middelmatig

ze willen voor groothandel spelen, dan moet je je ook zo gedragen als je met de rest van de jongens mee wilt doen. vandaag bestellen, morgen binnen en niet binnen 72 uur kunnen wij het versturen.

Prijs en kwaliteit zijn prima, bezorging via GLS loopt minder goed. Had door de brievenbus gepast, maar nemen het gewoon weer mee omdat er niemand thuis was.

Netjes afgewikkelde bestelling

Netjes geleverd.

Overzichtelijke website mer een ruim aanbod. Na dat ik mijn bestelling had geplaats word je goed geinformeerd over de stand v zaken mbt je bestelling.

Geen enkel probleem

Zeer Zeer SLECHT

Ik heb een gereedschap besteld op 31-08-22 Vervolgens krijg ik een factuur dat netjes is betaald. We zijn nu een week verder en heb nog steeds geen track and trace ontvangen. Ik probeer ze telefonisch te contacteren maar krijg continu voicemail, vervolgens stuur ik een mail met de vraag waar me gereedschap blijft en tot heden geen reactie op mijn mail en krijg wel een mail van het bedrijf om hun een review te geven. BESTEL NIETS EN NIETS HIER WANT JE BENT JE GELD KWIJT.

Geachte heer Romano Severin, Uw heeft besteld op 29 augustus, op 31 augustus is uw bestelling met referentie GS06906 verzonden. Op 1 september is GLS bij u aan de deur geweest. U was niet thuis. Er is een niet thuis bericht afgegeven, ook via mail naar [email protected] Het pakket is daarna retour gegaan naar het depot. 01-09-2022 18:53 Nederland Amsterdam 35.40 Terug op GLS depot - Niet Thuis Bericht Inderdaad zijn wij zoals het voicemail bericht ook zegt telefonisch niet, of beperkt bereikbaar. Via mail zijn wij direct bereikbaar [email protected] of [email protected] of [email protected]. Ook is het mogelijk via de webshop een ticket aan te maken. Geen van dit alles hebben we van u ontvangen. Verzendnotificatie is verstuurd (automatisch) 31 AUGUSTUS 2022 OM 14:20 Verzending is verzonden (handmatig) 31 AUGUSTUS 2022 OM 14:19 DOOR Orderbevestiging is verstuurd (automatisch) 29 AUGUSTUS 2022 OM 12:56 Aflevergegevens: xxxxxxxxxxxx 74 xxxxxx Amsterdam Nederland [email protected] Pakketinformatie Pakketnummer: 38990051055001 Track-ID: 00GC3SR0 Product: BusinessParcel Referentie: 202229419 Verzender: Tool Com B.V. Verzenddatum: 31 augustus 2022 Gewicht: 0,43 KG Afmetingen: 23 x 16 x 14cm Op basis van de op dit moment bekende gegevens van GLS transport verwachten wij dat dit pakket wordt afgeleverd op woensdag 7 september 2022 tussen 08:30 en 11:30 uur. Tenslotte: u maakt hele nare insinuaties die helemaal nergens op berusten! Met vriendelijk groet namens Tool Com BV Clenn Dissel

Gevoel dat ik opgelicht wordt.

Heb een bestelling geplaatst 8 dagen geleden. Netjes betaald, daarna mail ontvangen dat de betaling voltooid is. Maar tot op heden geen product ontvangen en ook geen mail ontvangen dat het verzonden wordt. Vervolgens op allerlei manier geprobeerd in contact te komen. Telefonisch; continu voicemail.. Mail; geen antwoord.. Nu geprobeerd om via Tool Com bv, contacten formulier maar ook niks. Wat ik nou niet begrijp is dat zo mooi uitziende site, wat voor mij als professioneel uitziet, zo slecht te benaderen is en dat tot op heden zijn afspraken niet nakomt. Ik hoop dat het uiteindelijk goed komt, maar adviseer niet op hier een bestelling te plaatsten.

