Snelle levering en mooi verpakt.

Mooie en duidelijke website. Snelle levering en artikelen mooi verpakt. Hele mooie tas van MyoMy.

helemaal top!

Dit is de manier om je klanten weer bij je terug te laten komen. Snelle service ... persoonlijk geschreven kaartje ... leuk ingepakt! Ik zeg Helemaal Top! Superblij met mn tasje! 😁👍👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, netjes verpakt met een leuk persoonlijk kaartje!

Klein handtasje besteld. Snelle levering, het tasje was goed verpakt en een leuk persoonlijk handgeschreven kaartje erbij. Kortom: bijna een kadootje om zo’n pakketje uit te pakken!

Snel en zeer klantgericht

Ik had met kortingscode vergeten bij t afrekenen maar kreeg de korting alsnog na mijn mail hierover naar Leatherlious teruggestort op mijn rekening! SUPER!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nette service en goede communicatie

Naast de goede service en communicatie, 1 punt de snelheid van levering vond ik wat minder. ik had verwacht vrijdag besteld uiterlijk dinsdag in huis. dit is een verbeter punt.

duidelijk, klantvriendelijk en prijsconcurrerend

snel en duidelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het handgeschreven kaartje bij je levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De volgende dag meteen bezorgd en super leuk ingepakt met een handgeschreven kaartje erbij. Erg leuk!

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima op tijd geleverd, geen enkel probleem!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De geleverde tas was precies zoals op de site en voldeed helemaal aan de verwachtingen. Bovendien was het erg mooi ingepakt, echt een cadeautje.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, mooi ingepakt en attent briefje bij de bestelling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Aankoop mooi verzorgd als cadeau verpakt; Handgeschreven kaartje bij bestelling maakt prettig persoonlijke indruk.

Saaie verzenddoos past niet bij mooi verzorgde cadeauverpakking en kaartje. Geen retourformulier aanwezig in doos.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mijn bestelling werd heel snel bezorgd, zonder bijkomende kosten. Mijn nieuwe tas was als een echt cadeau voor mezelf leuk verpakt en ik trof een handgeschreven kaartje aan waarop mij veel plezier werd gewenst. Dan nog het allerbelangrijkste misschien: het aanbod op de site is heel goed.

Gewoon zo doorgaan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldige service, goede en snelle communicatie. Mooie Castelijn en Beerens tas als cadeautje besteld. Volgende dag in huis en heel mooi ingepakt in cadeaupapier (omdat ik had gezegd dat 't een cadeautje was). Echter de misses vond 'm niet mooi. Geen probleem om 'm (gratis) retour te sturen met retourlabel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie website, snelle invulling en betaling! Duidelijke informatie achteraf en snelle levering. Top dus!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer behulpzaam. Goed advies gekregen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke klantenservice. Duidelijk over levering van bestelling. Bestelling wordt super leuk ingepakt! Met een persoonlijk berichtje erbij!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel Antwoord Leuke reactie Mooie tasjes

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Levering aan huis, dag na de bestelling. Bij het ontvangen van mijn pakket zat ook nog een persoonlijk bericht, leuk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, vakkundig en vriendelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Leatherlicious

Filter op Taal