Over het algemeen wel tevreden met een paar minpunten

Wijnfles opberger. Vorig jaar 1 gekocht en dit jaar een tweede en er is heel veel kleur verschil. Schoenenrek kan helaas niet voor verschillende deuren. Duurde te lang voordat ik mijn bestelling had. Er stond enkele dagen vertraging, maar dat was meer als een week. Enkele dagen is voor mij 2 a 3 dagen, niet meer. En toen ik ernaar vroeg kreeg ik geen vriendelijke email. Maar dat ik waarschijnlijk over het hoofd had gezien dat ze verhuisd waren. Ze hadden ook normaal kunnen antwoorden dat het langer duurde door de verhuizing en niet kleinerend antwoorden.

• Nazorg & Garantie

Goed product voor redelijke prijs.

Tevreden met deze opbergers. Voldoen aan verwachting

Prima product

Prima product, netjes bezorgd. Heel gemakkelijk in elkaar te zetten en fijn in gebruik. Zeker een aanrader. Levering duurde redelijk lang.

Goede prijs, goed product

Ik heb de fietsendrager niet op heel veel sites kunnen vinden maar de opbergspecialist had het product dat ik zocht tegen de beste prijs. Men had netjes aangegeven dat ivm een verhuizing de levering wat langer zou duren, dat was ook zo. Erg tevreden.

Super snelle levering

Super snelle levering dus goeie service

• Nazorg & Garantie

Levering duurde wat lang, maar na een mailtje ging het snel

Meteen na de bestelling, nog in het weekend werd de verzending aangemaakt bij Post.nl. Daarna stokte het, niet dat ik zo iemand ben dit het product al de volgende dag wil hebben, maar er ging nu een week over heen, met meldingen van Post nl dat de levering nog niet was ontvangen en verwerkt. Dat duurde wat lang. Na een mailtje ging het daarna wel heel snel.

Geen klantenservice

Op 20/03 plaatste en betaalde ik online een bestelling bij Opbergspecialist. Tot op heden (2/04) ontving ik nog steeds geen bestelling. Bovendien kreeg ik op de 2 mails die ik verstuurde op 31/03 en op 1/04 met de melding van het achter blijven van mijn bestelling gewoon geen reactie. Jammer!

• Nazorg & Garantie

Zeer matig mbt levering geen communicatie

Traag leverende ding

Veel te late levering

Levering duurde erg lang. Bij navraag door verhuizing! Mooi rek gekocht.

Prima ervaring

Het bestelde kwam gezien de corona omstandigheden en de verhuizing redelik snel. Het product zelf goed doordacht en tot mijn verbazing met het handje in elkaar te zetten, zonder schroevendraaier of ander gereedschap.

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Ga zeker nog eens iets bestellen

Prima kwaliteit

• Nazorg & Garantie

Stevig product; duidelijke communicatie over de levering!

Stevig product; duidelijke communicatie over de levering!

• Nazorg & Garantie

Het duurde vrij lang voor ik de bestelling binnen kreeg. Het zou 2 werkdagen duren maar het duurde 9 dagen.

Heel kort: Uitstekend

Beschrijving voldeed prima aan levering en snel in huis. Wat valt er meer te zeggen?!

• Nazorg & Garantie N.v.t.

I have not received my order

I've tried contacting you twice without receiving a reply. This seems the only way to connect with you.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.

Fijn kledingrek

Fijne extra Plek voor Mijn hangkleding. Wel even puzzelen om het goed in elkaar te zetten.

Goeie service

Kleding stang gekocht. Door de verhuizing kwam die wat later binnen. Maar hele snelle reactie op mijn mail gekregen en daarna een snelle levering.

• Nazorg & Garantie

Fijn product en goede levering

Ondanks dat ze midden in een verhuizing/verbouwing zaten, is mijn bestelling na een kort mail contact spoedig geleverd. Fijne service

Aflevering laat maar compleet

Netjes. En bij navraag wezen ze op bericht op site waardoor beatelling later kwam.

Pakket niet aangekomen

Ik heb op dit moment mijn bestelling niet gekregen, ik zou contact willen hebben over mijn bestelling

mijn ervaring is positief

de levering duurde wel lang maar ben verder tevreden

Prettig winkelen

Ik hou van gericht winkelen en dat moet je op deze site ook doen. Grote sortering, waar ik gauw de weg kwijt zou raken. Ik zocht houten opbergbakken en deze gevonden. De keuze was groot in verschillende hoogten, breedtes en lengte maten. Beter dan andere sites, waar ze altijd te klein zijn of maar 1 of 2 maten hebben. Snel verzonden en goed verpakt.

Tijd brengt raad!

De levering heeft een 4-tal weken geduurd, tussen de bestelling en levering heb ik 2 mails gestuurd inzake de levering, wanneer ik het mocht verwachten, op de laatste mail is gereageerd, 2 dagen later heb ik het ontvangen. Alles prima, het jammere is dat er niet bij aanvang wordt gecommuniceerd dat het circa een maand duurt dat het wordt geleverd!

• Nazorg & Garantie

Mijn ervaring valt best mee.

Ik ben zeer tevreden van Opbergspecialist. Ik zal er nog kopen.

Over Opbergspecialist.nl

'Liever geen verkoop dan wél een ontevreden klant!' We roepen het met regelmaat, want de verkoop dient bij OpbergSpecialist te allen tijde hand in hand te gaan met een tevreden klant. Het is fijn en we zijn er trots op dat onze klanten dit standpunt dan ook doorgaans ruimschoots bevestigen. Kortom, wij zijn niet enkel groot in opbergen maar ook in persoonlijke service!