Laden reviews...
Laden reviews...
122 reviews in the last 12 months
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Reviews consistently highlight high product quality and comfort. Materials stay soft and true after washing and maintain fit over time. Shipping is praised for speed and packaging is reliable. Overall, customers report a positive shopping experience with few drawbacks.
Ik ben fan van de katoenen hemden. Zit perfect, heerlijke dunne katoen, onzichtbaar onder kleding en mooi model. Kwaliteit is echt top.
Beveelt aan
4 May 2026
Ann
Amersfoort
Geweldige shirts. Ik draag ze al jaren met veel plezier. Topkwaliteit.
Beveelt aan
4 May 2026
Paul Bernts
HERTEN
Snelle levering, fijn produkt, inderdaad prettig om te dragen onder blouse. Heb er meteen nog 1 besteld
Beveelt aan
4 May 2026
Nicole
Mijdrecht
Onzichtbaar, diepe V zodat ze fijn te dragen zijn onder blouse of jurk. Zijn niet zichtbaar. Voelt alsof je geen hemd aan hebt. Ga er in de winter zeker meer bestellen met mouwtjes
Beveelt aan
29 April 2026
Thea
van Lankveld
De shirts zijn echt heel fijn. Maat valt uitstekend en de service is top.
Beveelt aan
25 April 2026
Petra
Nieuwegein
Mooi materiaal. Zit prettig wn mooi
Beveelt aan
25 April 2026
Brigitte
Maastricht
Ik draag al jaren No-shirts. Ze zitten fijn. Ze slijten heel gelijkmatig waardoor je ze helemaal. op kunt dragen.
Beveelt aan
25 April 2026
Paul
Hellevoetsluis
Goede diepe v-hals. Zachte stof. Mouwtje is een beetje zichtbaar als je heel goed kijkt. Heb er 1 met korte en lange mouw. Hoop dat ik er lang plezier van heb. Ze zijn wel wat prijzig.
Beveelt aan
25 April 2026
Hella
Huizen
Met name de light versie is fantastisch, voelt als een tweede huid en doet zijn naam eer aan.
Beveelt aan
21 April 2026
Jozef
Heemskerk
Ik draag er elke dag een, ook onder mijn t-shirts. Heel behaaglijk. In de winter draag ik de wollen shirts met lange mouwen. Heerlijk warm.
Beveelt aan
20 April 2026
Stef
Varik
Ik heb de dry shirts besteld en die bevallen heel goed! Ik heb minder snel zweetplekken in mijn kleding en voel me daardoor zelfverzekerder. Het enige wat ik jammer vind is dat ze niet in wit of zwart te krijgen zijn, maar misschien dat dit nog komt..
Beveelt aan
18 April 2026
Melissa
Apeldoorn
x
Beveelt aan
15 April 2026
Jan
Baarn
Top
Beveelt aan
14 April 2026
Marian
Heinenoord
Ik draag iedere dag een shirt van Noshirt. Ze zitten comfortabel en je ziet ze niet onder je kleding. Ik ben een groot fan!
Beveelt aan
13 April 2026
Astrid
Noordwijkerhout
Goede, snelle en keurige verzending
Beveelt aan
3 April 2026
Treja
Hoogeveen
Nog een kleine opmerking over de verzending. Ik zou graag zelf kiezen waar ik mijn pakket ophaal. Er zijn meerdere DHL uitgiften
Beveelt aan
2 April 2026
Annelies Van Esterik
Huizen
Ik heb het hemdmodel en het shirt met een halve mouw. Het hemdmodel draag ik het meest, zit plezierig en is lang genoeg. Als je maat 36/38 hebt zou ik voor maat 36 gaan. Ik heb mt 38 genomen maar wel het schouderbandje iets ingenomen. Bij het model met het mouwtje blijft de bovenkleding (colletje) er iets op hangen. Ik ben zeer tevreden en draag het hemd elke dag.
Beveelt aan
1 April 2026
Jacqueline
Almere
Het shirt van Noshirt is een hele fijne basic om te hebben in mijn kledingkast. Normaliter gebruikte ik normale t-shirts onder mijn truien, jasjes en overhemden, maar Noshirt is hier een ideale oplossing voor. Het zit super lekker en ademd waardoor het niet te warm of te koud is.
Beveelt aan
5 March 2026
Alexander
Amsterdam
Fijne ondershirts die de warmte geven waar ik op hoopte
Beveelt aan
16 February 2026
Marja
Langenboom
Comfortabel draaggevoel. Voelt als een tweede huid.
Beveelt aan
16 February 2026
Veerle
Brugge
Ik had bij no-shirt een vraagje over een shirt die je zag onder een trui, en gelijk mocht ik zonder probleem een ander proberen die veel beter zat. Ik heb alleen nog maar no-shirt onder shirts.
Beveelt aan
15 February 2026
Jouke
Haarlem
Ik koop al jaren NoShirt ondergoed en sokken voor een familielid! Hij is er bijzonder blij mee. Het blijft goed en zit helemaal super. Een aanrader.
Beveelt aan
10 February 2026
Karin
Groesbeek
Ik ben tevreden, het hemd en shirt zitren goed,vindt ze wel prijzig
Beveelt aan
8 February 2026
Renny
Ferwert
Dit was mijn tweede bestelling bij No Shirt. Ik heb nu een shirtje besteld met half lange mouwen. Ook zeer tevreden met dit shirt. Het is onzichtbaar onder kleding, zit lekker warm en is van goede kwaliteit. Ik ben er blij mee!
Beveelt aan
7 February 2026
Annabel
Kampen
Ik heb echt mega veel soorten sokken geprobeerd voor in sportschoenen / sneakers, maar deze blijven als enige goed zitten en knellen niet af bij de tenen. Geld dubbel en dwars waard
Beveelt aan
3 February 2026
Bianca
ZEIST
Domstraat 25
3512JA Utrecht
Branch
Clothing, Fashion
Specializations
Clothing, Fashion
Other Companies