Snelle levering en super kwaliteit

4 zakken bestelt en een pomp. Kwaliteit lijkt erg goed. Wat wel jammer was is dat we 5% korting kregen en daardoor 5,95 verzendkosten moesten betalen (grens van 35 euro). Daardoor dus de korting maar niet genomen.

Nog niet afgeleverd

Maandag ochtend besteld, nu woensdag middag nog niet afgeleverd. PostNL heeft het pakket al 2x uitgesteld om te leveren. ik had geklikt op z.s.m. leveren. Nu zouden ze hoogstwaarschijnlijk vanavond komen. Hopelijk ontvang ik dan mijn pakket. Onbekend wat ik van het pakket vind, hopelijk is hierin wel alles goed gegaan en naar tevredenheid.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dank voor uw beoordeling, wat vervelend dat uw bestelling een aantal dagen is blijven hangen bij Postnl. Uiteraard is dat niet wat wij willen voor onze klanten! ik zie dat de zakken inmiddels wel zijn afgeleverd Ik hoop dat onze vacuümzakken bevallen en dat u er veel gemak van zal hebben. Sorry dat er bij PostNL vertraging is ontstaan bij de levering van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Raymond Koperonline klantenservice

Het video filmpje is makkelijk om te zien hoe het gaat. Dop er af en toe moeilijk op te krijgen. Verder zeer tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, goede kwaliteit van de producten.

Heel snel mijn pakket ontvangen. En de vacuumzakken werken echt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ziet er prima uit, maar moet zich nog bewijzen.

Snelle en vlotte levering.

snelle levering, netjes verpakt

Van bestelling tot levering ging prima. Kwaliteit ziet er goed uit, maar dat zal de vakantie echt gaan uitwijzen. Ik heb er vertrouwen in!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De Pro Vacuumzakken uitstekend, budget zakken matig.

2x Pro Vacuumzakken besteld en 1x een Lavendel budget zak. De Pro vacuumzakken krimpen behoorlijk in en blijven zo! Geweldig qua ruimte besparing, vullen zich niet daarna weer met lucht zoals de budget zakken (welke ook niet naar Lavendel of dergelijke rookten). Que kwaliteit en prijs zat er niet eens zo verschil in de prijs maar behoorlijk verschil in de kwaliteit, niet de moeite waard de budget zakken. De Pro Vacuumzakken zijn makkelijk in gebruik, voelen stevig aan en in de grootste formaat pasten meerdere winterdekbeden, ideaal! Deze waren in een seconde plat in de zak!

Snelle service prima product

Snelle levering. Veel keus met goed advies. Product werkt prima.

Goede snelle levering, geweldig

Goede snelle levering, top

Alles prima in orde

Goed en snel

Snelle en betrouwbare levering zoals beschreven.

Professionele dienstverlening

Bestellen, betalen en leveren werd zeer professioneel gedaan. Geeft veel vertrouwen. Erg goed.

Snel en netjes verstuurd

Snel en correct geleverd. Bedankt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goed materiaal voor mooie prijs

tot nu is de ervaring en geleverd materiaal uitstekend.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De zakken zijn goed en sterk Had alleen bij de bestelling te weinig zakken ontvangen dus niet met de nodige zorg de order afgewikkeld .

Zeer vlotte levering

Zeer vlotte levering

Dik in orde!!

Snelle levering. Netjes verpakt en ziet er een goeie kwaliteit vacuumzakken uit! Pompje werkt ook prima dus perfect om te nemen op vakantie!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snelle levering, was het over zo maar.

Niks dan goede ervaringen, Top bedrijf.

Supersnelle service

Supersnelle service en goede kwaliteit

Super service!

Wij deden een zakelijke bestelling maar vonden echter geen mogelijkheid om het BTW nummer in te voeren. Toch bestelling verder gezet en op de bevestiging gereageerd om dit aan te passen. Onmiddellijk een aangepaste factuur gekregen. Top service! Zakken zijn ondertussen geleverd en werken zoals beschreven. Prima product.

Snel en prima levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ongelooflijk supersnel..Zeer tevreden over site en goederen.

Niet te geloven,supersnel levering.S'avonds om 20 uur besteld,en dag nadien al geleverd ,en dit uit Nederland.Pluim voor de mensen in deze firma ,zij maken dit waar.! IK vertel het zeker door aan collega's voor ze op vakantie vertrekken,over vacuümzakken en bij geleverde pompje.

Super fijne afhandeling

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding

Dikke prima

Snelle levering en zakken zijn perfect. Sterk en goede grootte!

Over VacuumzakkenSpecialist.nl

Filter op Taal