Nog niet gebruikt ziet er goed uit stevig

Delivered really quickly.

Thank you!

Top!!

Super geholpen door de medewerker!

Snelle en goede service

Snelle levering, kwaliteitsproduct

binnen 18 uur bezorgd

geweldig

werktt goed en snel geleverd

goede kwaliteit

Snelle service prima product

X

Op het eerste gezicht goed kwaliteit en tevreden

De zakken zien er degelijk uit en sluiten goed. Ook de aansluiting voor de stofzuiger is degelijk en sterk. Ik heb de PRO zakken en het materiaal lijkt dik genoeg. Of de zakken langere tijd vacuum blijven kan ik nog niet beoordelen.

geweldig

doen wat ze beloven

Toppy.

Ik heb vacuumzak 130X100 cm gekocht. Ik vind hem geweldig. De zak is lekker groot. Ik heb mijn matras gevouwen en erin gedaan. Nu kan ik hem makkelijk in kleine ruime opbergen. Alleen het knijpertje van de sluitstrip werkt niet goed maar het is geen probleem want je kan de sluitstrip makkelijk met je handen dicht knijpen.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Wat betreft het knijpertje, die zou wel gewoon goed moeten werken. Wellicht zit deze niet volledig over de sluitstrip geschoven? Via de volgende link ziet u hoe het eruit ziet as deze er goed op zit en hoe deze erop zou moeten zitten. https://static.webshopapp.com/shops/048441/files/189252878/foto-sluitclip.jpg Nogmaals dank en veel plezier met de Vacuumzakken! Met vriendelijke groet, Raymond Koperonline klantenservice

superadvies

Ik zocht een oplossing voor langer goedhouden van wijn. daar bovenop tips gekregen voor beluchting en bewaren. Heb de 'Airtender' aangeschaft en deze werkt buitengewoon simpel en effectief. Goede aankoop.

Prima support. Reageert heel snel

Prima support bij bezorg perikelen.

Uitstekende zakken voor een prima prijs

Onlangs een aantal zakken besteld om de dekbedden in te bewaren. Zakken waren meer dan ruim genoeg voor een 2 persoonsdekbed. Met de stofzuiger vervolgens de zak vacuüm getrokken en ligt deze op zolder zonder last te hebben van vocht en muffe geurtjes.

’S avonds besteld dag erna geleverd.

Net zo lek als andere vacuumzakken

Op basis van de reviews en omschrijvingen heb ik hier een pakket "Pro Pakket Vacuumzakken Home" besteld. Wordt gelevered met een handige handpomp, klein genoeg om mee te nemen op reis, maar daardoor wel veel pompen met de hand. Gisteren heb ik een licht Ikea dekbed ingepakt en vacuum gepompt. Alles nadat ik de video instructies had bekekeken. Het eerste wat me opviel was dat de clip om de ziplock te sluiten gemakkelijk loslaat. Gelukkig laat ie zich net zo gemakkelijk weer terugplaatsen. Vanmorgen was de zak al niet meer goed vacuum getrokken, en tenminste tweemaal zo dik als gisteren. Daarmee zijn de zakken dus net zo slecht, of goed, als de zakken die ik elders besteld had. Ze houden zeker geen langere tijd het vacuum vast,

Dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u problemen ervaart met één van de geleverde zakken. Alle zakken zouden gewoon minimaal een half jaar goed vacuum moeten blijven als de zak op de juiste manier gesloten wordt en niet beschadigd (lek geraakt is) is tijdens het verpakken of verplaatsen. De pomp is inderdaad compact en handig voor op reis. Maar als u de zakken thuis wilt vacumeren dan kunt u wellicht beter een stofzuiger gebruiken, dat scheelt een hoop werk en het gaat een stuk sneller. De pomp kunt u dan bewaren voor op reis als u geen stofzuiger tot uw beschikking heeft. Wat betreft de zipper, deze zit niet vast aan de zak en deze is ook uitwisselbaar, dus het klopt dat deze loslaat als u hem te ver door haalt, maar zoals u al aangaf kan deze dan ook eenvoudig worden terug geplaatst. En bijkomend voordeel is dat u met 1 zipper meerdere zakken kunt dichtmaken. Let wel op dat de zipper goed op de zak wordt geplaatst anders kwijt u de strip niet goed dicht en kan de zak weer langzaam vol lopen met lucht. Als u even contact opneemt met onze klantenservice kunnen onderzoeken we graag met u waarom deze zak niet goed vacuum blijft. Ik hoor dan ook graag wat uw ervaring is met de overige 9 zakken. Met vriendelijke groet, Raymond Koperonline Klantenservice [email protected]

snelle service en prima materiaal.

Vrijdagavond besteld en zaterdag al geleverd, super snel!!!

Niet slecht....

We hebben 4 zakken leeggezogen met tuinkussens. Wist niet dat dat zo mooi opbergen was. 1 zak moest 2 keer gezogen worden maar is nu ook goed dicht. Prachtig, echte aanrader.

Top geregeld

Makkelijk besteld, snel geleverd

Snelle levering en super goede vacuumzakken!

niet naar verwachting

wij willen zaden vacuum verpakken, zodra de zak vacuum is gezogen , en wij de afsluiting dicht hebben gedaan, stroomt na enige tijd weer lucht de zak binnen. verschillende zakken uitgeprobeert, maar het werkt gewoon niet.

Dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met uw aankoop. De zakken zijn oorspronkelijk bedoeld voor het vacuum opbergen van textiel en niet voor zaden. Maar dit betekent niet dat dit nooit zal werken. U heeft bij ons 10 zakken van 50x70cm besteld en als alle 10 deze zakken niet vacuum blijven dan moet er wel iets mis gaan bij het gebruik van de zakken. Ik weet niet hoe hard en scherp de zaden zijn, maar het zou kunnen dat de zaden dusdanig scherp zijn dat er kleine gaatjes in de zakken komen. En als dat niet het probleem is dan kan er alleen nog een probleem zitten bij de sluitstrip of het ventiel. Als de sluitstrip niet goed gesloten wordt blijft de zak niet goed vacuum. Maar ook als er zaden de sluitstrip of het ventiel komen zal dit voor problemen zorgen. U kunt nog even naar de volgende instructie pagina kijken: https://www.vacuumzakkenspecialist.nl/service/vacuumzakken-blijven-niet-vacuum/ Ik hoor graag wat uw bevindingen zijn. En mocht het echt allemaal niet werken en is niet duidelijk wat nu het probleem is dan willen we dit graag verder onderzoeken. Graag dan even contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Raymond [email protected]

Makkelijk, snel .

Product voldoet

Goede vacuüm zakken

Goede vacuüm zakken tegen een goede prijs Kan hem meerde malen gebruiken.

goede website, snelle levering

De website is overzichtelijlk, duidelijk met goede informatie. Bestellen ging snel en goed, De levering was echt supersnel.

Crommelinbaan 3 2142EX Cruquius