Pluspunten

Gewoon goed, geen gezeur. Weet wat hij doet en wat je wilt. Hele vriendelijke betrouwbaar persoon

Zou ik zo niet weten

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De service is super. Meneer gaat voor de klant en geeft een passend advies. Mooi is dat hij ook contact opnam met de vraag of alles naar wens is met het apparaat. Veel mensen kunnen van deze werkwijze leren.

U gaat voor de klant! Gaat dit niet ten koste van uw gezin?

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wat een fantastisch bedrijf. Komt eerst langs en geeft advies en prijs en enkele dagen later is onze nieuwe kookplaat al geplaatst. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten, want ze zitten bijna onder de prijs van andere bedrijven, bouwen keurig in en nemen de kapotte plaat en het verpakkingsmateriaal weer mee, dus ook geen rommel.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle reactie op email, afspraak = afspraak. Erg tevreden over hoe accuraat en deskundig er gewerkt wordt. Onze wasmachine werkt weer optimaal.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle bereikbaarheid, snel aanwezig, snelle analyse, heldere prijsafspraak, snel opgelost!

Tot op heden niet! Dat ik bij prijs een 8 heb gezet, heeft te maken met de belachelijke prijs voor het onderdeel. Prijs voor de reparatie is prima!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We wilde eerst een 2e hands wasmachine kopen. Maar door het eerlijke advies en het aanbod wat dhr Schaap gedaan heeft hebben we een nieuwe Siemens en vriezer aangeschaft. We zijn er heel blij mee.

Zou ik niet kunnen bedenken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

-Zeer goede services na het afleveren van een Siemens warmtepomp droger. -Als service een extra y- aansluitstukje bevestigd op onze bestaande wasmachine afvoer om nu ook het condensbakje te kunnen afpompen. -Geen aflever en plaatsingskosten. -Snelle reactie bij vragen ect. -Al eerder onze Miele vaatwasser kunnen repareren door de aanwezige technische kennis van Jan Schaap.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel, betrouwbaar vakkundig, zeer goede service!!!!!

Geen!!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Hele snelle service, factuur achteraf

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle reactie op storing, snelle levering nieuw apparaat. Bij bestelling nieuw apparaat geen kosten 1e bezoek.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

zie beoordeling

kan niets bedenken

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Verzorgde kerel, handelt snel en weet online media goed te gebruiken voor zijn bedrijf, mobiel bij de hand en correcte afhandeling.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bedrijf is zeer betrouwbaar. Meneer doet zijn werk kundig en snel. Denkt goed mee om een probleem zo voordelig mogelijk op te lossen. Wat mij betreft bel ik alleen nog maar dit bedrijf als ik met een apparaat problemen heb.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Schaap kwam en wist gelijk wat het was met de miele wasmachine' Hij had een goeie vakkennis.

alles was goed houden zo

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snel, goed en vriendelijk

geen