Heldere site, prima levering.

Vlotte levering, correct. Product volgens omschrijving, voldoet aan verwachting.

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Gekregen wat ik ervan verwachtte

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Veel gevloek bij in elkaar zetten, maar wel stevig.

De +punten? Levering & Betaling waren prima, dus wat mij betreft de webshop wat dat betreft 5/5.... Levering van verzendbedrijf qua beleefdheid ook 5/5, de staat van mijn pakket echter niet. Alles was verbogen, en al hoor je hier geen gereedschap bij nodig te hebben, waren hamers en tangen wel genoodzaakt. Nu alles eenmaal zit wel een heel degelijk rek, maar heeft aanzienlijk meer moeite gekost dan geadverteerd. AVASCO Opbergrek CLICKER 100 x 40 x 200 6 LB GALVA

Goede service!

Al met al duurde het wel wat lang maar er werd steeds vlot gereageerd op vragen en dat vind ik belangrijk.

Super handig dat schoenenrek

Goede levering Snel Heel handig in elkaar te zetten Blij mee

Ideaal

Al mijn schoenen in de meterkast. Geweldig..

Wijnrek is het net niet

Het bestelde wijnrek is net iets te breed voor wijnflessen, resultaat ze kunnen makkelijk vallen, kiste mij een fles wijn van ca25 euro. Dit houten wijnrek was goed geweest als het 1 cm kleiner was geweest in de breedte. Dus eigenlijk kan je het niet verkopen, zit nu inelkaar dus terugsturen kan ook niet. Informatie dat dit niet goed zit is niet aangegeven.

vlotte levering, goede kwaliteit

Mooie stevige opbergbakken, fijn formaat.

Harstikke blij mee!!

Eerste keer gekoch, hebben gezien toen bij op bezoek bij mijn vrienden huis. Snell ingeleveerd, makkelijk aan elkaar gezet en op de deur vast gezet, en makkelijk bveel schpenen kunnen daarin te doe. Nu mijn gang wat extra groot. Echt aanrader!! Bedankt Opbergspecialist!

• Nazorg & Garantie

Snelle levering en nette prijs/kwaliteitverhouding

Heb 6 beschermhoezen (met afsluitbare rits) voor mijn dekbed, kussens en ander beddengoed besteld. Erg praktisch voor als je gaat verhuizen,

• Nazorg & Garantie

Erg handig, enkel grote schoenen op te bergen.

Erg makkelijk te monteren. Kleine schoentjes vallen er tussenuit, grote schoenen blijven gemakkelijk staan

• Nazorg & Garantie

Snel geleverd, keurig verpakt.

Snel geleverd, keurig verpakt. Het in elkaar zetten ging niet zo makkelijk als verwacht. We zouden persoonlijk liever gezien hebben dat er onderaan ook bevestigingspunten zaten ipv enkel afstandhouders.

Alles volgens verwachting

De levering van het opbergrek was volgens de afgesproken tijd. Het rek voldoet volledig aan de verwachting en was heel eenvoudig in elkaar te zetten.

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Duidelijke website, snelle levering.

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Product is naar verwachting.

Praktisch voor kratten drank

Makkelijk in elkaar te zetten en zeer praktisch, toppertje

Okë

Ook

helemaal naar verwachting

snelle en nette levering. alles past goed en het heeft een strakke vormgeving voor een opgeruimde uitstraling.

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Product bevalt goed. Snelle bezorging. Niet duur.

• Nazorg & Garantie N.v.t.

Duidelijk, snel en goed verpakt.

Zoals al in de titel aangegeven, duidelijk. Als in goede info en foto's op de site. Snelle verzending, en goed verpakt. Last but not least: scherp geprijsd. Tevreden!

snelle adequate service en goed product

snelle adequate service en goed product

• Nazorg & Garantie

Goed product helaas geen communicatie.

Ik heb het product 2 keer moeten bestellen voor het goed ging. De 1e keer werd er niks van mijn bankrekening afgeschreven, helaas werd er ook niet op mijn bericht gereageerd. Toen besloten om nogmaals het product te bestellen. Toen ging het wel goed. Kwaliteit van het product is goed, als er ook nog op mijn bericht gereageerd zou worden had ik een “9” als cijfer gegeven.

Beschadigde levering direct vervangen

Keurige service door een door de bezorger veroorzaakte schade direct te regelen. Grote klasse!

• Nazorg & Garantie

Stelling besteld, ging gemakkelijk en een mooie stevige stelling.

• Nazorg & Garantie

Fijne ervaring had, snelle levering!

Was blij om jullie winkel te vinden, ik hoop dat jullie groeien snel qua assortiment want er kunnen nog duizenden artikelen toegevoegd worden.:)) Voor nu heb ik gevonden wat ik zocht!

Over Opbergspecialist.nl

'Liever geen verkoop dan wél een ontevreden klant!' We roepen het met regelmaat, want de verkoop dient bij OpbergSpecialist te allen tijde hand in hand te gaan met een tevreden klant. Het is fijn en we zijn er trots op dat onze klanten dit standpunt dan ook doorgaans ruimschoots bevestigen. Kortom, wij zijn niet enkel groot in opbergen maar ook in persoonlijke service!