Comfortabel en geeft zekerheid

Alleen bij intensief gebruik is de levensduur niet zo lang. Slijt door of vallen gaatjes in.

SUPER SERVICE!

Erg fijne producten, maar vooral een super correcte en vriendelijke service. Ik had een probleem met een product en zonder enige twijfel kreeg ik meteen alles nieuw opgestuurd. Noshirt communiceert proactief en is goed bereikbaar.

Super kwaliteit, snelle levering

Tweede bestelling, zeer goede kwaliteit. Ook de lite versie bevalt prima!

Top kwaliteit

Top kwaliteit en goede pasvorm. Alleen een erg hoge prijs....

Fijne shirts, goede service

Kwaliteitsshirt dat heel comfortabel zit. De 'pure' geprobeerd, maar die viel wat tegen. Geen probleem, kon gewoon binnen 30 dagen worden omgeruild.

Top alles is binnen en precies op tijd

Thanks

Uitstekend!!

Ik heb al jaren een goede ervaring met Noshirts. Eerst kocht ik een paar shirts voor mijn man, daar was hij heel tevreden over. Daarna volgden andere kleuren, nieuwe shirts, nosocks en boxers. Topkwaliteit! En de service is geweldig. Op de ouderwetse menselijke manier en zeer klantgericht. Een verademing in vergelijking met wat je bij andere bedrijven meemaakt. Ik ben zelf ook erg gelukkig met de nosocks en hoop dat de collectie uitgebreid wordt met shirts en slips voor vrouwen.

Perfect product

Perfect product

Prima kwaliteit maar behoorlijke prijs

Draag ze al jaren

Alles van Noshirt kan ik alleen maar aanprijzen.

Prachtige webshop met voldoende uitleg en eventueel een goed contact. Ik draag de shorts lite en die bevallen mij uitstekend, alsook de lite kousen. De levering gaat zoals ze beweren, dag nadien alles in huis. Als ze zo verder gaan blijf ik hier nog voor jaren klant.

Goede en snelle service.

Jammer dat niet alle door mij gewenste sokken leverbaar waren.

Top product!

Snelle levering.

Super pasvorm, goede service... echte aanrader­čĹŹ­čĆ╗

Goede service en uitstekende kwaliteit

Geweldige, persoonlijke service en de kwaliteit van de shirts is uitstekend. Niet goedkoop, wel great value,

overzichtelijke site, snelle afhandeling

Lekker snel, en ook normaal email verkeer mogelijk (dus geen no-reply mails)Het is niet goedkoop, maar zeker de moeite waard. Gebruik het al jaren met plezier, mn het Lite model. Leverkleurig had ik vroeger ook, maar dat zie je juist veel meer onder bv een wit shirt. Sokken zijn een welkome aanvulling. What about pyjama's?

Topproducten, topservice!

Mijn eerste ervaring met Noshirt. Ik had een bruiloft in 30 graden en ik was erg blij met mijn Noshirt Dry! Deed zijn werk, petje af! Ook de andere producten (sokken, boxer en vandaag weer het Noshirt Lite) voldoen perfect aan de verwachtingen! Service was erg goed, omdat een product mogelijk niet voorradig was werd de order gesplitst verzonden waardoor ik het belangrijkste zeker op tijd in huis had (de rest kwam overigens ook nog op tijd).

Top kwaliteit, snelle levering

Eest een Noshirt dry geprobeerd. Zit lekker en goede kwaliteit materiaal. Overtuigd van de kwaliteit heb ik vervolgend vrij vlot nog wat shirts en Nosocks invisible aangeschaft. Aanrader!

Heel goed contact met NOSHIRT gehad, goede kwaliteit shirts!

Niets aan te merken op zowel klantenservice, snelheid van de dienstverlening en de kwaliteit van de producten. En nog eerlijk en duurzaam ook!

Heerlijke shirts

Wat een heerlijke shirts zijn no-shirts. Je voelt niet dat je 'm aan hebt, maar houdt wel transpiratie tegen. Ook niet zichtbaar onder een overhemd. Fantastisch!

Damn!

Had altijd al noshirts, super fijn. Alleen nu de dry geprobeerd. Wauw! Ongelooflijk dat dat werkt.

Prima overzichtelijk bestellen, tijdig geleverd.

Prima shirts en boxers, overzichtelijke site en dag erna geleverd. Shirts en boxers zitten perfect.

Top kwaliteit en snelle service

Noshirts zijn niet goedkoop, maar wel een top kwaliteit shirt. Gaan superlang mee, blijven mooi elastisch in vorm. Ik heb een hekel aan T-shirts of hempjes onder truien of blouse. NoShirts zitten zeer confortable en je zien niet dat je ze aan hebt. Ik ben fan !!

Pluspunten

Snelle levering, uitstekend overleg (via de mail) over bestelde artikelen die onverhoopt niet op voorraad waren, aangeboden alternatieven, gewijzigde bestelling en toch snel leveren. Top!

De artikelen die ik kon bestellen bleken deels niet op voorraad. Dat kan bij klanten tot teleurstelling leiden.

Over NOSHIRT