Pluspunten

- ook een mooie fysieke winkel - Goed advies - Goede service

- meer plaatjes bij alle produkten

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte informatie verstrekking. Meerdere beloftes niet nagekomen. Geen oplossend vermogen, geen voorstel. Aangegeven voorraadinformatie en levertijd TOTAAL NIET JUIST Dit was de eerste, en direct de laatste bestelling.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen enkele.

Verbeteren van de volgende gewoontes: - foutieve indicatie van voorraad waardoor leveringen met onbekende tijd vertragen; - niet communiceren over vertragingen; - niet reageren op e-mail;

Pluspunten

levering op tijd de goedkoopste

Pluspunten

Mooie prijs, snelle levering,

Pluspunten

Ik had een grafische kaart besteld die niet meer vooradig was, maar op 27 oktober weer beschikbaar zou zijn. OP 29 oktober nog steeds niks vernomen en heb een mailtje gestuurd, de levering was een week vertraagd. Niemand vond het nodig om mij daarvan te waarschuwen. Vervolgens een week later hetzelfde verhaal, 5 keer achter elkaar een week vertraagd, totdat ik mijn order maar heb geanulleerd.

Pluspunten

Snel en vlot geleverd, (bijna) de laagste prijs en goed geïnformeerd over bezorging.

Tegelijkertijd bestelde telefoon en microSD kaart werden apart bezorgd (respectievelijk DHL en PostNL). Dat had efficiënter gekund.

Pluspunten

Goede en snelle levering zonder gezeur van de laptop die ik besteld had, was dus daadwerkelijk op voorraad.

Pluspunten

Duidelijke website, vervolgens snelle bezorging zoals op hun website staat aangegeven.

Pluspunten

Snelle levering Goede verpakking

Pluspunten

Heel groot assortiment aan produkten. Snelle levering, 2-3 werkdagen waren op de site aangegeven, maar toch volgende dag al bezorgd.

Website kan verbeterd worden wat de 'stock' optie betreft. De 'op voorraad' / 'niet voorradig' keuze is niet erg handig ('niet voorradig' is altijd 0, terwijl produkten als 'backorder' gemarkeerd zijn).

Beste Niels, Hartelijk dank voor de review. De "stock" optie werkt inderdaad niet zoals het hoort en zijn we mee bezig.

Pluspunten

Snelle levering Goed contact Groot assortiment