goede site, vlotte levering

ok

• Nazorg & Garantie

Erg tevreden over het product en de prijs!

Pakket was snel geleverd en was erg makkelijk in elkaar te zetten.

super service

Per abuis verkeerde postcode doorgegeven, en ze hebben erg veel moeite gedaan alsnog de juiste postcode te achterhalen.

• Nazorg & Garantie

Mooi opbergrek en snel geleverd

Slechte communicatie

Zonder communicatie wordt het bedrag, twee weken nar de bestelling, teruggestort omdat het artikel niet meer leverbaar is.

Is goed

De afhandeling van levering van het artikel was goed. Een abusievelijke dubbele betaling is correct verholpen

Vlot besteld en ontvangen

Vlug gevonden op de website, besteld en vlug geleverd. Netjes ingepakt. Alles was duidelijk. Bedankt!

• Nazorg & Garantie

Snelle levering, niet helemaal goed

Sommige onderste latjes waren er af gevallen

• Communicatie N.v.t.
  • Nazorg & Garantie N.v.t.

Snel geleverd en prima product.

Handig artikel snel geleverd

Handige verschuifbare kledingroede gekocht die snel werd geleverd. Het ophangsysteem was wel wat lichtjes verbogen, maar dat konden we zelf terugplaatsen.

Supersnelle levering

Een zeer snelle levering en een goede prijs voor het artikel

• Nazorg & Garantie

Product was helaas niet leverbaar, snel betaling terug ontvangen Goed telefonisch bereikbaar

• Snelheid/Levertijd N.v.t.

handige opruim in 1 dag in huis

duidelijke produkt informatie, makkelijk te bestellen, volgende dag in huis. Heerlijk!

• Nazorg & Garantie

De beste kledinghoes ooit!

Goedkope kledinghoezen gaan altijd stuk, Deze hoes is the best! Gewoon doen, alles wordt bij de opbergspecialist prima geregeld. Topperrrrrrrrrr,

redelijk vlot bezorgd

Geen artikel ontvangen

Prima prijs kwaliteit

Voor dit soort opbergsystemen prima prijs kwaliteit

• Nazorg & Garantie

Nette, goede, snelle service, top product

Nette, goede, snelle service, top product, zoals omschrijving, voldeed aan verwachting.

Gewoon goed

Het product (laarzenhouder) dat ik bij de Opbegspecialist.nl bestelde, was niet de goedkoopste optie die ik kon vinden, maar wel de mooiste en naar mijn gevoel meest degelijke. Ik werd tijdens het levertraject perfect op de hoogte gehouden en de levering was razendrap. De laarzenhouder is van een degelijke kwaliteit en voldoet volledig aan mijn wensen en overstijgt mijn verwachting.

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Prima product en levering volgens afspraak.

Idem

Bezorging helemaal correct

Ik kan nog niks over het product zeggen omdat het nog netjes inde doos zit. We moeten eerste ruimte maken alvorens we de ruimtemaker kunnen ophangen. Een juiste bezorging is tegenwoordig echter een zeldzaamheid!

Een fantastich schoenen rek

Wat een goede oplossing voor het opbergen van schoenen.

Gewoon goed en snel

Onze bestelling is goed snel en correct afgehandeld en bezorgd wij zijn tevreden.

Gewoon goed

Alles verliep volgens afspraak.

• Communicatie N.v.t.

Service kan beter

De schoenenkast werd snel geleverd. Het was niet verpakt in een doos zoals gebruikelijk, gelukkig was de kast in orde en geen beschadigingen. Ik heb de kast geretourneerd omdat het niet paste. Ik heb contact gehad met de klantenservice hierover en de eerste reactie van de medewerker was: zonde van de retourkosten die wij moeten betalen, als je het had opgemeten, dan was het niet nodig geweest. De kast heb ik 15 januari geretourneerd en is op 18 januari door hen ontvangen, maar ik heb mijn geld nog niet ontvangen. Op de site staat dat het binnen 14 dagen terug gestort wordt, maar daarin zijn ze dus vrij traag.

Over Opbergspecialist.nl

'Liever geen verkoop dan wél een ontevreden klant!' We roepen het met regelmaat, want de verkoop dient bij OpbergSpecialist te allen tijde hand in hand te gaan met een tevreden klant. Het is fijn en we zijn er trots op dat onze klanten dit standpunt dan ook doorgaans ruimschoots bevestigen. Kortom, wij zijn niet enkel groot in opbergen maar ook in persoonlijke service!