We zijn erg tevreden. Met alles de mensen helpen je met je keuze zeer professioneel bedankt voor jullie hulp en service.

Alles netjes afgehandeld

Jullie hebben alles volledig naar wens gedaan

Ik zou geen enkel verbeterpunt kunnen bedenken

Ondanks de aanleiding een hele fijne ervaring

Erg fijne communicatie in het voortraject. Ook bij het plaatsen van de steen werd er heel goed meegedacht. Ik doe dit niet graag nog een keer, maar als het moet dan zeker bij Veluwehof. Ik ben erg tevreden!

Heel goed.

- Bij jullie in het assortiment stond, om te beginnen, precies het soort ruwe natuurlijke grafsteen dat we zochten. - Bij de verdere uitwerking van het ontwerp is (door Kees) heel creatief en empathisch meegedacht. We zijn heel tevreden over de uiteindelijke vormgeving, materiaalkeuze en belettering van het ontwerp. - Ook later bij het maken van een proefopstelling werd bijzonder flexibel en creatief ingegaan op onze suggesties. Doordat er een grote bak passende natuurstenen bij gezet werd konden we de meest geschikte rand bij elkaar leggen. - De plaatsing op het graf is ook correct en helemaal volgens afspraak gerealiseerd.

Goede uitleg en redelijke prijs

Met de kinderen een steen uitgezocht. Goed geholpen en snel geplaatst.

Goed, maar communicatie mag duidelijker

Goede en snelle service. Communicatie mag duidelijker zodat men precies weet waar ze aan toe zijn in het traject.

Fijne mensen, prachtig resultaat!

Vaklui, goed en rustig advies.

Denken mee

Fijne man in de showroom die goed meedenkt. Hulpvaardige mannen bij het plaatsen van de steen. Al met al fijn om zo goed geholpen te worden bij zo'n verdrietig moment.

Luistert goed naar wat ik wil en geeft daar advies op.

Prettige ontvangst, luisterde goed naar mijn wil/idee. Daarmede is goed advies gegeven om tot een juiste keuze te komen. Door het goede advies, kon voorkomen worden om onnodige dingen te doen, welke onnodige veel geld kosten. Resumé: Voor een billijke prijs gekregen wat ik wil.

Uitstekend geholpen

Heel fijn en uitstekend geholpen, onze wensen zijn uitgevoerd.

vriendelijk geholpen en erg mooie steen

Mijn man heeft zelf zijn steen uitgekozen. Uiteindelijk thuis toch voor een andere gekozen. Ben daar erg vriendelijk geholpen en kreeg goed advies. Ook toen ik tussentijds vroeg wanneer de steen geplaatst zou worden een goede uitleg hoe de stand van zaken was. Uiteindelijk is de steen helemaal naar wens en ben erg tevreden over hoe hij geworden is. Als ik 1 minpuntje vandaar een 9 en geen 10 is dat er overal buiten grind lag waardoor het moeilijker was om met een rolstoel alle stenen te bezichtigen. zou hun zeker aanraden.

Lange wachttijd plaatsing grafsteen.

De grafsteen is goed afgewerkt en ziet er goed uit. Helaas heeft het veel te lang geduurd. Tussen de bestelling en plaatsing lag ruim 10 maanden. Ook de communicatie met de familie verliep nogal stroef. Waarom moeten de grafstenen helemaal uit China komen, is er niets meer in Europa??

Fijne showroom Goede en duudelijke uitleg en hulp bij het uitzoeken van de steen enzo.

zijn positief

Je kunt rustig uitzoeken en ze maken een offerte en als de steen geplaatst is klopt de rekening ook met de offerte. Bij ons ging de communicatie voor het plaatsen niet goed , maar verder ging het goed

Er is goed naar onze wensen geluisterd, het is een mooi graf geworden. Er is 1 dag van te voren gemaild dat ze het de volgende dag gingen plaatsen en ze hebben gelijk contact opgenomen dat het was geplaatst. Wij waren erg tevreden.

Prima geholpen

Heb een goede ervaring! We konden de steen niet in het echt zien. Maar ze kunnen natuurlijk niet alles uitstallen. We hebben hem via de brochure uitgezocht. Contact liep via de mail als er vragen waren of we konden bellen. Namen goed de tijd en hij dacht met ons mee.

Alles is keurig en correct afgehandeld, ik heb totaal geen minpunten

In deze moeilijke, emotionele tijd is het lastig om iets uit te zoeken. Gelukkig konden we op professionele hulp rekenen. Als er vragen waren, was er steeds iemand in de buurt. Nadat de steen geplaatst was, zijn we gaan kijken en het zag er precies zo uit als afgesproken was. Heel fijn om te zien. Je bent toch een beetje bang dat er dingen misgaan of anders dan de bedoeling was. Ik had er een goed gevoel bij.

Echt prachtig geworden, helemaal zoals we het hadden bedacht.

Wij hebben een hele goede ervaring. Fijn personeel, die oprecht naar ons luistert en aandacht geeft en ons goed begeleid heeft in dit proces. We zijn tevreden met het resultaat. We wilden later het gedenkplaatje aanpassen, maar dit was al gemaakt en kon niet meer aangepast worden. Dat vonden wij jammer maar al met al is het heel mooi geworden.

Aandachtig meedenkend.

Vanaf het eerste contact hadden we als gezin een goed gevoel. Er werden waardevolle suggesties gedaan en naar iedereen geluisterd bij de te maken keuzes. Als klap op de vuurpijl werd de steen ruim binnen de gestelde termijn geplaatst, nog net voor kerst. Kortom, een warm bad voor ons.

Prettige wijze van keuze maken!

Goed resultaat.....! Alleen 2dg. voor de plaatsing berichtgeving zijn niet waar gemaakt. Maar eindresultaat is goed/mooi.

ik kan dit bedrijf volledig vertrouwen

Bij het uitzoeken van het graf werden we fijn geholpen. De tijd werd genomen en het proces van aankoop t/m plaatsen van het graf werd helder uitgelegd. Ook werd er mee gedacht in de mogelijkheden en de voors en tegens vd te maken keuzes. Plaatsen is goed en netjes uitgevoerd.

Persoonlijk en deskundig

Elders konden we niet een passende ruwe steen vinden, maar bij de Veluwehof wel. Veel keuze en erg prettige, persoonlijke benadering. Alle wensen worden meegenomen en samengebracht in een ontwerp. Plaatsen van de grafsteen e.d. is heel netjes gebeurd.

Hele prettige hulp bij het uitzoeken van de juiste steen

We werden zeer goed geholpen en ook het e-mail contact achteraf was zeer professioneel. Een tevreden klant!

Over Veluwehof Natuursteen

Veluwehof Natuursteen ontwerpt persoonlijke grafstenen, dit houden we zoveel mogelijk in eigen beheer. We plaatsen de grafmonumenten in heel Nederland.