Geweldig!!!

Tas van SoDutch, portemonnee en make-up tasje van X Works besteld. Het uitpakken van de doos was op zich al een feestje. Heel leuk persoonlijk geschreven kaartje zat erbij en de artikelen waren super leuk ingepakt zonder dat ik aangegeven had dat het cadeaus zijn. Zou er zo weer bestellen!

Geweldige service

Onlangs een nieuwe tas gekocht van Sodutch bij Leatherlicious Snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden van waar je pakketje zich bevind en wanneer het geleverd gaat worden Super mooi ingepakt Echt een cadeautje om uit te pakken en wat ik geweldig vond Een persoonlijk geschreven berichtje van Jenny Super leuk en super service Ik ben een tevreden klant en ga zeker vaker hier bestellen

Super afhandeling

Zoals tegenwoordig vrij normaal is bestel ik ook wel eens iets via internet, zo ook hier. Echter toen ik mijn pakketje de volgende dag ontving stond er een handgeschreven boodschap bij, persoonlijk blij verast en te vermelden waard.

Mijn bestelling werd vlot geleverd. Extra leuk was het dat mijn tas mooi was ingepakt, als een kadootje. T was dus ook een kadootje om uit te pakken. Dank voor deze leuke service.

Art snel ontvangen

Mooie tas voor een mooie prijs,en een leuk kaartje erbij.

Super snelle service. Ik ben super blij met mijn portemonnee. De bestelling kwam leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje dat is een geweldige service.

Het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven...

Zo'n My Paper Bag van Myomy had ik al heeeeel lang op mijn verlanglijstje staan en de Fashion Giftcard brandde al heel lang in mijn zak. Helaas zijn er niet veel winkels waar je die kaart kan inwisselen. Gelukkig voor mij wel bij Leatherlicious én laat daar nu ook eens een aangename korting langskomen. 2 vliegen in 1 klap. Op de duidelijke website was de bestelling snel geregeld. De levering was ook vlot. Het allerleukste? Ik kreeg echt een cadeau thuis gestuurd. In de doos zat namelijk een handgeschreven kaartje en mijn tas was ook nog eens mooi ingepakt. Supernetjes! Niets te klagen daarom een dikke pluim voor Leatherlicious. Nu weer sparen voor een volgende bestelling ;)

Fijne zaak die je goed op de hoogte houdt en stipt volgens afspraak levert. Kers op de taart: je tas arriveert ingepakt als een cadeau mét zelfs een persoonlijk kaartje erbij. Dat maakte het fijne gevoel van een mooie nieuwe tas hebben voor mij compleet!

Mooie tassen en goede service

Ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Goede service, vriendelijke mensen. Zeer correcte afwikkeling initiele klacht. Blij met bestelling

Snelle levering en leuk ingepakt met persoonlijk kaartje. Na melding van probleem, snelle en betrokken reactie met een goed voorstel tot oplossing. Kortom: bedrijf is echt een aanrader! Tip: als er onverwacht iets met je bestelling is, meldt het ze. Complimenten 🌹

Goede site, mooie spullen

Snelle levering, keurig verpakt! Kunnen alle internetbedrijven een voorbeeld aan nemen!

Snelle levering!

Persoonlijk kaartje erbij maakt het mooi af!

Vlot ontvangst

Binnen 3 werkdagen hadden wij ons bestelde product thuisbezorgd.

Wat fijn om te horen Nicole! Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Snelle levering en mooi verpakt.

Mooie en duidelijke website. Snelle levering en artikelen mooi verpakt. Hele mooie tas van MyoMy.

helemaal top!

Dit is de manier om je klanten weer bij je terug te laten komen. Snelle service ... persoonlijk geschreven kaartje ... leuk ingepakt! Ik zeg Helemaal Top! Superblij met mn tasje! 😁👍👍

Snelle levering, netjes verpakt met een leuk persoonlijk kaartje!

Klein handtasje besteld. Snelle levering, het tasje was goed verpakt en een leuk persoonlijk handgeschreven kaartje erbij. Kortom: bijna een kadootje om zo’n pakketje uit te pakken!

Snel en zeer klantgericht

Ik had met kortingscode vergeten bij t afrekenen maar kreeg de korting alsnog na mijn mail hierover naar Leatherlious teruggestort op mijn rekening! SUPER!!!

Nette service en goede communicatie

Naast de goede service en communicatie, 1 punt de snelheid van levering vond ik wat minder. ik had verwacht vrijdag besteld uiterlijk dinsdag in huis. dit is een verbeter punt.

duidelijk, klantvriendelijk en prijsconcurrerend

snel en duidelijk

Pluspunten

Pluspunten

Het handgeschreven kaartje bij je levering!

Bedankt voor je mooie cijfer!

Pluspunten

De volgende dag meteen bezorgd en super leuk ingepakt met een handgeschreven kaartje erbij. Erg leuk!

Geen.

Bedankt voor je mooie review!

Pluspunten

Prima op tijd geleverd, geen enkel probleem!

Dankjewel!