Viel me tegen

Ik had 2 paar schoenen besteld. De ene werd direct de volgende dag bezorgd, prima! Over de andere hoorde ik een weeklang niks. Ik probeerde een dag lang de klantenservice te bellen. Steeds een bandje, nog 1 wachtende, de eerste vrijkomende lijn is voor u gereserveerd, maar er gebeurde niks en na een kwartier werd de verbinding verbroken. Blijkbaar zat er niemand op de helpdesk die dag. Een dag later lukte het me (na weer enige tijd) wel. Ze zouden nagaan wat er aan de bestelling schortte. Al snel kreeg ik het antwoord dat de schoen niet meer leverbaar was. Nu twee dagen later heb ik dezelfde schoen elders besteld, nota bene voor een veeeel lagere prijs! En de site van tobedressed geeft die schoen nu nog steeds als wel-leverbaar voor de veel hogere prijs....

Foute levering - slechte service - niet klantvriendelijk

Ik had twee paar sandalen besteld om cadeau te geven aan twee vriendinnen - bij ontvangst van de bestelling bleek slechts één paar sandalen te zijn toegekomen. Na telefonisch contact werd mij gemeld dat het andere paar niet voorradig was en dat er iets fout gelopen was tijdens de bestelprocedure. Dit werd mij nergens gemeld tijdens de bestelprocedure of nadien. Pas op het ogenblik van ontvangst van de bestelling moest ik dit vaststellen. Aangezien ik met het ene paar niets kon doen (ik had twee paar nodig als cadeau), vroeg ik naar de mogelijkheden om het andere paar kosteloos terug te zenden. Simpelweg de boodschap gekregen dat dit niet mogelijk was en het telefoongesprek werd opgehangen door Amanda. Ik ben dus als klant de dupe van fouten in de systemen van deze webshop. Nul klantvriendelijkheid of service.

Klantendienst bestaat totaal niet

Ik heb 5 mails gestuurd naar de klanten dienst en eveneens geprobeerd die te bereiken per telefoon. Het telefoonnummer werkt niet en het email adres is blijkbaar een eenrichtingsstraat. Telkens zijn alle gegevens meegegeven om snel te handelen maar na 3 weken heb ik steeds nog geen enkel reactie ontvangen. Ik be toevallig op deze website gestoten en was vergeten dat dit vandaag nog kon....

Slechte ervaring

Jurkje kapot geleverd gekregen, deze mag ik niet retour sturen. Telefonisch niemand te bereiken heb ook geen reactie meer op mijn mails ontvangen. Hopelijk neemt Ruben nog contact op maar heb er weinig vertouwen in als ik de reviews zo lees.

Bestelling snel geleverd maar toch niet tevreden over product

Bestelling werd snel geleverd, dat is altijd geweldig natuurlijk. Waar het om gaat: slippers (met kruisband) maar de banden zijn inmiddels gaan lubberen, dat ze nu voor geen meter meer lopen. Zonde geld...

Wel betaald, Geen bericht/levering.

Na 2 weken mijn bestelling geplaatst te hebben helaas nog steeds geen levering ontvangen. Na het afronden van de bestelling ontving ik geen enkele mail. Ook na het invullen van het contactformulier wederom geen reactie. Ik hoop dat de beste Ruben nog wat hoop bied? Tot zover nog niet te spreken over to be dressed.

merkkleding voor een zachte prijs

Vier overhemden met korte mouw gekocht op deze webshop, flink voordeel t.o.v. de gewone prijs. Was nu 100 euro kwijt, dit is een leuke prijs.

Hi Bertil, Wat goed om te lezen dat je bij ons zo goed geslaagd bent, ik zou zeggen houd onze website in de gaten voor meer artikelen in de sale! ; ) Met vriendelijke groet, Ruben To-Be-Dressed

Top, snelle levering en tof assortiment

Gave merken met korting en bestelling volgende dag in huis.

