Slecht bedrijf!

Besteld.. Ontvangen Bleken ipv xl M maten te zijn . Per omgaande geretourneerd. Na 1 maand bericht Te laat teruggestuurd Verkoper betaald niet terug! 100 euro weg! HOE DAN!! nooooooiiitt wat bestellen hiera

Pakket retour, geen reactie meer [opgelost]

Volgens DHL heb ik het pakket geweigerd (ik was niet thuis toen ze het één keer aanboden) en is het retour afzender. Van de webshop hoor ik niks meer ondanks dat ik ze meermalen heb gemaild, terwijl dat ik wel betalingsherinneringen krijg. Waardeloos. Update: na het posten van mijn review ben ik adequaat geholpen. Toen het probleem netjes was opgelost kreeg ik wel een expliciet verzoek om mijn recensie aan te passen. Ik hoop dat een volgende keer klanten ”gewoon” worden geholpen. Vandaar dat mijn beoordeling van slecht naar matig is gegaan.

Slechte kwaliteit en lange doorlooptijd service

Nog steeds bezig om een oplossing te krijgen voor slechte kwaliteit product. En daarnaast vind ik de retour kosten erg hoog

Bestelling geplaatst geen opvolging

Bestelling geplaatst geen opvolging, niet verstuurd niks ontvangen dus. Telefonisch onbereikbaar op klachten en mails wordt ook niet gereageerd.

Zeer snelle levering!

voor de tweede maal schoenen besteld. Deze werden na één dag geleverd. Eerste paar: zeer tevreden. Tweede paar: hiervan knelt de linkerschoen, deze gaan nu naar de schoenmaker om te rekken. Ze zijn te mooi om terug te sturen.

Schoenen verstuurd met onbekende verzender, klantenservice reageert niet

Schoenen zijn verstuurd volgens site. Traceerlink werkt niet, klantenservice onbereikbaar en reageert niet op mail. Schoenen komen nooit aan, geld kwijt?

Hoi Stella, Ik heb even met je meegekeken en zie dat jouw track&trace inderdaad verkeerd in het systeem is gezet, excuses hiervoor. :( Ik stuur je een mailtje met daarin de track&trace, dan kan je hem afhalen bij het pakketpunt!

Product niet geleverd! Geen reactie

Koop niet op deze webshop! Mijn product werd niet geleverd en ik kreeg geen reactie op de mail. Het geld zijn we kwijt! Dat dit zomaar nog kan…

FANTASTICH!

Dinsdag besteld en woensdag geleverd! Top! Dankjewel!

slechte service

Kocht een broek bij to be dressed. Er zaten vlekjes in dus belde ik naar de klantendienst. Ik moest een mail met foto's sturen en zou maandag bericht krijgen. Toen ik geen bericht kreeg belde ik hen dinsdag terug met als reactie dat ze naar de leverancier gingen mailen en mij in cc zouden zetten. Vrijdag nog steeds geen antwoord. Ik probeerde terug te bellen, maar na een kwartier verbraken ze zelf de verbinding met als mededeling dat ik al een kwartier probeerde te bellen en het waarschijnlijk dus te druk zou zijn. Nadien nog eens proberen bellen en na 10 minuten kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat ik de broek gratis retour mocht leveren. Dus da's toch een beetje goede service, al heb ik er veel tijd en moeite in gestoken + waarschijnlijk ook een redelijk dure telefoonkost want ik belde vanuit belgië ne het duurt bijna een half uur voor ik iemand aan de lijn krijg!!! Ik zou deze winkel zeker niet aanraden!

Zeer slecht! To be dressed is onbetrouwbaar en onbereikbaar!!!!

