Was een geweldige reis

We begonnen de reis achter het toetsenbord, daar vond ik wat ik vond en met enkele klikken had ik het besteld, nog even betalen en toen wachten op de dingen die komen zouden, maar jawel, enkele dagen later stond de DHL meneer voor de deur en bracht mij een pakje, gillend van geluk scheurde ik de verpakking open en jawel, dat wat ik besteld had was ook daadwerkelijk gebracht, zoiets verwacht je toch niet ...... en niet veel later kreeg ik een mail met de vraag of ik de website wilde beoordelen, een beetje beduusd schreef ik mijn ervaringen op en ik verwacht dat ik binnenkort weer die DHL meneer voor de deur zie staan, maar dan met iets ronds, circa 30cm met slagroom en vruchtjes ....... ben benieuwd

snel geleverd, goede prijs

OK

snelle levering alleen niet sleutel 13 maar helaas sleutel 14

snelle levering alleen niet sleutel 13 maar helaas sleutel 14

Geachte heer Volker, Met bestelling WSNJ3RKAOA heeft u Woensdag 11 januari 2023 o.a. besteld: 3410 Ratel Ring-steek sleutel 10 mm, 3414 Ratel Ring-steek sleutel 14 mm en 3417 Ratel Ring-steek sleutel 17 mm. Bedoelt u misschien dat u een 13" in plaats van een 14" ontvangen heeft? Heeft u dit via mail gemaild zodat we het op kunnen lossen voor u? Graag vernemen wij van u via [email protected] zodat wij u de juiste sleutel kunnen zenden. m.v.g. Tool Com bv

Alles helemaal goed zeer tevreden

Kwaliteit voor een mooie prijs

Groot assortiment, goede prijs, snelle levering.

Goede, snelle en goedkope aankoop!

Snel, betrouwbaar, goed en niet duur!

Zeer slechte ervaring en geen communicatie!!

Meer dan 2 weken geleden een order geplaatst. Met order nr WS9Y2BW37A. Nog steeds niets binnen. Wordt ook niet gereageerd op mailtjes. Totaal geen aanrader!! Beter bij een partspoint bestellen!!

snelle en goede service

snelle en goede service, werd ook goed op de hoogte gehouden van de ontwikkeling van betalen en leveren. product klopt ook van wat toegezegd is.

Helemaal top!!

Ik heb het gereedschap besteld en het ontvangen en kon het volgen via track en trace. Ik kan hier vaker bestellen.

Service *****

Gewoon goed

correct

Na de bestelling volgt de levering zeer snel, 1 a 2 dagen

Goede service.

Prijs kwaliteit is goed

Overzichtelijk en wat je maar nodig heb hebben ze

Na bestelling en betaling niks meer gehoord en (nog) niets ontvangen

Tot dusver geen update van verzending en het bestelde niet ontvangen

Na bestelling en betaling niks meer gehoord en (nog) niets ontvangen

Tot dusver geen update van verzending en het bestelde niet ontvangen

Kabelschoentang

Zeer goed product, voor een redelijke prijs.

Snel

Snel en correct

Snelle verzending

Goede snelle service en goede kwaliteit

Snel geleverd prima prijs

Uitgebreid aanbod met scherpe prijzen en snelle levering.

Prima en snelle levering

Product conform ontvangen

Goede spullen, goed geleverd maar niet heel snel

Ik had twee ministeeksleutels nodig, ze kwamen na 4 dagen aan, net op tijd om mijn klus te kunnen doen.

Goede prijs, prettig contact en snelle levering

Een Compac krik gekocht en daar afgehaald. Prijs was laagste van allemaal. Contact over ophalen en bij het aflevering was heel prettig. Levering was ook heel snel. Top!

Goede communicatie en snelle levering

Zoals in titel, ben zeer tevreden.

Prima !

Vanaf orderingang , orderbevestiging tot en met de uitlevering ben ik héél tevreden over "Gereedschap.online" !! Eén opmerking: bij véél on-line shops kun je met VISA betalen , dat geeft voor de koper iets méér financiële zekerheid, dat kan niet bij deze shop!

Marconiweg 23

3899 BR Zeewolde

036 54 89 080

Over Gereedschapland.nl

De webwinkels Gereedschapland.nl en Gereedschap.Online zijn een onderdeel van Tool Com B.V. Tool Com is leverancier van een breed programma speciaal gereedschap voor werkzaamheden aan de auto, motor en in de industrie. Voordelen: • Snel, betrouwbaar en voordelig • Grote eigen voorraad in Soesterberg • Ruime keuze: Goed, Beter en Best • Specialisatie in auto- en motorfietsgereedschap • 14 dagen zichtperiode voor particulieren • Gratis verzending vanaf € 50,00 • Technische backup en advies