Fijne shirts

Zitten lekker, had 1 besteld om uit te proberen en was tevreden dus meteen nog 1 besteld. Fijne kwaliteit, goede pasvorm. Blijven mooi in de was

Alles prima

Goede kwaliteit en maatvoering. Mooie stof en kleur.

Draagt heerlijk

Goede pasvorm en heerlijk warm en zacht materiaal.

Heel comfortabel want je voelt het eigenlijk niet!

De merknaam dekt de lading volledig.

De merknaam dekt de lading volledig. Je ziet geen shirt, je voelt geen shirt!

Fijne zacht draagbare shirts met goede oasvorm

Hele fijne shirts van zacht materiaal wat uitstekend aansluit op je huid. Een uitstekende pasvorm en kwaliteit

voelt als een 2e huid

Wat een heerlijk ondershirts zijn dit. Het voelt als een 2e huid. zitten lekker onder kleding. Kunnen eindeloos gewassen worden, je kleding zelf hoeft een stuk minder vaak in de was. Door de mooie V hals onzichtbaar. Lite is echt lekker dun en heerlijk voor de zomer. Nature is een lekkere extra laag in de winter. Half lange mouw vind ik ideaal onder truien en bloezen en korte mouw onder shirtjes/topjes.

Weinig verwachtingen, maar erg verrast

Iedereen zweet, de een meer dan de ander. Ik zweet best snel en als Accountmanager baal ik van zweetplekken bij mijn oksels als ik in de zomer bij mijn klanten kom. Ik heb het nog niet kunnen testen, maar tot nu toe ben ik erg tevreden. Remco Hulsebosch

Lekker en comfortabel

Met warm genoeg zonder te zwaar te zijn

Zit als gegoten:)

Fijn shirt van Noshirt. Past perfect en super relaxed:)

Perfecte fit, fijne kwaliteit

Mijn eerste no-shirt kreeg ik cadeau en ik was daar dusdanig blij mee, dat ik inmiddels een tweede no-shirt heb besteld. Ideaal om te dragen onder blouses, maar ook onder dunne merinowol truitjes. De pasvorm is prima: ik ben 178cm lang en heb kledingmaat 42/44 en ik pas prima in maat XL.

superfijn shirt

superfijn shirt

Heerlijke onzichtbare onderkleding

Mijn man draagt nu een noshirt onder zijn blouses en ik onder die van mij, zodat we het lekker warm hebben zonder dat het shirt zichtbaar is. Ideaal!

Uitstekend product, vlotte levering .

Vanaf het contact en bestelling via de website tot de levering op ons vakantieadres in Spanje is alles vrijwel vlekkeloos verlopen. Ook toen er even wat onduidelijkheid was over waar het pakje zich precies bevond is Noshirt heel doeltreffend tussengekomen Zeer professioneel.

Fijne, zachte en mooi sluitende onderkleding

Zowel shirt als sokjes bevallen uitstekend inmiddels al meerdere artikelen van gekocht.

Zit lekker en blijft goed na de was

Echt lekkere stof

heerlijk zacht

mooi shirt prima kwaliteit zit heerlijk

Lekker warm.

Onzichtbaar en toch lekker comfortabel warm.

hele fijne shirts

Fijne shirts

Heel fijn zacht shirt

Heel fijn shirt, zit lekker, is zacht, jeukt niet.

Over het shirt ben ik tevreden.

Over de daarop volgende actie zeker niet. Het is een beetje raar dat ik de volle prijs moet betalen en dat vervolgens een vriendin van mij een shirt cadeau krijg. Raar maar waar.

Prima okee

Ervaring is oke Maar vorige onderbroeken van 1 1/2 terug waren drukker beter van kwaliteit

De shirts en tops zitten erg fijn. De maat is goed en het materiaal heel zacht, wat het draagcomfort verhoogd. Je voelt de producten niet zitten als je het draagt. Erg tevreden over, ik ga er zeker meer bestellen.

Mooi materiaal en (bijna) onzichtbaar

Ik vind het fijne shirts, mooie stof. Een aanrader. Nagenoeg onzichtbaar - ik heb er vier - stevige prijs maar het wel waard. Zeker ook vanwege de extra’s die ik als vaste klant kreeg, waarvoor dank!

Geweldig fijne shirts ("dry")

Shirts bevallen mij erg goed. Voelen inderdaad droog aan tijdens warme dagen en veel inspanning. Service met verzenden ook super; twee keer volgende dag al in huis. Foutje van mijzelf in eerste bestelling werd coulant en vlot verholpen.