Zeer snelle levering. Vacuumzakken zijn makkelijk te gebruiken en kwaliteit oogt degelijk.

Snel bezorgd fijn product

Wat een uitvinding. Echt handig om je kleding op te bergen. Dit jaar heb ik weinig bagageruimte onderweg naar mijn vakantie, dus ik neem alle kleding etc in vacuum zakken mee.

Duidelijke website ,goede producten en een snelle levering.

Doen gewoon wat beloofd is

Zoals beloofd

Uitstekend service binnen een dag geleverd en precies waar we naar op zoek waren

Goed product

Goede zakken werkt heel handig

Perfectie bestaat niet, vandaar 4,5

Zeer snelle en correcte levering. En het is een goed product.

Supersnelle levering!

Zondagmiddag besteld en masndag middag al geleverd. Helemaal top!

mooie grote vacuumzakken

Duidelijke site, goed te bestellen en levertijd zoals gezegd. Mooie grote zakken om een groot dekbed in te doen en vacuum te zuigen. Mooie ruimtebesparing

Een zeer goede kwaliteit en service

De dag na bestelling al geleverd . We gebruiken deze zakken om op rondreis te gaan.we verpakken onze kleding per dag of 2 dagen om van hotel naar hotel te reizen zodat we niet steeds een grote koffer moeten meedragen , steken het telkens weer in een kleine draagtas zodat de grote koffer in de auto kan blijven staan . Is een top product. !

Snel geleverd, fijn product, supergoede klantenservice!

Ben erg blij met onze aanschaf (opvouwbare dozen met vacuumzakken erin), scheelde echt enorm veel ruime bij het inpakken van onze vouwwagen :-). Had blijkbaar alleen zelf een dingetje verkeerd gedaan: verkeerde pomp erbij besteld (had niet door dat er 2 versies waren). Dus: even de klantenservice gebeld, er toen dankzij een heel vriendelijke en kundige medewerker achter gekomen dat ik de verkeerde had besteld... en kreeg de nieuwe gewoon toegestuurd! Nog aangegeven dat ik er best voor wilde betalen, maar dat hoefde niet. Echt een heel fijn bedrijf dus! Aanrader!

Stipte levering,zeer goed product!!!!!!

Ik ben een zeer tevreden klant!!!

goed produkt en snel ontvangen

goed produkt en zeer snel ontvangen

Vacuumzakken, die ook echt vacuüm blijven. Het kost wat meer maar dan heb je ook wel een product dat werkt.

ruimtebesparend

Ik had twee grote vacuümzakken besteld om een extra dik dekbed in te bewaren. Ik had er alleen niet aan gedacht dat ik zo'n grote zak vrijwel nergens op kon bergen... Foutje, bedankt! Er wordt wel supersnel geleverd en de kwaliteit is goed.

Dank voor uw mooie beoordeling! Wat betreft de grote van de zak en het opbergen, helpt de volgende video u misschien: https://youtu.be/N61dUKfiyTA?t=93 Door de zak rechtop te zetten voordat u hem gaat vacuumzuigen krijgt u een wat compacter pakket. Ik hoop dat dit helpt bij het probleem wat u ervaart. Met vriendelijke groet, Raymond Koperonline klantenservice

Gemakkelijk in gebruik

Stevig materiaal, gemakkelijk in gebruik. Neemt inderdaad minder plaats in. Ben tevreden. Ook zeer snel geleverd. Alleen beter verpakken want deze was beschadigd. Gelukkig de zakken niet.

mooie kwaliteit en snelle levering.

Snelle levering. Op het eerste gezicht goed product.

Ik ben de zakken na ontvangst gelijk gaan gebruiken. Materiaal voelt degelijk aan. Inpakken en lucht eruit zuigen gaat makkelijk. Nu afwachten of het vacuüm z’n werk blijft doen.

Een prima ruimtebespaarder

Vacuumzakken ontvangen volgens afspraak. Zijn erg tevreden over het resultaat. De maat 60x100 is prima voor een dekbed.

Prima kwaliteit.

Zeer snelle levering. Klantenservice goed bereikbaar en zeer vriendelijke medewerker.

Keurige prijs , snel geleverd

Top binnen 2 dagen geleverd

Goede duidelijke site Goede uitleg in doos Nog niet in gebruik maar zien er goed uit Dank voor de snelle levering

Vacuumzakbox voldoet redelijk

Vind het wel uitvinden hoe veel er in kan zonder dat de zijkanten blijven uitpuilen…stofzuiger werkt er prima op… minder geschikt voor flink gevulde slaapkussens… Zeker aan te bevelen , maar wellicht zijn de vacuumzakken praktischer in gebruik.. die ga ik nog proberen …

Duidelijke site, megasnel geleverd

Top levering! Erg blij mee

Sterkte zakken, snelle levering

De bestelling was gemakkelijk geplaatst, gelijk verzinnen en op tijd in huis. Zakken zijn stevig een groot. Past 1 2 persoons dekbed, 2 1 persoons dekbedden in een grote zak. In de kleinere passen 2 1 persoons dekbedden.