Prima producten en snelle service en prima communicatie.

De producten van noshirt zijn prijzig maar van hoge kwaliteit. Bestellingen worden altijd snel en goed verwerkt. Via mails word je uitstekend op de hoogte gehouden van de levering.

Heerlijk comfortabel shirt

Het doet wat ze omschrijven, gewoon goed!

Perfect ondergoed!

Na bijna 10 jaar was het wel aan vervanging toe. Nieuwe set aangeschaft, en ze hebben het alleen maar verder verbeterd. Ze komen de (reklame) beloften meer na. Zeer tevreden klant.

Prima, producten eenvoudig te bestellen

Enige minpuntje is dat er erg veel verpakkingsmaterialen gebruikt worden alles is separaat verpakt, wat er mooi uitziet maar niet echt milieu bewust is. Ook op de verzend dood een doculobzakje met het verzend label is onnodig. Verder zeer tevreden!

Fantastische ondershirts die gevoel van dagelijks comfort geven

In de zomer de Lite versie en in de winter de performance versie die iets warmer voelt.

Niets aan toe te voegen

Zeer positief

Shirt is goed geleverd en zit geweldig!

Shirt is goed geleverd en tijdig geleverd, zoals beloofd. Daarnaast is het een degelijk shirt dat je inderdaad niet boven je kraag uitziet, top!

Conform afspraak, kwaliteit, draagcomfort

Heel erg blij met de producten van NoShirt.

Snelle levering, hele fijne producten, professionele en zeer attente medewerkers.

Mijn man is verslingerd aan No shirts met diepe v hals, hij verslijt ze tot op de draad.

Doordat hij ze tot de draad verslijt doet hij er lang over om me te vragen nieuwe voor hem te bestellen, de controle doe ik wel, maar ja hij beslist dan is zijn antwoord maar ze zitten zo lekker. Onze zoon kwam jaren geleden met deze shirts en rade ze aan.

Kwaliteit en duurzaam

Alles netjes verzorgt en verpakt. Eenvoudige manier van retourneren of ruilen.

Alles klopt

Alles klopt van bestelling tot aflevering en het product zelf!

Supergaaf het nieuwe Nature shirt

Ik heb het nieuwe Nature shirt in de pre order besteld. Het overtreft mijn gevoelens zo zacht, voelt en zit als een tweede huid. Een ware aanrader!!

Fijne sokken, goede service

Heb nu voor de derde keer wollen sokken besteld en ik wil nooit meer wat anders. Ze zijn erg comfortabel en gaat niet snel kapot. Wat problemen gehad in de webshop maar die werden snel en attent verholpen door de klantenservice

Fijne zachte ondershirts in juiste vorm

Shirts zitten super! Goede pasvorm, zacht materiaal & ideaal voor onder een hemd.

Zit prettig, snel geleverd

Het is een prettige noshort, levering ging snel, is een nadeel dat ze op de zelfde plek kapot gaan.

Eerste aankoop is geslaagd

kousen passen perfect, wat niet altijd het geval is Veelal rollen ze weg. Zijn perfect terplaatse gebleven . Top

Alles prima verlopen

Zoals het hoort.

Goed verzorgd en kwaliteit blijft door de tijd heen gewaarborgd.

Draag niets anders onder mijn overhemd dan no shirt. Meestal de kaki uitvoering.

Lekkere shirts

Prettig draagbare shirts onder overhemden en truien. Geen moment spijt van de aanschaf.

Goede producten, fijne service

Draag dagelijks een noshirt, perfect dat het shirt verder niet zichtbaar is

Super draagcomfort

Fijne onzichtbare shirts

Het shirt zit echt als gegoten. Ik heb de dry fit variant, die ook werkt tegen zweten. Ben er zeer content mee!

Gewoon doen wat je belooft! Fijn!

Bestellen Weten wanneer t komt Het komt zoals beloofd Het is van de goede kwaliteiten die ze beloven en goed verzorgd verstuurd en verpakt!

Super shirtjes