Miele wasautomaat storing jan gebeld kwam direct, kon niet gemaakt worden heeft uitleg gegeven over de storing. We hebben direct een nieuwe Miele besteld en snelle levering en aangesloten. Jan heeft kennis van zaken is snel en werkt heel precies en is een eerlijke zakenman.

Prima en eerlijk

Goed contact, meedenken en zorgen voor een eerlijke prijs. Is eerlijk over wat hij kan leveren en geeft ook aan wanneer hij slimmere of betere opties ziet. Prima ervaring met Schaap Witgoed en zou volgende keer direct weer bellen.

Altijd beschikbaar

Jan Schaap geeft een ongekende goede service. Vandaag kwam hij langs nadat ik een appje had gestuurd betreffende storing droogtrommel. We hadden nog geen afspraak gemaakt maar Jan " was in de buurt" Probleem droogtrommel direct verholpen en geen kosten. Dan voel jij je als klant ook gewaardeerd. Bedankt Jan.

Ongekend goed!

Sinds ik in Zeeland woon (2018) heeft Jan Schaap diverse apparatuur geleverd en geïnstalleerd. Hij is goed bereikbaar, reageert snel en levert snel. Super service en geen " verborgen kosten". Van de week ging mijn wasmachine stuk en kwam Jan, ondanks zijn overvolle agenda, vandaag ( vrijdag namiddag) langs voor reparatie. Top!!

In een woord uitstekend

We kunnen alle voorgaande beoordelingen onderschrijven. We hadden nog nooit van dit bedrijf gehoord, maar hebben voor een storing van een nieuwe wasmachine, niet door hun geleverd, gekozen voor een Miele service partner. Daar kwam dit adres uit.

In 1 woord: Geweldig.

Uitstekende vlotte en zeer vriendelijke, deskundige service. Al jaren inmiddels.

Snel kundig goede prijs kwaliteit

Perfect geholpen! Snelle reactie op de storingsmelding, snelle afspraak en perfect het probleem verholpen en een nette prijs. Zeer kundig en vriendelijk. Aanrader!

Snelle service.

Top.

Prima bedrijf

Afspraak tussen 14.00-15.00, klokslag 14.00 uur ging de bel direct de juiste diagnose gesteld voor Miele wasmachine, schokbrekers versleten binnen 12 minuten vervangen. Prima bedrijf een echte aanrader. Aardige snel werkende man.

Pluspunten

Zeer goede prijs-/kwaliteitverhouding in combinatie met iemand die weet waar hij het over heeft, meedenkt en betrouwbaar is.

Geen. Ga vooral zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super snelle, betaalbare en vakkundige service. Dik tevreden!

Ga zo door.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Denkt mee aan de beste (goedkoopste) oplossing

Nee gewoon enorm goede service

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Jan Schaap: een synoniem voor vakmanschap. Jan onderscheidt zich door zijn calvinistische arbeidsethos: eerlijk en transparant zaken-doen, een strak werktempo en afspraak is afspraak. Zonder flauwekul of gelummel. Een professionele allrounder op het gebied van witgoed en altijd weer even attent en beleefd. Luistert goed en denkt mee. Voor ons is er sinds we Jan kennen maar één adres op het gebied van witgoed. En hij woont nog eens om de hoek ook!

Ik zou echt geen enkel minpunt kunnen bedenken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het bedrijf komt zijn afspraken qua planning, tijd en service ook daadwerkelijk na. Het bedrijf houdt je goed op de hoogte wanneer het artikel zal worden afgeleverd. Geeft goed uitleg over een gekocht artikel zodat het makkelijk te gebruiken is. Chapeau voor Jan Schaap, Heb veel vertrouwen in deze man.

Nee, ben prima geholpen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

vakkundig, betrouwbaar.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Weet waar hij het over heeft, vakmanschap werkt erg netjes. Zeer positief gevoel hierover. Vaatwasser was defect, maar binnen een kwartier gerepareerd. Juiste onderdelen bij zich na telefonisch onderhoud.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prima service. Zeer deskundig en goed advies. Bijzonder vriendelijke man.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer snelle levering, veel kennis van zaken en een hele redelijke prijs.

Ga zo door.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ga zo door, super snelle levering.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel antwoord, snelle service en goede prijs! Een aardige en kundig vakman, zeer aan te bevelen!

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

3 jaar geleden heel snel en goed geholpen door Jan. Nu zaterdag weer gebeld n.a.v. een kapotte vaatwasser, maandag is hij op bezoek geweest om te kijken of er gerepareerd kon worden. Dit was mogelijk maar was mij, gezien de leeftijd van de vaatwasser, te kostbaar. Woensdagmiddag heeft hij een nieuwe geplaatst voor een prijs die ik online zelfs nergens lager heb kunnen ontdekken. Kortom, een telefoonnummer om op te slaan.