TOP

Last van hoge luchtvochtigheid, slecht voor de klassieke motoren. Door een vriend bij dit bedrijf uitgekomen. Wat een goede zet. Na een paar dagen stond er al een luchtontvochtiger tussen de motoren te draaien. Eentje die je op de gewenste luchtvochtigheid kunt instellen en dus aanslaat als het nodig is. De luchtvochtigheid stijgt niet meer naar storende waarden. Alleen af en toe de opvangbak legen (kan evt. ook nog op een afvoer aangesloten worden), een TOP-apparaat! En dan te bedenken dat deze machine niet in het standaardassortiment thuis hoort. Dat noem ik nog eens meedenken en service leveren. Bedankt!!

ik had er wat meer van verwacht

de verpakking van de remleiding ontluchtingsset was beschadigd en ik heb de indruk dat er een handleiding uit was. de tang die ik gekocht heb is niet helemaal de kwaliteit die ik verwacht had.

Perfect geregeld en lekker snel. super.

Oke

Bestelling duurt lang voor het er is.

Oke

Het bestelde voldoet aan de verwachtingen

Vrij snelle levering, goede klantenservice, interessante prijzen

Interessante prijzen waardoor ik meteen een bestelling plaatste. Levering was niet de allersnelste. Spijtig van de slordige levering door de koeriersdienst, maar ik heb een gepaste tegemoetkoming verkregen via de klantenservice die snelle reacties gaf. Beter verpakken en beschermen tegen slordige koeriersdienstmedewerkers is de boodschap!

Goede service, nette prijs

De zending was prompt nadat ik de bestelling had gedaan verzonden via GLS maar is niet bij mij aangekomen. Bleek zoekgeraakt bij GLS in Alkmaar. Prima reactie van Gereedschapland.nl; na mijn melding dat de zending was zoekgeraakt bij GLS hebben ze direct de bestelling opnieuw verzonden. Top.

afschuwelijk slecht

veel blablabla. maar niet wat belooft is. transporteur die zogezegd afgeleverd heeft. een en al leugens . laatste keer en nooit meer. nu mijn geld nog proberen terug te krijgen. ben benieuwd.

Geachte heer F.S ( Fons Weymeis) Via de mail heeft u onze emailwisseling met vervoerder GLS ontvangen zodat u kunt zien dat wij geen sprookjes en geen blabla verkopen. Het pakket is verzonden en ook vervoerder GLS vertelt u geen onwaarheden. U geeft ons en GLS gewoon geen kans iets op te lossen en trekt gelijk van leer met zeer ongepaste, kwetsende en vooral onware uitlatingen. Er is inmiddels opdracht geven vandaag het aankoopbedrag via PayPal aan u terug te betalen. Gls is opdracht gegeven het pakket retour te zenden. Als het pakket alsnog aan uw adres bezorgd wordt kunt u het gewoon weigeren. Namens Tool Com BV Clenn Dissel

Goed product, goede prijs en snelle levering.

Goed gereedschap.

Trieste winkel reageert niet op mail en telefonische niet te bereiken

Artikel gekocht maar gegevens op de site van het onderdeel blijkt niet te kloppen. probeer te bellen en mailen maar geen gehoor nooit weer

Geachte heer Petsersen, beste Jeroen Inderdaad zijn wij momenteel niet altijd via de telefoon bereikbaar. Onze excuses hiervoor. Mail beantwoorden we echter altijd. Uw mail betreffende het aangekochte onderdeel hebben wij niet ontvangen. Als compensatie is het aankoopbedrag € 32,75 aan u terugbetaald. ORDERNUMMER GS07577 Vliegwiel vergrendeling voor Ford, SKU: BGS-9819 Namens Tool Com / Gereedschap.Online Clenn D issel

Scherpe prijs en vlotte levering

Scherpe prijzen, goede afhandeling en vlotte levering. Top

Efficiënt!!

Snelle service!!

Ok

Snel en Helemaal top

Zie boven

Zoals beschreven

Zoals beschreven, goed verpakt en verzonden.

goede en snelle service

product voldoet waar het voor bedoelt is

Een duidelijke site en een snelle levering

Alleen jammer de levering niet in een was, en dat er twee verschillende pakketbezorgers gls en dhl nodig zijn. (Onduidelijk wie wat waar bezorgd)

Goed spul en snelle levering

Goed geregeld

Gekocht volgende dag gekregen

Besteld en volgende dag geleverd. Super

zeer positief

ik kom hier zeker terug ervaring zeker positief levering netjes op tijd top

Product niet zoals op de afbeelding

Het product wat op de afbeelding tezien is is niet het product wat er verstuurd is zo is het een andere machine met een ander toerental bereik.

Beste Sjaak, Waarom heeft u dit niet aan ons gemeld, zodat we kunnen controleren waarom dit het geval is?! Een wijziging in de door uw bestelde machine is ons namelijk geheel onbekend. Misschien is er in het magazijn iets verkeerd gegaan of heeft de leverancier ons zonder te informeren een ander product gezonden. Graag info en liefst even met foto van de ontvangen machine naar [email protected]. dan komen wij er spoedig op terug. Bij voorbaat dank, Clenn Dissel ------------------------------------------------------- Ik heb een mail gedaan naar [email protected] Verder geen reactie op gehad vandaar deze review mvg -------------------------------------------------------- Beste Sjaak, Helaas hebben wij geen mail van u ontvangen. Als u deze gezonden heeft naar het mailadres [email protected] dan komt dat ook niet bij ons aan. Ons adres is [email protected] of [email protected] Wilt u zo vriendelijk zijn een foto te mailen naar bovenstaand adres, zodat wij kunnen zien welke poetsmachine u ontvangen heeft. Bij voorbaat dank en excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Clenn Dissel

Snel en correct geleverd

Duidelijke website. En snel geleverd

Groot assortiment en snelle service

Over Gereedschapland.nl

De webwinkels Gereedschapland.nl en Gereedschap.Online zijn een onderdeel van Tool Com B.V. Tool Com is leverancier van een breed programma speciaal gereedschap voor werkzaamheden aan de auto, motor en in de industrie. Voordelen: • Snel, betrouwbaar en voordelig • Grote eigen voorraad in Soesterberg • Ruime keuze: Goed, Beter en Best • Specialisatie in auto- en motorfietsgereedschap • 14 dagen zichtperiode voor particulieren • Gratis verzending vanaf € 50,00 • Technische backup en advies