Uitstekende zakken

Ik heb een aantal zakken met ventiel gekocht, zodat ik ze met de stofzuiger vacuum kon zuigen. Dat is perfect gelukt! Dikke kussens nu zo plat als een dubbeltje en netjes gestapeld in de voorraadkast. Erg tevreden!

De box lijkt mij perfect, maar de rolzakken klein formaat zijn wel erg klein, er kan met moeite één T-shirt. Het systeem rolzak is prima.

helemaal top

Top service en snelle feedback en levering

snelle en correcte levering

Zeker voor herhaling vatbaar

Werkt ongelooflijk makkelijk

Twee zakken aangeschaft en een vacuumpomp. Werkt ongelooflijk makkelijk en het scheelt echt ruimte.

goede kwaliteit snelle levering

deze zakken geven geen scheuren, makkelijk open en toe, what you see and read is what you get!

Werkt prima

Zak aan geschaft voor vacuüm zuigen van hoofdkussen om mee te nemen in koffer wel om denken dat de zijkant goed dicht zit werkt perfect mooi plat pakket wat weer prima in de koffer past je kunt het ook met kleren doen Blij dat ik ze heb aangeschaft

Snel en alles in orde

In 1 dag gelevrd naar België. Bedankt!

Zondag om 18.45 u besteld en in de vroege avond zag ik dat er iets mis was gegaan met het ingeven van de straatnaam. Ik onmiddellijk naar de klantendienst een mailtje gestuurd met wat er gaande was. Diezelfde zondagavond om 23.09 u kreeg ik nog een antwoord terug dat ze het adres alsnog hadden kunnen aanpassen en dat mijn bestelling maandag verstuurd werdt. Dinsdag is alles netjes geleverd zoals het vermeld staat op de site. Heb gisteren al 2 vacuumzakken gebruikt en ze werken perfect.

snel prima product in huis

Veel keus, snelle levering, helder info, goed product

snelle, correcte levering en de vacuumzakken werken prima.

Disappointed

Package received quickly next day but both matrass bags I ordered arrived damaged with a small cut each probably from fabrication, so couldn't use them

perfect

duidelijke website, zeer snelle levering, goede kwaliteit

Zeer snelle levering. Volgende dag al afgeleverd.

Supersnelle levering

Zondag besteld, maandag in huis. Zak dichtmaken gaat beter met de hand dan met het knijpertje. Zuigt totaal vacuüm. De maat die ik eigenlijk wilde is momenteel niet op voorraad. Hoor graag wanneer die er weer is.

Top product en snelheid van levering super

Ging zo als het beloofd was

Zeer positief goed product en zeer snelle levering

Snel en netjes

Zal zeker een volgende keer weer bij jullie bestellen

Snelle levering, kwaliteit materiaal

Materiaal perfect volgens beschrijving Zeer snelle levering

Heel snelle levering. Top!

A

Makkelijk te bestellen snellelevering en heel belangrijk duidelijke en simpele uitleg dus gewoon weg TOP.

snel

Ik heb een set van pro vacuüm zakken besteld (twaalf stuks) in div. maten. Reeds de volgende dag geleverd. Dus waanzinnig snel. Hoe de prijs verhouding is kan ik eerlijkheidshalve nog niet zeggen want heb ze nog niet gebruikt, maar ik ga ervanuit dat deze goed zijn. dus tot zover dik tevreden.

Uitstekende kwaliteit en snelle levering.

Uitstekende kwaliteit en snelle levering.

Zeer netjes

Correcte communicatie en stipte levering

Bestelling binnen een dag ontvangen. Na de bestelling zag ik iets staan dat mijn bestelling niet was goed gekeurd maar na telefonisch contact bleek dat wel zo te zijn en zeer vriendelijk te woord gestaan