Tevreden klant.

Klantendienst werkt optimaal. Na een bevraging ontving ik vrij snel een accurate reactie. De levering was zoals aangekondigd hoewel met één dag vertraging veroorzaakt door PostNl. Eerste contact met leverancier geeft een positief gevoel.

Snelle levering en zeer goede kwaliteit van producten

Vandaag bestellen, morgen in huis is bij de vacuümzakken-specialist ook echt zo! Goede kwaliteit, makkelijk vacuüm te trekken, ook met de vacuümpomp goed vacuüm gekregen.

Vlot, stipt, goed product... gewoon zeer goed!

Vlot, stipt, goed product... gewoon zeer goed!

Onzin belofte morgen in huis

Ik bestel het 30 april, er wordt gezegd op de website, voor een bepaalde tijd besteld,morgen in huis Dat is ook de reden waarom ik via hier heb besteld Maar zwaar teleurstellend ,niets van waar Met morgen in huis! Onzin jullie dit op de website zetten En IPV sorry stort maar de helft van mijn geld terug Onzin morgen in huis...ook niet eens overmorgen

Dank voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling van 30 april niet op de beloofde dag is afgeleverd. Ik zie dat het pakket wel op zondag 1 mei door ons is afgegeven bij Postnl, maar deze pas op dinsdag 3 mei bij u is bezorgd. Dat is inderdaad 2 dagen later dan beloofd. Op onze website staat: "meestal binnen 24 uur in huis". Helaas hebben wij hier na het inplakken en versturen verder geen invloed op, maar ik begrijp wel dat het frustrerend kan zijn als u op het pakket zit te wachten omdat u iets wilt opbergen. Ik zie trouwens dat u daags na deze bestelling nog een 2e bestelling bij ons heeft gedaan op 04-05 en dat deze bestelling gelukkig wel de volgende dag op 05-05 is afgeleverd. Is dat verder helemaal naar wens verlopen? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Raymond Koperonline klantenservice

Snelle levering, goede kwaliteit

Stevige zakken om matrastopper vacuum op te bergen.

Helemaal geweldig

Na jaren onze tuinkussens te verslepen in vuilniszakken van de ene hoek naar de andere hoek, liggen ze nu netjes in de vacuümzak onder bed. De zakken zijn stevig en super makelijk in gebruik.

Prima stevige zakken

We gebruiken de zakken om onze tempur opleg matrasjes in een handzaam formaat mee te kunnen nemen. Dat lukt erg goed. Formaat wordt ca. 1 /3 van originele formaat waardoor de tassen ook nog in de bagageruimte van de auto erbij kan. De zak moet wel met een stofzuiger of handpomp leeg gezogen worden. Eenvoudig 12V luchtbed pompje is te zwak.

Perfecte manier om dekbedden en kussens op te ruimen. Maar ook de matras zal geweldig

Gebruik ze om dekbedden en kussens in op te bergen. Maar ook het matras voor een logé kan op deze manier beschermt tegen stof en muizen achter op zolder worden opgeborgen

Netjes op tijd en goed verpakt ontvangen. 2 matrassen vacuüm opgeborgen. Nemen ieder nog minder dan een kwart van de gewone ruimte in beslag.

Betrouwbaar en goede kwaliteit.

Aanrader. Betrouwbaar en alles voldoet aan de verwachtingen.

Snelle levering, kwaliteitsmateriaal

Sinds 2 jaar gebruik ik de "pro" zakken. Ben zeer tevreden over de kwaliteit. Daarom nu wat extra zakken besteld. Goed, stevig materiaal.

Tevreden doet wat moet

Mooi opgebergd

Uitstekende zakken

Ik heb een aantal zakken met ventiel gekocht, zodat ik ze met de stofzuiger vacuum kon zuigen. Dat is perfect gelukt! Dikke kussens nu zo plat als een dubbeltje en netjes gestapeld in de voorraadkast. Erg tevreden!

De box lijkt mij perfect, maar de rolzakken klein formaat zijn wel erg klein, er kan met moeite één T-shirt. Het systeem rolzak is prima.

helemaal top

Top service en snelle feedback en levering

snelle en correcte levering

Zeker voor herhaling vatbaar

Werkt ongelooflijk makkelijk

Twee zakken aangeschaft en een vacuumpomp. Werkt ongelooflijk makkelijk en het scheelt echt ruimte.

goede kwaliteit snelle levering

deze zakken geven geen scheuren, makkelijk open en toe, what you see and read is what you get!

Werkt prima

Zak aan geschaft voor vacuüm zuigen van hoofdkussen om mee te nemen in koffer wel om denken dat de zijkant goed dicht zit werkt perfect mooi plat pakket wat weer prima in de koffer past je kunt het ook met kleren doen Blij dat ik ze heb aangeschaft

Snel en alles in orde

In 1 dag gelevrd naar België. Bedankt!

Zondag om 18.45 u besteld en in de vroege avond zag ik dat er iets mis was gegaan met het ingeven van de straatnaam. Ik onmiddellijk naar de klantendienst een mailtje gestuurd met wat er gaande was. Diezelfde zondagavond om 23.09 u kreeg ik nog een antwoord terug dat ze het adres alsnog hadden kunnen aanpassen en dat mijn bestelling maandag verstuurd werdt. Dinsdag is alles netjes geleverd zoals het vermeld staat op de site. Heb gisteren al 2 vacuumzakken gebruikt en ze werken perfect.

snel prima product in huis

Veel keus, snelle levering, helder info, goed product

snelle, correcte levering en de vacuumzakken werken prima.

Disappointed

Package received quickly next day but both matrass bags I ordered arrived damaged with a small cut each probably from fabrication, so couldn't use them

perfect

duidelijke website, zeer snelle levering, goede kwaliteit