Perfect!

Ik ben zeer tevreden over hoe ik geholpen ben voor de telefoon: ik kreeg duidelijke uitleg over het product. Het produkt voldoet prima!

Het doet want men belooft

IN EEN WOORD GOED.

Ik heb nu 2 x besteld en beide keren alles volgens afspraak geleverd.

Perfect geregeld zoals beloofd !

Zelden zo'n snelle perfecte online-aankoop mogen ervaren.

Vacuumzakken waren snel geleverd.

Goed product voor een nette prijs

Snelle levering, product dat functioneert, voor een zeer nette prijs

Super handig

Erg praktisch. 2 matrassen in vacuum verpakt waardoor ze nu onder het bed passen. Systeem werkt mega goed.

Top! Zeer goede kwaliteit en snelle service

Top Service en kwaliteit top Snelle levering

Snelle levering en goed product

Bestelling werd super snel geleverd en voldoet volledig aan mijn verwachting

Goede zakken en snelle levering

Voor het eerst hier zakken besteld om 3d print filament in te bewaren. Goeie zakken! Er kunnen meerdere rollen in merk ik. Pompje en zakken doen hun werk. Ik ben er blij mee. Levering was ook snel.

Snelle levering & proper product

Goed product, duidelijke website, snelle levering

Jaaaren geleden deze zakken al besteld en gebruikt, super fijn!

Perfect! Snel en zorgvuldig

Snelle bezorging en fijne vacuumzakken

prima afsluiters

makkelijke website en snelle levering

Goede kwaliteit en makkelijk in gebruik

Wij hadden eerst bij een andere winkel in ons dorp vacuumzakken gekocht. Helaas deden deze het niet goed (binnen een dag weer lucht erin), waardoor we verder zijn gaan zoeken. Zo bij de VacuumzakkrnSpecialist uitgekomen. Ze zijn wel duurder dan ik eerst had. Dat zie je gelijk terug in de kwaliteit. Het materiaal ziet er sterker uit en ook de sluitstrip is beter afgewerkt. Via een qr code krijg je tips en uitleg hoe te gebruiken en waar op te letten. Inmiddels zijn ze bijna 24 uur geleden vaccum gezogen en zien de zakken met onze lounge kussens en nog net zo plat uit als toen ik ze in de kast legde. Super blij mee. Dit scheelt een hoop ruimte in de kast en ik verwacht ook (gezien de kwaliteit) dat ze lang mee zullen gaan. Een echte aanrader om hier je vacuum zakken te bestellen.

Hele snelle service

De zak is goed stevig en werd heel snel geleverd.

Fijne zakken

Werken goed. Makkelijk in gebruik. Snelle levering.

Snel, alkes volgens afspraak.

Zie titel

Snel geleverd en goede kwaliteit zakken. Blijven ook echt vacuüm ipv rommel bv van de Hema die na 1 dag al weer vol lucht staat.

Snel geleverd en eenvoudig

De producten waren er binnen 24 uur. De vacuumzakken zijn eenvoudig te gebruiken.

Waardeloze zakken

Je zuigt ze vacuüm en een dag later kan je weer opnieuw. Ik heb de afsluitnaad zorgvuldig nagelopen maar helaas. Goedkoop is duurkoop

Beste Klant, Dank voor het delen van uw ervaring met onze vacuumzakken. We begrijpen dat het teleurstellend is als producten niet voldoen aan de verwachtingen, en we betreuren het ten zeerste dat u ontevreden bent over de prestaties. Ons toegewijde klantenserviceteam staat klaar om u te assisteren en een passende oplossing te vinden. Hierbij is het wel van belang dat zij hiervoor de kans krijgen en geïnformeerd worden. We herinneren u er daarom aan dat dit platform niet bedoeld is voor het melden van productproblemen als u een effectieve oplossing wenst. Om een probleem of klacht doeltreffend te behandelen, nodigen we u uit om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected]. Zij staan paraat om naar u te luisteren en samen met u te onderzoeken waar het misgaat, en van daaruit een passende oplossing te vinden. In afwachting van uw reactie verblijven wij. Met vriendelijke groet, Raymond Koperonline klantenservice

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaNZINNIG SNEL GELEVERD, TOP

NIET TE GELOVEN ZELFS, OP EEN AVOND OM 21.30 UUR BESTELD OP DE WEBSID, DE VOLDGENDE DAG OM 14:30 UUR DOOR POST.NL BEZORGT

Het is ons goed gelukt

Het is eenvoudig om de spullen door het vacuüm zuigen tot kleine pakketjes te reduceren. We hadden echter een beetje te grote maten zakken. We gaan dus andere kleinere zakken bestellen. De toekomst zal leren of we de zakken ook weer goed kunnen hergebruiken. Op dit moment zeer tevreden.

Correcte en vlotte levering van mijn bestelling

Prima ervaring met jullie