Hi Rick! Wat fijn om te horen dat de bestelling goed bevallen is! We hopen je graag nog een keer terug te zien als klant van To-Be-Dressed : ) Met vriendelijke groet, Ruben

Snel geleverd! Maar terugstellend wat betreft retouren

Ik heb vier items besteld, kreeg vanuit drie verschillende partijen gestuurd. Dus drie “suborders”. En ongelukkig dat ik er was, alle vier items moesten terug. Wat denkt u? DRIE KEER dus verzendkosten om deze naar drie verschillende adressen te retourneren. Ik heb toch 1 order geplaatst, zou ik denken! Ik wil ook alles 1 keer terug sturen en maar voor 1 keer betalen. Helaas…..hier werkt het dus niet zo.

Hi Jurgita, Bedankt voor je review, Zoals in onze retourvoorwaarden beschreven staat, kan je bij ons voor 4,95 je hele bestelling retour sturen ongeacht hoeveel artikelen er in 1 bestelling staan. Dit klopt dus niet ben ik bang... In onze retourportal kan je kiezen om ons retourlabel te gebruiken, hier wordt dus dan eenmalig 4.95 retourkosten ingehouden. Jij hebt zelf gekozen voor het handmatig aan te maken, hier betaal je dan inderdaad per verzending retourkosten. Volgende keer raad ik je aan om via ons een retourlabel aan te maken, dit scheelt een hoop geld. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ruben

Mooie producten voor een goede prijs

Ik kreeg de door mij uitgekozen producten snel geleverd en mooi ingepakt met sympathieke boodschap erbij. De producten zijn van uitstekende kwaliteit en stijgen ver boven de goedkopere merken uit qua duurzaamheid en praktisch nut. De klantenservice is helder, snel en vriendelijk. Na 1 maand nog steeds zeer tevreden met mijn keuze Betrouwbare website!

Hi Angelica, Super bedankt voor deze review! We zien je graag terug bij ToBeDressed.nl! Geniet van deze zonnige dagen en jouw nieuwe fashionitem. Groet, Marieke Team To Be Dressed

Klacht opgelost

Nadat ik een review had geplaatst over mijn retourzending en de uitgebleven terugbetaling werd ik gebeld door de klantenservice. Het is direct opgelost en het geld terug gestort.

Hoi Fokje, Ik begreep dat je mijn collega Ruben hebt gesproken en alles is opgelost :) Daar ben ik blij om! Bedankt voor je review. Fijne dag gewenst! Isa Team To Be Dressed

Snelle en nette levering

Ik ben erg tevreden, bestelling was er erg snel en heel netjes verpakt.

Hi! Wat ontzettend goed om te horen dat jouw bestelling goed is bevallen, hier doen wij het voor! We zien je graag terug als klant van To be Dressed! Met vriendelijke groet, Ruben

Dik tevreden met de service

Drie artikelen besteld en allemaal netjes bij elkaar de volgende ochtend(!!) al in huis. Helaas wel een product in de verkeerde kleur geleverd. Na een mailtje direct contact en werd het goed opgelost.

Hi Mark! Ik ben blij om te horen dat je blij bent met de service, gelukkig hebben wij het samen snel op kunnen lossen! Met vriendelijke groet, Ruben

Snelle levering, goede klantenservice

Afgelopen mei schoenen hier schoenen besteld. Deze werden binnen twee dagen geleverd, echt perfect. Vanwege de maat heb ik ze helaas moeten terugsturen middels het handige retourlabel dat je via de site kan aanmaken. Er was nog één klein misverstandje bij de terugbetaling, maar dit werd snel en adequaat door de klantenservice opgelost. Grote klasse !

Hi Peter! Ondanks wat kleine obstakels, ben ik toch blij om te zien dat je jouw ervaring bij To Be Dressed als prettig hebt ervaren. Dat is erg fijn! Met vriendelijke groet, Ruben

Zeer prettige webshop met dito klantenservice

Ik kan niets anders zeggen dan dat ik dik tevreden ben. Ga zo door!

prima tent

ondanks alle mindere reviews , heb ik een positieve ervaring : besteld en 2 dagen later keurig geleverd ! Dikke Prima dus .. voor mij !

