Uitstekende dienstverlening

Prettig geholpen bij t samenstellen van t grafmonument. Goede communicatie en keurige afwerking .

Prettig geholpen en mooi resultaat

Tijdens ons bezoek aan de showroom zijn we heel prettig geholpen. We kregen snel een offerte en tekening. Het resultaat is helemaal zoals voorgesteld.

We zijn netjes geholpen.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Liefdevol geholpen

Geholpen een mooie keus te maken. Nu het graf klaar is zijn we zeer tevreden. Er zijn nog een paar vragen en we verwachten daar nog een antwoord op. Op de linkerkant van de koperkleurige rand zit een rare zwarte streep we willen nog vragen of dat nog bijkleurt. Maar verder geweldig!!

Hartelijk dank voor uw beoordeling! (Inmiddels is er telefonisch contact geweest over de rand, het is een rand van cortenstaal welke nog verder moet 'roesten'. Dit trekt snel bij en zal 1 geheel gaan vormen)

contact en levering tot volle tevredenheid

deskundig en betrouwbaar bedrijf; goed contact in moeilijke tijden.

Hartelijk dank voor uw feedback!

Top service groot inlevingsvermogen gevoel

Wij zijn perfect geholpen qua keuze en plaatsing

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Ik ben meer dan zeer tevreden!

In Februari 2023 heb ik een grafsteen voor mijn allerliefste vrouw uitgezocht, en daarbij ben ik op een prettige wijze geholpen. De grafsteen is nu geplaatst en alles is van begin tot eind verlopen zoals in de offerte wordt vermeld. Je wilt er niet voor overlijden maar Veluwehof Natuursteen kan ik eenieder die eens met overlijden te maken krijgt tot volle tevredenheid aanraden.

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een uitgebreide beoordeling te geven!

Zeer tevreden.

Belofte geheel nagekomen en ziet er zeer netjes uit .

We zijn keurig geholpen met service

Onze eisen- en mogelijkheden waren beperkt, dus geen moeilijke discussie. Steen keurig geplaatst. Goede communicatie.

Goed advies

Goed advies gegeven, op tijd geleverd en netjes geplaatst.

Prachtig en volledig volgens afspraak uitgevoerd!

Prima uitgevoerd. Helemaal zoals verwacht en gehoopt.

Fijn bedrijf

Fijne medewerkers ,en een prachtig monument geplaatst! Nog mooier dan ik verwacht had!

Heel goede en attente dienstverlening tegen correcte prijzen!

Je wordt er met aandacht en respect ontvangen, en hulp bij het maken van de juiste keuze als je dat nodig hebt . Een groot aanbod in ieders smaak is aanwezig, maar denk wel aan de lever termijn ivm landen van oorsprong. Zou het bedrijf zeker aanbevelen, vanwege de klantgerichtheid, respect, prijzen en aanbod!

Erg vriendelijke mensen en goede uitleg.

Ik zelf en de kinderen hadden al wel een idee wat voor steen het moest gaan worden. Daar werdt ook meteen op in gehaakt. we werden ook eerlijk vooorgelicht dat de letters die we uitgezocht hadden,en de tekst het wel erg prijzig zou worden. Dus is de tekst tot volle tevredenheid wat ingekort.

Heel vriendelijk, begripvol en professioneel geholpen!

Een hele fijne ervaring om in zo'n verdrietige tijd op een goede & vriendelijke manier geholpen te worden bij het uitzoeken van het grafmonument voor mijn moeder. Het is precies zo geworden als gewenst.

Heel goed betrouwbaar bedrijf!

Heel prettig en zorgvuldig in de communicatie. Altijd direkt reagerend op vragen en op verzoek foto’s te maken van het eindresultaat (het graf) wordt zonder problemen gehonoreerd en de volgende dag voldaan. Top bedrijf!!

Het gehele graf is perfect opgeleverd, zelfs de beplanting is weer teruggezet.

Het is een fijne samenwerking ,javooral in voor ons droeve tijd wordt je goed geadviseerd.

Betrokken

Heel prettig en ervaren geholpen

Het is super mooi gemaakt en geplaatst zoals we afgesproken hebben.

Vriendelijke en mee denkend personeel in de winkel. Ze doen wat ze afgesproken hebben.

Heel goed geholpen

Behulpzaam meedenkend en ze hebben allertijd voor je

We werden fijn geholpen.

N.V.T.

Fijne en deskundige voorlichting en uitvoering

Op een zeer prettige manier voorgelicht. Grote keuze. En ook prima prijs-kwaliteitverhouding. De aflevering en plaatsing duurde echter toch bijna 2 maanden langer dan verwacht. Met het eindresultaat zijn we zeer tevreden

Heel erg tevreden!

We zijn goed op de hoogte gehouden rondom plaatsen grafmonument en afronding daarvan. Werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd.

Goede service, klantvriendelijk en mooi kwaliteit geleverd.

perfect klantvriendelijk

vanaf het begin bij ons bezoek tot de het plaatsen van de steen zijn wij blij bij uw bedrijf deze opdracht te hebben neergelegd.

Over Veluwehof Natuursteen

Veluwehof Natuursteen ontwerpt persoonlijke grafstenen, dit houden we zoveel mogelijk in eigen beheer. We plaatsen de grafmonumenten in heel Nederland.