Super shirts, ik draag ze bijna altijd

Ik had al meerdere tshirts (die al jaren meegaan!) en heb nu ook het merino wollen shirt gekocht in de voorverkoop. Echt super is die in huidskleur want het is warm waardoor ik toch gewoon een bloesje aan kan in de winter. Niemand die het ziet. Echt heel fijn. Ze zijn niet goedkoop maar het is hrt echt waard!! Ook een wollen shirt voor mijn dochter van 14 gekocht die zich in mijn ogen veel te koud kleed (die meiden doen alsof het 25 graden is..) Ook zij draagt het wolletje.

Snelle levering, goede kwaliteit

Heerlijk zachte ondershirts. Nu enkele keren gewassen en zijn nog als nieuw.

heerlijke ondershirts

snelle levering. is heerlijk op de huid

Het T-shirt zit lekker (goede slim fit pasform), is lekker lang (kruipt niet uit mijn broek) én is onzichtbaar onder een wit overhemd. Wat wil een man nog meer?

Tevreden over mijn aankoop!

Overzichtelijke site, geleverd zoals voorzien, fijne t-shirts!

Aangename stof, uitgekiende pasvorm

De pasvorm is uniek en maakt noshirt de Rolls-Royce van het warme ondergoed.

Heel fijn shirt

Warm, comfortabel en goede kwaliteit.

Top shirts

Hele prettige shirts, perfect onder truien enz. Blij mee. Heb ze voor mijn dochter ook besteld: ook blij.

Zeer snelle levering van kwaliteitsshirts

Had ze 's avonds laat besteld, en ze werden de volgende dag al bezorgt. De kwaliteit van de shirts staat wat mij betreft niet ter discussie. Ze zijn de prijs meer dan waard.

Prima shirts!

Shirts passen prima en zijn van goede kwaliteit.

super fijne ondershirts

ik heb het snel warm en ga snel zweten. Met elke dag een schoon No-shirt onder mijn overhemd, t-shirt of trui totaal geen last meer! Super fijne kwaliteit.

Snelle levering, maat komt overeen, blij mee

Eindelijk een basic shirt van goede kwaliteit

De maat valt wat groot naar mijn mening dus ik moest mijn shirt ruilen voor een XS. Maar hij heeft een prachtige lage V hals (Bijna niet te vinden) en is van goede kwaliteit!

Shit wat een goeie Shirts. Koning!

Tja … via via. Dit moet je proberen man. Gedaan. Perfect als je je maat ontdekt hebt. Zeer goeie shit! Pas op. Proberen op eigen risico.

Supershirts

Ik vind ze ideaal omdat ze echt niet zichtbaar zijn met een dieper decolleté. De stof is heerlijk zacht. Ik heb de huidskleur, wat ook heel gandig is in de was. Kan met donkere en de lichte kleuren

Heerlijk zittende sokken

Fijne sokken, goede stretch en juiste lengte.

Heerlijk, zacht, ecologische ondershirts

Naadloos, dun, zacht, aangenaam warm. Kortom heel prettig. Zeker voor een persoon die last heeft van elk naadje en labeltje en vele stoffe n.

heerlijk comfortabel

De shirts zitten heerlijk comfortabel, sluiten goed aan en zijn lekker lang

Een fijne shirt, zit perfect.

Top kwaliteit

Snel bezorgd, shirts dragen heerlijk

Mooie shirts, vlot besteld op een duidelijke website en vlot bezorgd.

Mijn ervaringen zijn positief, van bestelling tot aflevering. Zelfs een retour gaat soepel en correct.

Heerlijke shirts

Ben helemaal blij met mijn shirts. Ik draag inmiddels geen andere meer, het hele jaar door.

Pasvorm perfect en zakken niet af.

Toch maar eenling van kritiek en dit is best belangrijk om aan te passen op product. Zet de maat van de sokken op de sok. Hierdoor kunnen ze alleen maar worden onderscheiden van de sokken van mijn vrouw.

Fijne shirts

Zitten lekker, had 1 besteld om uit te proberen en was tevreden dus meteen nog 1 besteld. Fijne kwaliteit, goede pasvorm. Blijven mooi in de was

Alles prima

Goede kwaliteit en maatvoering. Mooie stof en kleur.