Vlotte afhandeling, uitstekend advies en keurig nakomen van afspraken zowel technisch als financieel.

Fijne ontvangst en prima advies

We zijn zeer tevreden.

we zijn tevreden

Uiterst vriendelijke en vakbekwame mensen die een geweldig monument hebben geplaatst

Ik vind de mensen bij Veluwehof erg vriendelijk, rustig, geduldig, denken met je mee en geven hun mening en advies op een respectvolle wijze. Daarnaast zijn ze erg vakbekwaam vanaf ontwerp tot levering en word je goed begeleid gedurende het hele proces. Ik ben erg tevreden over hoe mooi het monument is dat ze geplaatst hebben (volledig volgens wens) en ook zeker de manier waarop en de kwaliteit!

Alles doen ze keurig

Je wordt netjes geholpen en voorgelicht. Ze nemen de tijd.

Prima bedrijf om mee te werken

Net bedrijf. Mooie hoeveelheid aan voorbeelden en ideeen. Nette prijzen en keurige afwikkeling. En het graf ligt er heel mooi bij.

Een ruime sortering aan grafmonumenten voor een ieder keuze genoeg!

Ik voelde mij gezien bij binnenkomst van de showroom. En professioneel begeleid bij het uitzoeken van een grafmonument voor ouders.

Netjes geholpen alles zeer correct

Goed geholpen

Ruime keus, vriendelijk personeel

Prettig geholpen en goed op de hoogte gehouden

Bij het bezoek aan Veluwehof werd ik op een heel fijne en nette manier geholpen. Er werd goed naar me geluisterd en er was echt meeleven. Ik heb geen 10 gegeven omdat er één ding waarschijnlijk "vergeten " werd om te vragen of er ook grind om het graf geplaats moest worden. Ik had er zelf niet aan gedacht. Na een telefoontje van mij na de plaatsing van de grafsteen werd mij toegezegd dat het alsnog gebeuren zou. Dus eigenlijk een 9 1/2

Na overleg voor het plaatsen van gedebkmonument voir een bepaalde datum, is aan mijn verzoek toch op tijd voorzien. De chauffeur cq plaatser was zeer hulpvaardig en heeft het monument met respect geplaatst. Hartelijk dank

Vanaf aankoop tot plaatsen goed geïnformeerd

Veluwehof Natuursteen heeft voldoende keuze in diverse soorten stenen. Het adviesgesprek was prettig maar ook deskundig. De tijd tussen aankoop en plaatsen viel erg mee. Graf ziet er keurig uit.

Heel blij met het resultaat.

Respect en deskundigheid staan hoog in het vaandel bij Veluwehof Natuursteen. Er was goede communicatie om tot een mooi resultaat te komen. Er wordt gehandeld zoals is afgesproken. Ook mooi om bij de plaatsing aanwezig te zijn geweest. Met respect en vakmanschap werd dit uitgevoerd.

Opdracht goed uitgevoerd. Levering en plaatsing correct

Bijzonder prettige en respectvolle ontvangst en begeleiding.

We werden heel prettig ontvangen. Er werd goed naar onze wensen geluisterd door Stefan. Niets werd opgedrongen. We konden op ons gemak rondkijken en kregen desgevraagd goed advies. Het graf ziet er mooi uit. We zijn heel tevreden. Dank jullie wel.

het is goed verzorgd

Is prima verlopen

Snelle afhandeling en dus ook prima verlopen

Nette service

Bij het uitzoeken van de steen zijn we rustig en netjes geholpen. Geen gehaast. Niet opdringerig. En nadat de steen geplaatst was, zag het er keurig netjes uit.

Prettige ontvangst, respect. Goede uitvoering en communicatie

Professioneel en vriendelijke mensen die op een persoonlijke manier invulling kunnen geven.

Heel vriendelijk geholpen, er werd fijn meegedacht en alles werd heel duidelijk uitgelegd. Alleen niet wanneer, na plaatsing, de factuur zou volgen. Dat was prettig geweest als dat toen ook werd besproken. Verder volledig blij met de hulp EN met het resultaat.

Doe wat ze beloven

Goed advies . Goede klant afhandeling. En leveren zoals afgesproken.

In één woord “geweldig”.

Het personeel weet exact waar ze mee bezig zijn. Degene, die als mogelijk toekomstige klant voor de eerste keer binnen komt, wordt passend ontvangen. De gesprekvoering is rustig, en niets word je opgedrongen. Zeer duidelijke uitleg. Ook voor het uitvoerend personeel een dikke pluim!! Ik ben heel blij dat ik met dit bedrijf in aanraking ben gekomen. Tot slot: ik ben zeer Ingenomen met het eind-resultaat.

Fijne klantgerichte mensen bij Veluwehof Natuursteen.

Veluwehof Natuursteen heeft een mooie gedenksteen geleverd voor en geplaatst op het graf van mijn vader. Ze hebben een groot assortiment gedenk- en grafstenen. Het uitzoeken, beletteren en plaatsen van de staan is goed verlopen. Toen er een keer iets niet volgens planning kon gebueren, kregen we daar keurig op tijd bericht over. Ook tijdens en na de plaatsing van de steen was er goede communicatie. Kortom, een aanrader!

We zijn tevreden

uitstekend

Ontvangst, uitleg en uitzoeken van grafmonument als zeer prettig ervaren. Verder is alles netjes volgens afspraak afgehandeld. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

Over Veluwehof Natuursteen

Veluwehof Natuursteen ontwerpt persoonlijke grafstenen, dit houden we zoveel mogelijk in eigen beheer. We plaatsen de grafmonumenten in heel Nederland.