Na uitgebreid email contact met Tim is dit hopelijk naar tevredenheid opgelost. Namens Tool Com bv Gr. Clenn Dissel ------------------------------------------------------------------------------------- Beste Glenn, Dank je voor je reactie en het zoeken naar een alternatief. Ben bang dat 175mm net iets te groot is en ik daarmee de klus niet kan verhelpen i.v.m. beperkte ruimte. Durf daarom niet de gok te nemen, helaas. Ben ik genoodzaakt het elders te zoeken. Waardeer wel enorm van je meedenkendheid. Indien je op korte termijn 150mm wel nog voorradig hebt, hoor ik het graag. Groeten, Tim Kooiman Verzonden vanaf mijn Galaxy

Annuleren lijkt niet mogelijk

Ze hebben een telefoonnummer maar zijn daar niet bereikbaar op. Ook via mail reageren ze niet. Erg slecht. Bestelling geplaatst op zaterdag, woensdag er op pas ontvangen. Terwijl ik maandag geprobeerd heb om alles te annuleren via telefoon en mail..

U heeft met referentie WSG9VFCLQN op Zondag 21 augustus 2022 10:35:14 bij ons besteld. Dinsdag is dit door ons verzonden en afgeleverd oor GLS op 25-08-2022 12:31 Nederland Enschede 3.0 Afgeleverd Getekend door: Ilhan Een eerste mailbericht hebben wij van u ontvangen nadat uw bestelling verzonden was. U had de bestelling ook kunnen weigeren, zodat deze automatisch bij ons terugkomt. Indien u de goederen niet meer kunt gebruiken dan kunt u ze retour zenden en zullen wij ze crediteren en terugbetalen. Inderdaad zijn wij zoals het voicemail bericht ook zegt telefonisch niet, of beperkt bereikbaar. Via mail zijn wij direct bereikbaar [email protected] of [email protected] of [email protected]. Ook is het mogelijk via de webshop een ticket aan te maken. Namens Tool Com bv Clenn Dissel

Gewoon goed

Goede product op tijd geleverd

Absoluut waardeloze communicatie

22-08 een adblue trechter besteld. Op de (geautomatiseerde) opdrachtbevestiging en betalingsbevestiging na niets meer vernomen van dit bedrijf. Geprobeerd te bellen, maar onmogelijk telefonisch contact te krijgen. Ook een mail gestuurd, waar ook nog geen reactie op is ontvangen. Zojuist opnieuw hun website bekeken en nu blijkt dat het product uitverkocht is. Vermoedelijk zal hierdoor mijn bestelling vertraging opgelopen hebben, maar ik vindt het echt belachelijk dat ik dit zelf moet achterhalen i.p.v. dat mij hierover bericht wordt gedaan. Als ik ergens een hekel aan heb is dat er totaal niet gecommuniceerd wordt over de gang van zaken. Dit geeft snel een gevoel van oplichting. Daarom raad ik dit bedrijf ook ten zeerste af en zal ik hier in de toekomst ook absoluut nooit weer iets gaan bestellen. Nu maar hopen dat deze bestelling nog goed gaat komen.

Geachte heen Veenstra, beste Hein Op de eerste plaats onze excuses voor de gang van zaken! U heeft helemaal gelijk dat hierover heel slecht is gecommuniceerd. Ik kan allemaal redenen opsommen waardoor dit zo gelopen is, maar het feit blijft dat er niet gecommuniceerd is met u. Het artikel dat u besteld heeft is inderdaad uitverkocht. Normaal is dat geen probleem omdat we 3 x in de week weer aangeleverd krijgen. Als een product langer niet voorradig is dan kunt u het niet bestellen, totdat wij weer van de fabrikant aangemeld krijgen. Meerder malen heeft de fabrikant toegezegd dat de trechter 6865 geleverd zou worden, maar steeds weer is dit uitgesteld. Vanmorgen is weer contact over de levertijd geweest, en helaas gaat het nog zeker een week duren voordat deze weer leverbaar is. Normaal hebben we deze niet in programma (omdat we de uitvoering van Laser Tools al hebben) maar nu hebben deze mee laten komen om als alternatief aan te bieden. Graag bericht of we dit alternatief aan u kunnen leveren. Mocht dit geen goed alternatief voor u zijn, dan kunnen wij vanzelfsprekend ook het aankoopbedrag terugbetalen. Nogmaals excuses voor het ongemak en de gang van zaken. Met vriendelijke groeten Mit freundlichen Grüßen/ Best Regards/ Cordialement Clenn Dissel Inmiddels meerder malen contact gehad en zoals u aangegeven heeft wilt u graag wachten op de in eerste instantie bestelde Laser Tools trechter.

