Uitstekend geholpen door jullie en kreeg van jullie het vertrouwen dat er meerdere shirts deze kant op kwamen zodat we rustig konden kijken welke het beste was. Heel fijn.

Ik ben super tevreden met de noshirts en no socks.

Zeer prettig om te dragen

Goede en snelle levering

Goede kwaliteit en altijd snelle en betrouwbare levering

Super bedrijf

Snelle verzending en levering in een woord TOP

Zeer goede service

Ik had no socks besteld maar was onzeker of de maat nu wel juist was. Per omgaande werd er een maat groter verstuurd en kon ik kiezen welke het beste zaten en vervolgens degenen die niet goed zaten kosteloos retourneren. Top service !!!!! Peter V

Doen wat ze beloven.

Snelle levering en fijne materialen

Draagt heel pretiig en hele goede kwaliteit

Goede kwaliteit, no shirt light draagt heel prettig

Goed en snel

Goed product voor goede prijs

Heldere website, duidelijke omschrijvingen en zeer goede kwaliteit

No-nonsens

Zelfs in deze tijd geleverd volgens afspraak met de vertrouwde kwaliteit.

Top zoals altijd

Snelle levering en goed kwaliteit

prima shirt

vast onderdeel van mijn klerenkast. Gaat jaren mee

Functioneel

No shirt maakt waar wat ze pretenderen

Supercomfortabele short

Goede service, snelle levering en echt bijzonder comfortabel.

Zie tekst

Noshort kwaliteit is zo goed dat je jarenlang plezier hebt van een stel ondergoed. Ondanks honderden keren wassen en drogen! Prijs/kwaliteit dus uitmuntend. Draagcomfort idem. Vriendelijke groet

Top shirts

De invisible kaki shirts met diepe V zijn ideaal om te dragen onder een shirt, zowel privé als zakelijk.

Heerlijk shirt

Ik draag al jaren no shirt. Eerst regular daarna meest light. Light zit het allerfijnst. Maar......is zeker 2 keer zo snel versleten en lubbert meer uit dan regular. Werden ze me toch te duur.

mooie shirts, comfortabel en voelen als een 2e huid

deze shirts voelen als een 2e huid, heerlijk zacht, goede pasvorm

Goede pasvorm en het zit heerlijk.

Blijft mooi in de was!

Fijne kwaliteit en perfecte service

Mooie kwaliteit, goeie pasvorm en het 30 dagen retourbeleid is fantastisch.

Zie onderstaande

Heerlijke draagbare boxershorts en als er een probleem is wordt dat onmiddellijk opgelost. Een aanrader.

Goed geleverd !!!

Had per ongeluk verkeerde shirts besteld binnen 1 dag had ik de goede in huis. Super service. Heerlijke shirts wil Nooit meer andere.

Ik ben blij!

Jammer

Ik heb nu, na lange tijd weer no-shirts lite besteld, aangezien de eerste serie na jaren, aan vervanging toe was. Tot mijn verbazing zijn de shirts iets anders van kleur, maar dat is niet storend. Minder blij echter met het feit dat ze veel korter zijn de eerste serie t-shirts. Voor mijn man van 1,92 met een lang bovenlijf helaas veel te kort. Dus jammer, maar jullie zijn een klant kwijt.