

Pakketje na anderhalve week nog niet binnen!

Je word van het kastje naar de muur gestuurd. Telkens een automatisch bericht per mail en aan de telefoon voor 15 minuten dan word de lijn verbroken. Top service dus.. not!

Mijn probleem met bestelling Wes netjes opgelost, Bedankt Danisha!!!!

Helemaal klote

Ik heb mijn bestelde schoenen niet ontvangen. Daarover contact gehad maar wordt maar half uitgezocht, op een gegeven moment wordt er zelfs niet meer gereageerd. En dan wel even de rekening sturen..doei!

Gewoon zoals je mag verwachten dus top!

Snel geleverd voor een mooie prijs. Keurig verpakt en met persoonlijk briefje erbij. Wat wil je nog meer? Ik ben zeer tevreden!

PERFECTE REPLAY CARGOBROEK

Ik kocht een geweldige broek voor weinig geld. Ik ben zeer tevreden, alles kwam binnen een paar dagen aan bij mijn vriend in Rotterdam. Uitstekende ervaring. De volgende aankoop is een sweatshirt van Scotch & Soda

Snelle bezorging

Snelle bezorging, schoenen van bekend merk met leuke korting

Mooie blouse

Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen en ben er tevreden mee. De levering was op tijd en ben tevreden met mijn bestelling.

Toppers

Bestelling geplaatst van een paar schoenen en hierbij netjes op de hoogte gehouden van de bestelling en de levering. Gewoon heel tevreden! :)

Hele fijne service, snel geholpen & me bestelling volgende dag in huis. Hier ga ik zeker weer bestellen.

Waardeloos

Schoenen voor mijn zoontje besteld. Na 2 weken waren ze nog niet binnen. Hierover gemaild maar geen reactie ontvangen.

Fantastisch aanbod en snelle levering

Voor de leukste carnavalskleding moet je bij TBD zijn, het aanbod is reuze. Ook een hele leuke trui hier besteld. Kleding was netjes en snel in huis. Ik had mijn e-mail per ongeluk verkeerd ingevuld, maar dit hadden de dames van de klantenservice snel en vakkundig opgelost. Aanrader!

Slechte kwaliteit en service

Schoenen gekocht, binnen 10 dagen na het bestellen zool los van de schoen. Oplossing, ga maar naar de schoenmaker Max 7,50 repareren. Lekker duurzaam…. Zeggen ze. Ik koop online uit gemak, niet om naar de schoenmaker te gaan. Anders kan ik ze daar ook kopen. Uiteindelijk mag ik ze terugsturen, krijg mijn geld teruggestort. Maar kapotte schoen terug sturen, dan kijken ze even niet naar de duurzaamheid. Blijkbaar is het toch vertrouwen belangrijker als de duurzaamheid

TOBEDRESSED.NL

Tobedressed.Nl is gewoon uitstekend volgens mij.Een artikel besteld in de late namiddag en de volgende dag was het al ter plaatse.Zeker een aanrader.

Snelle levering en fijne service

Valt tegen

Ik had wandelschoenen gekocht van Meindl. Een perfecte schoen die ik al meer als 15 jaar gebruik. Ben erg blij dat ik deze kon bestellen omdat ik bij andere bedrijven had vernomen dat het model eruit ging. Nu had ik me ingeschreven voor de nieuwsbrief en zou €5 korting krijgen maar kon deze code niet gebruiken bij mijn bestelling. Mail gestuurd en toe een bruikbare code gekregen maar kon ik toen niet gebruiken. Nu zou ik graag nog zo’n paar schoenen bestellen met de korting maar zie nu dat het model plots €30 duurder is geworden. U kunt zich misschien voorstellen dat ik jullie bedrijf niet hoog heb zitten en niet zal aanbevelen bij andere. Vriendelijke groet, Roland Peters

online schop is top

Zijn heel vriendelijk mensen helpen je altijd verder heel goede online shop

Fijne shop en gave merken

Eerste ervaring is erg goed. Snel binnen en veel aanbod mijn favoriete merk met korting. Gewoon goed.

Keurig volgens verwachting geleverd

Keurig volgens verwachting geleverd

Topmerken met korting en snelle levering

Altijd leuke kortingen op grote merken.

Alles afgehandeld zoals het hoort

Bestelling om 16.00 uur gedaan op maandag en dinsdagmorgen al in huis. Keurig verpakt en gloednieuw in het folie. Zeer een aanrader.

Ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Het was mijn eerste bestelling bij dit bedrijf. Het pakketje werd keurig op tijd geleverd, ondanks de eindejaars drukte

Klacht is goed verholpen door Stefan

Klacht is goed verholpen door Stefan