Keurige bediening en afhandeling

We zijn goed geholpen bij Veluwehof.

Goed en keurig geholpen

We werden fijn geholpen. Vragen van ons werden goed beantwoord. Keurig werk geleverd. Niets op aan te merken. Alleen jammer dat de steen zoveel later geleverd werd. Maar ook hierin werden we keurig op de hoogte gehouden.

Vriendelijk en vakkundig geholpen, keurig geplaatst, zeer tevreden.

zie boven

Prima producten, goede prijs, afspraken worden nagekomen.

Een keurig bedrijf met ruim aanbod in grafmonumenten. Er wordt netjes meegedacht, keurige offerte gemaakt en er is duidelijke communicatie. Prijzen zijn "netjes".

Goede uitleg wat er mogelijk is

Dit zijn geen makkelijke dingen om te doen maar door de goede begeleiding en voorbeelden wat er zoal mogelijk is op dit gebied geeft het toch een stuk rust ook voor later dat alles geregeld is. Mooie natuurstenen en mooi afgewerkt op de begraafplaats.

Het enige jammere is de levertijd....

Tevreden over het geheel

Resultaat is prachtig geworden alleen erg lang wachten voordat de steen klaar was. En eerst een andere datum doorgekregen wanneer de steen geplaatst zou worden dit werd een week later. Maar over het algemeen tevreden.

Goed en snel geregeld.

We zijn goed geholpen in het maken van onze keuze voor een gedenksteen. Een snelle levering en vakkundig geplaatst.

Zeer mooi resultaat,maar afhandeling kan persoonlijker.

Veel keuzes, maar dit werd eenvoudiger omdat er 'n hoop te zien is in de showroom en buiten. Dat de steen vertraging had had ik graag eerder geweten en het bericht(geautomatiseerd mailtje) 'n dag voor het plaatsen zou ik vervangen door 'n persoonlijk telefoontje, ik zag het nu erg laat en vind het erg onpersoonlijk. Anders een hoger cijfer.

Beste Karin van Lobberecht, Hartelijk dank voor uw feedback! Uiteraard proberen we het zo persoonlijk mogelijk te maken, daarom nemen we wanneer de steen geplaatst is wel contact op per telefoon, mochten we iemand niet kunnen bereiken dan sturen we een email. Het bericht voor de plaatsing gaat inderdaad wel direct via de mail. Gerard Veluwehof Natuursteen

Wij zijn heel tevreden.

We zijn goed geholpen en het is heel verzorgd afgeleverd.

Gastvrij vriendelijk en behulpzaam...

Vriendelijke rustige mensen waar al je wensen besproken kunnen worden.. We hebben veel veranderingen door gemaild en niets was te veel.. En het resultaat is (prachtig) geworden.

Nette levering

Lange levertijd, maar dat werd van te voren wel aangegeven. Verder alles naar wens gemaakt en geplaatst

Accuraat, meelevend en meedenkend.

Ze begrepen onze wensen en gingen er direct mee aan de slag. Financiën waren duidelijk Goed overleg Ps. Misschien iets eerder de planning van plaatsing aangeven als dat kan.

Hartelijk dank voor uw reactie. Helaas kunnen we pas 1 a 2 dagen van tevoren met zekerheid zeggen of we de steen (kunnen) gaan plaatsen. Dit omdat we 1 a 2 dagen van tevoren pas contact kunnen hebben met de begraafplaats, mochten we niet terecht kunnen i.v.m. begrafenissen zullen we de plaatsing van de gedenksteen steen moeten herplannen.

Boven verwachting zo mooi

Een gedegen en geduldige ondersteuning bij het kiezen van materialen.

Gewoon goed

Goede ervaring met jullie

Meedenkend adviserend maar toch geheel eigen keuze.

We werden gehoord van goed advies voorzien en we werden keurig op de hoogte gehouden via de mail hoe ver het proces met de gedenksteen verliep.

Zeer tevreden over het eindresultaat. Netjes geplaatst en contact was ook prettig.

Duidelijke afspraken en stipt op de afgesproken tijd geplaatst.

wij hebben een uitstekende ervaring met Veluwehof doorgemaakt

De medewerkers hebben op to date geholpen met het verzorgen van het grafsteen maken en plaatsen

Ben heel tevreden

is keurig gedaan .

Keurig geholpen en goed meegedacht

Bij Veluwehof stellen ze je op je gemak bij het kopen van iets wat niet gemakkelijk is. Ze denken erg fijn mee en geven je goed advies. Vervolgens is alles keurig geplaatst. Complimenten voor het hele team van Veluwehof

Heel fijn

We hebben de rust en de ruimte gekregen om eerst rond te kijken. Vervolgens zijn we goed geadviseerd over mogelijkheden, wat mooi is en hoe het totaal plaatje er uit zou komen te zien. Bij het leveringsprobleem van een steensoort zijn we tot een goede oplossing gekomen en vervolgens is alles keurig verzorgt op de begraafplaats.

Zeer goed !

Zeer goede bekwame en hele aardige mensen. Voor mij is dit de derde keer bij Veluwe Natuursteen. "Het resultaat is nog mooier dan de tekening" Mijn cijfer voor Veluwe Natuursteen is dan ook een dikke 9+

prima voorlivhting en afhandeling

Mijn zoon en ik zijn vriendelijk ontvangen en er werd goed advies gegeven, hoewel het lastig was in maart toen Corona nog volop iedereen in zijn greep had. fijn dat de plaatsing nog voor de verjaardag van mijn man gedaan is.

Goed eindproduct. Prima prijs. Communicatie kan beter. Wachttijd is tussen bestelling en plaatsen is veel te lang!

Over Veluwehof Natuursteen

Veluwehof Natuursteen ontwerpt persoonlijke grafstenen, dit houden we zoveel mogelijk in eigen beheer. We plaatsen de grafmonumenten in heel Nederland.