Prima bedrijf!

We hebben een prettige ervaring met de Veluwehof. Vriendelijk en deskundig geholpen. Het eindresultaat van het grafmonument is mooi en precies zoals wij het wilden.

Gewoon goed

Prima werk geleverd, niks op aan te merken

Keurig geholpen met goed advies!

Uitstekende service, adviseren goed, hebben oog voor detail en denken uitstekend mee. Alles is mogelijk! Ook de plaatsing is keurig netjes verzorgd. Wij zijn zeer tevreden!

Fantastisch werk geleverd

Heel erg tevreden. Goed geholpen en erg vriendelijk. We zijn zeer tevreden.

Mooi product alleen jammer dat het zo lang moet duren

Mooi product alleen jammer dat het zo lang moet duren

Super goede ervaring met dit bedrijf. Alles tot in de puntjes geregeld Steen mooi geplaatst en alles netjes achter gelaten. Ik beveel dit bedrijf zeker aan!

Onze ervaringen zijn erg goed.

Onze ervaringen zijn erg goed, op één puntje na: De grafcode is geplaatst op de bovenzijde van de geheel effen en geheel egale afdeksteen. Dat stoort enorm. Temeer, omdat dit niet vooraf met ons is gecommuniceerd. Het bespreken van deze klacht is positief verlopen, er is uitgebreid excuus aangeboden en De Veluwehof is voornemens het te herstellen. We hopen heel sterk, dat het herstel niet weer tot andere storende effecten gaat leiden. Eerlijk gezegd vinden we dat erg spannend.

Zeer goede begeleiding, uitvoering en oplevering

Heel respectvol

Gewoon fijn geholpen, iets meer advies in het begin, was fijn geweest, bij zulke moeilijke beslissingen, maar verder heel tevreden, en netjes geregeld, hartelijk dank daarvoor.

Goede samenwerking leidde tot het verwachte resultaat!

Ik had mailcontact en telefonisch contact. Voor de juiste opmaak reed ik nog een keer naar Voorthuizen. Gewoon om de gekozen letters uitgeprint te zien. Er werd alle tijd voor me genomen. Ik heb een grafsteen voor mijn moeder en mijn echtgenoot gekozen. Ik werd gewaarschuwd voor een prijsstijging in de nieuwe maand. Dat heb ik gewaardeerd en ik heb er ook gebruik van gemaakt. De plaatsing werd op de geplande dag gedaan. Tot volle tevredenheid. Dit is het allerlaatste dat je voor een overleden iemand kunt doen. Het verdriet werd door tevredenheid even milder. Hartelijk dank voor de fijne samenwerking.

Fijn geholpen, nette aflevering

Er werd de tijd voor ons genomen en kregen voldoende advies en werden netjes geinformeerd over de vorderingen ivm vertraging levering. Na de plaatsing van de steen werd er persoonlijk kontakt opgenomen, wat gewaardeerd werd.

Van begin tot eind goed contact.

Vriendelijk. Open voor ideeen. Goede uitleg en communicatie.

Prettige samenwerking

Ons ervaring was dat we goed geholpen en goed een goed advies kregen enveel keus hadden.

ziet er netjes en verzorgd uit

Goed geholpen, aardig personeel en alles keurig geregeld en afgehandeld.

Prettige vorm van communikatie

Uitvoering overeenkomstig de afspraak. Levertijd iets vertraging, kan gebeuren.

Prettig, vriendelijk & gastvrij

Veluwehof medewerkers: prettig en vriendelijk en meedenkend personeel. Laat de keus aan de klant maar denkt in alles mee.

Goede service en nette afhandeling

We werden netjes geholpen bij het uitzoeken van de gedenksteen. De tekening en aanpassingen verliepen goed. Alle wensen konden worden toegepast. Na het plaatsen, zoals gezegd, werd ik gebeld. Het personeel is erg vriendelijk.

Nette prijs en keurige verzorging

Duidelijke offerte ontvangen en goede en snelle reacties op onze voorstellen. Keurig verzorging van de gedenksteen.

Begrip en begaan

Samen en hand in hand

Alles netjes volgens afspraak uitgevoerd.

Geleverd zoals beloofd... net bedrijf

Goed dat we voor de uiteindelijke plaatsing nog e.a. konden bekijken en bespreken in de werkplaats.

Mooi werk geleverd

Ik had het natuurlijk sneller klaar willen hebben Maar ik begrijp de drukte , mijn man heeft een mooi plekje gekregen dankzij jullie mooie werk , dankjewel

Goed geholpen

Goed geholpen, snelle reactie op mailtjes. Helaas duurde de plaatsing erg lang, maar dat was wegens leveringsproblemen door Corona.

prettige ontvangst en gesprek, goede service / aflevering

duidelijke omschrijvingen van aangeboden mogelijkheden. goed persoonlijk contact.

Betrouwbaar

Betrouwbare onderneming, keurige mensen.

Over Veluwehof Natuursteen

Veluwehof Natuursteen ontwerpt persoonlijke grafstenen, dit houden we zoveel mogelijk in eigen beheer. We plaatsen de grafmonumenten in heel Nederland.