Goed matriaal niet duur goede keus aanrader

Fijn pruduct en snelle levering

Onmisbaar stuk gereedschap

Zeer slecht geen bereik neem geen telefoon op reageert niet op e-mail

Na drie dagen wordt pas je gereedschap op gestuurd heb wel 20 keer gebeld maar krijg geen gehoor heb wel 5 e-mail gestuurd geen reactie dus zeer slecht

Bestelling engelse maten gereedschap

Een vraag gesteld op de site ivm engelse maten gereedschap maar tot op heden geen antwoord ontvangen. Dan toch maar besteld op goed geluk met als resultaat dat de sleutels niet voldoen qua afmeting...maar dat is mijn eigen fout natuurlijk, slecht gegokt ;-) Service en prijs zeker ok. Met vriendelijke groeten, Carl Steurs

Zorgvuldig

Afgehaald bij de werkplek. Vriendelijke en behulpzaam.

Goed gereedschap en snelle verzending

Na mijn bestelling te hebben betaald keurig een Email dat mijn order word behandeld . Binnen een paar dagen werd mijn schroevendraaierset bezorgd .

Helemaal top

Zeer vlotte levering zo als beschreven word op de site

Makkelijk besteld zeer snel geleverd

Zoals de titel omschrijft

Goede prijs kwaliteit en snel verzonden.

Goede snelle service !

Snelle levering goed gereedschap

Snelle levering goed gereedschap

Heel goede service

Matig

Een van de bestelde onderdelen was niet op voorraad terwijl de site zei van wel. Wel snelle terugstorting.

Lange levertijden

2 keer iets besteld en erg trage afhandeling van bestelde produkten, ook het volgen van de levering is erg slecht. Slechte comunicatie.

Alles was zoals verwacht

Goed en snel

Snelle levering en goed gereedschap

De kroondoppen zijn van super kwaliteit

Niets ontvangen

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen , wel een mail ontvangen dat het pakket onderweg was. Maar geen trace and trace ontvangen . Mail gestuurd dat ik mijn bestelling nog niet binnen gehad heb. En op mijn mail ook geen antwoord ontvangen . Mijn ervaring dus ronduit slecht helaas

Geachte heer Wolff, Dank voor uw beoordeling. Of dit terecht is mag u zelf beoordelen. Reeds op 10 februari is het pakket bij uw buren afgeleverd. Bezorger van GLS geeft aan bij u hierover een bericht achtergelaten te hebben. Meest recente status: Datum Tijd Land Depot Code Status 10-02-2023 17:16 Nederland Rotterdam 3.121 Afgeleverd - bij buren Getekend door: nr100|BURENnr100 Met vriendelijke groet, Tool Com BV Clenn

Goed gereedschap voor mooie prijs

Prima gereedschap en snel geleverd

Goede prijs kwaliteit verhouding

De kwaliteit en prijs van de producten zijn goed en de levering is snel. De website is overzichtelijk en er is voldoende keus van producten. ook producten die je bij de andere bedrijven niet altijd terug vindt

Vlotte levering van het kwaliteit volle produkt

Prima website, snel geleverd

De website is gemakkelijk te doorzoeken. Het bestel artikel werd snel en netjes geleverd.

Zeer tevreden over de geleverde goederen en vooral voor de snelle en correcte service. Een zeer ruim aanbod en correcte en goeie prijs kwaliteit. Jullie website staat al bij mijn favorieten je hebt er een zeer tevreden klant bij

geen

geen

Makkelijk bestellen snel geleverd

Over Gereedschapland.nl

De webwinkels Gereedschapland.nl en Gereedschap.Online zijn een onderdeel van Tool Com B.V. Tool Com is leverancier van een breed programma speciaal gereedschap voor werkzaamheden aan de auto, motor en in de industrie. Voordelen: • Snel, betrouwbaar en voordelig • Grote eigen voorraad in Soesterberg • Ruime keuze: Goed, Beter en Best • Specialisatie in auto- en motorfietsgereedschap • 14 dagen zichtperiode voor particulieren • Gratis verzending vanaf € 50,00 • Technische backup en advies