Top shirt

Al jaren tevreden drager!

ideaal

Eerste niet zichtbare shirt, onder overhemd, dat ik eindelijk heb gevonden. Prima pasvorm en draaggemak.

Snelle levering en uitstekende service.

Leveringen worden snel geleverd en bij een verkeerde zending, wordt het supersnel en na volle tevredenheid opgelost. Hier zal ik zeker in de toekomst, ook gezien de kwaliteit, meer artikelen bestellen.

Mooi, ziet er goed uit, voelt goed.

Ik draag al geruime tijd jullie shorts, ze zitten goed, blijven goed in vorm en materiaal is prettig in het dragen.

Super kwaliteit ,

Hoog draagcomfort

Niet volgens verwachting

Wij hebben deze sokken besteld omdat ze van katoen waren volgens de site. Dit is echter niet zo, ze zijn 70 % katoen en 30 % andere garens. Mijn man wil 1 paar nog een keer dragen , bevalt dat niet sturen we ze allemaal terug. Heel slecht, want katoen moet katoen zijn !!!!!!

Snelle levering en goed product

Tevreden met de boxershorts.

prima kwaliteit, snel geleverd

goede shirts, gaan lang mee en snel geleverd. Jammer dat kleur zwart nu niet leverbaar is.

Fantastische service

Geen lange wachttijden als je belt, er wordt direct actie ondernomen en binnen no time heb je alles in huis. Fijn spul, we hebben sokken, shirts en boxers!

Topservice

Mooi product, na eerste kennismaking wel gekozen om shirts om te ruilen voor shirts met regular V. Dat ging zeer soepel en snel.

Comfort!

Heerlijk ondershirt en veel draagcomfort.

de nieuwe shirts zitten nog fijner dan de oude

Duidelijk dat Noshirt innoveert, de nieuwe shirts zitten nog beter

Verwachtingen worden helemaal waargemaakt

Goede kwaliteit, snelle levering

Snelle levering , net shirt!

Nog geen ervaring met dragen van shirt maar kwalitatief is het naar verwachting

Uitstekende webshop!

Zeer snel vriendelijk en coulant behandeld hulde voor deze uitstekende webshop.

Snelle levering, fijne shirts voor onder mn overhemden. Werkt veel beter dan goedkopere simpele shirts die niet speciaal gemaakt zijn voor dat doel. Na mijn eerste proef bestelling gelijk om en meer noshirts besteld.

Snelle service en goede kwaliteit

Goede website en snel bezorgd. Producten zijn van goede kwaliteit

Uitstekende kwaliteit betrouwbare service

Ik ben al jaren klant bij Noshirt. De producten zijn best in class. Deze actie (5 pack met korting en gratis noshort) wou ik niet missen nu de herfst in aankomst is en ik lekker warm wil blijven onder mijn polo’s.

Gewoon goed

Zit fantastisch en het doet zun werk

Héérlijke onderbroeken

Deze noshort blijft ongelooflijk lang giet zitten en mooi in model... prima spul!

Schitterend shirt

Mooi strak zittend shirt, had hiervoor bij girav besteld, maar die gingen gelijk retour.

Gewoon goed!

Gewoon goed!

Goed, zitten lekker

Voel niet dat ik aan heb

zit goed, voelt goed

goede pasvorm , blijft ook goed passen na vele malen wassen