Goed en vakkundig geholpen

We hebben een goede ervaring Ondervonden Zoals afgesproken duurt het heel lang Een half jaar Dat klopt ook

Uitstekend geholpen door veluwehof

Superfijn bedrijf alles is goed regelt Grafsteen geplaatst alles nettjes gedaan heel blij mee

Alles keurig geregeld bij steen boor mijn vader

Zeker aan te raden voor het uitzoeken van een gedenksteen!

Na 2 mislukte bezoeken bij andere gedenksteen bedrijven elders in de regio. Kwamen we eigenlijk zonder verwachtingen bij Veluwehof Natuursteen in Voorthuizen uit. Dit overtrof al onze verwachtingen en al onze wensen konden worden ingewilligd bij het uizoeken van een kindergraf. Dus ik zou dit bedrijf ook zeker aanraden bij het uizoeken van een gedenksteen.

alles keurig en volgens afspraak

Zeer tevreden over persoonlijk contact en vakkundige uitvoering.

Graag wil ik even melden dat wij zeer tevreden zijn over de gedenksteen. De steen samen met de letters zien er heel mooi uit, maar is ook fantastisch geplaatst door uw mensen. Het ziet er echt keurig netjes uit en je kan zien dat het met aandacht en vakkundig is geplaatst. Hartelijk dank!

Bedankt voor het leveren en plaatsen van het grafmonument van mijn man

We hebben goed advies gekregen, en zijn zeer tevreden met de uitvoering.

Heel erg tevreden

Supper goed contact alles heel erg goed geregeld echt een aanbeveling.

Zeer tevreden, duidelijke afspraken.

Duidelijkheid, goeie afspraken

We zijn uitstekend geholpen door Veluwehof

De contacten verliepen erg plezierig. Er werd altijd snel en terzake op onze emails gereageerd. We werden goed op de hoogte gehouden van wat we konden verwachten, en er werd ook met ons meegedacht. Afspraken werden goed nagekomen. Al met al dus veel waardering van onze kant. Het enige waar ik niet zo van houd, is dat je bij dit soort reviews per se ook je naam en woonplaats moet achterlaten. Het gekke is dat er staat "INDIEN u een voornaam en woonplaats invult", alsof je een keuze hebt. Maar tegelijk staat er een sterretje bij, en wordt aangegeven dat het verplichte velden zijn. Dat vind ik echt niet kunnen. Ik geef hieronder daarom een fictieve naam en woonplaats op.

Goede ontvangst en informatie. Veel tijd om de wensen door te nemen en uitgebreide documentatie en voorbeelden.

Uitstekend!

Veluwehof heeft de uitvoering van het door ons gekozen monument perfect uitgevoerd. Wij hadden een eigen invulling voor wat betreft decoratie en beplanting. Hiervoor is ons alle ruimte gegeven en veel aandacht geweest voor oplossingen.

Goed en betrouwbaar

Goed geholpen. Duidelijke offerte, all-in prijs. Tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding. Flexibel: de agenda omgezet om op de vraagdatum de grafsteen te plaatsen. Plaatsing en afwerking prima. Heel tevreden over de communicatie en met het resultaat.

Uiterst tevreden

Zeer professioneel bedrijf, uitstekende en rustige begeleiding. Meer dan tevreden over de gang van zaken.

goed geregeld

Wij zijn goed tevreden in alles

Positief

Alles spoel verlopen

Vanaf de ontvangst tot aan het eind wordt met alle aandacht gecomuniceert. Product wat ze leveren is ook netjes en mooi. Ze luisteren met alle aandacht naar je wensen. Kortom het is aan te raden om deze bedrijf aan te kloppen.

Wij zijn zeer te vreden

Wij zijn zeer te vredeneee vreden de steen is precies zo als we gehoopt hadden

Goede info/ voorbereiding en uitvoering

zeer positief, aan te bevelen. Dank voor alles!

Vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van de steen. Ook zeer tevreden over het plaatsen van de steen waar ik bij aanwezig was, en het meedenken van deze jongen hoe de steen het mooist tot z'n recht kwam. Helemaal top.

Fijn en deskundig personeel.

Goede communicatie, en afspraken zijn heel goed na gekomen.

In één woord: Fantastisch. Zowel het offertegesprek als de uitvoering was perfect.

Netjes en voorkomend

Mijn ervaring is dat je netjes te woord wordt gestaan en ruimte is voor overleg.

goed geholpen

Goed geholpen

Nette behandeling

Goed contact, goed meedenken met onze wensen. Snelle levering, goed op de hoogte gehouden van levering en plaatsen.

Hoofdstraat 17

3781 aa Voorthuizen

Over Veluwehof Natuursteen

Veluwehof Natuursteen ontwerpt persoonlijke grafstenen, dit houden we zoveel mogelijk in eigen beheer. We plaatsen de grafmonumenten in heel Nederland.