Keurig verzorg

Wij waren langs geweest in Voorthuizen. We werden goed ontvangen en hebben in overleg een keuze kunnen maken voor de gedenksteen. Vorige week is de steen geplaatst en het ziet er keurig uit.

We zijn met aandacht en meelevendheid geholpen.

nvt

heel goed

ondanks dat het moeilijk was ,op een rustige en prettige manier geholpen ,waarvoor onze dank

Super fijn en warm ontvangst

Een goede prijs kwaliteit. Zeer vriendelijk en goed geholpen. Ze nemen de tijd voor je. Communicatie via de mail is ook erg goed. Ga zeker zonodig weer gebruik maken van Vrouwen of Natuursteen.

Super fijn en warm ontvangst

Geweldig goed geholpen.

Fijn ontvangst gehad en erg goede uitleg en verdere communicatie via de mail. In de toekomst ga ik zeker weer gebruik maken van de Veluwhof Natuursteen. Prijs kwaliteit ook erg goed

Geweldig goed geholpen.

Top, top top

Vriendelijke mensen, ruime keuze, Goede begeleiding Nette afwerking

Prima verzorg voor de afgesproken prijs

We zijn goed geholpen bij het uitzoeken van een passend monument. Ook in het proces van het plaatsen van de order was er goed contact.

Goede begelijding en kwaliteit

Goed advies mbt lettertype kleur letter en opmaak. Netjes geplaatst. Erg mooie natuursteen.

Goede begelijding en kwaliteit

Top, top, top

Goede begeleiding, ruime keuze, mooie materialen en nette afwerking. Zeer tevreden. Het geld meer dan waard.

Top, top, top

Over Veluwehof Natuursteen

Veluwehof Natuursteen ontwerpt persoonlijke grafstenen, dit houden we zoveel mogelijk in eigen beheer. We plaatsen de grafmonumenten in heel Nederland.