Prima, product snel ontvangen

Bestellen is makkelijk en overzichtelijk

Past niet

Past niet zoals in de omschrijving

Geachte m t te Genk Dank voor uw beoordeling. Het zou fijn zijn als u ons wat meer informatie geeft, bijvoorbeeld uw naam, het artikel- of bestelnummer. Ook via mail hebben we geen bericht hierover ontvangen. Namens Tool Com bv Clenn

Nog steeds niet ontvangen , gezien , of gehoord

Ik heb tot vandaag nog niets ontvangen , en het is vandaag 27/06/2022 en besteld op 20/06/2022.

Geachte heer Vranckaerts, beste Francois Hartelijk dank voor uw beoordeling. Om uw opmerking "Nog steeds niet ontvangen , gezien , of gehoord" even tot de juiste proporties te brengen: Inderdaad heeft u bij ons op 20 juni besteld. U heeft gekozen voor betaling vooraf. Deze betaling is door ons ontvangen op 21 juni om 12.49 uur. Wij hebben uw bestelling de dag erop verzonden op 22 juni. Hiervan heeft u een verzendbericht ontvangen, van ons om 15.26 uur. Daarnaast heeft de vervoerder u de track en trace info gemaild. 22 juni in de avond. Uw bestelling is vandaag de 27e om 12.59 uur bij u bezorgd. Met daarbij twee weekend-dagen ertussen had de vervoerder inderdaad een dag eerder kunnen leveren. We hebben trouwens niet gecontroleerd of GLS al eerder aan de deur geweest is. Groet namens Tool Com BV, Clenn

Snel geleverd en de prijs was gunstig

zeer goed

Snelle bezorging, en de juiste bestelling

Prima stukje gereedschap scherpe prijs.

trekt op geen klote.

Fucking week al en niets ontvangen fking dieven

Dear mr. Yusofzai, Although your language does not invite us for any further responses, we have refunded your purchase amount to your account and answered your previous question also by email: WSS1TMS32L product Laser Tools 8021 has a much longer delivery time than usual. We have informed you about this twice before via our email address sales@gereedschap.nl together with the question whether you want to wait, or whether you want to receive the purchase amount back. We did not receive any replies on that. We have refunded the purchase amount today to account number BE3006362964XXXX. Alhoewel uw taalgebruik ons niet uitnodigt voor verdere reacties hebben we uw aankoopbedrag terugbetaald naar uw rekening en ook via mail uw eerdere vraag beantwoord: WSS1TMS32L product Laser Tools 8021 heeft een langere levertijd als normaal. Tweemaal eerder hebben bij u geïnformeerd via email adres sales@gereedschapland.nl met de vraag of u wilt wachten, of dat u het aankoopbedrag terug wilt ontvangen. We hebben geen antwoord ontvangen hierop. Het aankoopbedrag hebben we vandaag terugbetaald naar rekeningnummer BE3006362964XXXX. Best Regards, Tool Com bv

Top leverancier

Mijn bestelde gereedschap met toebehoren had ik de volgende dag al in huis, dat is service.

Prima prijs en snelle levering.

Goed product tegen een prima prijs, en bovendien snel aan huis geleverd.

Snelle levering en goede service

Goed produkt voor een acceptabele prijs..top!! En snel geleverd, daar kan Autodoc nog wat van leren, daar mag je betalen maar krijgt het produkt niet geleverd :-(

Perfecte levering volgens afspraak.

Goed product geleverd op het juiste tijdstip tegen een scherpe prijs.

Super geregeld

Super gereedschap, doet het perfect en netjes opgestuurd

Jammee dat ondanks dat je een account hebt geen inzicht hebt wat fe status van je bestelling is is

Telefonisch niet te bereiken. Wel via mail ook keurig een bericht terug. In deze mail werd gezegd dat de bestelling aangeboden was aan de vrach vervoerder en dat ik bericht zou krijgen over de datum van bezorgen. Geen enkel bericht gehad en toch plotseling kwam de bestelling. Ik had geluk dat ik toevallig thuis was. Dus verbeterpunten zijn de berijkbaarheid telefonisch en het kunnen volgen van je bestelling in je account en niet alleen dat de bestelling betaald is.

Snelle levering, netjes verpakt

Top geregeld

Ik heb geen product ontvangen

Ik moet een beoordeling schrijven terwijl er geen product ontvangen is. De bezorgservice geeft aan dat het bezorgd is maar er is geen product ontvangen. Ik heb een code gekregen die ik moest afgeven aan de bezorgservice maar deze heb ik nog steeds in de app staan zonder dit afgegeven te hebben. Ik ben hoor graag hoe dit opgelost gaat worden.

Geachte heer Cornelisse, beste Krijn Heel vervelend dat de vervoerder GLS meerdere malen niet volgens afspraak bij u bezorgd heeft. Gelukkig heeft u de moeite genomen om in de buurt rond te vragen en dat op deze manier het pakket alsnog bij u terecht is gekomen. Excuses voor het ongemak. Clenn, Namens Tool Com bv

Kwaliteit punt

Kwaliteit

Snelle en nette levering.

Het product wat ik had besteld was vervangen door een nieuwer model. Deze was duurder maar dit is intern netjes opgelost.

prima overlegd uitstekend product geleverd

prima alternatief geleverd voor wat ik besteld had snel gehandeld

Geen klachten , alles netjes na wens .

Mijn ervaring met jullie is goed . Alleen het afleveren van GlS was moeizaam . Kan gebeuren uiteindelijk goed gekomen . Gr Maurits Sopacua

Goede en snelle levering van het bestelde product !

Meer malen wat besteld bij “Gereedschap.nl” naar volle tevredenheid.

Super snel

Snel , netjes prima

Perfect!

Alles prima verlopen en in orde!

Snelle levering, goede kwaliteit

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Snel goed en eerlijk

Snel goed en eerlijk.

Netjes op tijd geleverd

Hetgeen wat ik besteld heb voldoet aan mijn verwachtingen en was netjes op tijd geleverd

Over Gereedschapland.nl

De webshop Gereedschapland.nl is een onderdeel van Tool Com B.V. Tool Com is leverancier van een breed programma speciaal gereedschap voor werkzaamheden aan de auto, motor en in de industrie. Voordelen: • Snel, betrouwbaar en voordelig • Grote eigen voorraad in Soesterberg • Ruime keuze: Goed, Beter en Best • Specialisatie in auto- en motorfietsgereedschap • 14 dagen zichtperiode voor particulieren • Gratis verzending vanaf € 50,00 • Technische backup en advies