Erg fijne sokken, wil niet anders meer

Even een investering, maar geweldige pasvorm en goede kwaliteit!

NoShirt = visible

Helaas, de witte versie is toch echt zichtbaar onder mijn overhemd..

Response from the business owner

Inmiddels naar tevredenheid opgelost met deze klant door onze invisible khaki variant te adviseren en toe te sturen.

Zit als gegoten

Goed draagcomfort en snelle levering.

top ondershirts!

Na vele jaren witte t shirts het no shirt eens geprobeerd. Kosten wat hoger maar draagcomfort is super (zeker de tencel uitvoering). En je ziet echt niks!

Fijn onder mijn overhemd

Zowel onder mijn dunne truitjes als onder mijn overhemd voelt het heerlijk fris.

Zit fantastisch

Het zit als gegoten! Blijft goed na het wassen.

Fantastische producten

Al jaren trouwe klant. Constante kwaliteit en service!

Geweldige kwaliteit!

Zowel de 2 types sokken als de shirts, alles is van geweldige kwaliteit. Ook na tig keer wassen, het blijft mooi en de sokken blijven supergoed zitten. En wat voor mij persoonlijk ook belangrijk is, de naden van de shirts kriebelen totaal niet. Heel erg blij mee en een echte aanrader.

Geweldige kwaliteit!

Erg fijne producten. Snelle levering.

Meerdere producten gekocht. Erg fijne stof. Goede no show soks die niet afzakken. De producten zijn wel wat prijzig, maar eenmaal gedragen ben je dat snel vergeten ;-)

Prima draagcomfort

Fijn materiaal, krult niet, onzichtbaar onder kleding

Superfijn ondershirt!

Ik heb het damesshirt met korte mouwen in tencel uitgeprobeerd. Voorheen droeg ik ondershirts voor heren van een ander merk. Bij het shirt van Noshirt was ik bang dat de mouwlengte iets te kort zou zijn en dat transpiratie onder de oksels niet voldoende 'afgevangen' zou worden. Maar.... het shirt zit top! De mouwlengte is voor mij precies goed, het shirt is mooi dun en tekent niet af onder de blouses en truitjes waaronder ik het heb gedragen. De stof draagt heerlijk en ook de lengte van het shirt vind ik fijn. Ik ben 178en het shirt komt bij mij net over de heup en buik. Niet te lang om 'op te proppen' onder mijn kleding, niet te kort om een blote rug te geven als ik voorover buig. Kortom: ik ben heel blij met mijn shirt en mijn volgende ondershirt koop ik zeker hier!

Fijn shirt

Ik ben blij met dit shirt, het is fijn om aan te hebben. Het blijft ook mooi in de was, dus gewoon een topper.

Fijne en goed zittende shirts

Draag de noshirt al een aantal jaren onder mijn bloezen. Heerlijke pasvorm, lekker lang en je ziet ze niet

Fijne sokken

Super sneaker sokken. Blijven goed op zijn plaats. Snelle levering!

Goede producten en hele fijne klantenservice

Shirts (tencel) voelen heerlijk zacht op je lijf, zijn lekker lang en zien er mooi uit. Voor mij, als vrouw met af en toe een hitte-aanval, is t heel fijn dat de stof goed absorbeert. Ook dankbaar voor goede service, want mijn 2 de bestelling was niet geleverd terwijl PostNl bleef aangeven dat deze wel in mijn brievenbus was afgeleverd. Ga dan maar eens bewijzen dat het niet waar is. Maar NoShirt reageerde heel snel en begripvol op mijn probleem en stuurde me zelfs een nieuw shirt. Zo fijn!!! Dat voelt dat als echte klantgerichtheid. Dank, NoShirt' ers!!!!

goed kwaliteit van de producten en van de service after sales

goed kwaliteit van de noshirt producten en van de service after sales

Lekker dragend materiaal

Ik vind het heerlijk dragend materiaal. De spagettitop komt soms boven kleding uit en dan is het invisible roze toch net iets té roze (ipv huidskleur). Maar ik ben tevreden.

Fijne ondershirts

Makkelijk te bestellen, hele snelle service, mooie verpakking en goede prijs-kwaliteit verhouding.

perfecte pasvorm en duurzaam ook na veel wassen en onzichtbaar zelfs onder polo's

Eerst andere shirts besteld maar die waren voor mij niet passend genoeg. Ik kon ze zonder problemen omruilen voor de originals.

Top product/service!

Was al enige tijd op zoek naar goede sneaker sokken, via via getipt op de sokken van Noshirt, geweldig! Kreeg een afwijkend paar in de levering, netjes en vlot geholpen door de klantenservice, mocht het afwijkende paar houden en het juiste paar lag binnen een paar dagen in de bus! Top dus!

Fijn draagbaar hemd

Heel prettige stof om te dragen. En dat het onzichtbaar is onder mijn kleding is heel fijn. De levering was snel en verzorgd.

Erg comfortabel, een goede kwaliteit tegen een acceptabele prijs

Ik blijf ze te lang dragen ;) maar gelukkig is het bestelgemak groot.

Fijn T-shirt voor de zomer

De dry is een mooi shirt voor de warme maanden

Topproduct

Ideaal voor overhemd dragers. Zeker zakelijk. Gaat jaren mee