stevige vacuumzakken

Ik heb de zakken gebruikt om mijn dekbedden in te doen, met een groot gezin heb je al heel gauw heel wat dekbedden die in de zomer weggelegd worden en dan komen deze vacuumzakken goed van pas. De levering was snel en ik ben uitermate tevreden over deze zakken, vroeger kocht ik de goedkopere zakken uit de winkel, maar na enkele dagen was de lucht eruit ontsnapt en kon ik ze weggooien, maar bij deze nieuwe stevige zakken, heb ik even de proef op de som genomen en ik ben tevreden, een week verder en de zakken zijn nog steed vacuum, heel goed. Super.

Doen wat ze beloven!!!!!

Welke zak voor welk product is ff zoeken.

Kwaliteit van de zakken is beter dan andere zakken en ik had ze in ëén dag in huis!

Snel ontvangen zeker een aanrader

Snel ontvangen

Goede snelle service

Volgende dag in huis, product prima kwalitieit

Zeer snelle levering. Zelfs in corona tijd

Snelle levering binnen 24h. Producten zijn zoals omschreven

Snelle levering. Goeie kwaliteit

Uitstekend!

Ik had per abuis een verkeerd huisnummer opgegeven. Netjes gebeld door de vacuumzakke specialist! Goede service!

Snel goed en gekregen wat ik besteld heb

Prima en snel

Net ingepakt. En snel

Goed product en voldoet aan de verwachtingen!

Vacuümzak is (door zelf niet te kunnen schatten) groter dan verwacht en werkt prima! Snelle levering en goed verpakt.

prima zakken en tevreden over de vlotte levering.

Prima zakken, maar achteraf had ik kleinere zakken moeten bestellen. Tevreden over de vlotte levering.

Uitstekend product en snelle levering.

Alles keurig, ik ben heel tevreden.

Goed product!

Een prima product. Makkelijk in gebruik. De matrassen zijn zo goed op te bergen. Heel fijn.

Uitstekende en snelle service 👌🏻

Makkelijk te bestellen en vlotte correcte levering 👍

Goede kwaliteit en snelle levering

De roll-up zakken zien er prima uit en mooi snel geleverd.

slechte bezorging door PostNK

Zou maandag 24 Feb al aangeboden zijn volgens bericht op tracing. Dinsdag is briefje in bus gedaan dat pakket afgeleverd was bij afhaalpunt. Er is echter niet aangebeld. Heb sterk het idee dat de levering "zonder moeite te nemen" bij het afhaalpunt gedropt is.

alles prima

snel en volgens verwachting

Helemaal prima!

Snelle verzending, producten zijn zoals omschreven op de website. Aanrader!

goeie service en snelle levering.

het is de eerste keer dat ik iets bestel. alles is zeer goed verlopen. leuk dat je kan meevolgen waar je pakje zich bevindt.

Duidelijke website waarop goede uitleg staat, snelle levering en kwalitatief goede, stevige zakken.

tip top in orde

product is zoals verwacht, levering stipt op tijd, niks op af te keuren

Helemaal goed!

Zeer tevreden met artikel, levering en afwikkeling van mijn bestelling.

geweldig

Supersnelle levering en zeer goede kwaiteit