Gewoon doen wat je belooft! Fijn!

Bestellen Weten wanneer t komt Het komt zoals beloofd Het is van de goede kwaliteiten die ze beloven en goed verzorgd verstuurd en verpakt!

Super shirtjes

klant van het eerste uur

Noshirt draag al vele jaren met veel plezier. Ze blijven goed zitten. Na 7 jaar is de boord wat versleten en is het tijd om nieuwe te kopen.

Mooie producten

Naast mooie producten ook goede klantenservice.

Uitstekende service!

Fantastische service. Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website en zeer snelle levering. T-shirts einde middag besteld en volgende ochtend bezorgd. T-shirts zijn Van goede kwaliteit en conform omschrijving op de website.

Mooie pasvorm echt niet zichtbaar

ik heb ze voor mijn zoons gekocht. Ze zijn zeer tevreden. Je ziet ze echt niet zitten onder een blouse.

Fantastische service

Hele snelle levering en je kan zelfs de producten nog ruilen als je je gedragen en gewassen hebt.

Fijne ondershirts

Fijne ondershirts, snelle levering. Shirts vallen wel vrij groot. Op basis van de onlinetool zou ik XL moeten hebben, maar die zaten veel te ruim.

Slecht

Shirt rekt niet, stpf te dik, shirt te kort. 1x geprobeerd maar bestel niet meer

Inmiddels naar tevredenheid contact met deze klant gehad en een ander type shirt (andere samenstelling) toegestuurd om eens te proberen. Klant was blij met deze oplossing en komt terug met zijn bevindingen.

Keurig en snel geleverd

Top shirt

Al jaren tevreden drager!

ideaal

Eerste niet zichtbare shirt, onder overhemd, dat ik eindelijk heb gevonden. Prima pasvorm en draaggemak.

Snelle levering en uitstekende service.

Leveringen worden snel geleverd en bij een verkeerde zending, wordt het supersnel en na volle tevredenheid opgelost. Hier zal ik zeker in de toekomst, ook gezien de kwaliteit, meer artikelen bestellen.

Mooi, ziet er goed uit, voelt goed.

Ik draag al geruime tijd jullie shorts, ze zitten goed, blijven goed in vorm en materiaal is prettig in het dragen.

Super kwaliteit ,

Hoog draagcomfort

Niet volgens verwachting

Wij hebben deze sokken besteld omdat ze van katoen waren volgens de site. Dit is echter niet zo, ze zijn 70 % katoen en 30 % andere garens. Mijn man wil 1 paar nog een keer dragen , bevalt dat niet sturen we ze allemaal terug. Heel slecht, want katoen moet katoen zijn !!!!!!

Contact met klant gehad. Aangegeven en aangeboden de sokken terug te sturen en het aankoopbedrag terug te storten. Klant heeft hierop aangegeven dat de sokken wel fijn dragen en haar man ze toch graag houdt.

Snelle levering en goed product

Tevreden met de boxershorts.

prima kwaliteit, snel geleverd

goede shirts, gaan lang mee en snel geleverd. Jammer dat kleur zwart nu niet leverbaar is.

Fantastische service

Geen lange wachttijden als je belt, er wordt direct actie ondernomen en binnen no time heb je alles in huis. Fijn spul, we hebben sokken, shirts en boxers!

Topservice

Mooi product, na eerste kennismaking wel gekozen om shirts om te ruilen voor shirts met regular V. Dat ging zeer soepel en snel.

Comfort!

Heerlijk ondershirt en veel draagcomfort.

de nieuwe shirts zitten nog fijner dan de oude

Duidelijk dat Noshirt innoveert, de nieuwe shirts zitten nog beter

Verwachtingen worden helemaal waargemaakt

Goede kwaliteit, snelle levering

Snelle levering , net shirt!

Nog geen ervaring met dragen van shirt maar kwalitatief is het naar verwachting

Uitstekende webshop!

Zeer snel vriendelijk en coulant behandeld hulde voor deze uitstekende webshop.