Gewoon goed

Super product, goede en duidelijke site. Makkelijk bestellen en zeer snel geleverd.

Snelle goede levering

Goed bedrijf

De goedkope zakken waren uitverkocht. Na 1 emailtje kreeg ik direct respons dat de zakken weer beschikbaar waren. De volgende dag reeds geleverd.

Precies wat ik nodig heb!

Kwaliteit is erg goed !

zeer snel en keurig geleverd.

zeer snel en keurig geleverd.

Snelle levering, prima product!

Prima product, werkt conform voorschriften. Snelle levering!

ruimt lekker op

Ik had verwacht dat de stofzuiger het niet vacuum genoeg zou krijgen maar ik ben de pomp nog niet nodig gehad. Top

ruim assortiment en vlotte verzending

Wij waren op zoek naar een grotere maat vacuumzak voor onze topper. Gevonden bij de vacuumzakkenspecialist. Ruim assortiment, niet duur en zeer vlotte verzending. Pluim.

netjes geleverd

Netjes afgeleverd en product ziet er goed uit

Snelle levering goede site

Producten deels gebruikt, nu even afwachten hoe de zakken zich houden

De zakken waren snel binnen en doen waarvoor ik ze besteld had

Ik wilde de zakken gebruiken om te "wet layup vacuum bagging". Met andere woorden wilde ik dus glasvezel epoxy onder druk laten drogen en deze zakken werken daar perfect bij!

Ze zijn super

Snel geleverd Is op 1 min. Verpakt Je spaart er veel ruimte mee

Product is just perfect

Better than expected

Primal

Makkelijk te bestellen en snelle en correcte levering!

Prima op tijd geleverd, voldoet aan verwachting.

Op tijd geleverd en prima product!

Aan te raden bedrijf zijn jullie

De andere dag al in huis en de vacuumzakken zijn van goede kwaliteit, net zoals het bijpassende pompje

Snelle levering en tevreden over het verstuurde pakket.

In avondbesteld volgende ochtend i huis top

Super Service!

Doordat mijn zakken leeg waren gelopen binnen de Garantie Periode is dit door Vacuumzakken Specialist Super Klantvriendelijk opgelost.

Snelle levering, goede kwaliteit

Heel erg mooie zakken en een fijne service!

De zakken die ik heb besteld zijn erg goed. De online instructiefilm was nuttig. Ik had een fout gemaakt in mijn adresgegevens en De Vacuümzakkenspecialist heeft dat heel goed opgelost.

Goede kwaliteit

Een minpunt Volgens post nl zending nooit ontvangen Bij afhaalpunt barcode onbekend maar pakket lag er wel.

Zeer snelle en adequate levering

Ze maken het waar: snelle levering. Echter van de aanprijzing ‘pro’ uit de advertentie zagen we niets terug op de werkelijke zending …

Zeer snelle levering, degelijk materiaal.

Goed op tijd en wanneer ik wilde verstuurd. De producten ontvangen uitstekende kwaliteit.