TOP-product dat ik al jaren met veel plezier draag!

Dagelijks draag ik nog een kostuum (inclusief stropdas, jawel!) naar mijn werk. Ik ergerde me er altijd aan dat je door je overhemd een t-shirt of iets anders kon zien zitten. Met NOSHIRT is dat gelukkig verleden tijd. Bijkomend voordeel van de shirts met diepe V-hals is dat je eindelijk de bovenste knopen van je vrijetijds hemden kunt open laten zonder dat je onderhemd te zien is. Tot slot hebben de Noshirts een fantastisch draagcomfort. Mijn favoriet is de Noshirt-Lite die heerlijk zit en zich goed houdt in de wasmachine. Echt een aanrader!

Service heel goed , sokken gingen wel snel stuk n

De nosok zit geweldig en verschuift niet. Bij mij gingen alle modellen wel snel stuk al na aantal maal dragen gaten aan de onderkant .Ik draag ze nu niet meer in huis alleen nog in schoenen en dan gaan de sokken langer mee.

Geweldige klantenservice

De klantenservice en het kontakt met NOSHIRT is buitengewoon vriendelijk. Mijn vraag is snel en accuraat behandeld en dus tot volle tevredenheid.

Goede pasvorm en heerlijk draagbaar.

Noshirt is een klein beetje elastisch en lekker lang waardoor het goed blijft zitten. Je voelt eigenlijk niet dat je het aan hebt. Een minpuntje is dat de nieuwere versie wat dunner lijkt te zijn dan de oude en daardoor als het koud is minder warmte vasthoudt.

Topservice.

Zeer tevreden vooral betreffende de afhandeling van de retourzending.

Al jarenlang fan!

Weer top, ook de nieuwe producten zijn weer goud.

Fijne producten en een goede service

Inmiddels heb ik meerdere producten van Noshirt in mijn kledingkast liggen die ik via twee bestellingen heb gekocht. Behalve dat de shirts en hemdjes precies zo zijn als de beschrijving aangeeft, is het een sterk punt dat Noshirt.nl ook nadenkt over het milieu. De shirts en hemdjes zijn onzichtbaar onder (strakke) kleding. Neem wel het advies ter harte dat je onder donkere kleding het zwarte item draagt een geen wit. Maar dat snapt waarschijnlijk iedereen wel. De aanbeveling is daarnaast ook, wanneer meerder producten zijn besteld dit één voor één te passen. Zodat een tweede item indien de pasvorm niet goed is, ongeopend retour kan. Ten slotte is de service prima, nette levering in prima verpakking en een korte levertijd.

Zit geweldig

Neem het shirt niet te groot. Maat 36 is small. Zit geweldig je voelt het niet.

Shirt is perfect! Boxer zit strak.

ze waren voor mijn man en die is super enthousiast

Hij vindt ze heerlijk zitten.

Pefecte NoShirt Dry

de NoShirt Dry (hemd) zit goed en voelt goed aan. Indien wat vochtig door zweet , blijft die goed aanvoelen ongeacht de buitentemperatuur

duur maar goed

duur maar goed

Prima service & kwaliteit

Snel kunnen ruilen qua maat, fijne kwaliteit en goede service

Echt heel fijn

Je ziet het shirt echt niet onder je witte blouse of top (ik had roze als kleur genomen). V-hals is diep genoeg om onzichtbaar te blijven Voor t eerst een echt goed shirt Daarnaast supersnelle service bij vragen

Zacht, comfi, kleur klopt

Comfortabel shirt dat onzichtbaar is onder een wit overhemd

Goed shirt, maar wel duur.

Heerlijk product!!

Heerlijke shirts! Goed, zacht, betaalbaar!!

Goede producten en prima service

De shirts en shorts passen erg goed en gaan heel lang mee. Ook mijn ervaringen met de after sales zijn uitstekend.

Geweldige kwaliteit. Elke euro waard!

Geweldige pasvorm, fantastisch en lekker zittend materiaal, zeer duurzaam! Fantastische service!

Functioneel en draagbare onderkleding

Na vele wasbeurten nog steeds een prima pasvorm met behoud van kleur!

Fantastische Ondershirts!

Kwaliteit is gewoon TOP! Eindelijk een ondershirt die gewoon gemakkelijk zit. Een comfortabele slim fit –pasvorm en zijn voorzien van een extra lange achterkant, zodat ze goed in je broek blijven zitten!

Prima deep-V shirts, voor een stevige prijs

De shirts bevallen mij al jaren prima. Zowel in de winter als in de zomer. Ik vind de prijs wel hoog, maar om er nu gelijk 7 aan te schaffen voor een beetje korting...

echt onzichtbaar en heel comfortabel

De No-shirts zijn echt onzichtbaar en van mooie kwaliteit. Ze dragen super fijn. En ideaal dat de damesshirts ook mouwtjes hebben waardoor je ook de BH bandjes niet ziet. absoluut een aanrader.

Geweldig mooie kwalitatieve ondershirts, met een pasvorm die zit als gegoten.

Super service.