Keurig verzorgd

Wij waren langs geweest in Voorthuizen. We werden goed ontvangen en hebben in overleg een keuze kunnen maken voor de gedenksteen. Vorige week is de steen geplaatst en het ziet er keurig uit.

Keurig verzorgd

Top, top, top

Goede begeleiding, ruime keuze, mooie materialen en nette afwerking. Zeer tevreden. Het geld meer dan waard.

Keurig verzorgd!

mijn ervaring is subliem, daarom ook een 10. Keurig verzorgd.

Pràchtige steen en heel mooi geplaatst.

Na een prettig gesprek in Mei 2022 een mooie steen uitgezocht. De wachttijd was wèl erg lang, nl 6 maanden. in die tussentijd een aantal keren telefonisch contact gehad. Werd daarbij vriendelijk te woord gestaan. In November is de steen uiteindelijk geplaatst. Wij vonden de transportkosten van € 400 wel aan de hoge kant. Dat was het enige minpuntje.

We zijn als familie heel goed ontvangen.Er werd goed geluisterd en alle tijd genomen en meegedacht.Ik kon met al mijn vragen terecht. Ben heel tevreden met de uitvoering,het is heel mooi geworden.

Heel mooie steen

Ik zou je aanraden!

Ik heb een goed gevoel overgehouden aan jullie bedrijf.

Goed op de hoogte gehouden van de vertragingen(buiten jullie macht om) De gedenksteen is prachtig geworden. Er stonden nog een aantal planten op het graf, deze zijn heel mooi door jullie terug geplant. Dank voor het uitvoeren van de opdracht.

Een keurig bedrijf

Goede ontvangst. Keurige begeleiding. De prijs, kwaliteitsverhouding is in balans. Keurige aflevering. Een keurige/ nette steen voor een acceptabele lees: betaalbare prijs.

Netjes behulpzaam en goede service en advies

Correct, duidelijk afspraken, keurig en op tijd uitgevoerd. Zeer tevreden

Zie in een zin

Een prettig bedrijf met veel keuzemogelijkheden en een betrokken en hulpvaardig team!

Een geduldig en vakkundig team heeft ons bijgestaan in het zoeken naar- en vormgeven van een persoonlijk monument. Stapje voor stapje zijn we uiteindelijk samen tot een heel mooi resultaat gekomen. Er werd goed naar ons geluisterd en ruimte geboden voor eigen initiatieven. Het is een prachtige unieke gedenksteen geworden waar we blij mee zijn.

Correct

Beleefd en ook luisteren anar onze wensen .goed voorgelicht

Vriendelijke ontvangst, ruimte om zelf te kijken, goede suggesties, keurige plaatsing van de steen

Je krijgt de ruimte en de rust om naar de verschillende mogelijkheden te kijken. Voor vragen is er iemand aanwezig. Er wordt de tijd genomen om, ook aan zeer oude, dove mensen alles uit te leggen. Klein puntje ter verbetering: het is moeilijk om met een rolstoel de stenen buiten te bekijken.

Alle tijd voor ons

Er werd zo goed met ons meegedacht. De stenen zijn heel mooi geworden precies zoals wij gehoopt hadden.

Erg klantgericht

Mijn ervaring is dat ze erg klantgericht zijn, meedenken in oplossingen en duidelijke afspraken maken en ook nakomen. Dit neemt in moeilijke tijden veel zorgen weg.

Zeer klantvriendelijk en goed advies

Heel vriendelijk alle tijd .Voor mijn kleinzoon, ouders, oudtante en nu voor mijn broer een mooie steen altijd bijzonder goed geholpen en elke keer weer naar onze wensen Zal het zeker een ieder aanbevelen

Keurig geplaatst.

De steen is geplaatst op afgesproken dag. Tussendoor werden we geïnformeerd over de staat van levering wat heel prettig was. Vakkundig bijgestaan in het uitzoeken van de steen.

Goede ervaring

Goed gesprek, goed contact en gedenksteen goed afgeleverd en zorgvuldig geplaatst

Goede kwaliteit, mooi resultaat

Na eerst wat foutjes in de oorspronkelijke offerte is alles uiteindelijk netjes en foutloos afgehandeld. Het resultaat van de steen is erg mooie geworden en naar tevredenheid geplaatst. Tip: mijn moeder en ik kwamen door de kou met de fiets (30 min. fietsen) en de medewerker liet ons wat rondlopen maar bood geen kopje koffie o.i.d. aan. We hebben er toen zelf maar om gevraagd. Is wel prettig als je ook op deze manier verwelkomd wordt met iets te drinken.

Het is een degelijk bedrijf dat de markt goed kent en luistert naar zijn klant

Ben op aanraden van bekenden naar Veluwehof gereden met mijn moeder om een grafmonument voor mijn vader uit te zoeken. Men laat je heerlijk rustig rondwandelen, en bij vragen wordt je met veel respect te woord gestaan. We hebben een mooi stuk natuursteen uit kunnen zoeken, want er is een ruime keuze zowel binnen als buiten. Het opschrift is gemonteerd dmv een gegoten bronzenplaat. De plaatsing verliep geheel volgens het van te voren opgestelde plan. Wij zijn geheel tevreden met de kwaliteit en de prijs.

Prima geholpen

Alles netjes afgehandeld goed geholpen en goed werk geleverd !

Hoofdstraat 17 3781 aa Voorthuizen

Over Veluwehof Natuursteen

Veluwehof Natuursteen ontwerpt persoonlijke grafstenen, dit houden we zoveel mogelijk in eigen beheer. We plaatsen de grafmonumenten in heel Nederland.