Hele fijne shirts

Ik heb een aantal shirts gekocht, met mouwtjes, zonder en ook een van merinowol. Ze zitten perfect, wassen, drogen en weer aan. De pasvorm blijft perfect. Heerlijk onder truien, blouses, zichtbaar of onzichtbaar. Perfect.

Mooie kwaliteit shirtjes

Shirts zitten mooi, zijn mooi dun, blijven mooi na het wassen en vallen niet op onder je kleding.

Heerlijk, comfortabel ondershirt.

Heerlijk, comfortabel ondershirt. Kan niet meer zonder.

Topshirt!

Gewoon een heel fijn shirt. Heerlijke stof, goede pasvorm en heel behaaglijk.

Comfortabel

De kwaliteit is top. Had tijdje terug 3 besteld en inmiddels ben ik fan. Ook na het wassen blijven ze goed.

Het draagcomfort is super!

Mijn man is heel blij met het shirt, omdat het fijn zit onder een blouse. Fijn ook dat er af en toe acties zijn, want de shirts zijn natuurlijk best prijzig.

Heerlijke shirts en onzichtbaar

Mijn favoriete ondershirts, zitten heerlijk als een tweede huid.

Hele fijne shirts en echt onzichtbaar

Ik draag de roze shirts en super tevreden! Enige minpuntje is de hoge prijs ;-)

Prettige shirts

Je ziet geen randjes en zit comfortabel

Comfortabel shirt, ik heb ze voor het hele gezin.

Heerlijk dun en conformtabel en onzichtbaar

Mooie kleuren zit als een 2e huid op je lijf en warm

super !

Wij zijn sinds jaren grote fan van de No-Shirt onderhemdjes. mijn echtgenoot draagt ze dagelijks onder als zijn hemden. vooral de kaki hemdjes hebben onze voorkeur omdat ze ook onder witte hemden onzichtbaar zijn. het enige nadeel is de prijs, ze zijn wel behoorlijk duur.

Gewoon goed

Super! Nooit meer iets anders

Dat voelt heerlijk pasvorm perfect! Zeer tevreden nieuwe klant

Mooie kwaliteit, onzichtbaar en comfortabel

Voor elk kledingstuk een passend ondershirt met mouwlengte naar keuze. Zowel voor de warme als koude dagen. Overduidelijk van betere kwaliteit dan goedkopere ondershirts uit grote winkels.

Goede producten en zeer klantvriendelijk

Fijn dragen

Warm, fijn om te dragen Een tevreden klant, wel prijzig.

Heerlijk materiaal en fijne shirts

De ondershirts zijn heerlijk te dragen en zijn van goede kwaliteit.

Helemaal blij

Niks anders meer voor mijn man, Dames shirt top. Jammer dat er nog GEEN broekjes zijn voor de dames

Mooi hemdje!

Mooi hemdje, had een maat te groot besteld en deze werd zeer snel omgeruild. De kosten voor het terugsturen kwamen wel voor mijn rekening dus al met al een duur hemdje maar wel super!

Heerlijk

Heerlijk wollen shirt die niet kriebelt. Ook fijn warm en onzichtbaar onder bloes of jurk. Top aanschaf. Is het geld waard.

Top shirts, super comfort, luxe uitstraling, heerlijke materialen

Fijne shirts. Ik gebruik ze al een aantal jaren. De no shirt lite met v hals is perfect onder mijn zakelijke overhemden. Je ziet geen zweetplekken op warme zomerse dagen. De original met ronde hals is iets dikker en fijner te dragen onder coltruien. Ik ben blij met de opbouwende korting als je ineens een hele boel shirts tegelijkertijd koopt.

Beste underwear ever!

Draagt heerlijk comfortabel en zacht. Super blij mee

Ideaal

Zowel zomer als winter een heerlijk ondershirt

Prima draagcomfort

Heerlijke ondershirts, je voelt nauwelijks dat je ze draagt en comfortabel warm