Super snelle service. Ik ben super blij met mijn portemonnee. De bestelling kwam leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje dat is een geweldige service.

Het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven...

Zo'n My Paper Bag van Myomy had ik al heeeeel lang op mijn verlanglijstje staan en de Fashion Giftcard brandde al heel lang in mijn zak. Helaas zijn er niet veel winkels waar je die kaart kan inwisselen. Gelukkig voor mij wel bij Leatherlicious én laat daar nu ook eens een aangename korting langskomen. 2 vliegen in 1 klap. Op de duidelijke website was de bestelling snel geregeld. De levering was ook vlot. Het allerleukste? Ik kreeg echt een cadeau thuis gestuurd. In de doos zat namelijk een handgeschreven kaartje en mijn tas was ook nog eens mooi ingepakt. Supernetjes! Niets te klagen daarom een dikke pluim voor Leatherlicious. Nu weer sparen voor een volgende bestelling ;)

Fijne zaak die je goed op de hoogte houdt en stipt volgens afspraak levert. Kers op de taart: je tas arriveert ingepakt als een cadeau mét zelfs een persoonlijk kaartje erbij. Dat maakte het fijne gevoel van een mooie nieuwe tas hebben voor mij compleet!

Mooie tassen en goede service

Ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Goede service, vriendelijke mensen. Zeer correcte afwikkeling initiele klacht. Blij met bestelling

Snelle levering en leuk ingepakt met persoonlijk kaartje. Na melding van probleem, snelle en betrokken reactie met een goed voorstel tot oplossing. Kortom: bedrijf is echt een aanrader! Tip: als er onverwacht iets met je bestelling is, meldt het ze. Complimenten 🌹

Goede site, mooie spullen

Snelle levering, keurig verpakt! Kunnen alle internetbedrijven een voorbeeld aan nemen!

Snelle levering!

Persoonlijk kaartje erbij maakt het mooi af!

Vlot ontvangst

Binnen 3 werkdagen hadden wij ons bestelde product thuisbezorgd.

Wat fijn om te horen Nicole! Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Snelle levering en mooi verpakt.

Mooie en duidelijke website. Snelle levering en artikelen mooi verpakt. Hele mooie tas van MyoMy.

helemaal top!

Dit is de manier om je klanten weer bij je terug te laten komen. Snelle service ... persoonlijk geschreven kaartje ... leuk ingepakt! Ik zeg Helemaal Top! Superblij met mn tasje! 😁👍👍

Snelle levering, netjes verpakt met een leuk persoonlijk kaartje!

Klein handtasje besteld. Snelle levering, het tasje was goed verpakt en een leuk persoonlijk handgeschreven kaartje erbij. Kortom: bijna een kadootje om zo’n pakketje uit te pakken!

Snel en zeer klantgericht

Ik had met kortingscode vergeten bij t afrekenen maar kreeg de korting alsnog na mijn mail hierover naar Leatherlious teruggestort op mijn rekening! SUPER!!!

Nette service en goede communicatie

Naast de goede service en communicatie, 1 punt de snelheid van levering vond ik wat minder. ik had verwacht vrijdag besteld uiterlijk dinsdag in huis. dit is een verbeter punt.

duidelijk, klantvriendelijk en prijsconcurrerend

snel en duidelijk

Pluspunten

Pluspunten

Het handgeschreven kaartje bij je levering!

Bedankt voor je mooie cijfer!

Pluspunten

De volgende dag meteen bezorgd en super leuk ingepakt met een handgeschreven kaartje erbij. Erg leuk!

Geen.

Bedankt voor je mooie review!

Pluspunten

Prima op tijd geleverd, geen enkel probleem!

Dankjewel!

Pluspunten

De geleverde tas was precies zoals op de site en voldeed helemaal aan de verwachtingen. Bovendien was het erg mooi ingepakt, echt een cadeautje.

Veel plezier met je tas en bedankt!

Pluspunten

Snelle levering, mooi ingepakt en attent briefje bij de bestelling

Dankjewel voor je mooie review!

Pluspunten

Aankoop mooi verzorgd als cadeau verpakt; Handgeschreven kaartje bij bestelling maakt prettig persoonlijke indruk.

Saaie verzenddoos past niet bij mooi verzorgde cadeauverpakking en kaartje. Geen retourformulier aanwezig in doos.

Pluspunten

Mijn bestelling werd heel snel bezorgd, zonder bijkomende kosten. Mijn nieuwe tas was als een echt cadeau voor mezelf leuk verpakt en ik trof een handgeschreven kaartje aan waarop mij veel plezier werd gewenst. Dan nog het allerbelangrijkste misschien: het aanbod op de site is heel goed.

Gewoon zo doorgaan!

Wat geweldig om zo'n mooie review te ontvangen! Heel veel plezier van je nieuwe tas.

Pluspunten

Geweldige service, goede en snelle communicatie. Mooie Castelijn en Beerens tas als cadeautje besteld. Volgende dag in huis en heel mooi ingepakt in cadeaupapier (omdat ik had gezegd dat 't een cadeautje was). Echter de misses vond 'm niet mooi. Geen probleem om 'm (gratis) retour te sturen met retourlabel.

Bedankt voor je mooie review! Erg leuk en fijn om te lezen.