Laden reviews...
Laden reviews...
128 Bewertungen in den letzten 12 Monaten
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Die Bewertungen loben die hervorragende Materialqualität und den Tragekomfort. Die Shirts behalten Form und Weichheit nach dem Waschen. Die Lieferung erfolgt zügig und die Verpackung ist sorgfältig. Insgesamt herrscht eine überwiegend positive Kauferfahrung.
Snelle verzending en levering in een woord TOP
Beveelt aan
26 May 2020
Marc
Smeulders
Ik had no socks besteld maar was onzeker of de maat nu wel juist was. Per omgaande werd er een maat groter verstuurd en kon ik kiezen welke het beste zaten en vervolgens degenen die niet goed zaten kosteloos retourneren. Top service !!!!! Peter V
Beveelt aan
21 May 2020
Peter
AMERSFOORT
Snelle levering en fijne materialen
Beveelt aan
18 May 2020
Roel
Westervoort
Goede kwaliteit, no shirt light draagt heel prettig
Beveelt aan
9 May 2020
Jan
Hoogmade
Goed product voor goede prijs
Beveelt aan
9 May 2020
Paul koster
RHOON
Heldere website, duidelijke omschrijvingen en zeer goede kwaliteit
Beveelt aan
29 April 2020
Tom
Bussum
Zelfs in deze tijd geleverd volgens afspraak met de vertrouwde kwaliteit.
Beveelt aan
27 April 2020
Nick
Eindhoven
Snelle levering en goed kwaliteit
Beveelt aan
26 April 2020
Sven
Wassenaar
vast onderdeel van mijn klerenkast. Gaat jaren mee
Beveelt aan
21 April 2020
Frans
Amsterdam
No shirt maakt waar wat ze pretenderen
Beveelt aan
17 April 2020
Peter
Oirsbeek
Goede service, snelle levering en echt bijzonder comfortabel.
Beveelt aan
12 April 2020
Cornelis
Overpelt
Noshort kwaliteit is zo goed dat je jarenlang plezier hebt van een stel ondergoed. Ondanks honderden keren wassen en drogen! Prijs/kwaliteit dus uitmuntend. Draagcomfort idem. Vriendelijke groet
Beveelt aan
7 April 2020
J.
Woubrugge
De invisible kaki shirts met diepe V zijn ideaal om te dragen onder een shirt, zowel privé als zakelijk.
Beveelt aan
6 April 2020
Rick
Hilversum
Ik draag al jaren no shirt. Eerst regular daarna meest light. Light zit het allerfijnst. Maar......is zeker 2 keer zo snel versleten en lubbert meer uit dan regular. Werden ze me toch te duur.
Beveelt aan
3 April 2020
Eije
‘s-Gravenpolder
deze shirts voelen als een 2e huid, heerlijk zacht, goede pasvorm
Beveelt aan
2 April 2020
Ben Kokhuis
Almelo
Blijft mooi in de was!
Beveelt aan
1 April 2020
Cora
Capelle Aan den IJssel
Mooie kwaliteit, goeie pasvorm en het 30 dagen retourbeleid is fantastisch.
Beveelt aan
30 March 2020
Petra
Well
Heerlijke draagbare boxershorts en als er een probleem is wordt dat onmiddellijk opgelost. Een aanrader.
Beveelt aan
29 March 2020
Rob
Alkmaar
Goed geleverd !!!
Beveelt aan
16 March 2020
Niek
Goed
Had per ongeluk verkeerde shirts besteld binnen 1 dag had ik de goede in huis. Super service. Heerlijke shirts wil Nooit meer andere.
Beveelt aan
23 February 2020
Pjotr
Harmelen
Ik ben blij!
Beveelt aan
22 February 2020
Robbert
Baarn
Ik heb nu, na lange tijd weer no-shirts lite besteld, aangezien de eerste serie na jaren, aan vervanging toe was. Tot mijn verbazing zijn de shirts iets anders van kleur, maar dat is niet storend. Minder blij echter met het feit dat ze veel korter zijn de eerste serie t-shirts. Voor mijn man van 1,92 met een lang bovenlijf helaas veel te kort. Dus jammer, maar jullie zijn een klant kwijt.
Beveelt niet aan
19 February 2020
Conny
Bergschenhoek
Echt fijne shirts. Ik heb nu de diepe V hals gekocht. Deze zijn veel beter dan mijn eerder gekochte ronde hals omdat ik het bovenste knoopje van mijn overhemd los kan doen.
Beveelt aan
17 February 2020
Ed
Heeze
Goede kleding tegen een hoge prijs!
Beveelt aan
16 February 2020
Gerald
Herwijnen
Respect voor jullie streven minimaliseren footprint.
Beveelt aan
16 February 2020
Toon van den Els
's-Hertogenbosch
Domstraat 25
3512JA Utrecht
Branch
Clothing, Fashion
Specializations
Clothing, Fashion
Overige bedrijven