Geweldig mooie kwalitatieve ondershirts, met een pasvorm die zit als gegoten.

Super service.

Fijn onzichtbaar shirt

Ook graag met lange mouwen. Fijn onder al die transparante bloesjes en jurkjes, in najaar/winter en frisse lente!

Goede kwaliteit

De performance lijn is erg prettig draagbaar en van mooie kwaliteit. Snelle en correcte levering.

Snelle reactie, goede shirts en prima service!

Snel reactie via de mail, goede en snelle levering met weinig afvalproducten (alleen papier!) Fijne shirts, goede kwaliteit en ook na langer gebruik prima in shape!

Hele fijne shirtjes die lang genoeg zijn en niet omhoog kruipen.

Prima service!

prima shirt, snel bezorgd volgens afspraak

Lekker stofje, goede pasvorm.

De shirts zitten perfect

Je hebt gewoon niet in de gaten dat je nog een ondershirt draag

Top service!

Was niet helemaal goed gegaan met levering van bestelde maten maar snel en top opgelost door Noshirt!

Kwaliteit!

Toegegeven, de shirts zijn wat aan de prijzige kant, maar tegelijkertijd gaan ze super lang mee. Ik heb nu nieuwe besteld omdat ik ze ook onder m’n truien wil dragen zodat die ook schoon blijven. Vind het vooral fijn dat m’n shirts en truien niet meer naar zweet ruiken. En uiteraard dat je niet ziet dat je de t-shirts draagt, in plaats van bij die witten shits die je super duidelijk ziet.

Goede kwaliteit en prima service

Ik gebruik NoShirt al vele jaren en het voelt als een tweede huid. Fijne stof en prima pasvorm. Met mijn lang bovenlijf nooit geen T-shirt dat uit je broek hangt.

Super fijne shirts!

Noshirt maakt super fijne shirts, heb ervaring met de beige original en de witte natural. Worden daarnaast heel snel geleverd. Vaak ook een leuke extra bij bestellingen.

Altijd snel geleverd en goede kwaliteit en persoonlijke service

Snelle goede service

Ik draag al jaren ondershirts van noshirt. Comfortabel en onzichtbaar. Onlangs 3 nieuwe shirts besteld en die werden snel thuisbezorgd.

Behulpzaam!

Meedenkend

Absoluut de redding voor klotsende oksels

Vorige bestelling deed ik 2,5 jaar geleden, toen ik een nieuwe baan kreeg. Had geen zin meer in wc-papier in mijn oksels tegen doorlekken. No Shirts heeft me in die tijd nooit laten zitten, het werkt perfect. Nu maar een paar shirts vervangen...

verschil light vs original niet zichtbaar

shirts zijn fijn. helemaal prima…. maar superrrr irritant dat je niet snel verschil ziet tussen light en original, dry etc shirt. printje in kraag is onvoldoende. vroegâh was er n kleurcodering dmv no-shirts logo. dat was handig.

Snel geleverd en goeie kwaliteit!

Alles top

Heerlijk shirt met goede levering

Ondanks dat het iets later kwam dan verwacht toch goede levering. De communicatie was tijdig en goed. En de shirts zitten heerlijk!

Ik heb ondertussen naast meerdere varianten van de Noshirt uitvoeringen ook meerdere varianten in de uitvoeringen van het ondergoed. Het draagt zeer aangenaam en voldoet meer dan aan de verachting

Fantastische onderbroeken

Shirts ook goed maar daar mag iets meer variatie in zitten

Mooie shirts mooie kwaliteit

Ben benieuwd hoe ze zich houden in de was, maar de eerste test lijkt positief.

Goede service, snelle reactie op vragen

Hemdjes zitten fijn, vallen groot. Ik heb normaal maat medium maar een s zit beter

Prima idee, helaas blijven ze niet lang goed

Ik draag al jaren nagenoeg elke dag een noshirt, en vind het een prima idee om een onzichtbaar onderhemd te dragen. Helaas merk ik dat na verloop van tijd de transpiratiesporen onder de oksels wit en hard worden, waarna ik het shirt na enige tijd weggooi. Ik draag elk shirt slechts 1 dag (en nacht) en was ze volgens het voorschrift.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement