eigenlijk is halve ster teveel

Ik kreeg ongevraagd een email in mijn inbox. Ik had een account aangemaakt stond erbij. Dit was niet zo dus proberen te verwijderen. Dat kan je niet zelf doen. Dus contact met de klantenservice opgenomen online. Daar kreeg ik contact met RUBEN. Ik heb echt nog nooit zo'n onbeschoft iemand gesproken. Brak ook telkens zomaar af, moest je weer alles opnieuw doen. Eigenlijk teveel om uit te leggen. Nee voor de service die je van RUBEN krijgt een 0,0. Daarna kreeg ik een nette email van Iza die had meegelezen en daar gingen alarmbellen af zoals ze schreef, en vroeg of ik haar wou bellen. Heb terug gemaild dat ik daar geen behoeft aan had. Maar wel de vraag of er wel serieus wat aan gedaan ging worden met deze RUBEN.

Meer dan goed

Had e-mail niet goed doorgegeven, ben direct geholpen en ontving ook gelijk de bestelfactuur, dag later de bestelde schoenen binnen, met duidelijke info en een correct product. Scheelde overigens ongelooflijk veel centjes. Bravo

Snelle en goede service. Product top.

snelle levering en goede prijs-kwaliteitverhouding

duidelijke omschrijving en snel geleverd met aankondiging over de dag van levering

levering prima, retour slecht

5 paar slippers besteld, 1 gehouden. de 4 paar die retour moesten bleken van 2 leveranciers te komen. het moest allemaal in. dezelfde doos terug, dus extra retourkosten. Combineren mocht niet. Retourkosten vind ik zo ie zo al niet echt service. 1 retour goed gegaan, de andere niet. Ik heb betaald met Visa, doe ik eigenlijk nooit, Ik betaal nooit vooraf. Nu natuurlijk spijt. Ik krijg geen enkele reactie op mijn berichten. Het blijft maar staan als in behandeling. Zoals het nu lijkt kan ik naar mijn geld fluiten. Nooit meer besteld ik iets bij To Be Dressed.

Uiteindelijk nog goed gekomen

Na het plaatsen van een boze review , toch wakker geschud. Uiteindelijk toch mijn geld teruggekregen.

Waardeloos dat je zowel verzend- als retourkosten moet betalen

Het minimale orderbedrag om geen verzendkosten te betalen ligt erg hoog. Dat nam ik echter op de koop toe. Wat blijkt, nu komen ook de retourkosten voor mijn eigen rekening. De order werd snel geleverd, maar door dubbele kosten voor mij zeker niet voor herhaling vatbaar.

Bedankt voor je review. Echter, wanneer je je artikel retour stuurt, krijg je altijd verzendkosten (heenweg) van ons terug! Ik hoop wat verwarring op te hebben kunnen helderen. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om ons te mailen! klantenservice@to-be-dressed.nl staat voor je klaar :) Groet, Isabelle, To Be Dressed!

Heel erg fijn

Ik ben erg goed geholpen door de klantenservice en ben erg blij met de oplossing.

Bedankt voor je leuke review! Fijne dag gewenst! Groet, Team To Be Dressed!

Zeer fijn.

Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe schoenen. Snelle levering. Ik had een aantal vraagjes bij het bestellen van de schoenen, waardoor ik de klantenservice heb gecontact. Erg fijn en klantvriendelijk geholpen door medewerkster Diana.

Hi Patricia, met zo een fijne review in de pocket kunnen we niet anders dan met een grote glimlach onze werkdag voorzetten! Bedankt! P.s. Heb je ookal al gezien dat de Emporio Armani horloges nu in supersale zijn? Super combi met je bestelde schoenen, als je het mij vraagt! Fijn weekend! Liefs, Team To Be Dressed!

Fijne ervaring

Een snelle levering! Wel had ik toch nog een vraag voor de klantenservice en ben door de medewerker Diana erg fijn geholpen. Top!

Hi Stefanie, Dat mooie compliment ga ik zeker doorgeven aan mijn collega Diana! Groetjes, Isa To Be Dressed!

prima klantenservice

Schoenen retour gestuurd. Zijn ergens blijven haken. Kan gebeuren met de grote hoeveelheid te versturen pakketten tegenwoordig. Contact opgenomen met klantenservice. Zij hebben dit direct opgepakt en correct afgewikkeld Remco Jansen Dieren

Zeer slecht bedrijf voor mij nooit meer!

