Goede communicatie zowel telefonisch als per e-mail

Prachtig monument, zag er keurig uit én zoals afgesproken!

Snel, vakkundig en volgens afspraak

Werd steeds op de hoogte gehouden. als ze bezig waren en ook bij het plaatsen werd vooraf gezegd.

Op een vriendelijke wijze met aandacht en mee-denken tot een prachtig resultaat gekomen

We hebben ons rustig kunnen oriënteren. Daarna veel schetsjes over en weer verstuurd; via deze kleine stapjes tot een mooie keuze kunnen komen. Vriendelijke mensen met een nuchtere en tikje zakelijke inslag; prima voor dit soort werk dunkt me

Vanaf het eerste contact goed geholpen Op de hoogte gehouden met de levering van het monument werd wat later Is netjes geplaatst

Volledig aan de verwachtingen voldaan.

Vanaf het begin zijn alle alle afspraken correct nagekomen.

Goede service vind het alleen jammer dat we niet beter op de hoogte zijn gehouden over het feit dat de steen wel erg lang onderweg was . Heb zelf meerdere malen gebeld hoe het stond met de levering . Na bijna 8 maanden is de herdenkingssteen eindelijk geplaatst en kunnen we wel zeggen dat het het wachten waard was . De hersenkingssteen is erg mooi geworden daar willen we jullie wel voor complimenteren.

Goed geholpen en keurig afgeleverd.

Netjes afgeleverd en ook met overleg alles afgerond. Mij werd verder niets aan gesmeerd of opgedrongen vrije keus en van alle mogelijkheden was geen probleem. De gedenksteen levering c.q. tijd van plaatsing liep wel wat uit nadat ik op hoopte (overmacht). Goed contact keurig geholpen.

Prettig geholpen

Klantvriendelijk, goede communicatie. Duidelijk hoe het proces verloopt. We zijn tevreden. Na plaatsing van de grafsteen was er netjes lijm en aarde klaargelegd. Eén verbeterpuntje: we hadden graag willen weten dat we zo’n lijmpistool nodig hadden om de stenen vast te lijmen…

Correct geholpen, alle tijd om keuze te maken. Zeer tevreden met de steen.

was een goede keuze

goed ontvangen en uitleg daarna in alle rust alles bekijken en na de keuze alles perfect besproken.

Uitstekend.

Goede ontvangst. Men nam de tijd. Heel gevarieerde keuzemogelijkheden.

Fijn dat deze mensen er zijn in zo'n ontzettend verdrietig moment in je leven. Ze hebben tijd voor je en alles kan en mag besproken worden. Alles is netjes verlopen, ook het zetten van de steen hebben ze zeer netjes gedaan.

Prima tevreden over het resultaat

Het heeft wel erg lang geduurd, langer dan ten tijde van offerte aangegeven (in de tussentijd zijn 5 maanden verstreken). Het resultaat is naar tevredenheid.

alles is correct verlopen

afspraken zijn prima nagekomen

goed geholpen

heb goede ervaring wij hebben meerdere stenen bij u besteld door de loop van de jaren. goede garantie en prijs verhouding

Dankbaar

Ik ben dankbaar om de uitvoering. Dit conformeert aan mijn ouders. Niet meer en niet minder. Ik heb ze gekend in hun blijdschap en verdriet . En ziende dit, weet ik, dat ik ze recht heb gedaan.

Prachtig zoals ik hoopte

prima geholpen, Er werd goed geluisterd ' Alles voelde zo gewoon [en dat voor zo iets gevoeligs]

Heel fijn, kon niet beter.

Fijn bedrijf met goede communicatie

Ondanks dat het lang duurder voor dat de steen er stond. Waar zij door de corona tijd niets aan konden doen. Een fijn bedrijf

Passende service in een verdrietige tijd

Wij zijn tevreden over de vriendelijke wijze van meedenken en keurige plaatsing van de steen.

Behulpzame vriendelijke mensen en leveren goede kwaliteit

Behulpzame vriendelijke mensen en leveren goede kwaliteit

Goed geholpen

Ervaring was erg goed.

Alleen goede ervaring

Perfect opgevangen met steen uit zoeken. Veel geduld met de 10 personen die allemaal een andere mening hadden. Goed contact als het langer duurde. En met elkaar het kleine foutje bij levering verholpen. Super, top

Veluwehof Natuursteen geeft een fantastische service

Geen vraag was te gek of te veel, we zijn daarbij zeer vriendelijk geholpen. Wat ook zeker opviel is de vakkundigheid en kennis van begraafplaatsen. De winkel is ook erg mooi en geeft een hoop inspiratie. Kortom, mocht je iemand dierbaars verliezen dan is Veluwehof natuursteen echt een aanrader. Ik ben ze in ieder geval voor eeuwig dankbaar voor hun geduld, service en communicatie. En daarbij hebben ze ook nog eens vakwerk geleverd met de gedenksteen.

heel tevreden

Wij werden overal heel goed mee geholpen en de grafsteen is precies zoals wij het bedoeld hadden.

Over Veluwehof Natuursteen

Veluwehof Natuursteen ontwerpt persoonlijke grafstenen, dit houden we zoveel mogelijk in eigen beheer. We plaatsen de grafmonumenten in heel Nederland.