Geweldig fijne shirts ("dry")

Shirts bevallen mij erg goed. Voelen inderdaad droog aan tijdens warme dagen en veel inspanning. Service met verzenden ook super; twee keer volgende dag al in huis. Foutje van mijzelf in eerste bestelling werd coulant en vlot verholpen.

Super fijne, zachte shirts en echt onzichtbaar onder je kleding

Heerlijke stof, blijft mooi in de was en totaal onzichtbaar onder je kleding. En de enige shirts die niet oprollen maar goed blijven zitten onder je kleding.

Fantastische producten en service

Zeer vlotte levering en fijne producten. De roze hemdjes zijn inderdaad onzichtbaar onder wit, dragen heerlijk en de korte sokjes blijven eindelijk een keer zitten als ik gympen aan heb. Ik ben fan van NOSHIRT!!

Goede heerlijk zittende producten en top service, vriendelijk, vlot, lief en aardig, gezellig: ALLES! Okay, NIET de goedkoopste producten, maar ja, dat blijft een persoonlijke, afgewogen keuze.

prachtige comfortabele shirts .

Fijne shirts en sokken met een goede pasvorm. Leuke modellen en meerdere kleuren . Top !

Draagt fantastisch

Eindelijk een fijn passend shirt dat niet als een harnas om je heen zit. Zachte stof, afkledend, zonder naden en lang genoeg. V hals is diep genoeg waardoor het shirt nooit boven een openstaande blouse uitpiept. Mouw op bovenarm is mooie lengte waardoor ook niet zichtbaar en tot slot de rose kleur zie je niet door een doorschijnende blouse. Top shirt maar enige minpuntje: best wel aan de prijs!

Positief

Alleen de prijs zou wat lager mogen zijn

Goede kwaliteit.

Eindelijk goed zittende sokjes gevonden voor in de sneakers.

Echt onzichtbaar onder wit

Als je onzichtbaarheid belangrijk vindt, zijn de ondershirts prima. Wel vrij duur voor een dun hemdje.

geweldig

super producten super kwaliteit ik had 3 artikelen besteld, helaas beviel 1 model niet, goede service, omgeruild, gewoon helemaal top

Fijne top

Blijft mooi ,zit heerlijk, wel.prijzig maar is het waard

Mooie en zeer comfortabele tops

Mijn kast ligt inmiddels vol met de katoenen en tencel tops en shirts. Het materiaal voelt heerlijk aan en de items zijn echt onzichtbaar.

Erg fijne sokken, wil niet anders meer

Even een investering, maar geweldige pasvorm en goede kwaliteit!

NoShirt = visible

Helaas, de witte versie is toch echt zichtbaar onder mijn overhemd..

Response from the business owner

Inmiddels naar tevredenheid opgelost met deze klant door onze invisible khaki variant te adviseren en toe te sturen.

Zit als gegoten

Goed draagcomfort en snelle levering.

top ondershirts!

Na vele jaren witte t shirts het no shirt eens geprobeerd. Kosten wat hoger maar draagcomfort is super (zeker de tencel uitvoering). En je ziet echt niks!

Fijn onder mijn overhemd

Zowel onder mijn dunne truitjes als onder mijn overhemd voelt het heerlijk fris.

Zit fantastisch

Het zit als gegoten! Blijft goed na het wassen.

Fantastische producten

Al jaren trouwe klant. Constante kwaliteit en service!

Geweldige kwaliteit!

Zowel de 2 types sokken als de shirts, alles is van geweldige kwaliteit. Ook na tig keer wassen, het blijft mooi en de sokken blijven supergoed zitten. En wat voor mij persoonlijk ook belangrijk is, de naden van de shirts kriebelen totaal niet. Heel erg blij mee en een echte aanrader.

Geweldige kwaliteit!

Erg fijne producten. Snelle levering.

Meerdere producten gekocht. Erg fijne stof. Goede no show soks die niet afzakken. De producten zijn wel wat prijzig, maar eenmaal gedragen ben je dat snel vergeten ;-)

Prima draagcomfort

Fijn materiaal, krult niet, onzichtbaar onder kleding

Superfijn ondershirt!

Ik heb het damesshirt met korte mouwen in tencel uitgeprobeerd. Voorheen droeg ik ondershirts voor heren van een ander merk. Bij het shirt van Noshirt was ik bang dat de mouwlengte iets te kort zou zijn en dat transpiratie onder de oksels niet voldoende 'afgevangen' zou worden. Maar.... het shirt zit top! De mouwlengte is voor mij precies goed, het shirt is mooi dun en tekent niet af onder de blouses en truitjes waaronder ik het heb gedragen. De stof draagt heerlijk en ook de lengte van het shirt vind ik fijn. Ik ben 178en het shirt komt bij mij net over de heup en buik. Niet te lang om 'op te proppen' onder mijn kleding, niet te kort om een blote rug te geven als ik voorover buig. Kortom: ik ben heel blij met mijn shirt en mijn volgende ondershirt koop ik zeker hier!

Fijn shirt

Ik ben blij met dit shirt, het is fijn om aan te hebben. Het blijft ook mooi in de was, dus gewoon een topper.