Skibroek besteld, klantenservice is onbereikbaar en ook op mail totaal geen reactie, tot een aantal dagen na bestelling er een bericht komt dat de bestelde ski broek niet geleverd kan worden, het bedrag zal worden gerestitueerd, maar wat blijkt de restitutie is €1.00 minder dan het betaalde bedrag, producten niet leveren maar wel iedere x €1.00 in je zak steken. Krijg wel een bericht dat ik bij m’n volgende bestelling €5,00 korting krijg, alsof ik hier nog eens wil bestellen!!!

Snelle levering van uitstekend kwalitatief product.

De skibroek is snel geleverd en de broek is ook nog eens van zeer hoge kwaliteit.

Hoi Daan, bedankt voor deze mooie review. We wensen je veel plezier van je aankoop :) Groet, Isa To Be Dressed

Slechte berijkbaarheid als er iets misgaat

Ik bestelde schoenen die nooit geleverd zijn. Telefonisch krijg je oeverloos een bandje maar geen contact. Mailtjes worden genegeerd. Mijn advies? Nooit meer iets via to be dressed bestellen.

Beste Hanny, Bedankt voor je review. Wij betreuren hoe je je bestelling hebt ervaren bij ons. Ik zie dat we je per mail hebben laten weten dat de bestelling onderweg was met daarbij de tracking om het pakketje te volgen. Het pakketje is niet afgehaald bij het PostNL punt en is na een week retour afzender gegaan. Bij retourkomst is deze order volledig aan je gecrediteerd, hiervan hebben je ook geinfomeerd per mail. De creditering heeft op 10 feb plaatsgevonden en zal 1 of 2 werkdagen later op je rekening zijn bijgeschreven. Ik zie dat onze klantenservice ook geprobeerd heeft om in contact te komen met je, maar helaas geen antwoord op ons bericht. Komen onze mailtjes misschien in je SPAM box of ongewenste mailbox terecht? Hartelijke groet, Karin To Be Dressed

Een schande!!!

Ik had 1 bestelling geplaatst met 4 kledingstukken. Alle stukken kwamen in een aparte doos van ergens anders aan. Niets paste en ik wilde mijn 1 bestelling van 4 kledingstukken retourneren en wilde uiteraard 1 maal (voor 1 bestelling uiteraard!!) retourkosten betalen. Echter omdat ik uit België kom, ging dit niet. Ik moest elk kledingstuk apart naar andere adressen sturen, dus 4 maal retourkosten voor 1 bestelling betalen?! Een regelrechte schande!!! Ik heb nog geprobeerd dit duidelijk te maken aan de klantendienst, hun antwoord was echter “er valt niets aan te doen, maar u krijgt ter compensatie 15€ korting bij volgende aankoop”. Alsof ik nog bij jullie hierna zou bestellen? Ik bestel wekelijks van alles online, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt!!! Een regelrechte schande, want ik ga de retours nu niet doen, vermits me dat bijna evenveel gaat kosten als het bedrag waarvoor ik gekocht heb. Ik heb kleren die ik niet wil, maar jullie hebben wel lekker mijn geld, degoutante praktijken!!!

Slecht

Op 8/1 3 paar schoenen besteld. Zeer snel kwam paar 1. Na een paar dagen paar 2. Tot op heden is paar 3 nog niet verstuurd… Het bleek dat de schoenen niet pasten/lekker zaten en wilde ik dus vast retourneren. Paar 1 kon ik gewoon via site retourneren. Op dag dat deze weer bij tobedressed werden aangeboden kreeg ik al mail dat geld eraan kwam, dit was er de volgende dag. Complimenten! Maar het andere paar was volgens site nog niet geleverd (was suborder aangemaakt met de andere 2 paar) …..veel mailtjes, klachtenformulier maar geen reactie. Tot vanmorgen er opeens een mail kwam dat mijn suborder verzonden was. Ik dacht komt nu (nu ik vanmo minuten in de wacht stond via telefoon en geen contact gehad) toch opeens nr 3? Maar nee dit verzendbewijs was van het paar wat ik 11/1 had opgehaald en volgens site nog nooit verstuurd was. Deze kan ik dus nu pas retourneren en dus officieel te laat. Ook stond er dat er weer €5,75 werd afgetrokken terwijl je maar 1x retourkosten zou moeten betalen. Het 3e paar heb ik gemaild dat ik wil annuleren en gewoon mijn geld retour wil…maar u snapt…geen reactie. Misschien helpt deze negatieve review dat ik eindelijk een reactie krijg

