Keurige plaatsing en volledig volgens afspraak

De plaatsing was conform afspraak en volgens tekening, die vooraf is gedeeld. Ook de grafische impressie geeft een goed beeld van het grafmonument.. Ook bij vragen heldere en snel antwoorden ontvangen. Een betrouwbaar bedrijf dat goed overlegt en goed bereikbaar is.

Veluwehof Natuursteen regelt alles !

Door Corona liep alle contact via mail en telefoon . Hulp en advies gekregen bij het uitzoeken van steen en opmaak tekst Lettertype , kleur van letters / tekst. Wij wilden graag een afbeelding van een orchidee op de steen en dezelfde dag kreeg ik al via mail een ontwerp opgestuurd . Perfect op de hoogte gehouden van vorderingen en plaatsen van grafsteen . De grafsteen is prachtig geworden ! Veluwehof heel erg bedankt voor alle goede zorgen .

Onze moeder zou trots zijn

Onze moeder wilde niet over de dood praten. Als kinderen sta je dan voor een onmogelijke opgave iets te vinden, wat zij mooi zou hebben gevonden. Hierin zijn wij heel goed geslaagd bij Veluwehof. Er was een heel goede communicatie. Bovendien wordt er niet het vel over je oren gehaald. De steen is prachtig. De kleur olive-green is in het echt nog mooier dan op de foto. Een kleur, die ons deed denken aan het door haar zo geliefde Mallorca. Zij had een passie voor engeltjes, vooral die van Raphael. Een identiek engeltje konden wij in haar steen laten zandstralen. Vorige week werd de steen geplaatst en wij waren aangenaam verrast Wij weten zeker, dat zij het geheel prachtig zou hebben gevonden (net zoals wij).

Prettig overleg over steen en graf! i

Heel tevreden zijn wij over het contact met de firma Veluwehof en de uit voering van de plaatsing van de steen Hartelijk dank Familie Coffeng.

Hartelijk dank voor de goede communicatie, zeer goed ervaren.

Onze ouders en mijn oudste broer Gijs Roordink, we hebben advies zeer goed ervaren ook Dhr.Jelle Folkeringa gaf goed advies.

Keurig geholpen en afgehandeld

Goed geholpen, prima naar onze wens uitgevoerd

Onze wens werd gerespecteerd en goed uitgevoerd. Bij aankoop goed geholpen en de plaatsing was conform afspraak en netjes verzorgd.

Perfect afgerond nog net 2 dagen voor moeder dag!

Communicatie is helder en de afwerking perfect, de timing ook overigens.

Snel en super lieve hulp bij vragen

Steen bestelt was erg mooi en goeie prijs echt zeer tevreden. Ook bij vragen snel antwoord en het regelen ook.

Goede adviezen en begeleiding.

Levering duurde wel lang , maar dat lag aan de leverancier uit India ? Communicatie i.v.m. plaatsen van het grafmonument had beter gekund, ook al omdat de datum zonder vermelding was verplaatst.

Redelijk

Een minpunt....de nabestaanden meer info geven moment dat steen geplaatst word(via kennis bij jullie terecht gekomen, ineens stond de steen er....das schrikken).bij mij ....zelf info gevraagd betreffende plaatsing...toevallig mevrouw, word vandaag geplaatst. Onee toch niet.word morgen. Jammer. Info van te voren maakt wat erg moeilijk is toch op die manier wat makkelijker

Beste Sandra, Hartelijk dank voor uw reactie, Standaard brengen we de familie achteraf na plaatsing op de hoogte (op diezelfde dag), dit omdat de planning op zeer korte termijn kan veranderen (we kunnen een spoedopdracht binnenkrijgen). Met het verkoopgesprek stippen we normaliter de optie aan om de familie 1 a 2 dagen voor plaatsing op de hoogte te stellen. Helaas konden we de gedenksteen niet op die dag plaatsen, er was geen voldoende ruimte aanwezig voor onze kraan (wat sporadisch voorkomt). We hebben de dag daarna (met andere hulpmiddelen) het monument met de hand geplaatst. Ik zie dat mijn collega dit (op verzoek per email) aan u heeft gecommuniceerd (evenals de bevestiging toen de steen is geplaatst). We merken dat door een langere levertijd (materiaal meestal uit verschillende werelddelen afkomstig) de afronding van de opdracht soms onverwacht komt. We gaan in beraad om hier een oplossing voor te vinden. Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback. Met vriendelijke groet.

was het wachten meer dan waard

Ruime keuze , Zeer netjes, gewoon super.