Super slecht

Maand geleden schoenen besteld, niet binnen maar krijg wel mailtjes van after pay dat ik moet betalen. Meerdere malen contact opgezocht maar niemand die mij kan helpen elke keer doorverbonden/u word z.s.m. Terug gebeld. Heel jammer dit Hieronder word gereageerd. Ik heb zeker wel 100 keer jullie proberen te bereiken, krijg een automatisch bericht met dat jullie open zijn van 0900 tot 1700 ik bel altijd er tussenin maar er word gewoon opgehangen. Heb jullie geen 1 keer te pakken gekregen. Via de mail krijg ik een bericht dat het bezorgd is zonder handtekening en bezorgd is bij GEiL, schandalig. En dan reageer je dat ik 2 maanden te laat ben en moet betalen zonder dat ik schoenen binnen heb gekregen. Dit noem ik diefstal!!!!! Ik heb niks gekregen en jullie zeggen dat het lever is zonder handtekening en bezorgd is bij geil.

Beste Celil, Zoals ook op de mail aangegeven staat, kunnen wij helaas niks doen als er pas na 2+ maanden aan de bel getrokken wordt. Hiervoor is het simpelweg te laat, erg vervelend. Om deze reden kunnen wij geen postonderzoek starten, dit is niet meer mogelijk na zo'n lange tijd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ruben To Be Dressed

Goede service!

Snelle levering binnen 1 werkdag al! En goede snelle klantenservice

Zeer slecht!!

Zondag iets besteld, gister en vandaag proberen te bellen, niet te bereiken. Meer dan 15 minuten in de wacht gestaan. Mijn bestelling is nog niet verzonden, maar na 2 dagen nog steeds in behandeling. Artikel zou wel op voorraad zijn. Mail gestuurd, geen respons. Wil op vakantie, maar mijn bestelling is ws niet op tijd binnen. Vandaar ff overleg, maar geen andere mogelijkheid om contact te krijgen. Dus ik ben zeer ontevreden en teleurgesteld!

Netjes geld terug gekregen

Hier schoenen besteld waarvan het ritsje kapot ging binnen een maand. Gewoon pech. Mocht de schoenen retour sturen en kreeg netjes mijn geld terug. Top service!

Hi Emily! Ik ben blij dat we er samen uit zijn gekomen : ) Excuses voor het ongemak. Helaas zie ik dat jij je sterren vergeten bent aan te passen! Kan gebeuren ; ) Met vriendelijke groet, Ruben To-Be-Dressed

Teleurgesteld ‼️

Tweeënhalve week geleden schoenen retour gestuurd. Nog steeds geen geld retour. Niets hier kopen ‼️

Ik heb goede ervaringen met meerdere bestellingen

Lees de negatieve reviews en kan zeggen dat ik zelf hele andere ervaringen. Altijd vlot geleverd door retailers uit het land en prima communicatie.

Erg goed bevallen

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en het was perfect ingepakt. Ik verbaas me dan ook over de slechte beoordelingen die ik nu lees hier. Voor mij is het een aanrader en zal er zeker weer bestellen.

Hallo Hanneke, Fijn om te horen dat je blij bent. We hebben helaas te maken gehad met extreme drukte en uitval van enkele collega's. Niet heel fijn voor sommige mensen en gelukkig gaat 95 procent van de bestellingen gewoon zonder problemen. Jij veel plezier met je aankoop en we zien je graag weer terug. Groetjes, Diana

Ben zeer te vrede

Mijn bestelling werd sneller geleverd dan opgegeven. Was ook netjes verpakt dus zeer te vrede met product en levering.

Hi Frans, Super, dank voor deze highscore, zijn we heel blij mee! Tot de volgende en dank voor je genomen moeite! Groet, Eric

Prima ervaring gehad, ook met de klantenservice

Na het lezen van de reviews ging ik toch even twijfelen maar heb gewoon mijn bestelling gedaan om de prijs van het items erg goed was. Alle is perfect verlopen, ook nadat ik een vraag had over de retour van een van de artikelen. De vriendelijke klantenservice medewerker gaf aan dat ze te maken hadden met extreme drukte en diverse langdurig zieken en dat dat de bereikbaarheid helaas nadelig beinvloedt. In mijn ogen logisch en mensen, toon toch eens iets meer begrip voor uitzonderlijke situaties.. Ben een beetje lief voor elkaar.

Hi Mieke! Erg fijn om te lezen dat je goed geholpen bent door onze klantenservice! Daar doen we het voor : ) We hopen je graag nog terug te zien als klant van To Be Dressed ; ) Met vriendelijke groet, Ruben To Be Dressed

Diemermere 1 1112 TA Diemen