Ik heb mijn bestelling op 3 augustus geretourneerd en deze is op 4 augustus afgeleverd, ik wacht nog steeds op mijn geld en het is nu al 1 september. Ik heb twee keer mailt en kreeg geen antwoord. Ik maakte een klachtenformulier op de website kreeg geen antwoord. Nu gebeld met de klantenservice, na 15 minuten wachten werd de verbinding automatisch verbroken. Hoe krijg ik een contact??? Ook via Pay-pall gemeld en zij hebbben ook een non-response. Mensen bestel niets bij dit bedrijf, ze zijn onbetrouwbaar en onbereikbaar!!!

Late & verkeerde levering, niet bereikbaar en geld voor retour niet ontvangen

Op 31 juli 2022 heb ik verschillende artikelen bij To Be Dressed besteld. Echter, werd mijn bestelling telkens niet verwerkt en heb ik contact moeten opnemen met de klantenservice. Pas ruim een week later kreeg ik de artikelen bezorgd (enkel door de klantenservice te blijven bellen), terwijl dit binnen 2 dagen bezorgd zou worden. Bij levering bleek ik verkeerde producten geleverd te hebben gekregen (verkeerde maten én kleuren voor ieder artikel). Op 10 augustus 2022 heb ik de artikelen daarom bij To Be Dressed retour aangemeld en via PostNL geretourneerd, met de reden dat ik de verkeerde artikelen geleverd heb gekregen. Ik heb van PostNL de bevestiging ontvangen dat mijn pakket bij hen is bezorgd. Echter, nu 16 dagen later heb ik geen bevestiging van To Be Dressed ontvangen dat mijn retour is aangekomen, noch verwerkt, noch heb ik mijn geld terug gekregen. Ik heb daarom gisteren gebeld met de klantenservice. Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan en als eerstvolgende aan de beurt te zijn, kreeg ik ineens de melding dat ik een kwartier in de wacht stond (wat niet klopte) en dat de verbinding verbroken zou worden. Ik zou worden terug gebeld. Dit is niet gebeurd. Ik heb daarom zojuist nogmaals gebeld. Opnieuw was ik de eerstvolgende die aan de beurt zou zijn en werd na 10 minuten aangekondigd dat de verbinding weer verbroken zou worden (opnieuw niet na een kwartier). Mijn man heeft tegelijk met mij gebeld om te kijken wat er zou gebeuren. Het bleek dat zodra bij mij automatisch de verbinding werd verbroken, hij de eerstvolgende in de wachtrij was voor bij hem hetzelfde gebeurde. Er neemt dus niemand de telefoon op momenteel. Slecht, onbetrouwbaar bedrijf.

Waardeloos

Ik ging ervan uit dat ik van V&D bestelde.Krijg echter nu met dit slechte bedrijf te maken,waar men de tel.na meerdere malen beantwoord met "er zijn nog 2 wachtenden voor u"en mails niet beantwoord. Retourlabel moet je zelf printen,maar wij hebben geen printer,gevraagd wat ik nu kan doen.De retouren moet je ook zelf betalen.Eerlijker en duidelijker zou zijn om verzendkosten te laten betalen en retourneren gratis. Een ingewikkelde materie die ik nog bij geen enkele online bestellen heb meegemaakt.

Nog steeds niets ontvangen en ook geen reactie

Ik heb 5 augustus jl. een bestelling geplaatst (én betaald), maar tot op heden (20 augustus) nog niets ontvangen. Inmiddels heb ik twee keer gemaild en gebeld, maar ik krijg geen enkele reactie. Het track & trace-nummer werkt niet, dus ik kan ook niet zien waar mijn bestelling is gebleven. Heel vervelend dat er helemaal niet gecommuniceerd wordt. Of toch wel, ik heb inmiddels al twee mails ontvangen waarin wordt gevraagd om mijn profiel aan te vullen zodat ik betere aanbiedingen kan krijgen. Ik wil eigenlijk gewoon eerst m’n bestelling maar eens ontvangen. Ik hoop dat alles nog opgelost gaat worden…

Waardeloos

Artikel retour gestuurd welke niet verwerkt is en welke wel betaald is. Proberen contact op te nemen en reageren nergens op. Erg slechte service.