Mijn ervaring met to be dressed zeer goed behandel en zelfde dag

Retouren worden afgemeld zonder afwikkeling

01-02-2022 Laarzen vallen te klein. Omruilen kan niet bij leverancier, dus retourneren en nieuw de goede maat bestellen. Retour netjes voldaan met retourlabel en met extra kosten teruggestuurd. 2e Levering met goede maat gaat goed echter retour staat op de website Afgemeld zonder dat het bedrag teruggestort is......... ______________________ 03-02-2022 Verrassing ik kreeg vandaag Laarzen nogmaals toegestuurd. Kan ik opnieuw terugsturen met hoge portokosten. Niets gehoord van Servicedesk.....

Beste Rik, Bedankt voor je bericht. Ik zie inderdaad dat je jouw 1e paar teruggestuurd hebt, deze is op 26 januari aangekomen bij onze partner. De reden dat je niet bent terugbetaald is, is omdat er op jouw verzoek een omruiling gedaan is. De juiste maat zal vandaag bij je binnen komen heb ik mij laten vertellen. Ik wil je vragen om toch je review om te buigen naar iets positiefs! : ) Met vriendelijke groet, Ruben To-Be-Dressed

Product niet geleverd: geen contact mogelijk

Al een week probeer ik contact met de klantenservice te krijgen over een incompleet geleverde bestelling. Telefonisch is men niet bereikbaar, op mails wordt niet gereageerd en de bestelling …. Die is nog steeds niet geleverd.

Beste Romee, Bedankt voor je bericht, en wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt. Ik kan met het opgegeven email adres geen bestelling vinden. Zou je ons kunnen mailen op klantenservice@to-be-dressed.nl T.A.V. Ruben Kiyoh? Ik zal dan gelijk je klacht oppakken, en zorgen dat dit zo snel mogelijk geregeld is voor je! Wij horen graag van je. Met vriendelijke groet, Ruben To-Be-Dressed

Fout geleverd en geen reactieop oplossing

Verkeerd maat teenslippers geleverd en nog steeds niet opgelost . Telefonisch zijn jullie ook niet bereikbaar . Een schande......

Vreselijk.

3 items besteld, waarvan 1 uiteindelijk toch niet kwam, omdat deze toch niet op voorraad was. Vervolgens de andere 2 items retour willen doen, maar omdat het van 2 verschillende winkels afkomstig was moest ik 2x de retourkosten betalen! Het wordt namelijk direct teruggestuurd naar de desbetreffende winkel en niet naar To be Dressed zelf. Heb nog via de klantenservice geprobeerd een oplossing hiervoor te zoeken, maar er is nooit gereageerd op mijn mail of whatsapp en heb 1x 20 min in de wacht gestaan, maar nooit iemand gesproken. Ik ga hier nooit meer bestellen.

Vertrouwd

Ruime keuze in assortiment en vertrouwde site.

Verkeerde maat schoenen gestuurd, geen retourticket gestuurd, na drie weken nog gen geld terug.

Slecht!

Beste Keet, Bedankt voor je bericht. Na elkaar net telefonisch gesproken te hebben, ben ik blij dat we het hebben kunnen oplossen! Helaas ging er door een storing iets niet helemaal goed, onze excuses hiervoor. Toch wil ik je vragen om er over na te denken je review toch om te buigen naar iets positiefs! ;) Met vriendelijke groet, Ruben To-Be-Dressed

Perfect! Netjes en keurig op tijd geleverd. En voor een prima prijs!

Gewoon zoals het hoort

Alles zoals je in deze tijd mag verwachten. En voor een mooie prijs.

Hi Wouter, Bedankt voor je bericht, en super fijn om te horen dat je bij ons goed geslaagd bent! We hopen je nog vaker te mogen verwelkomen als klant van To-Be-Dressed!