Helemaal happy

Meeste schoenen eindelijk netjes opgeborgen aan de kelderdeur. Makkelijk in elkaar te zetten. Stabiel als je het vastschroeft. Snel en keurig geleverd en heb meteen een vriendin getipt. Ik ben er super blij mee!

Zijn positief

Goed product.

snel en adequaat

Volgens afspraak snel geleverd en prima kwaliteit

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Duidelijk website goed verpakt en snel geleverd

Kapotte doos gekregen

Jammer dat de doos waar het product in zat beschadigd was en het product zelf was ook helemaal gebarsten en al een houten latje losgekomen dus van slechte kwaliteit !

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Prima materiaal, en dito service.

Ondanks coronacrisis snel geleverd en goed gecommuniceerd over iets latere levering. Bestelde voldoet volledig aan wensen.

• Nazorg & Garantie

Snel geleverd en goed ontvangen

Stevig rek

Het is een heel stevig rek voor een goede prijs. Het is eenvoudig te plaatsen.

• Nazorg & Garantie

I’m Ben heel blij met mijn ankoop

Good price& fast delivery

• Nazorg & Garantie

Degelijke spullen, klantvriendelijk en snel verzonden

Zeer tevreden over opbergspecialist.nl 2 stellingen gekocht van goede kwaliteit. Ook de levering was erg vlot en bij vragen snel en duidelijk antwoord via de mail. Top dus!!

• Nazorg & Garantie N.v.t.

de website is duidelijk mbt foto's

jammer dat er geen bevestiging materialen bij zaten, kon ook nergens terug vinden wat je daar voor zou moeten gebruiken. Ook op de site kon ik niet terug vinden dat deze er niet bij zouden zitten. Ondanks dat een prima product

Goed!

Netjes geleverd. Misschien aangeven dat een product op de eerst volgende werkdag wordt verzonden. Nu moest je wachten tot je een e-mail kreeg waarin stond dat het product verzonden was. Dit kan worden aangegeven bij de betalingsbevestiging.

Prachtig

Wat een opbergruimte. Alle schoenen kan ik hierop kwijt en ze zijn netjes weggewerkt 👍🏾

Prima website en snelle levering

Prima website en snelle levering

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Besteld en geleverd volgens verwachting, producten zien er goed uit

• Nazorg & Garantie

duidelijk waar je aan toe bent, knappe prijs en nette service en levering

goed bereikbaar toen ik een vraag had. spullen die ik besteld had zijn van goede kwaliteit.

Een dag te laat

Kwaliteit van product is goed. Maar bewering voor 10 uur bestel, de volgende dag in huis. Is niet waar gemaakt.

mooie spullen, snelle service

Mooie hangers besteld en opruimers voor schoenen. In kader van voorjaarsopruiming. Ondanks drukke periode toch relatief snel ontvangen. Betrouwbare indicatie levertijd. Prima dus

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Product voldoet aan de verwachting

Praktische opbergzak waarin aardig wat rollen passen. Het bovenste deel voor strikken en linten is ook heel handig.

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Toffe producten!!! vlotte service !!!

Zeker een aanrader, producten zijn zeer degelijk, ik ben heel blij met mijn aankoop.

• Nazorg & Garantie

Topproduct voor weinig geld.

Even knutselen en hij hangt. Eerder op maat gemaakt voor bergkast in de caravan, nu in de bergkast aan de deur thuis. Ideaal.

• Nazorg & Garantie N.v.t.

goed product, was netjes verpakt en de bestelling was goed te volgen. Ik zou 5 volle sterren zetten als het wat sneller verzonden zou worden. Ik ben niet ontevreden, maar als ik een verbeterpunt zou willen noemen, dan is dit het enige wat ik zou noemen.

Leuke shop

De verzending ging rap,de betaling ging makkelijk en de website is goed overzichtelijk,we zijn tevreden met ons aankoop en de geleverde dienst.

Snelle levering, prima produkt

Gaat erg gemakkelijk

Over Opbergspecialist.nl

'Liever geen verkoop dan wél een ontevreden klant!' We roepen het met regelmaat, want de verkoop dient bij OpbergSpecialist te allen tijde hand in hand te gaan met een tevreden klant. Het is fijn en we zijn er trots op dat onze klanten dit standpunt dan ook doorgaans ruimschoots bevestigen. Kortom, wij zijn niet enkel groot in opbergen maar ook in persoonlijke service!