Gewoon top in alle opzichten.

Goede service, fijne producten

goede interactieve communicatie

Na contact met helpdesk verlopen korting alsnog gekregen.. top!

Fijn ondershirt

Lekker materiaal om te dragen, comfortabel. Voor mij (maat S) is de roundneck meer onzichtbaar dan de v-hals, daar willen de randjes nog weleens onder een (kraagloze) bloes of shirtje uitpiepen. De inzetstukken bij de dryvariant geven mij een veilig gevoel.

Goede kwaliteit en service

Eerst 1 shirt besteld om te zien en voelen of het echt is wat ik wil. En waar anderen vaak toch tegen vielen is dit shirt heerlijk voor zomer en bij overmatig zweten.

Top kwaliteit en top service

Fantastische producten en lekker makkelijk bestellen en daardoor ook nog eens snel in huis. Echt onzichtbare ondershirts en sokken die heerlijk aanvoelen en doen wat beloofd wordt, voor mij altijd NoShirt!

Goede kwaliteit. Stipte levering

Ondershirts uitstekend, briefs niet de moeite waard

Eerst het goede nieuws, ik draag graag de roze dames ondershirts met v hals en korte mouwtjes. Je ziet ze niet onder kleding en voorkomt dat er zweet in je kleding komt. Maar nu de briefs. Zo naar onzichtbaar ondergoed uitgekeken! Ik had onlangs een duo pakje briefs gekocht. Maar de stof is redelijk dik en daardoor zijn de randjes zeer goed zichtbaar onder je broek. Dat viel me erg tegen. Voor deze prijs had ik verwacht dat de stof zo mooi dun zou zijn dat het onzichtbaar zou zijn onder mijn kleding. Dan liever, voor ook nog veel minder geld, de second-skin briefs van de HEMA.

Comfortabele shirts

Prima product welke geheel aan de beschrijving voldoet. Draagt comfortabel en regelt heel goed de lichaamstemperatuur en vochtafvoer. Nog kort in gebruik maar met de kwaliteit zit het ook wel goed

Sokken zitten heerlijk

Sokken zakken niet af

Persoonlijke service

Met deep V geen ontsierend ondergoed in beeld.

Draag ze zomer en winter. Alleen de originals. En alleen de deep V (die metinder diepe hals zijn zichtbaar). Zitten lekker aan het lijf.

Prima pasvorm,heerlijke kwaliteit

Bijzonder aangenaam

Top sokjes

Fijn om te dragen en ze blijven goed zitten.

Mooie pasvorm

Shirts zitten lekker, geen zweetvlekken in mijn linnen blouse

Goede kwaliteit shirts

De ondershirts zijn te goed en daardoor heb ik met mijn vorige bestelling van 5 shirts 3,5 jaar gedaan. Nu werd het tijd om ze te vervangen. Ook deze keer weer alles perfect geregeld en verzorgd.

Heerlijke onderkleding, goede service en met verantwoordelijkheid voor de natuur.

Super goed

Super producten en zeer goede service

Sokjes zijn perfect

Altijd sokjes die van de hiel afschoven, met deze sokjes geen probleem meer.

Superkwaliteit!

Eindelijk kan ik mijn shirt met doorkijk weer aan zonder me opgelaten te voelen.

Goede kwaliteit, schijnt niet door!

Goede kwaliteit. Schijnt niet door onder lichte kleuren. Zit fijn!

Zeer goede kwaliteit en pasvorm

Ik heb jarenlang gezocht naar de gepaste sokken die goed blijven zitten en nu pas heb ik ze gevonden. Ik kan ze iedereen aanbevelen, gewoon super!

Goede kwaliteit fijne service

Goede kwaliteit fijne service

Prima product

Sneakersokjes waren voor mijnen probleem. Na een kwartier dragen zaten ze al in de voorkant van mijn schoen. Dat is nu voorbij de sneakersokjes van Noshirt zijn prima. Blijven goed zitten en komen weer in goede vorm uit de was.

Lekker zacht en perfecte pasvorm

Ik ben om! Super fijne shirts voor onder nette kleding. Voelt heel zacht en geen storende naden. Ook de dry variant is heel fijn omdat ik ‘s ochtends altijd naar mijn werk fiets en dan niet met zweetvlekken wil aankomen.

Wil niet anders meer !

Ik had al zoveel geprobeerd, maar ben zo blij want ik heb nu eindelijk sokken gevonden die niet afzakken. Ze blijven echt de hele dag goed zitten.

Domstraat 25

3512JA Utrecht