Laden reviews...
Laden reviews...
128 opiniones en los últimos 12 meses
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Las reseñas destacan la excelente calidad de las telas y la comodidad. Las prendas mantienen su suavidad y forma tras el lavado. El envío es rápido y el packaging es cuidadoso. En general, la experiencia de compra es positiva.
Pluspunten
Perfecte overzichtelijke website; snelle levering. Producten van uitzonderlijk hoge kwaliteit; perfecte pasvorm - ook na vele malen wassen; en nog een mooi design ook.
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
4 January 2018
Ronald
Lent (gem. Nijmegen)
Beveelt aan
3 January 2018
Erwin
Baarn
Pluspunten
Goede en snelle service en shirts en shorts van prima kwaliteit!
Beveelt aan
3 January 2018
Theo
Rosmalen
Pluspunten
goede service en goede kwaliteit
Beveelt aan
2 January 2018
imme
bunschoten
Beveelt aan
1 January 2018
anoniem
Pluspunten
Een fijn shirt met een lekkere stof voor onder je overhemd. Top! Daarnaast was de levering erg snel.
VerbeterpuntenNiet van toepassing.
Beveelt aan
31 December 2017
Robin
Vuren
Pluspunten
Wat een fijne shirts! Stof is super.
Beveelt aan
30 December 2017
Thomas
Hilversum
Pluspunten
Goede en duidelijke webshop, in een paar muisklikken kan je bestellen. Handig is de hulpkeuze zo bestel je snel en makkelijk het shirt wat het beste bij jou past. Als je er niet uitkomt kan je altijd bellen of mailen kortom de service staat voorop. De shirts hebben een goede pasvorm en zijn ideaal voor onder een blouse.
VerbeterpuntenAls je bestelling is gedaan een filmpje van jullie verwerkings en inpak proces
Beveelt aan
30 December 2017
Lucien
Lexmond
Pluspunten
Perfecte shirts. Uitstekende service. Hier word je blij van.
Beveelt aan
29 December 2017
Hans
Ouderkerk aan den IJssel
Pluspunten
Super shirt en ook supersnelle levering
VerbeterpuntenLekker zo door blijven gaan
Beveelt aan
28 December 2017
Jos
Meerkerk
Pluspunten
Snelle levering van zeer goede shirts, die daadwerkelijk bijna onzichtbaar zijn onder je overhemden. De eerste shirts die ik heb gekocht, eind 2015, zien er nog steeds als nieuw uit. Dit geldt voor zowel de reguliere als de liteversie van de shirts. Er wordt duidelijk een uitstekende kwaliteit katoen gebruikt.
Beveelt aan
28 December 2017
Tim
Pluspunten
Op een woensdag besteld en de dag daarna al in huis. Mijn beige no shirt is perfect voor onder witte overhemden, je ziet echt niks. Top! :)
Beveelt aan
27 December 2017
Frits
Utrecht
Pluspunten
Snelle service en een uitstekend product
Beveelt aan
26 December 2017
Rob
Capelle a/d IJssel
Pluspunten
Ik ben zeker tevreden over NoShirt, een goed product wat zijn kwaliteit behoudt. Daarbij sneel bezorging en goede service!
Beveelt aan
23 December 2017
anoniem
Amstelveen
Pluspunten
Fijne, meedenkende mensen die nog ouderwets vertrouwen hebben in hun klanten.
VerbeterpuntenEen tip: ga zo door!
Beveelt aan
22 December 2017
Pascalle
Tilburg
Pluspunten
Snelle levering. Super product, altijd last gehad van overmatig zweten, en de NoShirt DRY lijn geeft me de benodigde bescherming om me gewoon zelfverzekerd te voelen met welke kleding ik ook aantrek.
VerbeterpuntenDe shirts niet per stuk in een doos verpakking. Veel verpakkingsmateriaal wat misschien een beetje zonde is.
Beveelt aan
21 December 2017
Sam
Maassluis
Pluspunten
Prima shirts. Sluit goed op het lichaam en voelt zeer comfortabel. Daarnaast ook goede service. Aanrader!
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
21 December 2017
Felix
Wijk bij Duurstede
Pluspunten
Echt een topservice! Ik gaf na iets minder dan een jaar aan dat meerdere shirts beschadigd waren en ze werden zonden pardon omgeruild. Eerder dezelfde ervaring gehad, beter kan gewoon niet.
VerbeterpuntenDe service is dus helemaal top, maar... als de shirts geen problemen hadden gegeven was omruilen ook niet nodig geweest. Ik merk wel dat bij de laatste set shirts een aantal veranderingen zijn doorgevoerd, dus wellicht zijn deze al verbeterd.
Beveelt aan
21 December 2017
Rob
Delft
Pluspunten
Prima kwaliteit shirt; lang genoeg, fijn materiaal en goede pasvorm.
Verbeterpuntensommige shorts leken snel te slijten (zitvlak)
Beveelt aan
21 December 2017
anoniem
Pluspunten
Goede website met keuzehulp, snelle levering en mooie verpakking! Het noshirt heeft een perfecte pasvorm en is van hoge kwaliteit.
Beveelt aan
20 December 2017
Rudolph
Gorinchem
Pluspunten
Al jaren draagt mijn man jullie shirts. Vooral dé diepe en dunne V. Helemaal blij omdat je de shirts niet ziet. Snelle service en mooi verpakt.
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
20 December 2017
Jolanda
Zwijndrecht
Beveelt aan
19 December 2017
Martien
Verbeterpunten
Rot op met een niet te gebruiken relatie check. Dit veroorzaakt eerder het verliezen van een klant, jullie hebben echt concurentie, en zorgt ervoor dat ik nooit aan niemand een positieve aanbeveling zal geven.
Beveelt niet aan
18 December 2017
Leonhard
Amsterdam
Pluspunten
Uitstekend product!
Beveelt aan
18 December 2017
Ben
Brummen
Pluspunten
Geweldige service zeg. Ik had per ongeluk het verkeerde shirt gekocht. Geen probleem. Ze sturen gewoon een nieuwe. Volgende bestelling gaan we ook gewoon weer hier doen!!
VerbeterpuntenGeen. Vooral zo doorgaan!!
Beveelt aan
18 December 2017
Tim
Oldenzaal
Domstraat 25
3512JA Utrecht
Branch
Clothing, Fashion
Specializations
Clothing, Fashion
Overige bedrijven