Fijn dragen

Warm, fijn om te dragen Een tevreden klant, wel prijzig.

Heerlijk materiaal en fijne shirts

De ondershirts zijn heerlijk te dragen en zijn van goede kwaliteit.

Helemaal blij

Niks anders meer voor mijn man, Dames shirt top. Jammer dat er nog GEEN broekjes zijn voor de dames

Mooi hemdje!

Mooi hemdje, had een maat te groot besteld en deze werd zeer snel omgeruild. De kosten voor het terugsturen kwamen wel voor mijn rekening dus al met al een duur hemdje maar wel super!

Heerlijk

Heerlijk wollen shirt die niet kriebelt. Ook fijn warm en onzichtbaar onder bloes of jurk. Top aanschaf. Is het geld waard.

Top shirts, super comfort, luxe uitstraling, heerlijke materialen

Fijne shirts. Ik gebruik ze al een aantal jaren. De no shirt lite met v hals is perfect onder mijn zakelijke overhemden. Je ziet geen zweetplekken op warme zomerse dagen. De original met ronde hals is iets dikker en fijner te dragen onder coltruien. Ik ben blij met de opbouwende korting als je ineens een hele boel shirts tegelijkertijd koopt.

Beste underwear ever!

Draagt heerlijk comfortabel en zacht. Super blij mee

Ideaal

Zowel zomer als winter een heerlijk ondershirt

Prima draagcomfort

Heerlijke ondershirts, je voelt nauwelijks dat je ze draagt en comfortabel warm

Super shirts, ik draag ze bijna altijd

Ik had al meerdere tshirts (die al jaren meegaan!) en heb nu ook het merino wollen shirt gekocht in de voorverkoop. Echt super is die in huidskleur want het is warm waardoor ik toch gewoon een bloesje aan kan in de winter. Niemand die het ziet. Echt heel fijn. Ze zijn niet goedkoop maar het is hrt echt waard!! Ook een wollen shirt voor mijn dochter van 14 gekocht die zich in mijn ogen veel te koud kleed (die meiden doen alsof het 25 graden is..) Ook zij draagt het wolletje.

Snelle levering, goede kwaliteit

Heerlijk zachte ondershirts. Nu enkele keren gewassen en zijn nog als nieuw.

heerlijke ondershirts

snelle levering. is heerlijk op de huid

Het T-shirt zit lekker (goede slim fit pasform), is lekker lang (kruipt niet uit mijn broek) én is onzichtbaar onder een wit overhemd. Wat wil een man nog meer?

Tevreden over mijn aankoop!

Overzichtelijke site, geleverd zoals voorzien, fijne t-shirts!

Aangename stof, uitgekiende pasvorm

De pasvorm is uniek en maakt noshirt de Rolls-Royce van het warme ondergoed.

Heel fijn shirt

Warm, comfortabel en goede kwaliteit.

Top shirts

Hele prettige shirts, perfect onder truien enz. Blij mee. Heb ze voor mijn dochter ook besteld: ook blij.

Zeer snelle levering van kwaliteitsshirts

Had ze 's avonds laat besteld, en ze werden de volgende dag al bezorgt. De kwaliteit van de shirts staat wat mij betreft niet ter discussie. Ze zijn de prijs meer dan waard.

Prima shirts!

Shirts passen prima en zijn van goede kwaliteit.

super fijne ondershirts

ik heb het snel warm en ga snel zweten. Met elke dag een schoon No-shirt onder mijn overhemd, t-shirt of trui totaal geen last meer! Super fijne kwaliteit.

Snelle levering, maat komt overeen, blij mee

Eindelijk een basic shirt van goede kwaliteit

De maat valt wat groot naar mijn mening dus ik moest mijn shirt ruilen voor een XS. Maar hij heeft een prachtige lage V hals (Bijna niet te vinden) en is van goede kwaliteit!

Shit wat een goeie Shirts. Koning!

Tja … via via. Dit moet je proberen man. Gedaan. Perfect als je je maat ontdekt hebt. Zeer goeie shit! Pas op. Proberen op eigen risico.

Supershirts

Ik vind ze ideaal omdat ze echt niet zichtbaar zijn met een dieper decolleté. De stof is heerlijk zacht. Ik heb de huidskleur, wat ook heel gandig is in de was. Kan met donkere en de lichte kleuren

Heerlijk zittende sokken

Fijne sokken, goede stretch en juiste lengte.

2 Weltevreden De bilt 3731 AL

088 - 120 11 11