Snelle levering, duidelijke instructie, degelijke kwaliteit!

De volgende dag al geleverd! Fijne zakken.

Ideale zakken om de tuinmeubel kussens in op te bergen.

Zoals vermeld , vandaag besteld morgen geleverd . zakken

Goede kwaliteit

zeer correct :)

met een bang hartje besteld ….maar zeer snel en correct ontvangen en ….het product " vacuumzakken" ben ik zeer tevreden :)

Gelukkig de gewenste afmetingen en super snel in huis!

Kapotte vacuümzakken van vorig jaar vergeten te vervangen dus online gekeken, gevonden en besteld. Heb ik ze een dag later al in huis! Heel tevreden!

Prima zakken, sluiten goed Vacuüm geweldig

Vlotte verwerking en keurige aflevering. De vacuümzakken werken volgens mij goed, nu nog ff op vakantie en uitproberen.

Prima herbruikbare zakken

Deze zijn erg gemakkelijk in gebruik en prima om te gebruiken. Prijs is ook super. De we website is goed en snelle levering.

Super snel geleverd en goede kwaliteit

Op zondag bestelling geplaatst en maandag al bezorgd. Had matras zak besteld en meteen 8 grote tuinstoelkussens erin vacuum gezogen. Perfect!!

Supersnelle levering

S'avonds besteld en de vlgd morgen al in de bus Top

Snelle levering, prima zakken

Grote zaken besteld, past veel in een trekken goed vacuüm. Na een dag zijn ze dit nog steeds dus ze lijken ook goed vacuüm te blijven

Goede service!

Goede producten en service.

Kan niet beter...

Super snelle verzending. Vraag me alleen af of het niet in een grote envelop verzonden had kunnen worden, ipv in een kartonnen doos?

Bedankt voor uw mooie beoordeling en voor de waardevolle feedback! Uw bestelling had zeker in een envelop verzonden moeten worden, dat had een hoop verpakkingsmateriaal en verzendvolume gescheeld. Ik ga het terugkoppelen aan het magazijn zodat de medewerker die het in een te grote doos verzonden heeft hierop gewezen kan worden. Veel plezier met uw bestelling en graag tot een volgende keer! Raymond Koperonline klantenservice

Uitmuntend

Ik sluit mij bij voorgaande reviews aan. Wat een top bedrijf en een top product. Ik heb de Pro Vacuumzak voor Matras 240X130 besteld. Keurig de volgende dag in huis. Het was zo eenvoudig dat ik de handleiding niet eens nodig had. Mijn (logeer) matras is nu netjes stofvrij opgeruimd. Een fijn idee dat er ook geen beestjes in kunnen kruipen. Wel raadzaam om het matras eerst een paar daagjes flink te luchten voor het in te pakken. Dit bedrijf verdiend een pluim

Heel fijne vacuumzakken.

De zakken zijn fijn in het gebruik omdat je niet hoeft te klungelen met een dopje om te voorkomen dat er weer lucht bijkomt. Het ventiel blijft vanzelf dicht.

Tot nu toe meer dan oké. Afwachten hoe de vacuüm zich houdt

Snelle levering, goede producten

De vacuüm zakken werken zoals verwacht.

Prima zakken en snel geleverd

Makkelijk in gebruik en ze blijven goed gevacumeerd, dus geen vervelende verrassingen. Ben blij met de vacuumzakkenspecialist. Hele snelle levering, echt de volgende dag al in huis. Beter kan niet.

Prima spul!!

Geweldig om tuinmeubelkussens in te verpakken. Zeer ruimtebesparend en stofvrij. Prima product en meerdere keren te gebruiken.

Dag later geleverd dan gepland maar dat was voor mij gelukkig geen probleem

Ik kan het product nog niet beoordelen. De tijd zal het leren. Kijken of er geen lucht uitloopt.

Slecht

Zak was lek, geen reactie gehad op mijn e-mail hierover

Dank voor het invullen van de beoordeling. Wat vervelend dat één van de zakken van de 2 opbergboxen die u heeft besteld lek is. Uiteraard mogen deze zakken nooit zomaar lek gaan en al helemaal niet bij het eerste gebruik! Ik kan helemaal geen mail van u terug vinden en we hebben geen openstaande mails in onze inbox. Wij beantwoorden alle inkomende mails altijd en problemen lossen we graag op. Ik vermoed dat de mail niet naar het juiste mailadres is verstuurd. Als u even contact opneemt met onze klantenservice, dan kunnen we het voor u oplossen. U kunt het beste mailen naar: klantenservice@koperonline.nl of bellen naar 023-5736515. Als u contact met ons opneemt dan lossen we het graag voor u op. Zodat u de opbergbox weer kunt gebruiken! BVD Raymond Koperonline klantenservice

Zondags besteld en dinsdag geleverd, niets op aan te merken

Wat een snelheid!

Wat een snelheid!

Snelle levering en het product is gemakkelijk en degelijk.