Oplichtersbende

1 keer schoenen besteld, 2x geld afgeschreven en niets ontvangen Geen enkele reactie op mails en telefonisch al helemaal niet bereikbaar ( na 10 minuten wordt contact gewoon beëindigd). Al 2 weken bij €200 kwijt. Na deze week ga ik aangifte bij politie doen

Oplichtersbende

Oplichters!

Oplichters!

1 paar schoenen besteld, 2x geld ingehouden. Geen reactie op mails en elk telefoongesprek wordt na 10 minuten ( en niet 15 zoals ze zeggen) afgebroken. Al bijna 2 weken bijna €200 kwijt, en totaal geen reactie… Deze week geen oplossing dan ga ik aangifte doen.

Waardeloze dozenschuiver zonder service en niet eens de goedkoopste

Schoenen besteld die direct na bestelling verder werden afgeprijsd met €20 Meteen een mail gestuurd daarover, en een week later nog eens, nu een maand later nog geen reactie gehad. TIP: Dit bedrijf bemiddeld alleen, alle aanbiedingen zijn elders voor zelfde of betere prijs te koop, dus gewoon even iets langer zoeken. Ik koop hier nooit meer en adviseer anderen dit ook niet te doen

een onbereikbare en niet op mail reagerende klantenservice, balen!

op 03-08-2022 een paar schoenen besteld en betaald. mail van bestelling ontvangen maar op het moment dat ik een mail naar de klantenservice stuur, een week later, wordt er niet op gereageerd terwijl men juist vraagt om ipv te bellen te mailen. gisteren, donderdag 11 augustus 2022 gebeld, heb 16 minuten en 58 seconden in de wacht gestaan als eerstvolgende en krijg dan te horen omdat ik al langer dan een kwartier wacht dat de verbinding wordt verbroken.... ik weet nu nog niets en hoop dat er nog iets in gang gezet gaat worden.

Uitmuntend

Ik had een shirt bestelt maar door omstandigheden kon hij niet de andere dag bezorgd worden Na telefonisch contact met de klantenservice waar ik uitstekend door geholpen werd en omdat ik dat weekend toch in Breda moest zijn had ik met de klantenservice afgesproken dat ik het shirt in de winkel te Breda zou afhalen.In de winkel ook keurig geholpen vriendelijke dame ik kan alleen maar zeggen toppie geregeld.

Bah

Een item niet binnen gehad ( bericht ze maar geen respons ) maar wel open laten staan op afterpay . het andere item stuk binnen gekregen , heb inmiddels de rijdende rechter benadert omdat er meer mensen zijn die met deze webshop problemen hebben!

Fijne en overzichtelijke site om iets te bestellen

Het is een fijne en overzichtelijke site om leuke schoenen te zoeken. Het aanbod is wel heel erg veel wat het weer moeilijk maakt om een keuze te maken (lol). In het verleden heb ik wel eens contact gehad met de klantenservice maar werd daar keurig en als klant geholpen.

Slechte service

Twee broeken besteld, helaas kwamen er twee verkeerde broeken binnen. Contactformulier ingevuld, gebeld, gemaild en klacht ingediend, maar kan geen contact krijgen. Artikelen retour gestuurd, dit is goed gegaan. Helaas blijft er €5 open staan voor de verzend/retourkosten. Op de site stond dat je deze niet hoefde te betalen als je verkeerde items hebt ontvangen. Weer geprobeerd contact te krijgen, maar helaas..

Vreselijk slechte service!!

Dure houden armband gekocht voor onze dochter na 2 dagen alleen in huis te hebben gedragen al flinke deuken erin! Gelijk gemaild, foto’s gestuurd maar geen enkele reactie ontvangen!!! Je mag toch verwachten dat er in elk geval gereageerd wordt en naar een oplossing wordt gezocht, maar nee, complete stilte!