product ziet er goed uit

Even uitgeprobeerd en doet precies wat ik wil... vacuumzuigen dus... prima..

Zakken werkten goed, pompje niet

Aantal zakken besteld met een handpompje. Geen handleiding en pompje werkte niet. Gelukkig lukte het wel met de stofzuiger.

Ik heb 2 grote vacuumzakken besteld van 1,20m bij1 meter. Ik heb een matrastopper opgevouwen in 1 zak gedaan. De sluiting miet je om deze goed sluitend te krijgen enkele keren heen en weer halen (staat ook duidelijk in de beschrijving) en heb daarna met de stofzuiger het geheel vacuüm getrokken. Wat een verschil in volume zeg. Ben zeer tevreden over dit product. Aanrader!

Alles top!

mooie grote vacuumzakken voor de kussens van de loungebank.

waar laat je de kussens van de loungebank in de winter? buiten hebben we een kist waar ze in de zomer kunnen liggen, maar om ze de hele winter buiten te laten, met vocht e.d. is toch een probleem. daarom deze zakken aangeschaft, kleine pakketjes worden het, die je makkelijk op zolder kunt opbergen. goede aanschaf geweest.

super

schitterend produkt

perfecte levering

Werkt prima halve klerenkast in vacuümzakken opgeslagen

Levering snel en goederen naar verwachting

Niets op aan te merken, top.

Super snel geleverd! Helemaal top

‘S avonds besteld en de dag daarna al ontvangen! Super snel dus. Vacuüm zak werkt perfect.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Zoals de zin hierboven aangeeft heeft de VaccuumzakkenSpecialist er voor gezorgd dat wij de goederen op tijd en snel binnen hadden. Hierdoor konden wij onze tuinkussens op tijd opruimen in de grote vacuumzak. Tevens hebben wij ook de kleinere zakken besteld en levert dit een grote ruimte besparing op in onze kasten.

Prima product en service

Snelle bezorging. Goede producten en handig om dekbedden in te bewaren. Pompje er bij gekocht om ook op de camping de spullen vacuum te kunnen maken. Kost iets meer moeite dan een stofzuiger, maar doet het goed. Wel de dubbelloops bestellen, anders ben je lang bezig.

Snelle en correcte levering

Heb al verschillende keren vacuum zakken besteld, telkens correct en degelijk materiaal gekregen, vandaag besteld en morgen geleverd, en dit in corona tijd, top!!!

Perfecte zakken (pro)

Stevig en sluiten goed af. Meerdere maten besteld. Pro-variant gekocht. Snelle levering

Kwaliteitsvol produkt betaalbaar snelle levering

Prettige ervaring

Prima, vriendelijk bedrijf. Had een vacuumzak die kapot was, en nog voordat ik thuis was, lag er al een nieuwe op de mat.

stevige zakken zoals wordt beloofd

prima kwaliteit, snelle levering

Voldoet niet aan mijn verwachting

De vacuumzakken blijven maar paar dagen vacuum. Jammer.

Dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te horen dat de matrasvacummzak niet goed vacuum blijft. Als u contact opneemt met onze klantenservice dan kunnen we onderzoeken waar het mis gaat en dan het probleem oplossen. In afwachting van uw reactie verblijven wij. Met vriendelijke groet, Raymond Koperonline klantenservice klantenservice@koperonline.nl

Snelle en correcte levering

Werkt goed, alleen bij een groot oplegmatras een dubbele zak gebruikt daar een enkele de spanning van de opgerolde matras niet aankon

Snelle levering ook in Belgie!

In de toekomst nog bestellingen Heel goed geregeld ( tot in de puntjes) Van uit Belgie

Prima service, pakketje de volgende dag al in huis.

Zie boven

Met vacuümzakken van VacuumzakkenSpecialist.nl berg je alles netjes op.

De vacuümzakken van VacuumzakkenSpecialist.nl zijn van goede kwaliteit, goede prijs en snel geleverd.

snel en accuraat

na de bestelling eenvoudig op de website te hebben gedaan werd het pakket de volgende dag geleverd. Dit is in deze tijd veel sneller dan de meeste andere webshops. Chapeau!

Snelheid

Erg goed. Ik had s'midags besteld en de volgende dag had ik mijn bestelling keurig thuis ontvangen

Goed en snel

Goed en snel

Snel correct en efficient.

Snelle levering binnen 24 uur incl correcte info