Goed geholpen, voldoende contact gehad.

Bij een eerste bezoek rustig rond gekeken. Daarna een goed gesprek met alle opties. Vervolgens de meeste communicatie via de mail kunnen doen. Goede afhandeling, rustige gesprekken. Wel viel het me op dat het contact niet altijd met dezelfde persoon was. Wel handig om het aantal contactpersonen te beperken.

uitstekend

goede ontvangst hartelijk en duidelijk

Fijn gesprek tijdens het uitzoeken van de steen en tekst.

Er is echt de tijd genomen bij het uitzoeken van de steen en bijpassende tekst en letterkeuzes. We zijn ook via de mail goed op de hoogte gehouden in het verloop van de levertijd en de steen ziet er keurig netjes uit.

Heel vriendelijk en professioneel.

Na het overlijden van mijn man en de vader van mijn kinderen zijn we bij de Veluwe hof geweest voor het uitzoeken van de steen. We werden heel vriendelijk geholpen en werd goed naar onze wensen geluisterd. Mijn zoon wilde graag bij het plaatsen van de steen zijn, ook dit was mogelijk.

Ontvangst en het maken van keuzes zeer respectvol.

Ziet er goed uit. Plaatsing niet voortijdig aangekondigd. Dit was wel een afspraak. Excuses geaccepteerd.

Goed product, goede communicatie. Geen omkijken naar regelingen met de gemeente en begraafplaats

Prachtige steen volledig naar wens

Vriendelijke mensen, goede kwaliteit Helaas erg lange levertijd

Hartelijk dank voor uw reactie/beoordeling. Helaas is soms de levertijd inderdaad nog langer dan normaal, dit is nog de uitloop van de corona vertragingen. Goed nieuws is dat we het materiaal weer sneller aangeleverd krijgen, de verwachting is dat we binnenkort weer de 'normale' levertijden kunnen hanteren. Met vriendelijke groet, Gerard

Je wordt goed geholpen. Je wordt op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Je wordt gebeld na plaatsing gedenksteen. Mensen waarop je kunt vertrouwen.

Prima.

Bijzonder prettige ontvangst en heel fijn geholpen. Werd uitstekend op de hoogte gehouden van het verloop van het proces. Kortom een heel goede fijne ontvangst enz.

Zeer aan te raden.

Erg goed geholpen, geen aanbetaling nodig, goede communicatie van de voortgang, zeer tevreden.

Keurig geholpen en nette afhandeling

Erg tevreden met het eindresultaat, levering duurde wel wat lang, maar was ons bekend!

Het ziet er keurig uit ..ik ben dik tevreden

Mooi op tijd klaar. heel fijn

Super tevreden met het resultaat

Het is precies zo geworden als op de tekening wij zijn blij met zo n prachtig monument! Dank jullie wel voor de goede zorgen. Vriendelijke groeten, Brenda van Meegdenburg

Heel fijn geholpen in deze toch al lastige tijd. Bedankt!

Heel fijn geholpen. Er werd goed geluisterd. Goede en heldere communicatie. Nette prijs. Het heeft even geduurd, maar dat was duidelijk van tevoren gecommuniceerd. Het was het wachten meer dan waard. Het is een prachtig en stijlvol monument geworden. Alles naar wens uitgevoerd. Dank voor jullie goede zorgen!

Netjes behandeld

Bijzonder correct uitgevoerd, ben zeer tevreden

Bijna 1 jaar wachten zeker waard.

De gedenksteen voor mijn man is mooier dan ik had gedacht. De geleverde tekst en handgeschreven naam is heel goed opgezet.

De ontzorging die je nodig hebt in een emotionele tijd

Dankzij de professionele ondersteuning in het keuzeproces hebben wij een goede keuze kunnen maken voor een gedenkplek voor vele jaren. Dat de levertijd iets langer was door de keuze van het materiaal wat vooraf duidelijk was, hebben we geen spijt van. Na de plaatsing konden we vaststellen dat het 100% voldeed aan de verwachtingen. Het ligt er keurig bij en de uitstraling geeft dat stukje extra waar we op hoopten.

Respectvol, betrokken, vakkundig

Onder de producten waren ook minder klassieke items en die spraken ons zeer aan. Het resultaat is ook zeer goed geworden

Als familie hebben we een positieve ervaring met de Veluwehof. Er werd goed met ons meegedacht over onze wensen en we kregen een deskundig advies. Afgelopen week is de steen geplaatst en we zijn zeer tevreden over de communicatie, de levering en plaatsing van de steen.

Vreselijk

Slecht afgehandeld

Geachte familie, Na uw beoordeling heb ik (per mail) gelijk contact opgenomen. Helaas niets meer vernomen. Graag zou ik nog horen waarom u erg ontevreden bent, in ons systeem staat hier niet over vermeld. Mocht er iets niet kloppen dan lossen we het namelijk graag op! Echter wanneer er geen mogelijkheid hiertoe wordt gegeven dan is dat erg jammer.. Graag hoor ik, mijn persoonlijke emailadres is 'gerard (a) veluwehof.nl' Met vriendelijke groet, G.R. van den Top

Goed advies en goede communicatie

Goed advies en goede communicatie

Heel fijn geholpen

We zijn bij elk contact zeer vriendelijk, vakkundig en vlot geholpen, met goede nuttige adviezen. Zeker een aanrader. Prima afhandeling van alle zaken

Keurig verzorg

Wij waren langs geweest in Voorthuizen. We werden goed ontvangen en hebben in overleg een keuze kunnen maken voor de gedenksteen. Vorige week is de steen geplaatst en het ziet er keurig uit.

We zijn met aandacht en meelevendheid geholpen.

nvt

heel goed

ondanks dat het moeilijk was ,op een rustige en prettige manier geholpen ,waarvoor onze dank

Over Veluwehof Natuursteen

Veluwehof Natuursteen ontwerpt persoonlijke grafstenen, dit houden we zoveel mogelijk in eigen beheer. We plaatsen de grafmonumenten in heel Nederland.