Probleem perfecr opgelost

Alles netjes opgelost, topservice van gereedschapland uit, ik had misschien beter eerst ze de kans moeten geven het op te lossen, dus van mijn kant uit iets te snel geoordeeld , excuus daarvoor, jullie staan vanaf nu bij mijn favorieten als ik weer wat nodig heb. Top en dank voor de adequate reactie van jullie kant!

Geachte heer Konings, beste Guust U heeft met ref. WSRRHLB030 op 22 augustus om 12.15 uur besteld, wij hebben dit dezelfde dag verzonden en het pakket is door vervoerder GLS de volgende dag aangeboden en omdat u niet thuis was is er een niet thuis bericht achtergelaten. Hier is niet op gereageerd. 23-08-2022 20:56 Nederland Sliedrecht 35.40 Terug op GLS depot - Niet Thuis Bericht. Vroeg in de avond van 22 augustus zijn de track en trace gegevens gemaild door GLS. Hier is ook niet op gereageerd. Het pakket ligt op het GLS verzend depot om afgehaald te worden.. Groet, Clenn Dissel Na verschillende mailwisselingen is hopelijk duidelijk wat de gang van zaken is geweest. Vandaag wordt vervangende zending verzonden in enveloppe.

Produkt zoals beschreven

Na veel gemail produkt als nog ontvangen,door fout van transporteur

Geachte heer Kockelkorn, beste John U heeft met ref. WSNX1F5YK3 op 20 augustus om 18:33:48 besteld, wij hebben de bestelling op 23 augustus verzonden en het pakket is door vervoerder GLS de volgende dag aangeboden en omdat u niet thuis was is er een niet thuis bericht achtergelaten. Hier is niet op gereageerd. Ook door ons is er na verzending een verzendbericht verzonden. Meest recente status (dinsdag 30 augustus 2022 12:12) Datum Tijd Land Depot Code Status 24-08-2022 18:05 Nederland Stein 35.40 Terug op GLS depot - Niet Thuis Bericht Het pakket ligt op het depot aangegeven op het niet thuis bericht. Wij willen met alle genoegen GLS vragen het nogmaals aan te bieden. gr. Namens Tool Com bv Clenn Dissel

Stroboscoop lamp bestelt deze bleek niet te werken, volgende dag al een nieuwe thuis gestuurd ...TOP

Snel en goed verzorgd

Snel en goed verzorgd

Vlot en betrouwbaar verlopen

binnentrekker kogellagers BGS goede verhouding prijs/kwaliteit (en heeft al gediend)

Snelle levering, goede kwaliteit

Goede kwaliteit en service

Goede service.

Alles goed gegaan.

prima product met een prima prijs verhouding, snelle en correcte levering

Goed bedrijf geen klachten

Snelle afhandeling

Duidelijke en snelle levering

Juiste uitvoering, prima service

Lage prijs

Snelle levering en laag geprijsd.

Ik was eerst kritisch, maar echt een prima winkel

Nadat ik mijn bestelling had betaald duurde het vrij lang voordat ik mijn bestel bevestiging binnen kreeg. Na wat on-line onderzoek zag ik vrij veel negatieve recenties. Niets was echter minder waar…. Na een dag of 2 kwam de bevestiging en 2 dagen later arriveerde mijn bestelling per post. Goed materiaal voor een zeer redelijke prijs..! Ik ben erg tevreden…!! Groot verbeter punt..: De klantenservice in zeer slecht (lees: NIET) bereikbaar.

Niet compleet ontvangen

Mail gestuurd maar geen reactie telefonisch niet bereikbaar

Marconiweg 23

3899 BR Zeewolde

036 54 89 080

Over Gereedschapland.nl

De webwinkels Gereedschapland.nl en Gereedschap.Online zijn een onderdeel van Tool Com B.V. Tool Com is leverancier van een breed programma speciaal gereedschap voor werkzaamheden aan de auto, motor en in de industrie. Voordelen: • Snel, betrouwbaar en voordelig • Grote eigen voorraad in Soesterberg • Ruime keuze: Goed, Beter en Best • Specialisatie in auto- en motorfietsgereedschap • 14 dagen zichtperiode voor particulieren • Gratis verzending vanaf € 50,00 • Technische backup en advies