Snelle levering en conform de specificaties op de webshop

Product werd snel en goed geleverd.

Product na 4 dagen binnen

Het duurde even voordat ik bevestiging kreeg van bestelling en verzending. Door drukte bij post zat er wat vertraging in verzendproces. Prima opbergboxen

Kwaliteit viel tegen

Snel geleverd, maar kwaliteit van het product viel tegen, zag er solide uit op site maar bleek gedeeltelijk te bestaan uit plastic dat makkelijk lijkt te kunnen breken.

Correct & efficiënt

Online heb ik een kledingsroede besteld, de website is overzichtelijk met duidelijke beschrijving en foto's. Automatisch kreeg ik ook een bericht van Post.NL met een track en trace link. De bestelling is netjes afgeleverd op de doorgegeven datum. Het product is kwalitatief zeer goed en is zoals op de foto's zichtbaar was. De enige bemerking die ik heb is dat het product bevestigd dient te worden met enkele vijzen en dat het wat teleurstellend was dat deze vijzen niet meegeleverd worden. Dat is het enige minpuntje, al de rest was uitstekend!

Snel en naar wens

De levering van het laarzenrek was super snel en het product voldoet volkomen aan de verwachting. Het is zoals op het plaatje. Makkelijk in elkaar te zetten, staat stevig, valt niet om bij gebruik en voelt duurzaam aan. Wij zijn er erg blij mee!

Prima product, vlot geleverd

Prima produkt, makkelijk te bestellen, vlot grleverd en praktisch verpakt.

• Nazorg & Garantie N.v.t.

alles duidelijk op de website

via google kwam ik op deze site terecht. hier vond ik precies wat ik zocht. wel een beetje aan de prijs, maar kwaliteit mag wat kosten. ben tot op heden blij met het geldkistje dat ik besteld had.

Super fijn schoenen rek!

Ideaal schoenenrek, alles netjes uit het zicht en je hoeft niet te boren om het op te hangen. Heel blij mee!

• Nazorg & Garantie

Product goed maar belachelijk verpakt

Mooie haak voor aan de keukendeur om mijn handdoek/theedoek op te hangen. Blij mee. Had misschien zelfs door de brievenbus gepast, maar kwam in een asociale doos die weer vol gestouwd was met papier. Niet echt milieuvriendelijk en bovendien zat ik met de zooi.

Best tevreden.

Het pakje zat wel in een heel erg grote doos. En leveringstijd vond ik wel wat lang.

Goede en snelle service!

We hadden het bestelde schoenenrek heel snel in huis. Er bleek een onderdeeltje niet bij te zitten, maar toen ik daarover belde, werd dat direct geregeld. De volgende dag hadden we het, ondanks de feestdagen, al in huis! Mensen met kennis van zaken.

Goede kwaliteit snelle levering

Goede kwaliteit snelle levering

Snelle Levering en goede commucatie

Twee opbergsystemen gekocht waarvan helaas de pluggen en schroeven niet meer leverbaar waren. Belde ons direct een geld terug gestort voor de schroeven en ons direct gemaild welke wij nodig hadden om het alsnog zelf te kunnen kopen.

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Snel geleverd en werkt goed

tevreden

• Nazorg & Garantie

Product voldoet aan mijn verwachting.

Product voldoet aan mijn verwachting.

• Nazorg & Garantie

Goede kwaliteit en snel bezorgd

Zeer tevreden over zowel de producten als de bezorging.

Snel en prima

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Snel en zonder problemen bezorgd

Makkelijk bestellen en snel en netjes bezorgd

• Nazorg & Garantie

Tja, ik heb nog steeds geen bericht gekregen over mijn bestelling

Ik heb twee keer een bestelling gedaan. Mooi product en snel gekregen. Mijn tweede bestellong nog niet ontvangen en ook nog geen bericht ontvangen wanneer ik deze krijg.

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Gemakkelijk te bestellen en netjes op de afgesproken dag geleverd

Snelle levering!

Goed product en zeer betaalbaar. Ben er erg blij mee

Is goed tot zover

Tot zover wil zeggen dat ik het artikel heb teruggestuurd en daarop nog geen reactie heb gezien

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Perfect schoenenrek voor kleine ruimtes

Snel besteld & geleverd (gelukkig niet in een nutteloze, extra verpakkingsdoos zoals andere webshops vaak doen) Rek is makkelijk in elkaar gezet, weet wel: enkel ruimte voor vijf volwassen schoenen per laag

Over Opbergspecialist.nl

'Liever geen verkoop dan wél een ontevreden klant!' We roepen het met regelmaat, want de verkoop dient bij OpbergSpecialist te allen tijde hand in hand te gaan met een tevreden klant. Het is fijn en we zijn er trots op dat onze klanten dit standpunt dan ook doorgaans ruimschoots bevestigen. Kortom, wij zijn niet enkel groot in opbergen maar ook in persoonlijke service!