Heerlijk hempje en idd niet zichtbaar onder witte blouse. Blijft mooi na dragen en wassen. Koop je normale maat dan zit hij als gegoten!

Goede producten, snelle levering

Ben erg tevreden over mijn onzichtbare sneakersokken. Ze zakken niet af, dus hoef er de heledag niet aan te denken. Verder wordt het snel geleverd. Top!

Vorig jaar voor het eerst gedragen,en heel fijn om te dragen,dus nu de met mouwtjes uit proberen!

Heerlijk zittend

Heerlijk zittend shirt

Werkt perfect

Fijne shirtjes die ook onder strakke blouses zorgen dat je geen zweet plekken ziet.

Prachtige producten, maken hun belofte waar

No socks: de enige sokjes die echt blijven zitten in mijn sneakers. No shirt: mooie pasvorm, goede kwaliteit. Het enige minpuntje voor mij: de prijs. Ik weet dat kwaliteit geld kost, maar vind de sokjes toch behoorlijk aan de prijs.

Erg comfortabel!

Helaas zijn deze shirts erg prijzig maar ze gaan lang mee en zitten perfect.

Goededag Erwin, Dank voor je feedback en je mooie beoordeling. Fijn om te lezen, dat je heel tevreden bent met onze shirts. Je geeft aan, dat je de prijs wel hoog vindt, wat ik me kan voorstellen. Daarom hierbij wat meer informatie over waarom onze shirts misschien wat duurder lijken: Omdat mode overal beschikbaar is en te koop is voor een bodemprijs, lijkt het tegenwoordig wel normaal om kleding na een paar keer dragen weg te gooien. Een ontwikkeling die niet alleen ongelooflijk zonde is, maar vooral ontzettend slecht voor het milieu. Noshirts zijn gemaakt om door te dragen. Onze grootste wens als je een item bij ons koopt, is dat je het minstens 100 keer draagt. En het liefst nog veel vaker. Want ook al zijn onze stoffen duurzaam – zeker bij Noshirt Nature – het allerduurzaamst is een lang leven. Dus doe jezelf én ons een plezier, en draag dat Noshirt tot de laatste draad versleten is. Om deze duurzaamheid te realiseren, maar ook een ultiem comfortabel shirt te maken, zijn we continu op zoek naar de beste stoffen en materialen, maar met een duurzame achtergrond. Daarom zijn onze prijzen wellicht wat hoger, maar gezien het comfort + het feit dat je ze lang door kunt dragen, denk ik dat je met onze shirts een hele goede koop zult hebben! Veel draagplezier!

Top!!

Zitten zo fijn,kan geen andere sok tegenop!!

Perfect, geen andere sokken meer!!

Echt zo tevreden! Ik raad het iedereen aan! Stof is lekker zacht (hemd) en blijft goed na wassen. Sokjes zitten prima, geen afzak-gedoe meer, top!!

Aanwinst

Heel fijne shirts;! Tip: voor mij zouden ze net iets langer mogen zijn, ik ben 1.80 cm en bij bewegen kruipt t shirt een beetje omhoog, 5 a 8 cm langer voor langere mensen zou top zijn!

Hoi Suzanne, dank voor je mooie beoordeling van onze shirts. Fijn dat je mee wil denken om onze producten nog comfortabeler te maken. Ik ga deze tip zeker doorsturen naar ons atelier! Fijne dag, Hazel van Team Noshirt

Fijne shirts

Shirts/ hemdje zijn gemaakt van een fijne draagbare stof. Pasvorm zorgt ervoor dat het onzichtbaar is onder dunne kleding

Snelle levering, goede kwaliteit!

Fijne hemden.

Super shirts

Heerlijke ondershirts, aanrader, geen zweetvlekken meer in je overhemden

Mooi shirt

In goede staat ontvangen, fijn shirt om onzichtbaar ergens onder te dragen. Wijde hals zocht ik precies. Wel erg prijzig.

Zeer tevreden over kwaliteit en vlotte levering.

Goeie kwaliteit,. Maten kloppen zoals aangegeven op de site. vlotte levering

Fijne materialen die goed dragen

Shirts zitten heerlijk. Korte sokjes zou ik de volgende keer 1 maat kleiner kopen ( ik heb maat 40), want nu heb ik ruimte bij m’n hiel.

Topkwaliteit. Draagt heerlijk.

Goede kwaliteit shirts (waar geen gaatjes in vallen). In de juiste kleur onzichtbaar onder kleding, maar ook prima als bovenkleding te dragen. Met name de dikkere kwaliteit. Ik heb diverse shirts, met langere en korte mouw en hemdjes in diverse kleuren en zowel dames als herenshirts. Ik ben over alles even tevreden.

Top producten, snel geleverd

Makkelijke site, de volgende dag geleverd, netjes verpakt en het zijn top producten.

Comfortabel ondergoed

Sinds een paar weken draag ik NoShirt. Lekker zacht ondergoed in mooie kleuren, onzichtbaar onder je kleding. Het enige wat nog moet blijken is de kwaliteit, na veel wasbeurten; de stof is dunner dan ik had verwacht.

Perfecte pasvorm, super kwaliteit, zweet niet. En niet zichtbaar!

Heerlijke shirtjes en razendsnel verstuurd.

redelijk tevreden

mooie kwaliteit en veel mogelijkheden in 30 a 60 dagen ruilen. soms is een receptie niet altijd helder verder wel heel tevreden!

Heerlijke shirts

Ik heb verschillende soorten shirts van NoShirt en vind ze allemaal heerlijk. De Dry versie is mijn favoriet maar de Tencel is ook mooi en zacht. Als de Dry ook zwart en wit beschikbaar komt zal ik die zeker aanschaffen.