Het was gewoon goed, zoals je mag verwachten.

Het duurde even maar dan heb je ook wat, zullen we maar zeggen. Dit was ook volgens afspraak. Letters waren niet in zijn geheel mooi opgeleverd, wat ons echt wel opviel. Het opleveren kan dan wel beter. Het afhandelen en herstellen is uitstekend gegaan en wij zijn tevreden.

fijn en rustig

wij voelden ons erg op ons gemak in deze moeilijke tijd, mogelijkheden werden goed uitgelegd, heel fijn!

Een goede onderneming met een goede uitstraling

We werden met onze keuze goed geholpen en niets was hun teveel

Alles in 1 keer goed en vakkundig geregeld

Advies: Vertel de klant vantevoren wanneer je de steen gaat plaatsen, zodat niemand voor verrassingen komt te staan. Mijn vader had dat wel prettig gevonden!

Hartelijk dank voor uw reactie, Standaard bellen we (of mailen bij geen gehoor) na plaatsing. Tijdens het adviesgesprek stippen we de mogelijkheid aan om de familie van te voren op de hoogte te brengen. Dit is alleen niet de standaard procedure (de planning kan binnen 24 uur veranderen als we een steen moeten lichten elders in het land)

Mensen geven vertrouwen en nemen de tijd voor vragen en wensen

Mensen geven vertrouwen. Helpen in alle rust. Nemen de tijd voor alle vragen en wensen. Ook de administratieve afhandeling zoals order- Offerte verloopt goed. Afspraken worden goed verwoord. Ook de visuele afbeeldingen zijn prima in orde. Een minpuntje vind ik wel de erg lange levertijd.

Alle medewerkers kunnen goed luisteren naar wensen en die vertalen naar het gewenste monument. We zijn prima geholpen, zowel in de showroom als bij vragen/opmerkingen via email. Ik zal dit bedrijf (bij vragen) zeker aanbevelen bij anderen.

Goede service door vakmensen.

Vanaf dag 1 toen ik samen met mijn vrouw in de showroom ben ontvangen werd ik professioneel geinformeerd over de mogelijkheden. We kregen tips en wijzigingen zijn ook snel uitgevoerd. We zijn ook zeer tevreden over het eindresultaat.

netjes

Betrokken, professioneel, zorgvuldig en betrouwbaar. Vanaf het eerste moment was de indruk van Veluwehof positief. Heldere en complete informatievoorziening, goede adviezen en betrouwbaar in het nakomen van afspraken. Overzichtelijke showroom en goede, passende begeleiding. De prijs vonden wij niet het belangrijkste maar Veluwehof levert zeer goede kwaliteit tegen een zeer redelijke prijs. Kortom, wij bevelen dit bedrijf bij anderen aan.

Er is tijd genomen om alle wensen door te nemen. Alle afspraken en wensen zijn gehoord op tijd en volgens afspraak uitgevoerd.

Het ziet er goed en verzorgd uit, prima opgeleverd!

We hebben er wel lang op moeten wachten naar ons gevoel, maar na dat we het graf bezocht hebben, is het goed zo, kunnen we een periode afsluiten naar tevredenheid en rust. We zijn dankbaar met de prima oplevering.

Goed geholpen in de winkel door het personeel. We zijn zeer tevreden met de steen. De prijs was ook mooi.

Vakkundig en fijn geholpen

Samen met mijn broer en zus hebben wij de dienstverlening van jullie als super fijn ervaren.

Over Veluwehof Natuursteen

Veluwehof Natuursteen ontwerpt persoonlijke grafstenen, dit houden we zoveel mogelijk in eigen beheer. We plaatsen de grafmonumenten in heel Nederland.