Het is een degelijk bedrijf dat de markt goed kent en luistert naar zijn klant

Ben op aanraden van bekenden naar Veluwehof gereden met mijn moeder om een grafmonument voor mijn vader uit te zoeken. Men laat je heerlijk rustig rondwandelen, en bij vragen wordt je met veel respect te woord gestaan. We hebben een mooi stuk natuursteen uit kunnen zoeken, want er is een ruime keuze zowel binnen als buiten. Het opschrift is gemonteerd dmv een gegoten bronzenplaat. De plaatsing verliep geheel volgens het van te voren opgestelde plan. Wij zijn geheel tevreden met de kwaliteit en de prijs.

Prima geholpen

Alles netjes afgehandeld goed geholpen en goed werk geleverd !

Het ruimte geven aan eigen ideeën.

Je wordt goed ontvangen en krijgt rustig de tijd om je eigen ideeën vorm te geven. Je kunt om advies vragen, er wordt je niets opgedrongen.

Correcte afhandeling, keurig verzorgd.

keurige geregeld, zaken correct en netjes uitgevoerd

Ruime keuze en plezierig contact.

Open benadering. Alle wensen uitgevoerd. Ruime tijd en aandacht.

Vriendelijk en deskundig

Ik ben tevreden met het resultaat.

Tijdens het bezoek in februari 2022 heel goed geholpen. Mailcontact is prima en afterservice ook goed.

Heel netjes alles geregeld

Alles ging heel gemoedelijk Wij werden heel goed geholpen. Een hele mooie grafsteen uitgezocht En jullie hebben de grafsteen keurig netjes geplaatst

Goed verzorgd.

Bij het uitzoeken van de steen namen ze alle tijd om te kijken wat er mogelijk was.

Erg goed

Netjes gedaan tejs helemaal correct zeer tevreden

Correcte behandeling zowel bij aankoop als bij afhandeling

Goed advies goed gecommuniceerd

Goede communicatie zowel telefonisch als per e-mail

Prachtig monument, zag er keurig uit én zoals afgesproken!

Snel, vakkundig en volgens afspraak

Werd steeds op de hoogte gehouden. als ze bezig waren en ook bij het plaatsen werd vooraf gezegd.

Op een vriendelijke wijze met aandacht en mee-denken tot een prachtig resultaat gekomen

We hebben ons rustig kunnen oriënteren. Daarna veel schetsjes over en weer verstuurd; via deze kleine stapjes tot een mooie keuze kunnen komen. Vriendelijke mensen met een nuchtere en tikje zakelijke inslag; prima voor dit soort werk dunkt me

Vanaf het eerste contact goed geholpen Op de hoogte gehouden met de levering van het monument werd wat later Is netjes geplaatst

Volledig aan de verwachtingen voldaan.

Vanaf het begin zijn alle alle afspraken correct nagekomen.

Goede service vind het alleen jammer dat we niet beter op de hoogte zijn gehouden over het feit dat de steen wel erg lang onderweg was . Heb zelf meerdere malen gebeld hoe het stond met de levering . Na bijna 8 maanden is de herdenkingssteen eindelijk geplaatst en kunnen we wel zeggen dat het het wachten waard was . De hersenkingssteen is erg mooi geworden daar willen we jullie wel voor complimenteren.

Goed geholpen en keurig afgeleverd.

Netjes afgeleverd en ook met overleg alles afgerond. Mij werd verder niets aan gesmeerd of opgedrongen vrije keus en van alle mogelijkheden was geen probleem. De gedenksteen levering c.q. tijd van plaatsing liep wel wat uit nadat ik op hoopte (overmacht). Goed contact keurig geholpen.

Prettig geholpen

Klantvriendelijk, goede communicatie. Duidelijk hoe het proces verloopt. We zijn tevreden. Na plaatsing van de grafsteen was er netjes lijm en aarde klaargelegd. Eén verbeterpuntje: we hadden graag willen weten dat we zo’n lijmpistool nodig hadden om de stenen vast te lijmen…

Correct geholpen, alle tijd om keuze te maken. Zeer tevreden met de steen.

was een goede keuze

goed ontvangen en uitleg daarna in alle rust alles bekijken en na de keuze alles perfect besproken.

Uitstekend.

Goede ontvangst. Men nam de tijd. Heel gevarieerde keuzemogelijkheden.

Fijn dat deze mensen er zijn in zo'n ontzettend verdrietig moment in je leven. Ze hebben tijd voor je en alles kan en mag besproken worden. Alles is netjes verlopen, ook het zetten van de steen hebben ze zeer netjes gedaan.

Prima tevreden over het resultaat

Het heeft wel erg lang geduurd, langer dan ten tijde van offerte aangegeven (in de tussentijd zijn 5 maanden verstreken). Het resultaat is naar tevredenheid.

alles is correct verlopen

afspraken zijn prima nagekomen

Hoofdstraat 17

3781 aa Voorthuizen

Over Veluwehof Natuursteen

Veluwehof Natuursteen ontwerpt persoonlijke grafstenen, dit houden we zoveel mogelijk in eigen beheer. We plaatsen de grafmonumenten in heel Nederland.