Lekker

Het shirt zit lekker en blijft mooi in de was.

fantastico

super No Shirt en razendsnelle levering.

Een tweede huid die ik overdag niet wil missen.

Fijn draagcomfort van goede kwaliteit

Zalig gevoel om een vers shirt uit de verpakking te halen.

Fijn product en snel en netjes verstuurd

Héérlijke zachte en dunne t'shirtjes! Perfect als onderkleding.

Service en producten excellent

Beter dan de rest!

Supergoede shirts

Uitstekende pasvorm, zitten heerlijk en blijven prima in model !

Zowel ondershirt als hemdje onzichtbaar onder witte kleding maar toch net even wat extra warmte omdat het strak om het lichaam sluit.

Snelle levering en super kwaliteit

Tevreden over de kwaliteit van shirts, shorts en sokken. Alles boven verwachting en snelle levering!

Fijne shirts en topservice!

Bestelling vlot in huis, draag toch liever een maatje kleiner dus geruild en dat ging ook heel soepel. Fijn product, helemaal tevreden!

Snel geleverd en ik ben erg tevreden met de shirts. Ik was m ergens verloren de eerste en baalde erg van, dus gelijk een nieuwe besteld en weer wederom snel geleverd.

Superfijne sokken, hier willen ze alleen nog maar Nosocks in de sneakers aan!

Superfijne sokken, hier willen ze alleen nog maar Nosocks in de sneakers aan! Ook een paar damesshirts gekocht, super!

Altijd goed geregeld!

Zit geweldig

Gewoon helemaal top!!

Goede kwaliteit & pasvorm

Shirts en boxershorts van No Shirt hebben een goede pasvorm en de stof is van zeer goede kwaliteit. De service van No Shirt is ook goed, tot nu altijd de volgende dag geleverd. Ondanks de relatief hoge prijs een absolute aanrader.

Mooie producten en goede klantenservice !

Mooie producten en goede klantenservice !

goed passend.

mijn ervaring dat er te vaak bepaalde kleuren niet leverbaar zijn, zowel in shirts als in shorts. Ik heb in het verleden al de suggestie/idee aangedragen om voor mannen mouwloze shirt te ontwikkelen voor de zomer. bijvoorbeeld zoals een basketbalshirt. Nu is bij de vrouwen een aantal nieuwe modellen geïntroduceerd, graag nu ook bij de mannen

Ruilen zonder problemen

L besteld viel toch groot, gebeld en gevraagd of hij geruild kon worden. Geen probleem, niet eerst wachten dat je je geld terugkrijgt maar gewoon omruilen.

Top shirts die zorgen als gegoten!

Fijne shirts zitten als gegoten. Gr Haiko

Topsokken

Deze sneakersokjes blijven echt aan mijn voeten zitten in mn sneakers!! Super blij mee!

Goede service, ook als het niet goed gaat!

Het zit heerlijk; onder overhemd, shirt, trui of polo. Gebruik het dagelijks. Dus onlangs een paar nieuwe besteld. Die kwamen niet aan, ergens kwijt geraakt in de verzending. Mailtje gestuurd en zonder vragen de dag daarop drie nieuw NoShirts. Top!

Mooie kwaliteit, comfort, zit goed!

Hele fijne shirts met goede pasvorm en ze zitten heerlijk.

geweldige shirts goede kwaliteit en pasvorm en een lange levensduur

goede pasvorm en kwaliteit en een lange levensduur, hoog draagcomfort

Al jaren een uitstekende service en vooral een goed product

Ik ben al vele jaren klant en nog immer zeer tevreden. Ook met de nieuwe toevoegingen aan het assortiment.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement