Snelle opzet, geen gesleutel

Ik ben een vrouw van 75 en ik heb het in elkaar gezet niet in 10 minuten maar het is te doen.

snel bezorgd

nvt

Vlotte levering

Heel positief!

Alles helemaal prima

Afhandeling, communicatie, product, helemaal naar wens!

• Nazorg & Garantie

Helemaal top s’avonds gekocht volgende dag in huis . En precies wat ik bedoelde

• Nazorg & Garantie

Zoals beschreven. Snelle levering. Prima!

• Nazorg & Garantie

Duidelijke en plezierige website, gekoppeld aan snelle bezorging

Duidelijke en plezierige website. Bestellen verloopt vlot, dit is ook van toepassing op de bezorging

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Nazorg & Garantie N.v.t.

Snelle service, matig kwaliteit product

Goede service, wat betreft bestellen, echter de kwaliteit van het product viel tegen en stond misleidend op de website. Ik deze fles toch gebruiken, maar moet oppassen dat ik onderaan begin te vullen met flessen en niet boven, want dat valt deze flessenrek om.

Goede kwaliteit opbergrekken

De rekken die ik besteld heb voldoen zeker aan de verwachtingen, ik gebruik ze voor de opslag van rollen stof, doordat de hoeken netjes afgerond zijn blijven mijn producten mooi. Wat vertraging in de levering, maar uiteindelijk alles netjes opgelost.

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Product werd eerder geleverd, ondanks de drukte wegens Corona. Goede verhouding prijs en kwaliteit.

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Nette opbergkisten, netjes en snel geleverd!

We hebben de drie kisten in goede staat ontvangen en precies wat we wilden!

• Nazorg & Garantie

Alles prima geregeld nadat bleek dat er 4 verkeerde buisjes bijzaten.

Alles prima geregeld nadat bleek dat er 8 dikke buisjes bijzaten i.p.v. 4 dikke en 4 dunne. deze hadden wij al de volgende dag binnen.

geweldig

goede service en snelle verzending

Snel en accuraat

nvt

Snel en accuraat

Artikel was in orde en snel geleverd

• Nazorg & Garantie

Het bestelde materiaal snel ontvangen en als verwacht. Helemaal bij mee.

Ideaal!

Makkelijk in elkaar te zetten en heel handig dat er verschillende deurgaten bijgeleverd worden! Wij zijn heel tevreden!

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Supersnelle levering, duidelijke communicatie en producten met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik raad de opbergspecialist aan.

Komen na wat ze beloven

Voor het eerst hier wat besteld, over alle aspecten tevreden. Zal hier vast nog wel vaker wat kopen.

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Veel nieuwe ideeën voor mijn nieuwe huis

Ik ben net verhuisd naar een grotere appartement. Ik zocht alleen maar een handige rekje om mijn (nieuw) schoenenkast te verdelen. Maar met de website kreeg ik tientallen ideeën voor de keuken, badkamer en meer. Alles in één plek en met goede prijzen. De bestelling was snel bezorgd en de kwaliteit van de producten was geweldig. Ik wens dat ik meer budget had om meer te kunnen kopen, maar ik zou zeker meerdere van deze producten in mijn "wish list" bewaren.

• Nazorg & Garantie

Precies wat ik graag wilde

Mooi product

Mooi, simpel product.

Op zoek naar een eenvoudig kruidenrek waar standaard verpakkingen in passen. De opbergspecialist heeft exact dat geleverd.

• Nazorg & Garantie N.v.t.

alles naar verwachting verlopen.

niets op aan te merken, producten conform afbeelding . levering en verpakking OK.

Veel keuze goede producten

Heel veel keuze op de website. De draadmanden die ik heb gehaald zijn zeer stevig voor een zeer goede prijs ( ik heb ze duurder gezien). Verzenden duurde wat langer dan verwacht, omdat er een foutje was bij de bestelling, maar na een week toch ontvangen en goed ingepakt ook. Ga zeker weer kopen hier.

Prima samenwerking

Netjes geholpen en goed geleverd.

Over Opbergspecialist.nl

'Liever geen verkoop dan wél een ontevreden klant!' We roepen het met regelmaat, want de verkoop dient bij OpbergSpecialist te allen tijde hand in hand te gaan met een tevreden klant. Het is fijn en we zijn er trots op dat onze klanten dit standpunt dan ook doorgaans ruimschoots bevestigen. Kortom, wij zijn niet enkel groot in opbergen maar ook in persoonlijke service!